Van mij dus niet. Ze moeten vanaf de eerste minuut spelen zoals na de 2-1. Als je als laffe kutploeg begint en als er niets meer te verliezen is pas gaat voetballen ben je geen Ajax, dan ben je ADO.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef Tyron het volgende:
Ajax als team krijgt van mij 70 minuten een 4,5/5 en 20 min een 7/8.
Nee. Als je zoveel talent hebt zoals Eriksen verwacht ik iets meer dan een anonieme wedstrijd en een doelpunt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij scoorde, dat is wat men wil toch? Hij besliste de wedstrijd tegen Twente, dat is toch ook wat men wil?
Eriksen anoniem noemenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Als je zoveel talent hebt zoals Eriksen verwacht ik iets meer dan een anonieme wedstrijd en een doelpunt.
Deze opmerking viel mij ook al op en kan het met je eens zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En om Hoesen nou tor-instinct toe te schrijven na het missen van die mega kans gister... Valt die jongen gezien de omstandigheden wellicht niet te verwijten, maar een spits met tor-instinct schiet die bal er in.
Dat heeft weinig te maken met anonimiteit natuurlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen anoniem noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij maakt elke wedstrijd de meeste meters en is altijd in beweging.
De meeste aanvallen beginnen bij hem en dat noem jij anonimiteit?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met anonimiteit natuurlijk.
De meeste aanvallen stranden ook bij hem. Als je zoveel potentie hebt, moet je daar meer mee doen. Simpel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
De meeste aanvallen beginnen bij hem en dat noem jij anonimiteit?
Tevens is een Eriksen op 60% beter dan de rest van de middenvelders die we rond hebben lopen.
De meeste aanvallen stranden bij hemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De meeste aanvallen stranden ook bij hem. Als je zoveel potentie hebt, moet je daar meer mee doen. Simpel.
Waarom mag je eigenlijk geen kritiek op hem hebben?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Tyron het volgende:
Tevens wel grappig om te zien dat degene met kritiek op Eriksen zeggen; "JA JULLIE ZIEN HEM TOCH ALS WERELDTALENT DIE TE GOED IS VOOR AJAX AL 2 JAAR?" om hem vervolgens zelf zo te gaan bekritiseren.Dan doe je het dus zelf ook.
Dat mag, maar ga dan niet zeggen van "hij is geen wereldtalent blablabla" om hem vervolgens wel als wereldtalent te bekritiseren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom mag je eigenlijk geen kritiek op hem hebben?
Zucht. Het gaat niet alleen om gister. En ook gister draait hij een flink aantal aanvallen de nek om, ja. Als je vindt dat anderen niet op een paar momenten moeten terugvallen, moet je dat zelf al helemaal niet doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
De meeste aanvallen stranden bij hemHeb je gister wel gekeken? Paar prima steekpassen op Boerrigter waarvan 1 lobje perfect op maat, wat doet Boerrigter? Hij valt door een handje van Pepe.
Omdat men daar over blijft doorjammeren. overal, hier, VI, SV, kranten, verslaggevers etc etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat mag, maar ga dan niet zeggen van "hij is geen wereldtalent blablabla" om hem vervolgens wel als wereldtalent te bekritiseren.
Grappig dat je alles wat je zelf post als argument ziet, maar wat anderen zeggen niet. Vervelende eigenschap.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Tyron het volgende:
En kom natuurlijk met argumenten, die ik amper zie.
Hij draaide flink een paar aanvallen de nek om? Nee. Hij had idd een paar keer balverlies maar niet bij het 16 meter gebied of dar dichtbij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zucht. Het gaat niet alleen om gister. En ook gister draait hij een flink aantal aanvallen de nek om, ja. Als je vindt dat anderen niet op een paar momenten moeten terugvallen, moet je dat zelf al helemaal niet doen.
Een aanval de nek omdraaien is niet altijd balverlies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij draaide flink een paar aanvallen de nek om? Nee. Hij had idd een paar keer balverlies maar niet bij het 16 meter gebied of dar dichtbij.
Ik noem voorbeelden met Boerrigter etc terwijl jij zegt "hij draait aanvallen de nek om" om vervolgens geen aanval te noemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grappig dat je alles wat je zelf post als argument ziet, maar wat anderen zeggen niet. Vervelende eigenschap.
Werd nog pijnlijk laten zien hoor, hij krijgt de bal, ziet Blind op links volkomen over het hoofd en passt de bal kansloos door het midden in de voeten van een Madrileen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zucht. Het gaat niet alleen om gister. En ook gister draait hij een flink aantal aanvallen de nek om, ja. Als je vindt dat anderen niet op een paar momenten moeten terugvallen, moet je dat zelf al helemaal niet doen.
Een steekpass die niet aankomt bedoel je dan? Zag ik ook 1x in de begin van de wedstrijd verder waren de meeste passen wel oke.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een aanval de nek omdraaien is niet altijd balverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |