abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117580320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Werd nog pijnlijk laten zien hoor, hij krijgt de bal, ziet Blind op rechts volkomen over het hoofd en passt de bal kansloos door het midden in de voeten van een Madrileen..

Dat heeft niets met de kwaliteit van Madrid te maken.
Oh Jan van Halst gezien zeker? Hij liet niet de 10 openingen zien die hij wel goed gaf op Blind en van Rhijn. Maar het zegt genoeg dat jij die ook niet gezien hebt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:40:08 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:39 schreef Tyron het volgende:

[..]

Oh Jan van Halst gezien zeker? Hij liet niet de 10 openingen zien die hij wel goed gaf op Blind en van Rhijn. Maar het zegt genoeg dat jij die ook niet gezien hebt.
Man, jij bent echt net waterreus :')

ja, laat die 10 GOEIE ballen van van bommel dan zien!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117580443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

Een steekpass die niet aankomt bedoel je dan? Zag ik ook 1x in de begin van de wedstrijd verder waren de meeste passen wel oke.
De passen zijn wel okay, ja. Maar vaak ook veilig, vaak ook de verkeerde keuze. Dat moet hij afleren en dat kan hij ook verbeteren. Komt er alleen nog niet uit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_117580488
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Man, jij bent echt net waterreus :')

ja, laat die 10 GOEIE ballen van van bommel dan zien!!!!!
Ja maar het is wel duidelijk dat Jan van Halst meestal 1 kant van het verhaal laat zien.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:45:10 #255
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_117580492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De passen zijn wel okay, ja. Maar vaak ook veilig, vaak ook de verkeerde keuze. Dat moet hij afleren en dat kan hij ook verbeteren. Komt er alleen nog niet uit.
Heel ajax scheet gewoon in zn broek voor Real. Maar te arrogant om dat toe te geven.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_117580497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:46 schreef Syntix het volgende:
Naast Eriksen moet gewoon Serero staan. De enige in de selectie die op hetzelfde hoge tempo handelt als Eriksen. Los van de mooie omschakelingen van Real, slaat het totaal nergens op dat de wissels die Real inbrengt bij elkaar meer kosten dan de begroting van Ajax...
Om maar ff te quoten, want ik heb gelijk.
pi_117580499
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Equites het volgende:

[..]

Heel ajax scheet gewoon in zn broek voor Real. Maar te arrogant om dat toe te geven.
Heb het niet alleen over gister.
In Southern Sun
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:45:32 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:44 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja maar het is wel duidelijk dat Jan van Halst meestal 1 kant van het verhaal laat zien.
gelukkig heb ik zelf ook ogen, en geen eriksen-fapbril.

Hou er gewoon over op, het was een beschamende vertoning van heel Ajax.
Get woke, go broke!
pi_117580508
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt naar Siem gekeken volgens mij, Eriksen was aanvallend constant bezig, de Jong en Poulsen gaven constant laffe balletjes omdat ze niet in gevaar wouden komen.
pi_117580517
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Syntix het volgende:

[..]

Om maar ff te quoten, want ik heb gelijk.
Da's leuk, maar dat gaat nogal moeilijk.
In Southern Sun
pi_117580529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

gelukkig heb ik zelf ook ogen, en geen eriksen-fapbril.

Hou er gewoon over op, het was een beschamende vertoning van heel Ajax.
Ik heb ook geen Eriksen-fapbril, oke een beetje geef ik toe. Maar ik heb ook al opgenoemd wat hij slecht deed, maar hij was na Vermeer gewoon onze beste man.
pi_117580553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Da's leuk, maar dat gaat nogal moeilijk.
Financial Fair Play zou al een stuk schelen en vooral een 6+5 regeling... Aanhaken gaat gewoon niet zoals het nu gaat. Elke keer als je net die twee spelers hebt (Vertonghen, Suarez, Steek etc.) die aanhaken bij de europese (sub)top dan gaan ze weg...
pi_117580555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt naar Siem gekeken volgens mij, Eriksen was aanvallend constant bezig, de Jong en Poulsen gaven constant laffe balletjes omdat ze niet in gevaar wouden komen.
Jezus je begrijpt er echt geen zak van he :D. Aanvallend bezig zijn wil niet zeggen dat je het altijd goed doet. Maar zet die bril nou eens af, dan zie je iets meer.
In Southern Sun
pi_117580569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Syntix het volgende:

[..]

Financial Fair Play zou al een stuk schelen en vooral een 6+5 regeling... Aanhaken gaat gewoon niet zoals het nu gaat. Elke keer als je net die twee spelers hebt (Vertonghen, Suarez, Steek etc.) die aanhaken bij de europese (sub)top dan gaan ze weg...
Het ging me meer om de tot de winterstop uitgeschakelde Serero...
In Southern Sun
  Redactie Games donderdag 4 oktober 2012 @ 10:49:02 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_117580597
Die Tyron begint ook maar een irritant mannetje te worden hier, verpest zo heel dit topic. Jammer.
.....Kennedy
pi_117580608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jezus je begrijpt er echt geen zak van he :D. Aanvallend bezig zijn wil niet zeggen dat je het altijd goed doet. Maar zet die bril nou eens af, dan zie je iets meer.
Jij zegt dat hij op veilig speelde, dat kan alleen als je zoals de Jong de bal naar iemand passt die 1 meter van je vandaan is of naar de verdediging. Eriksen had een paar prima openingen, steekpassen, assist, draaide vaak goed weg, verloor Essien makkelijk. Wanneer ga jij dat nou eens zien? En donder op met die bril, is zo fucking cliche. Jij snapt er geen tering van.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:49:23 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb ook geen Eriksen-fapbril, oke een beetje geef ik toe. Maar ik heb ook al opgenoemd wat hij slecht deed, maar hij was na Vermeer gewoon onze beste man.
Nee, sadly genoeg was dat Blind.
Get woke, go broke!
pi_117580615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Wessiej het volgende:
Die Tyron begint ook maar een irritant mannetje te worden hier, verpest zo heel dit topic. Jammer.
Je hoeft hier niet te komen.

:W
pi_117580618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het ging me meer om de tot de winterstop uitgeschakelde Serero...
Aha ok, dan hebben we gewoon een probleem in de selectie met maar twee spelers (Eriksen en Serero) die de handelingssnelheid hebben van de Europese top en dat is de scouting/jeugdopleiding wel kwalijk te nemen.
pi_117580636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, sadly genoeg was dat Blind.
Was bij de 2de goal lucht aan het dekken een faalde ook bij de 3de goal, was verder wel oke.
pi_117580647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jij zegt dat hij op veilig speelde, dat kan alleen als je zoals de Jong de bal naar iemand passt die 1 meter van je vandaan is of naar de verdediging. Eriksen had een paar prima openingen, steekpassen, assist, draaide vaak goed weg, verloor Essien makkelijk. Wanneer ga jij dat nou eens zien? En donder op met die bril zo fucking cliche. Jij snapt er geen tering van.
Ga je nou nog eens begrijpen na het drie keer te hebben gezegd dat ik het niet alleen over gister heb of hoe zit 't? En schelden helpt niet. Echt niet.
In Southern Sun
pi_117580667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Was bij de 2de goal lucht aan het dekken een faalde ook bij de 3de goal, was verder wel oke.
Als het Eriksen was geweest had je nu gezegd hij ook 10 keer goed stond te dekken.
In Southern Sun
pi_117580678
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ga je nou nog eens begrijpen na het drie keer te hebben gezegd dat ik het niet alleen over gister heb of hoe zit 't? En schelden helpt niet. Echt niet.
Utrecht goal gescoord, tegen Twente constant in de weer en 1 goal.

Of wil je nog verder terug? 17 Assists en 8/9 goals zeggen je wat misschien? Betere statistieken dan Gotze en Xavi hadden op die leeftijd.
pi_117580708
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Tyron het volgende:

[..]

Utrecht goal gescoord, tegen Twente constant in de weer en 1 goal.

Of wil je nog verder terug? 17 Assists en 8/9 goals zeggen je wat misschien? Betere statistieken dan Gotze en Xavi hadden op die leeftijd.
Zijn je zo geroemde argumenten op? Want hier hebben we het net al over gehad. En statistieken zeggen niets. Kijk naar Babel.
In Southern Sun
pi_117580709
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als het Eriksen was geweest had je nu gezegd hij ook 10 keer goed stond te dekken.
Nee, maar als hij een slechte pass had gegeven aan Ronaldo die hem dan scoorde was mijn mening veranderd. Na ADO - Ajax was ik ook niet tevreden over Eriksen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')