Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh. Naja mijn neef is Feyenoorder en ikvroeger ook maar ik heb niks meer met voetbal. Geen favoriete club althans, kijk het wel eens.
ik word er een beetje naar vanquote:
Moet je huntenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.
Ik wil ook een fucking LaPo. Te lang geleden.
ja daarom dus.. gaat te vurrrr, ditquote:
dan kijk ik ook wel maar das gezellig met vrienden samen bier erbij enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.
Mijn internet liep vast.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom dus.. gaat te vurrrr, dit
Ja, kreeg ineens alle quotes en DM's binnen.quote:
spannundquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, kreeg ineens alle quotes en DM's binnen.
Nouja dit dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
te volquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouja dit dus
Wat is er met FOK! dan?
nu niks meer maar net lag het er effe uit geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouja dit dus
Wat is er met FOK! dan?
Er zat niks van jou bij hoor.quote:
Ik heb jou toch niet op WA?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die Whats app ik je toch gewoon?
welke smaak?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
Ik ga zo douchen en slapen ... Ben kapot.
niet?quote:
slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
trusten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
Ik ben nog niet weg.quote:
bolognese en/of cheese onionquote:
dm maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg.
Nee, volgens mij niet.
bolognesequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bolognese en/of cheese onion
Trusten alvastquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
oew cheese onionquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bolognese en/of cheese onion
Ik ben er nog hoor. Zie DM.quote:
HEY DA'S MIJN koosnaampjewoordjequote:
niet huilen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY DA'S MIJN koosnaampjewoordje
ok ok ik ben al lief, vooruit
Heul niet altijd jij bent vast soms ook enorm stomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY DA'S MIJN koosnaampjewoordje
ok ok ik ben al lief, vooruit
chips eten tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
niet huilen.
Dan heb ik geen idee wat te doen.
hij heeft wel gelijkquote:
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit :$quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet altijd jij bent vast soms ook enorm stom
Noesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit :$
ok ik lieg
dan worden ze WEER blauwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Noes![]()
leugenaars krijgen billenkoekknetterstyle
Jij weet helegaar niet wat knetterstyle isquote:
gangnamstyle op z'n knetters?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Noes![]()
leugenaars krijgen billenkoekknetterstyle
ik doe nooit gekke dansjes..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
gangnamstyle op z'n knetters?
Inclusief gek dansje?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet helegaar niet wat knetterstyle is
betekend stiekem zwaar betasten enzo
bwehehe, hele mooie M.I van deze combiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
gangnamstyle op z'n knetters?
Inclusief gek dansje?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe nooit gekke dansjes..
sinterklaasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet je van wie ik net het mobiele nummer heb?
Ik wil dat ondergaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
bwehehe, hele mooie M.I van deze combi
het is nooit te laat om te fappen, koken , schoonmaken of gekke dansjes te doen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me kapot![]()
en het is al te laat om nog wat te gaan doen ook
tomtom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil het mobiele nummer van de wegwijspiet!!
als ik gedronken heb en je me uitdaagd met mensen erbij dan doe ik heul veul dingenquote:
Die heet tegenwoordig Tomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil het mobiele nummer van de wegwijspiet!!
hans is een wandelend stratenboek.. telt hij ook?quote:
ik en dansen nimmer dat dat gebeurdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is nooit te laat om te fappen, koken , schoonmaken of gekke dansjes te doen..
Dat weet ik, maar dan gaat t nog vet lang duren...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik gedronken heb en je me uitdaagd met mensen erbij dan doe ik heul veul dingen
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEquote:
dan moet ie wel "RECHT ZO DIE GAAAAT!!!" zeggen enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hans is een wandelend stratenboek.. telt hij ook?
Wil je ook zijn achternaam weten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
laat me op mijn roze wolkje
Van Zwolle ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hans is een wandelend stratenboek.. telt hij ook?
je doet het erom eh? JE WIL ME KAPOT MAKENquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je ook zijn achternaam weten?
Die is ook Tomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je doet het erom eh? JE WIL ME KAPOT MAKEN
dat kan hij niet goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet ie wel "RECHT ZO DIE GAAAAT!!!" zeggen enzo
Ik zag 'm al aankomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is ook Tom
snap je hem? Tom Tom![]()
ok that's it.. ik steel je appeltaartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is ook Tom
snap je hem? Tom Tom![]()
weer een kinderdroom om zeep geholpenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je doet het erom eh? JE WIL ME KAPOT MAKEN
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan hij niet goeddan doet hij t mislukt..
maar meisje.. miss ben jij stiekem zelluf wel de wegwijspiet maar dan met geheugenverlies na een botsing met somalische piraten ben je overboord gevallen en nou dan je het nr``
Ik ook, al van heeeeeeeelll verquote:
Kan niet, hij staat in de oven en die is 200 gradenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok that's it.. ik steel je appeltaart
Jij bent zelf een appeltaartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok that's it.. ik steel je appeltaart
dat was het laatste stukje kinderlijke onschuld die ik nog bezat.. nu is het weg.. het is allemaal wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
weer een kinderdroom om zeep geholpen
maakt me niet uitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, al van heeeeeeeelll ver
[..]
Kan niet, hij staat in de oven en die is 200 graden
ik zal jou eens bent O.oquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent zelf een appeltaart
ja nou maar dan kan je wel trauma's krijgen van negers met ooglapjes die pepernoten stelen.. en haaien die achter je aan zaten omdat je zo lekker naar speculaas rook..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt![]()
!!!!
there therequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat was het laatste stukje kinderlijke onschuld die ik nog bezat.. nu is het weg.. het is allemaal weg
[..]
maakt me niet uit
[..]
ik zal jou eens bent O.o
Oh heul wel !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
there there
je kan niet altijd kind blijven
wsl al plannenquote:
sint moet gewoon nietzo lui doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou maar dan kan je wel trauma's krijgen van negers met ooglapjes die pepernoten stelen.. en haaien die achter je aan zaten omdat je zo lekker naar speculaas rook..
en nou dan is het maar goed dat sint nu een tom tom heeft
een klein stukje moet altijd mogenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
there there
je kan niet altijd kind blijven
jij bent natuurlijk de uitzonderingquote:
Jonge jij hebt toch geheugenverlies als jij de boot moet wijzen krijg ik geen kadootje in mn schoenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wsl al plannen
[..]
sint moet gewoon nietzo lui doen
[..]
een klein stukje moet altijd mogen
kon ik maar weer kind zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
een klein stukje moet altijd mogen
hoe moet ik dit dan gaan aanpakkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jonge jij hebt toch geheugenverlies als jij de boot moet wijzen krijg ik geen kadootje in mn schoen
Goed idee, ik schop mezelf ook onder de douche.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Lieve Mensen,
ik ga even douchen en pitten
Morgen weer vroeg op
brief schrijven naar sinterklaas. ik post hem voor je en dan krijg je antwoord terug.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoe moet ik dit dan gaan aanpakkenik weet het allemaal niet meer
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Lieve Mensen,
Morgen weer vroeg op
waarom gaan wij niet gewoon samen douchen? Is beter voor het milieuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee, ik schop mezelf ook onder de douche.
Slaap lekker!
latersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Lieve Mensen,
Morgen weer vroeg op
ok ik ga er een maken en dan overhandig ik m aan jouquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
brief schrijven naar sinterklaas. ik post hem voor je en dan krijg je antwoord terug.
zo deed mijn mama dat ook altijd als wij vragen hadden over sint
en het handschrift van je moeder en die van de sint waren toevallig hetzelfdequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
brief schrijven naar sinterklaas. ik post hem voor je en dan krijg je antwoord terug.
zo deed mijn mama dat ook altijd als wij vragen hadden over sint
Goed idee, ik zie je zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom gaan wij niet gewoon samen douchen? Is beter voor het milieu![]()
Trusten
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee, ik zie je zo.![]()
Tot morgen iedereen!
neeequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
en het handschrift van je moeder en die van de sint waren toevallig hetzelfde
whahahhaa slim van je moederquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neee
wij kregen ook ansichtkaarten van sinterklaas
mama maakte schoon op een basisschool en vroeg die leraren om te schrijven
die van mijn laatste ex die was tofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder.
Ik begin steeds meer bewondering voor haar te krijgen.
zo een mama wordt ik dus ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder.
Ik begin steeds meer bewondering voor haar te krijgen.
Wen er dan maar vast aan dat ik nog meer van je ga houden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo een mama wordt ik dus ook
Awwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wen er dan maar vast aan dat ik nog meer van je ga houden.
en zo hoort het!!! jawohlohlohl!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
Bin ich weder!
Ik wil ook mijn schoen zetten dit jaar.
Ja. Met cadeautjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en zo hoort het!!! jawohlohlohl!!!
Teiltje..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wen er dan maar vast aan dat ik nog meer van je ga houden.
ja uiteraard.. ik zal sinterklaas zeggen dat ie wat voor je kooptquote:
Jaaa, dan maak ik een mooie brief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja uiteraard.. ik zal sinterklaas zeggen dat ie wat voor je koopt
Dat mag bij mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
Bin ich weder!
Ik wil ook mijn schoen zetten dit jaar.
doe dat maar eens even ja.. en vergeet je verlanglijstje nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, dan maak ik een mooie brief.
jij sinterklaas-loksterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik, moet toch oefenen in sinterklaas hiernaartoe lokken dus brieven en tekeningen speel ik door, antwoorden geef ik door en ik hang de vlag uit en laat de deur open zodat sinterklaas mijn huis vindt om de schoenen te vullen
Oeh, dan zet ik een mooie hak neer.quote:
laarzen gaat meer inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh, dan zet ik een mooie hak neer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe dat maar eens even ja.. en vergeet je verlanglijstje niet
mijn kat vond dit een affreuze postquote:
ok komt er aan gr gr :$quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]Verlanglijstjes. Mag ik alstublieft een Ipad 3, mijn rijbewijs, een regenboog, een geldboom en een paard?
Oeh nice nice. Nog nooit zo'n goede sinterklaas gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn kat vond dit een affreuze post
[..]
ok komt er aan gr gr :$
Aaaahw.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]Verlanglijstjes. Mag ik alstublieft een Ipad 3, mijn rijbewijs, een regenboog, een geldboom en een paard?
zo rol ik tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh nice nice. Nog nooit zo'n goede sinterklaas gezien.
Ik kan nog wel even doorgaan hoor.quote:
Als jij mij de regenboog geeft, geef ik jou goud leven.quote:
beloof je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als jij mij de regenboog geeft, geef ik jou goud leven.
Don't you dare..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
docu over het kleinste meisje ooit.. huuu eng kind
Een goud leven vol met interessante gesprekken waarvan de afspiegeling een en al liefde en affectie is.quote:
ok nu ga ik alles op alles zetten, want dit is te mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een goud leven vol met interessante gesprekken waarvan de afspiegeling een en al liefde en affectie is.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rokje, Tams, Knetter.. Hmm.. dit topic verdient een plaatje..
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat van mij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rokje, Tams, Knetter.. Hmm.. dit topic verdient een plaatje..
[ afbeelding ]
Gokjequote:
Dunnow. Ik wil liever horen dat ik intelligent ben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gokje
Maar vrouwen willen sowieso wel horen dat ze een mooie kont hebben toch?
Awwwh..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik vind mijn ass helemaal niet zo bijzonder eigenlijk
in b4: pics, want nee
Ja maar huu, dat zien mannen toch niet als je zo verleidelijk voorbij hobbelt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dunnow. Ik wil liever horen dat ik intelligent ben.
Nee, daarvoor moet je ook praten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar huu, dat zien mannen toch niet als je zo verleidelijk voorbij hobbelt?
he slimme meid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Don't, don't you want me. You know I don't believe you when you say that you don't need me!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Don't, don't you want me. You know I don't believe you when you say that you don't need me!
mannen hoeven mij niet intelligent te vinden.. ik zie ze het liefste met een mengeling van lust en angst naar me kijken..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet je HOE eng?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je ook praten.
Zulke goede muziek. Human League.quote:
Wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik verwacht eigenlijk tbh nog heel weinig van mensen, vooral op straat.. wellicht vinden ze me dom, wellicht vinden ze me inhoudsloos.. wellicht het tegenovergestelde, wie zal het zeggen, maar zolang het vreemden betreft vind ik het eigenlijk allemaal niet zo erg. het wordt pijnlijker wanneer je iets negatiefs hoort van iemand om wie je geeft
zoooo lekkah diep
Mjah, dat heb ik allang opgegeven. Van de meeste familie verwacht ik niet veel meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik verwacht eigenlijk tbh nog heel weinig van mensen, vooral op straat.. wellicht vinden ze me dom, wellicht vinden ze me inhoudsloos.. wellicht het tegenovergestelde, wie zal het zeggen, maar zolang het vreemden betreft vind ik het eigenlijk allemaal niet zo erg. het wordt pijnlijker wanneer je iets negatiefs hoort van iemand om wie je geeft
zoooo lekkah diep
Bijzonder.. ja duh, je bent Knetterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen hoeven mij niet intelligent te vinden.. ik zie ze het liefste met een mengeling van lust en angst naar me kijken..
Het fijnste vindt ik als mensen mij bijzonder vinden![]()
Ik ken het, zong mee toen ik las.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zulke goede muziek. Human League.
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen hoeven mij niet intelligent te vinden.. ik zie ze het liefste met een mengeling van lust en angst naar me kijken..
Het fijnste vindt ik als mensen mij bijzonder vinden![]()
Lust is afstand ik hou mensen graag op afstandquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb écht 10 keer liever een geweldig goed gesprek met een man of vrouw waarin we elkaar exact begrijpen en ik daarna in de hemel zweef van een bepaalde extase omdat het zo leuk was dan die lust die na een uur weer over is.
geweldige e-rep heb ik hier ook ehquote:
mhm.. mjaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah, dat heb ik allang opgegeven. Van de meeste familie verwacht ik niet veel meer.
DON'T YOU WANT ME BABYYYYY. DON'T YOU WANT ME OOOOOOHOOOOO. ik kan dit echt uren posten en zingen.quote:
Ohkey, ja verklaarbaar dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lust is afstand ik hou mensen graag op afstand
Kusje op?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geweldige e-rep heb ik hier ook eh
[..]
mhm.. mja![]()
Zeg, ken je die witte eend?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
DON'T YOU WANT ME BABYYYYY. DON'T YOU WANT ME OOOOOOHOOOOO. ik kan dit echt uren posten en zingen.Laten we maar doorgaan naar een ander liedje.
ze mogen wel dichtbij komen.. van hun uit..quote:
Echt niet zo bedoeld.quote:
amen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb écht 10 keer liever een geweldig goed gesprek met een man of vrouw waarin we elkaar exact begrijpen en ik daarna in de hemel zweef van een bepaalde extase omdat het zo leuk was dan die lust die na een uur weer over is.
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen!
maar kom je die vaak tegen? iemand die jou exact begrijpt? of nja.. WIL begrijpen iig, op z'n minst
Hoe vaak geef jij iemand de kans om dat te tonen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen!
maar kom je die vaak tegen? iemand die jou exact begrijpt? of nja.. WIL begrijpen iig, op z'n minst
klopt, maar ik moet het toch echt leren.. sowieso is het via schrijven wat "killer" imo.. en emoties komen dan minder overquote:
that's a good thingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.Zeldzaam in ieder geval. Al heb ik wel het idee van steeds meer.
Iedereen verdient een 2e kans. Maar that's it ook vaak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe vaak geef jij iemand de kans om dat te tonen?
Mwah.. met de juiste mensen/klik gaat het wel hoor, iig bij mij..quote:
laat jij iedereen dichtbij genoeg komen om jou te bewijzen dat ze echt geinteresseert zijn in jou?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen verdient een 2e kans. Maar that's it ook vaak.
op zich kan ik het ook wel.. maar dan toon ik nog zo min mogelijk emotie..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah.. met de juiste mensen/klik gaat het wel hoor, iig bij mij..
Denk het wel, maar dat vind ik een moeilijke. Als het vanaf het begin niet klikt, dan ben ik ook niet echt interested.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laat jij iedereen dichtbij genoeg komen om jou te bewijzen dat echt geinteresseert zijn in jou?
Il zal het altijd moeilijk blijven vinden, en helemaal de eerste keer met vreemden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt, maar ik moet het toch echt leren.. sowieso is het via schrijven wat "killer" imo.. en emoties komen dan minder over
[..]
that's a good thing![]()
gaat je steeds beter afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Il zal het altijd moeilijk blijven vinden, en helemaal de eerste keer met vreemden.
dat vind ik echt knapquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dat vind ik een moeilijke. Als het vanaf het begin niet klikt, dan ben ik ook niet echt interested.
Maar.. Wacht.. Hoe doe je dat dan met je werk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Il zal het altijd moeilijk blijven vinden, en helemaal de eerste keer met vreemden.
Ja, is een instelling denk ik.quote:
bij mij moeten mensen het echt verdienen.. en ik stel van hun dezelfde eisen als ik aan mezelf stel.. die dus haast nooit gehaald wordenquote:
O, over koetjes en kalveren lukken gaat me bijzonder goed af.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Wacht.. Hoe doe je dat dan met je werk?
er is een verschil tussen praten en echt iets vertellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
O, over koetjes en kalveren lukken gaat me bijzonder goed af.
Wat voor eisen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij moeten mensen het echt verdienen.. en ik stel van hun dezelfde eisen als ik aan mezelf stel.. die dus haast nooit gehaald worden
lastig te omschrijven, er gaat sowieso een flinke periode vooraf voordat iemand echt mij leert kennen, ze komen door de testfase, als ze dichtbij komen ga ik kutten/weglopen oid en als ze dan nog volhouden dan verdienen ze het om 'mij' te leren kennen .quote:
alleen als ik wil, en blijkbaar werkt dat voor mij/ons.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is een verschil tussen praten en echt iets vertellen.
en mijn aanpak werkt ook niet altijd want ik dwing jou gewoon om te praten
Zelfs bij mij ging je aan de wandel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lastig te omschrijven, er gaat sowieso een flinke periode vooraf voordat iemand echt mij leert kennen, ze komen door de testfase, als ze dichtbij komen ga ik kutten/weglopen oid en als ze dan nog volhouden dan verdienen ze het om 'mij' te leren kennen .
quote:
Nope, ik wilde niet meer zonder jou.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en jij hield vol en toen kon ik niet anders
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zitten jullie saampjes in 1 kamer nu, Knetter en JJH?
Ik moet kotsen doe eens niet zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik wilde niet meer zonder jou.
Dat was me her weekje ook wel.
Arbeit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
zitten jullie saampjes in 1 kamer nu, Knetter en JJH?
Dan heb ik het toch ook niet slecht gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lastig te omschrijven, er gaat sowieso een flinke periode vooraf voordat iemand echt mij leert kennen, ze komen door de testfase, als ze dichtbij komen ga ik kutten/weglopen oid en als ze dan nog volhouden dan verdienen ze het om 'mij' te leren kennen .
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch ook niet slecht gedaan
wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fokken tijdens werk
owja, doe ik ook wel eens
ICTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij eigenlijk?
Ik wil ook niet alles van iedereen weten, het is zinloos, je vergeet de helft toch weer..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]jij weet nu een kruimeltje
Bellen en fappen tijdens het rijden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
vanochtend een boete van Eur 220 gescoord
zonder fappenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bellen en fappen tijdens het rijden?
nee, gaat goed met de boetes in huize Koen de laatste tijdquote:
Ik heb er al maaaanden geen meer gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, gaat goed met de boetes in huize Koen de laatste tijd
ik had er 2 jaar geen gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er al maaaanden geen meer gehad
*klopt af omdat morgenochtend fout parkeren*
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 03-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 531 Vinniiee
02 276 Giertje
03 250 AldoTheApache
04 237 Jofunu-kun
05 168 Fera
06 165 Tamashii
07 147 Samzz
08 140 LovelyLady
09 133 MissExpert
10 125 JijHebtGeenRokje
11 120 kingtoppie
12 118 fietsie
13 105 JJH
14 092 Knetterkrankjorum
15 082 Cryothic
16 074 magnetronkoffie
17 063 gewoonmezelf87
18 051 tijnbrein
19 042 GSbrder
20 035 -_Guitarist_-
21 030 TheClown1
22 029 Tally
23 023 Xratedmind
23 023 Grijsbaard
25 016 Murdera
26 013 MeneerLogica
27 012 Leef-Mijn-Liefde
28 009 Kaneelstokje
29 008 Koen66
30 006 sararaats
31 004 heloef
32 003 Nixx-
33 002 Faxie
34 001 goldfinger1963
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Leukquote:
Kusje erop?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh, jezus door die donkere dagen verlies ik me ritme. Ben helemaal gebroken met zieke spierpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |