quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vind het wel jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind het wel jammer datZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind het wel jammer datEruit met die buitenlanders, snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Shortie:Ze is dan ook een prachtige verschijningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er al lang op te wachten..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Zoals ik al eerder zei; De excuus-moslims.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze wilden GTST wat minder "wit" maken, dus kwamen er twee Turkse personages in (Nuran en Aysen).
Alleen lijkt het nu soms wel een Turkse soap.
Omdat ze na haar trouwen zijn naam heeft aangenomen en haar naam is vervallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef Woelli het volgende:
Waarom heeft de vader weer een standaard naam, Murat Baydar. En waarom heet Elif ook nog Baydar, ze was toch zo modern.
Ik reed net langs een huismet een geboortebord in de tuin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lucas stormt naakt binnen en pakt bilal voor z'n ouders neus op de bek. Rik raakt opgewonden en er ontstaat een interracial orgie. Totdat het filmpje op redtube verschijnt. Sjoerd ontdekt dit en laat het rikki zien. Die wil haar vader nooit meer zien waardoor Rik zelfmoord probeert te plegen. Hij overleeft het wel. Mike is ondertussen trein machinist geworden en is depressief geworden door de aanrijding met Rik. Hij ontvoert in een depressieve bui nina en verkracht haar. Nina wordt zwanger en gaat in tokyo wonen met naud samen met de nieuwe kindjes. Yvon stort neer met haar vliegtuig op de koning. Jef gaat dood en tijdens de begravenis spring edwin als mummie ineens uit zijn graf omhoog en zegt bianca dat ze moet scheiden van anton. Anton wordt een kluisenaar en trekt het allemaal niet meer. Hij verhuist na een paar jaar naar argentinie en begint een nieuw leven met maxime.
Ludo steekt verder nog het huis van mike in de brand en breekt zijn been tijdens het golven. Verder hangt hij in elke aflevering jasjes op.
Eind goed al goed
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat ze na haar trouwen zijn naam heeft aangenomen en haar naam is vervallen.
Zo gaat dat bij Turken. Dus al scheidt ze, ze kan niet terug dr oude naam nemen.
Hmm weet niet Zoveel research had ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Dus heb even research gedaan, maar het is mogelijk om je meisjesnaam terug te krijgen. Dat had denk ik toch wat meer bij Elif gepast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het echt zo? Natuurlijk neem ik niet aan dat alle turken moslim zijn maar volgens de islam mag je denk ik niet eens de naam van je man aannemen maar moet je die van je vader blijven houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat ze na haar trouwen zijn naam heeft aangenomen en haar naam is vervallen.
Zo gaat dat bij Turken. Dus al scheidt ze, ze kan niet terug dr oude naam nemen.
Katholiek land?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
Laat die hoofddoek maar verdwijnen hoor. Ze is veel knapper zonder en het promoten van moslims is nergens voor nodig. Dit is een katholiek land, met kerken, zondagen. Stem PVV!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |