abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:17:58 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117579680
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:14 schreef Tyron het volgende:

[..]

:O Nog 1 keer dan.

Zijn goede dingen maar dan zonder sarcasme lezen:

[..]

Zijn foute dingen;

[..]

:W
ja, dus? Sana kwam soms ook iemand voorbij :').

Er is in 90 min ook nog wel iets goed gegaan bij heel Ajax, maar meestal niet. En Eriksen sprong er niet in positieve en ook niet in nagatieve zin uit.

Hou nou gewoon eens op met dat joch.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117579686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:16 schreef J2T het volgende:
Over de wedstrijd zelf, Sana kan er helaas weinig aan doen dat hij het niveau (nog) niet aan kan, maar Eriksen en Siem moeten nou eens een keer verdomme opstaan in dit soort wedstrijden. Siem de Jong is onze aanvoerder for Christs sake. Ik word echt niet goed van. Niemand, maar dan ook niemand die opstaat in dit soort wedstrijden. Serieus, ik mis Vertonghen.
Ik ga niet in op het feit dat je Eriksen noemt, lees mijn bovenstaande posts en ga daar op in ipv te roepen dt Eriksen het team op sleeptouw moet nemen tegen fucking Madrid. :')

Jij ziet een 20 jarige het verschil maken tegen een team waar Ronaldo en Kaka spelen? _O-

Vertonghen had dat ook niet gekund.
pi_117579702
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:16 schreef Tyron het volgende:

[..]

Goaltje scoren tegen Twente, assistje tegen Madrid en aanvallend goed spelen. Niets mis mee. Ook Essien had geen grip op hem.
Einde discussie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:19:06 #204
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_117579706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:18 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik ga niet in op het feit dat je Eriksen noemt, lees mijn bovenstaande posts en ga daar op in ipv te roepen dt Eriksen het team op sleeptouw moet nemen tegen fucking Madrid. :')

Jij ziet een 20 jarige het verschil maken tegen een team waar Ronaldo en Kaka spelen? _O-

Vertonghen had dat ook niet gekund.
Niet het verschil, maar laat eens wat zien. Laat eens zien waarom je bij Ajax speelt.
pi_117579710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dus? Sana kwam soms ook iemand voorbij :').

Er is in 90 min ook nog wel iets goed gegaan bij heel Ajax, maar meestal niet. En Eriksen sprong er niet in positieve en ook niet in nagatieve zin uit.

Hou nou gewoon eens op met dat joch.
Sana was heel knullig aan de bal en verloor vaker een duel. Ook had hij misschien een enkele keer een voorzet in huis. Jij zeikt altijd op Eriksen, hou jij eens op met dat joch joh.
pi_117579728
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Einde discussie.
Goede [b] wel.
pi_117579746
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef J2T het volgende:

[..]

Niet het verschil, maar laat eens wat zien. Laat eens zien waarom je bij Ajax speelt.
Bijvoorbeeld de wedstrijd beslissen tegen Twente? Of een assist geven tegen Madrid en dan volop in de strijd? Ow wacht ;)
pi_117579758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:

[..]

Goede [b] wel.
Yeah een / verkeerd gezet. Klasse man.
In Southern Sun
pi_117579767
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Einde discussie.
Ook een goed argument btw.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:21:01 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117579769
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:

[..]

Sana was heel knullig aan de bal en verloor vaker een duel. Ook had hij misschien een enkele keer een voorzet in huis. Jij zeikt altijd op Eriksen, hou jij eens op met dat joch joh.
Van Sana wordt er niet al 2 jaar geroepen dat hij te goed is voor Ajax, voor 30+ miljoen weggaat en het toppunt, op Sana wordt niet gegeild alsof het Doutzen Kroes is door jou.

Dus ja, JIJ begint steeds over hem, alsof hij gisteren goed was, en dat was hij niet. Nogmaals ook niet slechter dan de rest.
Get woke, go broke!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:21:38 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117579780
En Essien, die heeft ook gewoon geen fuck bij Madrid te zoeken, was dit een wedstrijd geweest had ie op de tribune gezeten.
Get woke, go broke!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:23:51 #212
344378 J2T
pi_117579844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld de wedstrijd beslissen tegen Twente? Of een assist geven tegen Madrid en dan volop in de strijd? Ow wacht ;)
Agree to disagree dan maar ;-)

Af en toe zie ik een glimp van de klasse die men hem altijd toedicht. Maar hij is nog lang niet klaar voor de volgende stap. Iedereen ziet dat de jongen een toppertje is, maar het komt er helaas niet helemaal uit bij Ajax.
pi_117579847
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Van Sana wordt er niet al 2 jaar geroepen dat hij te goed is voor Ajax, voor 30+ miljoen weggaat en het toppunt, op Sana wordt niet gegeild alsof het Doutzen Kroes is door jou.

Dus ja, JIJ begint steeds over hem, alsof hij gisteren goed was, en dat was hij niet. Nogmaals ook niet slechter dan de rest.
Ik begin niet steeds over hem? Ik hoor hier vaak mensen zeggen dat hij slecht is en zich moet bewijzen, dan ga ik er op in met argumenten en krijg ik geen argumenten terug.

Eriksen heeft vorig seizoen gewoon een puik seizoen gedraaid en tegen Twente en ook tegen Madrid goed gespeelt. Ik wil graag quotes van mensen die roepen dat Eriksen al 2 jaar TE GOED is voor Ajax.

Nogmaals hij was wel goed, ga eens beter naar zijn positieve dingen kijken ipv 2x balverlies.
pi_117579879
RikElfrink twitterde op woensdag 03-10-2012 om 22:56:04 Blijft gek dat voor spek en bonen meedoen in de Champions League toch ruim 10 miljoen oplevert. reageer retweet
Ziel.
pi_117579899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:24 schreef tammepiet het volgende:
RikElfrink twitterde op woensdag 03-10-2012 om 22:56:04 Blijft gek dat voor spek en bonen meedoen in de Champions League toch ruim 10 miljoen oplevert. reageer retweet
Ziel.
Daarom zeg ik, laat PSV maar stoer doen met hun "WIJ HALEN DE PUNTEN VOOR NEDERLAND BINNEN" dan halen wij de miljoenen wel binnen. _O_
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:25:45 #216
344378 J2T
pi_117579900
Maar Tyron, als jij Ajax een cijfer mocht geven op basis van de wedstrijd van gisteren, wat voor cijfer zou jij dan Ajax geven? Toch geen voldoende toch? Ajax kan veel beter dan gisteren man. En dat zeg ik niet omdat het 1-4 is geworden. Vorig jaar toen het 0-3 werd was ik wel tevreden over het spel van Ajax.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:27:00 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117579936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik begin niet steeds over hem? Ik hoor hier vaak mensen zeggen dat hij slecht is en zich moet bewijzen, dan ga ik er op in met argumenten en krijg ik geen argumenten terug.

Eriksen heeft vorig seizoen gewoon een puik seizoen gedraaid en tegen Twente en ook tegen Madrid goed gespeelt. Ik wil graag quotes van mensen die roepen dat Eriksen al 2 jaar TE GOED is voor Ajax.

Nogmaals hij was wel goed, ga eens beter naar zijn positieve dingen kijken ipv 2x balverlies.
nee, want ik ben Ajacied, ik verwacht gewoon iets extra's van iemand in een Ajaxshirt, en word niet warm of koud van 4 leuke passjes per wedstrijd. DAT IS HET MINIMUMNIVEAU!!!
Get woke, go broke!
pi_117579939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:25 schreef J2T het volgende:
Maar Tyron, als jij Ajax een cijfer mocht geven op basis van de wedstrijd van gisteren, wat voor cijfer zou jij dan Ajax geven? Toch geen voldoende toch? Ajax kan veel beter dan gisteren man. En dat zeg ik niet omdat het 1-4 is geworden. Vorig jaar toen het 0-3 werd was ik wel tevreden over het spel van Ajax.
Hier was ik het wel redelijk mee eens.
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Mijn analyse:

70 minuten lang weggespeeld, 20 minuten leuk gevoetbald.

Vermeer: Onze MotM, keepte een puike partij, had geen schuld aan de tegengoals
Van Rhijn: Deed het aardig, speelde de 2e helft een stuk beter dan de 1e. Heeft potentie genoeg
Alderweireld/Moisander: Vond ze beide niet best. Slordig in balbezit, onzeker bij balverlies.
Blind: Speelde een aardige pot, beste wedstrijd die ik van hem heb gezien

Poulsen: Drama, komt absoluut tekort. Leverde alle belangrijke ballen in, schrijnend op dit niveau
De Jong: Volkomen onzichtbaar. Laat wederom zien geen topper te zijn en ook nooit te worden. Subtop Eredivisie.
Eriksen: Beste middenvelder vandaag, al zegt dat niet veel. Veel ging fout, maar durfde wel te voetballen.

Sana: Heel erg slecht, mag nooit meer rechtsbuiten staan. Komt toch echt te kort voorlopig.
Babel: Onzichtbaar, veel beweging maar kreeg weinig ballen. Goede acties waren een beetje 50/50. Wel een geweldige voorzet op Siem.
Boerrigter: Komt bergen kwaliteit tekort voor Ajax. Niveau middenmoot Eredivisie. Tenenkrommend slecht.

Sporkslede: Speelde vrij goed, had veel lef en liet aardig voetbal zien. Mag wmb in de basis starten
Hoesen: Heeft duidelijk potentie. Spits met tor-instinct.
Lukoki: Liet in 10 minuten meer zien dan Sana in 60. Hoort gewoon rechtsbuiten te staan.

Lukoki en Sporkslede voortaan vast in de basis aub, Poulsen er sowieso uit en dan mogen Boerrigter en Sana het uitvechten op linksbuiten. Ik zie nog liever dat Fischer de kans krijgt eigenlijk.
Al vond ik Eriksen niet alleen de beste middenvelder, maar ook de beste veldspeler.
pi_117579942
Eriksen speelde tot die goal tegen FC Twente geen goede wedstrijd trouwens. Maar goed, hopen dat 'ie tegen FC Utrecht laat zien dat hij het predikaat talent aan het ontgroeien is.
In Southern Sun
pi_117579952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Eriksen speelde trouwens tot die goal tegen FC Twente geen goede wedstrijd trouwens. Maar goed, hopen dat 'ie tegen FC Utrecht laat zien dat hij het predikaat talent aan het ontgroeien is.
Hij was tegen Utrecht in de beker ook wel aardig.
pi_117579963
Ajax als team krijgt van mij 70 minuten een 4,5/5 en 20 min een 7/8.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:28:27 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117579978
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij was tegen Utrecht in de beker ook wel aardig.
En dat was dus juist weer een pot waarin heel utrecht kut was en Ajax gewoon ok. Ook daar ontsteeg hij het gemiddelde niet echt.
Get woke, go broke!
pi_117579988
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat Real Madrid bij Ajax aanklopt om spelers te kopen.
Dat komt in ieder geval het elftal ten goede.
pi_117579991
Die 20 minuten in de tweede helft waren trouwens best aardig. Natuurlijk deels bij gratie van Real, maar deels ook omdat je op dat moment gaat voetballen met lef en vertrouwen. Hadden ze vanaf minuut 1 moeten doen.
In Southern Sun
pi_117580013
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat was dus juist weer een pot waarin heel utrecht kut was en Ajax gewoon ok. Ook daar ontsteeg hij het gemiddelde niet echt.
Hij scoorde, dat is wat men wil toch? Hij besliste de wedstrijd tegen Twente, dat is toch ook wat men wil?
pi_117580018
En om Hoesen nou tor-instinct toe te schrijven na het missen van die mega kans gister... Valt die jongen gezien de omstandigheden wellicht niet te verwijten, maar een spits met tor-instinct schiet die bal er in.
In Southern Sun
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:29:52 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:28 schreef Tyron het volgende:
Ajax als team krijgt van mij 70 minuten een 4,5/5 en 20 min een 7/8.
Van mij dus niet. Ze moeten vanaf de eerste minuut spelen zoals na de 2-1. Als je als laffe kutploeg begint en als er niets meer te verliezen is pas gaat voetballen ben je geen Ajax, dan ben je ADO.

Natuurlijk ben je kansloos tegen Madrid, maar 70 min elkaar niet kunnen vinden op 5 meter heeft geen fuck met het niveau van Madrid te maken. Dan ben je gewoon bang.

Eigenlijk wat frank ook zei dus, die was zwaar teleurgesteld. Die is mijn type "supporter" ook al ie hij trainer.
Get woke, go broke!
pi_117580027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij scoorde, dat is wat men wil toch? Hij besliste de wedstrijd tegen Twente, dat is toch ook wat men wil?
Nee. Als je zoveel talent hebt zoals Eriksen verwacht ik iets meer dan een anonieme wedstrijd en een doelpunt.
In Southern Sun
pi_117580059
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee. Als je zoveel talent hebt zoals Eriksen verwacht ik iets meer dan een anonieme wedstrijd en een doelpunt.
Eriksen anoniem noemen :D :D _O- _O- :') :')

Hij maakt elke wedstrijd de meeste meters en is altijd in beweging.
pi_117580063
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En om Hoesen nou tor-instinct toe te schrijven na het missen van die mega kans gister... Valt die jongen gezien de omstandigheden wellicht niet te verwijten, maar een spits met tor-instinct schiet die bal er in.
Deze opmerking viel mij ook al op en kan het met je eens zijn.
pi_117580073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen anoniem noemen :D :D _O- _O- :') :')

Hij maakt elke wedstrijd de meeste meters en is altijd in beweging.
Dat heeft weinig te maken met anonimiteit natuurlijk.
In Southern Sun
pi_117580080
Klaas had hem gemaakt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:32:18 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580097
Hoesen, ach ja, die kans moet er gewoon in, of het nou Madrid of ijsselmeervogels is. Maar goed, ik ken het hele joch niet.
Get woke, go broke!
pi_117580112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heeft weinig te maken met anonimiteit natuurlijk.
De meeste aanvallen beginnen bij hem en dat noem jij anonimiteit?

Tevens is een Eriksen op 60% beter dan de rest van de middenvelders die we rond hebben lopen.
pi_117580126
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:31 schreef tammepiet het volgende:
Klaas had hem gemaakt.
Schalke - Montpellier niet gezien? :')
pi_117580151
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:32 schreef Tyron het volgende:

[..]

De meeste aanvallen beginnen bij hem en dat noem jij anonimiteit?

Tevens is een Eriksen op 60% beter dan de rest van de middenvelders die we rond hebben lopen.
De meeste aanvallen stranden ook bij hem. Als je zoveel potentie hebt, moet je daar meer mee doen. Simpel.
In Southern Sun
pi_117580175
Tevens wel grappig om te zien dat degene met kritiek op Eriksen zeggen; "JA JULLIE ZIEN HEM TOCH ALS WERELDTALENT DIE TE GOED IS VOOR AJAX AL 2 JAAR?" om hem vervolgens zelf zo te gaan bekritiseren. _O- Dan doe je het dus zelf ook.
pi_117580197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De meeste aanvallen stranden ook bij hem. Als je zoveel potentie hebt, moet je daar meer mee doen. Simpel.
De meeste aanvallen stranden bij hem :? Heb je gister wel gekeken? Paar prima steekpassen op Boerrigter waarvan 1 lobje perfect op maat, wat doet Boerrigter? Hij valt door een handje van Pepe. _O-
pi_117580201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef Tyron het volgende:
Tevens wel grappig om te zien dat degene met kritiek op Eriksen zeggen; "JA JULLIE ZIEN HEM TOCH ALS WERELDTALENT DIE TE GOED IS VOOR AJAX AL 2 JAAR?" om hem vervolgens zelf zo te gaan bekritiseren. _O- Dan doe je het dus zelf ook.
Waarom mag je eigenlijk geen kritiek op hem hebben?
In Southern Sun
pi_117580219
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom mag je eigenlijk geen kritiek op hem hebben?
Dat mag, maar ga dan niet zeggen van "hij is geen wereldtalent blablabla" om hem vervolgens wel als wereldtalent te bekritiseren.
pi_117580228
En kom natuurlijk met argumenten, die ik amper zie. ^O^
pi_117580233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:35 schreef Tyron het volgende:

[..]

De meeste aanvallen stranden bij hem :? Heb je gister wel gekeken? Paar prima steekpassen op Boerrigter waarvan 1 lobje perfect op maat, wat doet Boerrigter? Hij valt door een handje van Pepe. _O-
Zucht. Het gaat niet alleen om gister. En ook gister draait hij een flink aantal aanvallen de nek om, ja. Als je vindt dat anderen niet op een paar momenten moeten terugvallen, moet je dat zelf al helemaal niet doen.
In Southern Sun
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:36:56 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat mag, maar ga dan niet zeggen van "hij is geen wereldtalent blablabla" om hem vervolgens wel als wereldtalent te bekritiseren.
Omdat men daar over blijft doorjammeren. overal, hier, VI, SV, kranten, verslaggevers etc etc.
Get woke, go broke!
pi_117580252
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Tyron het volgende:
En kom natuurlijk met argumenten, die ik amper zie. ^O^
Grappig dat je alles wat je zelf post als argument ziet, maar wat anderen zeggen niet. Vervelende eigenschap.
In Southern Sun
pi_117580261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zucht. Het gaat niet alleen om gister. En ook gister draait hij een flink aantal aanvallen de nek om, ja. Als je vindt dat anderen niet op een paar momenten moeten terugvallen, moet je dat zelf al helemaal niet doen.
Hij draaide flink een paar aanvallen de nek om? Nee. Hij had idd een paar keer balverlies maar niet bij het 16 meter gebied of dar dichtbij.
pi_117580281
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij draaide flink een paar aanvallen de nek om? Nee. Hij had idd een paar keer balverlies maar niet bij het 16 meter gebied of dar dichtbij.
Een aanval de nek omdraaien is niet altijd balverlies.
In Southern Sun
pi_117580284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Grappig dat je alles wat je zelf post als argument ziet, maar wat anderen zeggen niet. Vervelende eigenschap.
Ik noem voorbeelden met Boerrigter etc terwijl jij zegt "hij draait aanvallen de nek om" om vervolgens geen aanval te noemen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:38:39 #248
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_117580293
Ajax was continu na een sec of 2 de bal weer kwijt. Dat heeft gewoon met angst te maken. Is niet zo gek als je heel het jaar tegen knuppels uit de eredivisie staat te ballen en dan opeens dit beste elftal ter wereld naast je hebt staan, die je normaal alleen op tv bezig ziet. Om die angst weg te halen moet je wekelijks op niveau spelen. Dat kan gewoon niet in NL. Dus bullshit om te verwachten dat Ajax dit nu wel even zou kunnen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:38:44 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117580294
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Werd nog pijnlijk laten zien hoor, hij krijgt de bal, ziet Blind op links volkomen over het hoofd en passt de bal kansloos door het midden in de voeten van een Madrileen..

Dat heeft niets met de kwaliteit van Madrid te maken.
Get woke, go broke!
pi_117580297
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een aanval de nek omdraaien is niet altijd balverlies.
Een steekpass die niet aankomt bedoel je dan? Zag ik ook 1x in de begin van de wedstrijd verder waren de meeste passen wel oke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')