Prachtig inderdaad, Caroline lijkt me ook in het echt heel symphatiek, spontaan en grappigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net/gemist/138100/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Leuk om die oude beelden weer eens te zienDaniel, Arthur, Simon

quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Shortie;EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.

quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef Frey het volgende:
Harmsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien de huidige actualiteiten was het niet eens zo gek wat die beste mijnheer Harmsen zei, al klopt er natuurlijk nog steeds geen klap van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl

Bizar hoe hard de tijd gaat...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Antonie Kamerling is vandaag 2 jaar dood.

Gelukkig kiezen ze daar wel altijd mooie beelden van door de jaren heen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net/gemist/138100/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Leuk om die oude beelden weer eens te zienDaniel, Arthur, Simon

quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Antonie Kamerling is vandaag 2 jaar dood.

Ik moet wel zeggen dat ik die brandwonden van Janine nadat ze in De Rozenboom in de fik heeft gestaan er nog steeds griezelig uit vind zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig kiezen ze daar wel altijd mooie beelden van door de jaren heen.

En uit angst koop je daarom niet seizoen 7.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik die brandwonden van Janine nadat ze in De Rozenboom in de fik heeft gestaan er nog steeds griezelig uit vind zien

Nee hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:47 schreef Frey het volgende:
[..]
En uit angst koop je daarom niet seizoen 7.

Anton Noordermeerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ga nu maar eens beginnen aan Westenwind, lijkt me ook erg leuk om te zien

Als Max Bouwhuisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Fuck..."
Zou lachen zijn als Daan Schuurmans ooit een rolletje zou gaan spelen in GTST

Nog een verloren zoon van Antonquote:

En die moeder is niemand minder dan Martine Hafkamp.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog een verloren zoon van Anton![]()
![]()
Tegen Bianca: "Ja, die fijne vent van jou heeft jaren geleden met mijn moeder liggen fucken!"

En intussen zit Karin Alberts in de scheepsbouwquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef Frey het volgende:
[..]
En die moeder is niemand minder dan Martine Hafkamp.

quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En intussen zit Karin Alberts in de scheepsbouw

Ze weet Jef over te halen om ook in de scheepsbouw te gaan werken: Alberts Shipbuilding is een feitquote:

Daar is Werf Stenders niet blij mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze weet Jef over te halen om ook in de scheepsbouw te gaan werken: Alberts Shipbuilding is een feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |