Hoe deed je dat. met die foto van Funda?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Waarschijnlijk is Broer Konijn daar nu ook al te oud voor... Om nog iets nieuws te beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Kan Broer Konijn niet met Adoptiezus Cavia?
Ja bij mij ook, hij is wel heel gevoeligquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe deed je dat. met die foto van Funda?
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver... ik krijg wat van die James Bond banner, hij klapt steeds uit.
Stom ding !
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet je beter richten met die bokkepoten van je
ow... effe proberen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
In IE; rechtsklikken op de foto, eigenschappen, en dan copy & paste van de gegevens achter adres (url).
Internet Explorerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lukt niet, wat is IE dan?
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... Ik heb Chrome ofzoiets, dus dan klopt het wel![]()
gaat dus niet bij mij
ow...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je even in de OP van het Fundatopic onder de spoiler kijken.
eerst Broer dood, dan een hamster, dan hamster dood, dan vogels, dan vogels dood en dan moet mijn kind weer nadenkenquote:
Als ze allemaal zo bejaard worden als je cavia dan is je kind al volwassen voor hij weer na moet denken wat de volgende dieren wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst Broer dood, dan een hamster, dan hamster dood, dan vogels, dan vogels dood en dan moet mijn kind weer nadenken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
Met Chrome moet het zoals in de OP van het fundatopic onder de spoiler staat....
Ja, en de lichtinval is ook al niet heel geweldig volgens mij....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
saai hoor écht álles is grijs in dat huis![]()
Ik zou helemaal depri worden
Gewoon hier en daar een muurtje rood maken, fleurt het lekker van op !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en de lichtinval is ook al niet heel geweldig volgens mij....
Zus was acht!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het klotige is dat ze niet zo lang meegaan die Hamsters maar paar jaar en Cavia's niet veel langer.
ik heb stiekem ook al zitten rekenenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze allemaal zo bejaard worden als je cavia dan is je kind al volwassen voor hij weer na moet denken wat de volgende dieren worden
ik moest effe proberen enzo...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:29 schreef sacha het volgende:
wat moet die grijze kut keuken in dit CAVIA topic![]()
ben bang dat Broer ook sterft van eenzaamheidquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een konijn en cavia waren dikke maatjes op mijn erf , helaas is het konijn door een hond in zijn nek gegrepen en de cavia daarna waarschijnlijk door treurnis ook gestorven.
jah! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moest effe proberen enzo...![]()
![]()
jah... saai heh?
Vroeger verzorgde ik konijnen van andere mensen, want mij moeder moest die dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een konijn en cavia waren dikke maatjes op mijn erf , helaas is het konijn door een hond in zijn nek gegrepen en de cavia daarna waarschijnlijk door treurnis ook gestorven.
neh... ik moest gewoon even kijken hoe ik zo'n foto kon kopieeren... daar ging het eigenlijk omquote:
hahahahahaha!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger verzorgde ik konijnen van andere mensen, want mij moeder moest die dingen
niet, dus ik mocht geen huisdieren
en toen hadden ze ergens een konijn en een
Cavia in één hok en dat konijn besprong steeds die cavia en die cavia ging dan heel zielig
piepen![]()
Dus toen heb ik net zo lang aan d kop van die man gezeurd totdat die Cavia een eigen hokkie
kreeg
Dat is ook wel radicaal !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
hahahahahaha!![]()
ik heb Broer z'n ballen eraf laten rukken bij de dierenarts omdat ie Zus niet met rust liet
als je nou eens met een dierentuin begint?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook wel radicaal !![]()
Eigenlijk vind ik dat die beesjes niet in hokkies horen, ik heb vroeger zooooooooooo vaak
op het punt gestaan om konijnenhokken open te gooien, maar ik durfde niet![]()
Maar het zat altijd in mijn hoofd en dan zei ik het tegen mijn vriendinnetje, maar dat
was helemaal een schijterd, dus ik heb het nooit gedaan.
best een beetje spijt van
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nou eens met een dierentuin begint?
maar wel lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lijkt me niet zo slim
neeeeeeh joh, verdovenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan gaan ze die dieren afschieten
Het deed alleen pijn aan mijn portemonnee.quote:
Ik las dat vanmorgen en ik dacht... Oh.. jee... dat wordt dus niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd hoe het FANN vergaat met posterlijmen. Ik wou me er ook aan wagen, maar het werd me van alle kanten ontraden. Een poster hebben we door de inlijster laten plakken. Die heeft daar een apparaat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu is hij zo, zo strak als een piano snaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet wel alles afdekken met dat plasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dat hout inspuiten met die lijm.
deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik heb niet de poster ingespoten, kan wel, maar hoeft niet, toen heb ik dat houtgeval op
het bed gelegd, poster erop, (je hebt 5 minuten om te corriceren, zachtjes met een washandje eroverheen gewreven, en KLAAR !![]()
Viel dus reuze mee die spuitbus kost nog geen 10 euro en ik heb maar een beetje gebruikt, dus
kan nog wel eens van pas komen, hoeveel heb je betaald bij die inlijster?![]()
![]()
Goed werk, FANN!
Ik weet niet wat we er extra voor hebben betaald. We kochten er ook de lijst. En hij heeft de poster nog een beetje bij moeten snijden.The love you take is equal to the love you make.![]()
grafische spuitlijmen zijn niet altijd definitief, rollertje erover, klaar is Kees sacha![]()
het spul van Bison kent deze boer niet
...![]()
daar ben je toch voor verzekerd of is dat de stomste opmerking van de dag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het deed alleen pijn aan mijn portemonnee.
5 minuten voor de controle, ja alles goed, 23 euro.
15 of 20 minuten ofzo voor mondhygiëniste (rookaanslag)
68 euro
Huppatee 91 euro armer![]()
Maar jah.. mot gebeuren
...![]()
Voor die 2x per jaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben je toch voor verzekerd of is dat de stomste opmerking van de dag?
Nee, daar heb ik geen verzekering voor afgesloten, dan zou ik meer aan premie kwijt zijn geweest,
ik heb wel eerst effe advies gevraagd aan de tandarts of er problemen aan zaten te komen,
die zei nee, dus heb ik geen tandarts verzekering afgesloten.![]()
En in mijn basispakket zit geen tandarts.![]()
Ah, oké dan is het wel handig zonder posterlijmertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Goed werk, FANN!
Ik weet niet wat we er extra voor hebben betaald. We kochten er ook de lijst. En hij heeft de poster nog een beetje bij moeten snijden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn volgens project wordt de plee![]()
...![]()
Neh........ dat doe ik vaak genoeg !quote:Totale vernieuwing moet het worden !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
Complete vernieuwing of alleen een likje verf her en der?![]()
Ik heb hem al totaal leeggestript, het ziet er niet uit !![]()
Gaten en scheuren in de muren, en ik had een kapotte toiletrolhouder maar die had
ik vastgeplakt dus ik ben een half uur bezig geweest om dat ding los te weken met
stickerverwijderaar, maar tis gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gouden kraantje moet ik nog iets op verzinnen, had ik een keer geschilderd,
maar ik heb geloof ik nog een potje zilververf, dus dan verf ik hem gewoon weer
zilver, want die pokkeverf krijg ik er niet af.
en ik had toch verf over van de slaapkamer dus ik doe het maar grijs,
zie je de scheuren ook niet meer.![]()
Het lijkt nu of ik iedere dag loop te klussen hier, maar er is hier weinig geklust de
afgelopen 10 jaar, dus het wordt wel een keer tijd voor een likkie verf hier en daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt saai, maar het komt toch vol te hangen met schilderijtjes enzo..
en ik wil een andere toiletbril, dat ding vind ik ook niks meer en het staat
er nu ook niet meer bij, maar dat komt wel.
Maar nu eerst effe een bakkie koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang niet slecht !quote:Al zeg ik het sellef
![]()
Dekte zomaar in één keer dus was mazzel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg geklust voor vandaag, morgen zet ik de puntjes wel op de i
ben gebroken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lang niet slecht !Al zeg ik het sellef
![]()
Dekte zomaar in één keer dus was mazzel.En wel verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg geklust voor vandaag, morgen zet ik de puntjes wel op de i
ben gebroken
![]()
![]()
We weten nu wel meer over gewilde hamsters op een eiland en toilet move overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:27 schreef APK het volgende:
Oh, niet teruggelezen.
Doe iets in dit topic
Maar ja dat is dan ook alles said![]()
![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten nu wel meer over gewilde hamsters op een eiland en toilet move over
Maar ja dat is dan ook alles said
Ik ga n.a.v. DWD gisteren even iets van The Beatles zoeken
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Truequote:I got my own label
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ga nu de eerste hit op youtube met het woord 'beatles' posten
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ben benieuwd .... Een F5 en dan komt naar boven..Of heb je een special song?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:55 schreef APK het volgende:
En ik ga nu de eerste hit op youtube met het woord 'beatles' posten![]()
Lady with big ballsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... ik speel wel voor Ringo !![]()
![]()
DIe Julian ..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zoontje is echt een mixje van John en Yoko![]()
Paul heeft hier zo'n dom koppiequote:![]()
![]()
En bedankt, Ik kies wel voor Ringo dan fannquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Paul heeft hier zo'n dom koppie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: