Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh. Naja mijn neef is Feyenoorder en ikvroeger ook maar ik heb niks meer met voetbal. Geen favoriete club althans, kijk het wel eens.
ik word er een beetje naar vanquote:
Moet je huntenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.
Ik wil ook een fucking LaPo. Te lang geleden.
ja daarom dus.. gaat te vurrrr, ditquote:
dan kijk ik ook wel maar das gezellig met vrienden samen bier erbij enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel met voetbal, EK en WK vind ik wel tof. Dit soort wedstrijden zijn ook wel geinig, al hoewel ik deze nogal saai vindt.
Mijn internet liep vast.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom dus.. gaat te vurrrr, dit
Ja, kreeg ineens alle quotes en DM's binnen.quote:
spannundquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, kreeg ineens alle quotes en DM's binnen.
Nouja dit dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
te volquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouja dit dus
Wat is er met FOK! dan?
nu niks meer maar net lag het er effe uit geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nouja dit dus
Wat is er met FOK! dan?
Er zat niks van jou bij hoor.quote:
Ik heb jou toch niet op WA?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die Whats app ik je toch gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |