Hoe deed je dat. met die foto van Funda?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Waarschijnlijk is Broer Konijn daar nu ook al te oud voor... Om nog iets nieuws te beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Ja bij mij ook, hij is wel heel gevoeligquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe deed je dat. met die foto van Funda?
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van je
ow... effe proberen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).
Internet Explorerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lukt niet, wat is IE dan?
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Ik heb Chrome ofzoiets, dus dan klopt het wel![]()
gaat dus niet bij mij
ow...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.
eerst Broer dood, dan een hamster, dan hamster dood, dan vogels, dan vogels dood en dan moet mijn kind weer nadenkenquote:
Als ze allemaal zo bejaard worden als je cavia dan is je kind al volwassen voor hij weer na moet denken wat de volgende dieren wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst Broer dood, dan een hamster, dan hamster dood, dan vogels, dan vogels dood en dan moet mijn kind weer nadenken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
Met Chrome moet het zoals in de OP van het fundatopic onder de spoiler staat....
Ja, en de lichtinval is ook al niet heel geweldig volgens mij....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
saai hoor écht álles is grijs in dat huis![]()
Ik zou helemaal depri worden
Gewoon hier en daar een muurtje rood maken, fleurt het lekker van op !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en de lichtinval is ook al niet heel geweldig volgens mij....
Zus was acht!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het klotige is dat ze niet zo lang meegaan die Hamsters maar paar jaar en Cavia's niet veel langer.
ik heb stiekem ook al zitten rekenenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo bejaard worden als je cavia dan is je kind al volwassen voor hij weer na moet denken wat de volgende dieren worden
ik moest effe proberen enzo...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:29 schreef sacha het volgende:
wat moet die grijze kut keuken in dit CAVIA topic![]()
ben bang dat Broer ook sterft van eenzaamheidquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een konijn en cavia waren dikke maatjes op mijn erf , helaas is het konijn door een hond in zijn nek gegrepen en de cavia daarna waarschijnlijk door treurnis ook gestorven.
jah! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moest effe proberen enzo...![]()
![]()
jah... saai heh?
Vroeger verzorgde ik konijnen van andere mensen, want mij moeder moest die dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een konijn en cavia waren dikke maatjes op mijn erf , helaas is het konijn door een hond in zijn nek gegrepen en de cavia daarna waarschijnlijk door treurnis ook gestorven.
neh... ik moest gewoon even kijken hoe ik zo'n foto kon kopieeren... daar ging het eigenlijk omquote:
hahahahahaha!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger verzorgde ik konijnen van andere mensen, want mij moeder moest die dingen
niet, dus ik mocht geen huisdieren
en toen hadden ze ergens een konijn en een
Cavia in één hok en dat konijn besprong steeds die cavia en die cavia ging dan heel zielig
piepen![]()
Dus toen heb ik net zo lang aan d kop van die man gezeurd totdat die Cavia een eigen hokkie
kreeg
Dat is ook wel radicaal !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
hahahahahaha!![]()
ik heb Broer z'n ballen eraf laten rukken bij de dierenarts omdat ie Zus niet met rust liet
als je nou eens met een dierentuin begint?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook wel radicaal !![]()
Eigenlijk vind ik dat die beesjes niet in hokkies horen, ik heb vroeger zooooooooooo vaak
op het punt gestaan om konijnenhokken open te gooien, maar ik durfde niet![]()
Maar het zat altijd in mijn hoofd en dan zei ik het tegen mijn vriendinnetje, maar dat
was helemaal een schijterd, dus ik heb het nooit gedaan.
best een beetje spijt van
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nou eens met een dierentuin begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |