Ik droomde laatst dat ik een Marokkaanse drugskoerier van z'n scooter had gereden...quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een Marokkaanse drugskoerier van z'n scooter had gereden...
Helaas bleek het geen droom te zijn
M'n baas gaf me ook al een handje toen ik het verteldequote:
Is ie dood?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een Marokkaanse drugskoerier van z'n scooter had gereden...
Helaas bleek het geen droom te zijn
Nope, hij had een schrammetje op z'n handquote:
Was dit niet die dude van Limp Bizkit?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nickelback![]()
. Deze voortbrenging van schijtgeluiden is toch geen muziek te noemen?
Roel, het was Limp Bizkitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nickelback![]()
. Deze voortbrenging van schijtgeluiden is toch geen muziek te noemen?
Z'n mening is wel duidelijkquote:
Genieten is datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, hij had een schrammetje op z'n hand
En ik een deuk in m'n spatbord.... Helaas kwamen er vrij snel 2 marokkanen bijstaan die geen politie danwel verzekering erbij wilden hebben... Om 23:00 zonder mensen om me heen heb ik geen behoefte om daar tegen in te gaanDus ben weggegaan op hun advies...
Het Mission Impossible liedje en Break Stuff vind ik wel vet hoor van Limpquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Limp Bizkit, Nickelback. Allemaal een pot nat. Net zo kut.
Zijn zusje Anita kan er ook wat vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:36 schreef themauster het volgende:
Saaie kutmuziek van John Meijer ook altijd
Die is dood.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Butterfly
Met die verschrikkelijke engnek
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shifty_Shellshockquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die is dood.
Wat is die Gers Pardoel-versie van Liever Dan Lief toch verschrikkelijk zeg
quote:
Datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:11 schreef Againzender het volgende:
Ja hoor, weer de verknipte versie. Draai hem dan niet
en dat kut coldplay straks weer in de ultra lange versie zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |