abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117580320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Werd nog pijnlijk laten zien hoor, hij krijgt de bal, ziet Blind op rechts volkomen over het hoofd en passt de bal kansloos door het midden in de voeten van een Madrileen..

Dat heeft niets met de kwaliteit van Madrid te maken.
Oh Jan van Halst gezien zeker? Hij liet niet de 10 openingen zien die hij wel goed gaf op Blind en van Rhijn. Maar het zegt genoeg dat jij die ook niet gezien hebt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:40:08 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:39 schreef Tyron het volgende:

[..]

Oh Jan van Halst gezien zeker? Hij liet niet de 10 openingen zien die hij wel goed gaf op Blind en van Rhijn. Maar het zegt genoeg dat jij die ook niet gezien hebt.
Man, jij bent echt net waterreus :')

ja, laat die 10 GOEIE ballen van van bommel dan zien!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117580443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

Een steekpass die niet aankomt bedoel je dan? Zag ik ook 1x in de begin van de wedstrijd verder waren de meeste passen wel oke.
De passen zijn wel okay, ja. Maar vaak ook veilig, vaak ook de verkeerde keuze. Dat moet hij afleren en dat kan hij ook verbeteren. Komt er alleen nog niet uit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_117580488
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Man, jij bent echt net waterreus :')

ja, laat die 10 GOEIE ballen van van bommel dan zien!!!!!
Ja maar het is wel duidelijk dat Jan van Halst meestal 1 kant van het verhaal laat zien.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:45:10 #255
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_117580492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De passen zijn wel okay, ja. Maar vaak ook veilig, vaak ook de verkeerde keuze. Dat moet hij afleren en dat kan hij ook verbeteren. Komt er alleen nog niet uit.
Heel ajax scheet gewoon in zn broek voor Real. Maar te arrogant om dat toe te geven.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_117580497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:46 schreef Syntix het volgende:
Naast Eriksen moet gewoon Serero staan. De enige in de selectie die op hetzelfde hoge tempo handelt als Eriksen. Los van de mooie omschakelingen van Real, slaat het totaal nergens op dat de wissels die Real inbrengt bij elkaar meer kosten dan de begroting van Ajax...
Om maar ff te quoten, want ik heb gelijk.
pi_117580499
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Equites het volgende:

[..]

Heel ajax scheet gewoon in zn broek voor Real. Maar te arrogant om dat toe te geven.
Heb het niet alleen over gister.
In Southern Sun
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:45:32 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:44 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja maar het is wel duidelijk dat Jan van Halst meestal 1 kant van het verhaal laat zien.
gelukkig heb ik zelf ook ogen, en geen eriksen-fapbril.

Hou er gewoon over op, het was een beschamende vertoning van heel Ajax.
Get woke, go broke!
pi_117580508
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt naar Siem gekeken volgens mij, Eriksen was aanvallend constant bezig, de Jong en Poulsen gaven constant laffe balletjes omdat ze niet in gevaar wouden komen.
pi_117580517
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Syntix het volgende:

[..]

Om maar ff te quoten, want ik heb gelijk.
Da's leuk, maar dat gaat nogal moeilijk.
In Southern Sun
pi_117580529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

gelukkig heb ik zelf ook ogen, en geen eriksen-fapbril.

Hou er gewoon over op, het was een beschamende vertoning van heel Ajax.
Ik heb ook geen Eriksen-fapbril, oke een beetje geef ik toe. Maar ik heb ook al opgenoemd wat hij slecht deed, maar hij was na Vermeer gewoon onze beste man.
pi_117580553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Da's leuk, maar dat gaat nogal moeilijk.
Financial Fair Play zou al een stuk schelen en vooral een 6+5 regeling... Aanhaken gaat gewoon niet zoals het nu gaat. Elke keer als je net die twee spelers hebt (Vertonghen, Suarez, Steek etc.) die aanhaken bij de europese (sub)top dan gaan ze weg...
pi_117580555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt naar Siem gekeken volgens mij, Eriksen was aanvallend constant bezig, de Jong en Poulsen gaven constant laffe balletjes omdat ze niet in gevaar wouden komen.
Jezus je begrijpt er echt geen zak van he :D. Aanvallend bezig zijn wil niet zeggen dat je het altijd goed doet. Maar zet die bril nou eens af, dan zie je iets meer.
In Southern Sun
pi_117580569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Syntix het volgende:

[..]

Financial Fair Play zou al een stuk schelen en vooral een 6+5 regeling... Aanhaken gaat gewoon niet zoals het nu gaat. Elke keer als je net die twee spelers hebt (Vertonghen, Suarez, Steek etc.) die aanhaken bij de europese (sub)top dan gaan ze weg...
Het ging me meer om de tot de winterstop uitgeschakelde Serero...
In Southern Sun
  Redactie Games donderdag 4 oktober 2012 @ 10:49:02 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_117580597
Die Tyron begint ook maar een irritant mannetje te worden hier, verpest zo heel dit topic. Jammer.
.....Kennedy
pi_117580608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jezus je begrijpt er echt geen zak van he :D. Aanvallend bezig zijn wil niet zeggen dat je het altijd goed doet. Maar zet die bril nou eens af, dan zie je iets meer.
Jij zegt dat hij op veilig speelde, dat kan alleen als je zoals de Jong de bal naar iemand passt die 1 meter van je vandaan is of naar de verdediging. Eriksen had een paar prima openingen, steekpassen, assist, draaide vaak goed weg, verloor Essien makkelijk. Wanneer ga jij dat nou eens zien? En donder op met die bril, is zo fucking cliche. Jij snapt er geen tering van.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:49:23 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb ook geen Eriksen-fapbril, oke een beetje geef ik toe. Maar ik heb ook al opgenoemd wat hij slecht deed, maar hij was na Vermeer gewoon onze beste man.
Nee, sadly genoeg was dat Blind.
Get woke, go broke!
pi_117580615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Wessiej het volgende:
Die Tyron begint ook maar een irritant mannetje te worden hier, verpest zo heel dit topic. Jammer.
Je hoeft hier niet te komen.

:W
pi_117580618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het ging me meer om de tot de winterstop uitgeschakelde Serero...
Aha ok, dan hebben we gewoon een probleem in de selectie met maar twee spelers (Eriksen en Serero) die de handelingssnelheid hebben van de Europese top en dat is de scouting/jeugdopleiding wel kwalijk te nemen.
pi_117580636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, sadly genoeg was dat Blind.
Was bij de 2de goal lucht aan het dekken een faalde ook bij de 3de goal, was verder wel oke.
pi_117580647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jij zegt dat hij op veilig speelde, dat kan alleen als je zoals de Jong de bal naar iemand passt die 1 meter van je vandaan is of naar de verdediging. Eriksen had een paar prima openingen, steekpassen, assist, draaide vaak goed weg, verloor Essien makkelijk. Wanneer ga jij dat nou eens zien? En donder op met die bril zo fucking cliche. Jij snapt er geen tering van.
Ga je nou nog eens begrijpen na het drie keer te hebben gezegd dat ik het niet alleen over gister heb of hoe zit 't? En schelden helpt niet. Echt niet.
In Southern Sun
pi_117580667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Was bij de 2de goal lucht aan het dekken een faalde ook bij de 3de goal, was verder wel oke.
Als het Eriksen was geweest had je nu gezegd hij ook 10 keer goed stond te dekken.
In Southern Sun
pi_117580678
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ga je nou nog eens begrijpen na het drie keer te hebben gezegd dat ik het niet alleen over gister heb of hoe zit 't? En schelden helpt niet. Echt niet.
Utrecht goal gescoord, tegen Twente constant in de weer en 1 goal.

Of wil je nog verder terug? 17 Assists en 8/9 goals zeggen je wat misschien? Betere statistieken dan Gotze en Xavi hadden op die leeftijd.
pi_117580708
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Utrecht goal gescoord, tegen Twente constant in de weer en 1 goal.

Of wil je nog verder terug? 17 Assists en 8/9 goals zeggen je wat misschien? Betere statistieken dan Gotze en Xavi hadden op die leeftijd.
Zijn je zo geroemde argumenten op? Want hier hebben we het net al over gehad. En statistieken zeggen niets. Kijk naar Babel.
In Southern Sun
pi_117580709
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het Eriksen was geweest had je nu gezegd hij ook 10 keer goed stond te dekken.
Nee, maar als hij een slechte pass had gegeven aan Ronaldo die hem dan scoorde was mijn mening veranderd. Na ADO - Ajax was ik ook niet tevreden over Eriksen.
pi_117580718
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee, maar als hij een slechte pass had gegeven aan Ronaldo die hem dan scoorde was mijn mening veranderd. Na ADO - Ajax was ik ook niet tevreden over Eriksen.
Wel de krant gebeld toen?!
In Southern Sun
pi_117580732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zijn je zo geroemde argumenten op? Want hier hebben we het net al over gehad. En statistieken zeggen niets. Kijk naar Babel.
Ik heb al genoeg argumenten genoemd. _O- 17 Assists en 9 goals zijn niet alleen statistieken maar staan voor een prima seizoen. Hij begon dit seizoen slecht, maar wordt telkens beter en doet het de laatste drie wedstrijden goed.
pi_117580769
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg argumenten genoemd. _O- 17 Assists en 9 goals zijn niet alleen statistieken maar staan voor een prima seizoen. Hij begon dit seizoen slecht, maar wordt telkens beter en doet het de laatste drie wedstrijden goed.
Ja, maar ik dacht dat we het al gehad hadden over de waarde van een doelpunt/assist per wedstrijd en dat hij meer moet laten zien. Dat je vervolgens dezelfde argumenten weer gaat gebruiken, is dan vreemd.
In Southern Sun
pi_117580771
Ja Tyron,

ik vind dat je ook een beetje te optimistisch bent over Eriksen. De eerste heeft hij echt ondermaats gepresteerd. Veel balverlies geleden door onnodige acties (balletje buitenkant voet, hakje, etc.)

Op dat niveau, tegen Real Madrid kan dat gewoon niet. Je moet gewoon een bal bij iemand in de voeten plaatsen die het zeflde shirt aan heeft. Maar door af en toe te ingewikkeld te denken liet Eriksen, zeker in de eerste helft, het gister helemaal afweten.

Dat hij paar balletjes opzij legt is leuk en aardig. En dat hij een bal aan blind mee geeft is ook leuk. Maar dit wordt gewoon van je verwacht op dat niveau. Dat je 10 van de 10 pasen correct kan geven. Eriksen zat gister op een beduiden lager niveau.

En ik weet het dat hij nog maar 20 is, en dat hij niet het team kan dragen. Maar ik verwacht wel van zo'n jonge dat hij een balletje bij iemand in zijn voeten kan spelen. Je mag naar mijn mening wel een keer kritisch zijn tegenover zo'n speler. Hoeveel talent hij ook heeft, af en toe heeft een speler een schop onder zijn kont nodig. Dit is het moment dat Eriksen een schop onder zijn kont verdiend.

Je moet hem niet altijd over zijn bol aaien, hij speelt niet voor niets in het eerste van Ajax. De jongen heeft ook af en toe zijn prikkelingen nodig. Anders blijft hij op dit niveau hangen, wat dus niet goed genoeg is voor de absolute top.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:57:32 #280
198371 Equites
pi_117580839
De beste man was toch Vermeer. Door hem is het niet 0-8 geworden. Die omhaal van Benzema had ie dan wel weer moeten hebben.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_117580848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja Tyron,

ik vind dat je ook een beetje te optimistisch bent over Eriksen. De eerste heeft hij echt ondermaats gepresteerd. Veel balverlies geleden door onnodige acties (balletje buitenkant voet, hakje, etc.)

Op dat niveau, tegen Real Madrid kan dat gewoon niet. Je moet gewoon een bal bij iemand in de voeten plaatsen die het zeflde shirt aan heeft. Maar door af en toe te ingewikkeld te denken liet Eriksen, zeker in de eerste helft, het gister helemaal afweten.

Dat hij paar balletjes opzij legt is leuk en aardig. En dat hij een bal aan blind mee geeft is ook leuk. Maar dit wordt gewoon van je verwacht op dat niveau. Dat je 10 van de 10 pasen correct kan geven. Eriksen zat gister op een beduiden lager niveau.

En ik weet het dat hij nog maar 20 is, en dat hij niet het team kan dragen. Maar ik verwacht wel van zo'n jonge dat hij een balletje bij iemand in zijn voeten kan spelen. Je mag naar mijn mening wel een keer kritisch zijn tegenover zo'n speler. Hoeveel talent hij ook heeft, af en toe heeft een speler een schop onder zijn kont nodig. Dit is het moment dat Eriksen een schop onder zijn kont verdiend.

Je moet hem niet altijd over zijn bol aaien, hij speelt niet voor niets in het eerste van Ajax. De jongen heeft ook af en toe zijn prikkelingen nodig. Anders blijft hij op dit niveau hangen, wat dus niet goed genoeg is voor de absolute top.
Wat vond je van de openingen op de backs zodat ze aanvallend naar voren konden? Of de drie steekpassen op Boerrigter waar Derk niets mee deed? Of de assist? Keren dat hij goed weg draaide van Essien? Je zag niet dat wanneer hij de bal kreeg het spel versneld werd?

Zoals ik al zei, hij had in de eerste helft enkele keren balverlies, waarvan hij 1x de bal tegen zijn hak werd gespeeld. Verder heb ik geen hakje van hem gezien gister :?
pi_117580872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:57 schreef Equites het volgende:
De beste man was toch Vermeer. Door hem is het niet 0-8 geworden. Die omhaal van Benzema had ie dan wel weer moeten hebben.
Dat dacht ik in eerste instantie ook omdat 'ie recht op 'm af komt. Maar in de herhaling is heel duidelijk dat hij die amper gezien heeft.
In Southern Sun
pi_117580903
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, maar ik dacht dat we het al gehad hadden over de waarde van een doelpunt/assist per wedstrijd en dat hij meer moet laten zien. Dat je vervolgens dezelfde argumenten weer gaat gebruiken, is dan vreemd.
Hoeveel meer moet hij laten zien dan? _O- Hij gaf 2 assist in de belangrijkste wedstrijd van de afgelopen jaren tegen Twente. Hij scoort laatst weer tegen Twente, gister assist tegen Madrid. En dan noem ik nog niet eens alles op wat in grote wedstrijden is gebeurd.

Maar jij verwacht dat hij Ajax - Real Madrid beslist met 3 goals ofzo? Oke ^O^
pi_117580931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:59 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hoeveel meer moet hij laten zien dan? _O- Hij gaf 2 assist in de belangrijkste wedstrijd van de afgelopen jaren tegen Twente. Hij scoort laatst weer tegen Twente, gister assist tegen Madrid. En dan noem ik nog niet eens alles op wat in grote wedstrijden is gebeurd.

Maar jij verwacht dat hij Ajax - Real Madrid beslist met 3 goals ofzo? Oke ^O^
Ik moet bijna huilen :D, :'(, :D.

En ik verwacht niet dat hij drie keer scoort tegen Real Madrid, ik verwacht dat hij zijn predikaat talent gaat ontgroeien (dat hij al drie jaar heeft) en door gaat groeien. Dat gebeurt nu niet.
In Southern Sun
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:00:53 #285
198371 Equites
pi_117580933
Essien was de enige in Real die echt liep te kutten. Snap uberhaupt niet wat hij in het 1e doet. Die werd een paar keer flink gezien.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:00:59 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580941
Kunnen we in godsnaam weer ophouden over Stickboy?
Get woke, go broke!
pi_117580965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik moet bijna huilen :D, :'(, :D.
Hij gaf volgens mij in de kampioenswedstrijd tegen Twente twee assist op de Jong?

Goed argument wel weer van je. ^O^
pi_117580973
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:00 schreef Equites het volgende:
Essien was de enige in Real die echt liep te kutten. Snap uberhaupt niet wat hij in het 1e doet. Die werd een paar keer flink gezien.
Werd dan ook dolgedraaid door Eriksen.
pi_117581008
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij gaf volgens mij in de kampioenswedstrijd tegen Twente twee assist op de Jong?

Goed argument wel weer van je. ^O^
Dat is inmiddels ruim anderhalf jaar geleden. Je mag toch verwachten dat hij daar niet meer op hoeft te teren. En dit is een argument.
In Southern Sun
pi_117581054
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is inmiddels ruim anderhalf jaar geleden. Je mag toch verwachten dat hij daar niet meer op hoeft te teren. En dit is een argument.
Klopt. Maar jij zegt dat hij zich vaker moet laten zien in grote wedstrijden, dan lijkt mij het logisch dat je dat zegt omdat hij dat in het verleden nog niet heeft gedaan? Maar dat heeft hij dus wel. ;)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:06:46 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117581105
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Werd dan ook dolgedraaid door Eriksen.
Ja dolgedraaid :').
Get woke, go broke!
pi_117581118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

Klopt. Maar jij zegt dat hij zich vaker moet laten zien in grote wedstrijden, dan lijkt mij het logisch dat je dat zegt omdat hij dat in het verleden nog niet heeft gedaan? Maar dat heeft hij dus wel. ;)
Ik zeg helemaal niet dat hij zich meer moet laten zien in grote wedstrijden, hij moet zich altijd vaker laten zien. Maar lezen blijft moeilijk, blijkbaar. En nu kap ik hiermee, want dit is onbegonnen werk.
In Southern Sun
pi_117581122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja dolgedraaid :').
Paar keer wel.

Eriksen _O_
pi_117581142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat hij zich meer moet laten zien in grote wedstrijden, hij moet zich altijd vaker laten zien. Maar lezen blijft moeilijk, blijkbaar. En nu kap ik hiermee, want dit is onbegonnen werk.
Met 17 assists en 9 goals in 1 seizoen heeft hij zich toch vaak laten zien? :D _O-

Laatste 3 wedstrijden 2 goals 1 assist, prima toch?
pi_117581235
Godverdomme ;(
Groot fan van User Wotte
pi_117581280
Maar Tyron, waar hoop je met Ajax te eindigen in de komende 5 jaar. Ik neem aan dat Ajax toch nog weer een keer iets wil gaan betekenen in Europa. Al is het maar in de Europa Leauge, dan moet de beste man van het veld toch echt stukken beter zijn dan dat Eriksen op dit moment is.

Zoals Da_Sandman aangaf zie ik nog geen enkele groei de afgelopen jaren in het spel van Eriksen. En daar maak ik me zorgen om, want hij heeft het zeker in zich. Ook heeft hij geen enkele concurrenten wat hem scherp kan houden. Want ook als er in een wedstrijd strijd geleverd moet worden is Eriksen nergens te bekennen.

Als Ajax nog echt iets wil bereiken met deze jongen moet je hem toch echt meer prikkelen.

ZIjn eerste helft was van het niveau Roda JC/FC Groningen, en niet van Ajax Amsterdam. De tweede helft kwam hij dichter in de buurt zoals het hoort. En dat je een paar keer wegdraait bij Essien.... tsja die kerel is nog langzamer omgedraaid dan een vrachtwagen. Dus daar eigenlijk nog te weinig gebruik van gemaakt.

Ook in verdedigend opzicht voegt hij niets toe aan het team. Speelt Khedira tegenover Eriksen dan had hij nog minder laten zien. Het wordt tijd dat Eriksen volwassen wordt, dat word van je verwacht ook op je 20ste in het eerste van Ajax!
pi_117581413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar Tyron, waar hoop je met Ajax te eindigen in de komende 5 jaar. Ik neem aan dat Ajax toch nog weer een keer iets wil gaan betekenen in Europa. Al is het maar in de Europa Leauge, dan moet de beste man van het veld toch echt stukken beter zijn dan dat Eriksen op dit moment is.

Zoals Da_Sandman aangaf zie ik nog geen enkele groei de afgelopen jaren in het spel van Eriksen. En daar maak ik me zorgen om, want hij heeft het zeker in zich. Ook heeft hij geen enkele concurrenten wat hem scherp kan houden. Want ook als er in een wedstrijd strijd geleverd moet worden is Eriksen nergens te bekennen.

Als Ajax nog echt iets wil bereiken met deze jongen moet je hem toch echt meer prikkelen.

ZIjn eerste helft was van het niveau Roda JC/FC Groningen, en niet van Ajax Amsterdam. De tweede helft kwam hij dichter in de buurt zoals het hoort. En dat je een paar keer wegdraait bij Essien.... tsja die kerel is nog langzamer omgedraaid dan een vrachtwagen. Dus daar eigenlijk nog te weinig gebruik van gemaakt.

Ook in verdedigend opzicht voegt hij niets toe aan het team. Speelt Khedira tegenover Eriksen dan had hij nog minder laten zien. Het wordt tijd dat Eriksen volwassen wordt, dat word van je verwacht ook op je 20ste in het eerste van Ajax!
De beste man op het veld hoeft niet perse beter te zijn (misschien iets ouder, 20 jaar is jong vind je niet), maar de rest van het team wel. ;)

Zijn eerste helft was echt wel beter dan dat jij zegt, eerste paar balcontacten ongelukkig maar die heb ik al genoemd en voor de rest prima, lees mijn argumenten maar terug.

Verdedigend voegt hij juist wel wat toe, want hij zet altijd 90 minuten lang druk. Dat hij geen groei laat zien ben ik het niet mee eens, vorig seizoen gewoon goed aantal assists en goals gehaald. En dat van Khedira, tja als als als, daar kan je niks mee.

En dat laatste snap ik niet, jij verwacht dat Eriksen als 20 jarige volwassen wordt? Terwijl de oudere Poulsen en de Jong vele malen slechter waren en de Jong eigenlijk altijd onzichtbaar is op het middenveld.

:?
pi_117581659
Tyron heeft volgens mij vannacht gedroomd over Eriksen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_117581689
Hoezo zo veel haters :{w JORDI WAAR BEN JE?!
pi_117581729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen _O_
Jij moet jezelf echt eens na laten kijken man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')