Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh. Naja mijn neef is Feyenoorder en ikvroeger ook maar ik heb niks meer met voetbal. Geen favoriete club althans, kijk het wel eens.
ik word er een beetje naar vanquote:
Moet je huntenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.
Ik wil ook een fucking LaPo. Te lang geleden.
ja daarom dus.. gaat te vurrrr, ditquote:
dan kijk ik ook wel maar das gezellig met vrienden samen bier erbij enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.
Mijn internet liep vast.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom dus.. gaat te vurrrr, dit
Ja, kreeg ineens alle quotes en DM's binnen.quote:
spannundquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, kreeg ineens alle quotes en DM's binnen.
Nouja dit dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
te volquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouja dit dus
Wat is er met FOK! dan?
nu niks meer maar net lag het er effe uit geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouja dit dus
Wat is er met FOK! dan?
Er zat niks van jou bij hoor.quote:
Ik heb jou toch niet op WA?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die Whats app ik je toch gewoon?
welke smaak?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
Ik ga zo douchen en slapen ... Ben kapot.
niet?quote:
slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
trusten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
Ik ben nog niet weg.quote:
bolognese en/of cheese onionquote:
dm maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg.
Nee, volgens mij niet.
bolognesequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bolognese en/of cheese onion
Trusten alvastquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
oew cheese onionquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bolognese en/of cheese onion
Ik ben er nog hoor. Zie DM.quote:
HEY DA'S MIJN koosnaampjewoordjequote:
niet huilen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY DA'S MIJN koosnaampjewoordje
ok ok ik ben al lief, vooruit
Heul niet altijd jij bent vast soms ook enorm stomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY DA'S MIJN koosnaampjewoordje
ok ok ik ben al lief, vooruit
chips eten tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
niet huilen.
Dan heb ik geen idee wat te doen.
hij heeft wel gelijkquote:
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit :$quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet altijd jij bent vast soms ook enorm stom
Noesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit :$
ok ik lieg
dan worden ze WEER blauwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Noes![]()
leugenaars krijgen billenkoekknetterstyle
Jij weet helegaar niet wat knetterstyle isquote:
gangnamstyle op z'n knetters?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Noes![]()
leugenaars krijgen billenkoekknetterstyle
ik doe nooit gekke dansjes..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
gangnamstyle op z'n knetters?
Inclusief gek dansje?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet helegaar niet wat knetterstyle is
betekend stiekem zwaar betasten enzo
bwehehe, hele mooie M.I van deze combiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
gangnamstyle op z'n knetters?
Inclusief gek dansje?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe nooit gekke dansjes..
sinterklaasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet je van wie ik net het mobiele nummer heb?
Ik wil dat ondergaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
bwehehe, hele mooie M.I van deze combi
het is nooit te laat om te fappen, koken , schoonmaken of gekke dansjes te doen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef Giertje het volgende:
ik verveel me kapot![]()
en het is al te laat om nog wat te gaan doen ook
tomtom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil het mobiele nummer van de wegwijspiet!!
als ik gedronken heb en je me uitdaagd met mensen erbij dan doe ik heul veul dingenquote:
Die heet tegenwoordig Tomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wil het mobiele nummer van de wegwijspiet!!
hans is een wandelend stratenboek.. telt hij ook?quote:
ik en dansen nimmer dat dat gebeurdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is nooit te laat om te fappen, koken , schoonmaken of gekke dansjes te doen..
Dat weet ik, maar dan gaat t nog vet lang duren...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik gedronken heb en je me uitdaagd met mensen erbij dan doe ik heul veul dingen
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEquote:
dan moet ie wel "RECHT ZO DIE GAAAAT!!!" zeggen enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hans is een wandelend stratenboek.. telt hij ook?
Wil je ook zijn achternaam weten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEE
laat me op mijn roze wolkje
Van Zwolle ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hans is een wandelend stratenboek.. telt hij ook?
je doet het erom eh? JE WIL ME KAPOT MAKENquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je ook zijn achternaam weten?
Die is ook Tomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je doet het erom eh? JE WIL ME KAPOT MAKEN
dat kan hij niet goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet ie wel "RECHT ZO DIE GAAAAT!!!" zeggen enzo
Ik zag 'm al aankomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is ook Tom
snap je hem? Tom Tom![]()
ok that's it.. ik steel je appeltaartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is ook Tom
snap je hem? Tom Tom![]()
weer een kinderdroom om zeep geholpenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je doet het erom eh? JE WIL ME KAPOT MAKEN
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan hij niet goeddan doet hij t mislukt..
maar meisje.. miss ben jij stiekem zelluf wel de wegwijspiet maar dan met geheugenverlies na een botsing met somalische piraten ben je overboord gevallen en nou dan je het nr``
Ik ook, al van heeeeeeeelll verquote:
Kan niet, hij staat in de oven en die is 200 gradenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok that's it.. ik steel je appeltaart
Jij bent zelf een appeltaartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok that's it.. ik steel je appeltaart
dat was het laatste stukje kinderlijke onschuld die ik nog bezat.. nu is het weg.. het is allemaal wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
weer een kinderdroom om zeep geholpen
maakt me niet uitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, al van heeeeeeeelll ver
[..]
Kan niet, hij staat in de oven en die is 200 graden
ik zal jou eens bent O.oquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent zelf een appeltaart
ja nou maar dan kan je wel trauma's krijgen van negers met ooglapjes die pepernoten stelen.. en haaien die achter je aan zaten omdat je zo lekker naar speculaas rook..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt![]()
!!!!
there therequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat was het laatste stukje kinderlijke onschuld die ik nog bezat.. nu is het weg.. het is allemaal weg
[..]
maakt me niet uit
[..]
ik zal jou eens bent O.o
Oh heul wel !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
there there
je kan niet altijd kind blijven
wsl al plannenquote:
sint moet gewoon nietzo lui doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou maar dan kan je wel trauma's krijgen van negers met ooglapjes die pepernoten stelen.. en haaien die achter je aan zaten omdat je zo lekker naar speculaas rook..
en nou dan is het maar goed dat sint nu een tom tom heeft
een klein stukje moet altijd mogenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
there there
je kan niet altijd kind blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |