quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe bijziend ben je als je de stofzuiger uitlaat ipv de hond?
[ afbeelding ]
hebben ze die danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:03 schreef rubbereend het volgende:
"als vrouwen gaan kopen schakelen ze hun hersenen uit"
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
hebben ze die dan
hard wegrent
nee ze hebben wel tieten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
hebben ze die dan
hard wegrent
daar heb je als vrouw ook meer aan dan hersenen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ze hebben wel tieten.
*vlucht mee*
Goed punt, kan je heel ver mee komen in het leven als vrouw, toch Minthy?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb je als vrouw ook meer aan dan hersenen.
En zo is het maar net!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:14 schreef Againzender het volgende:
* weer terug is *
vrouw belde dat ze eerder naar huis komt, even opruimen
Ja, die kinderen he, maken zo'n bendequote:
Clock Opera, vind Timur volgens mij erg leuk. Maar ik snap het ook niet. Denk trouwens dat Awolnation gewoon MH wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit voor crap?
Morgen MH zeker?
nee hoor, wordt Kanequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Clock Opera, vind Timur volgens mij erg leuk. Maar ik snap het ook niet. Denk trouwens dat Awolnation gewoon MH wordt.
Ohja, en daarna moet Adele nog, en dan over 3 weken komen ze nog een keer aankakken met Awolnationquote:
quote:
'Kom nog een keer langs'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:52 schreef henkde_j het volgende:
Die heeft weer wat uit te leggen aan z'n vriendin
Double face palmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |