SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM je nummer maar, stuur ik je wel een smsje!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:57 schreef sanasoufi het volgende:
Ik overdrijf niet. Ik kan me niet concentreren op het leren voor mijn minor
. Telkens zie ik voor me hoe die surveillant mijn geheel gemaakte tentamen verscheurt en mijn kwart gemaakte tussen de overige tentamens schuift
. Waarom moeten al die tussentoetsen in 1 week zijn? Als die minor niet vrijdag was dan zou ik morgen de hele dag op de universiteit bij alle docenten verbintenissenrecht aankloppen. Nu moet ik wachten tot maandag. Alleen als ik maandag pas ga huilen voor hun kamers dan nemen ze me natuurlijk niet serieus
: Als je zo bezorgd bent had je toch eerder kunnen komen?
![]()
Wat een hel. Hoe kom ik de komende weken door. Ik denk dat ik me gewoon op die minor ga concentreren morgen en dan na de tussentoets op vrijdag gewoon niets ga doen tot dat het cijfer van verbintenissenrecht er is. Ik doe gewoon weer net alsof de universiteit niet bestaat![]()
Travel kan je me een dm sturen als het cijfer er is? Want ik log na vrijdagavond ook niet meer in op sin-online. Surveillanten
De tentamenzaal bij M is heel groot. Je hebt in mijn ogen zeker veel ruimte. Verwacht niet te veel van de stoelen en tafels in ieder geval.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef VonBallusseck het volgende:
Haha, de TT kan maar over 1 persoon gaan...![]()
Is de tentamenzaal bij M een beetje comfortabel? Als in.. je kunt er daadwerkelijk ademen enzo?
Je hebt genoeg ruimte, tafels zijn ook vrij groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef VonBallusseck het volgende:
Haha, de TT kan maar over 1 persoon gaan...![]()
Is de tentamenzaal bij M een beetje comfortabel? Als in.. je kunt er daadwerkelijk ademen enzo?
Top, bedankt. Nog tips voor IRW aanstaande vrijdag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je hebt genoeg ruimte, tafels zijn ook vrij groot.
Ik weet niet eens waar de afkorting voor staatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:03 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Top, bedankt. Nog tips voor IRW aanstaande vrijdag?
Inleiding tot de rechtswetenschap denk ik dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik weet niet eens waar de afkorting voor staat.
Ah, zou inderdaad goed mogelijk zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inleiding tot de rechtswetenschap denk ik dan.
dat is dus zo balen voor die minors zijn er geen samenvattingen en collegeverslagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:24 schreef christiman het volgende:
Iemand hier die de minor criminologie ook heeft gedaan en wellicht nog samenvattingen/oude tentamens heeft? Mijn dank zou groot zijn!
Ik een 9quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ah, zou inderdaad goed mogelijk zijn.
Echte tips heb ik niet, is al 3 jaar geleden, en ik had een 7 geloof ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik een 9....mijn enigste twee negens voor inl rechtswetenschap en strafrecht....daarna had ik geen zin meer en werden het zevens en zesjes
Had je net je tentamen? Zag "letsel en schade" op het bordje staan , dacht gelijk aan een bepaald persoon die dat vak niet meer kan zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef sanasoufi het volgende:
WEEKEND! Uni bestaat vanaf nu niet meer tot maandag 12:00. Het was een helse week
Eindelijk
![]()
Dag allemaal
Ik zit al te F5en en Sin-Online/Lawweb af te struinen sinds 20:30, nog steeds geen antwoorden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef N0rah het volgende:
De antwoordmodellen van de tentamens worden toch online gezet? Wanneer en waar?
Oh oke, gewoon op sin-online of lawweb dus, thanks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zit al te F5en en Sin-Online/Lawweb af te struinen sinds 20:30, nog steeds geen antwoorden.
Ik heb het opgegeven en daarbij heb ik niet mijn antwoorden opgeschreven op dat blad, als de vragen niet online komen heb ik er dus sowieso geen klootviool aan.
Het was weer eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had je net je tentamen? Zag "letsel en schade" op het bordje staan , dacht gelijk aan een bepaald persoon die dat vak niet meer kan zien.
Daar zullen ze op de universiteit echt wakker van liggen ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het was weer eenstenminste het tentamen viel wel mee....maar het studeren en printen van 759 bladzijdes
![]()
Gelukkig weekend! Ik doe het hele weekend niets meerwie weet besluit ik zelfs de rest van de week te feesten. KUT UNIVERSITEIT
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:03 schreef Snuf. het volgende:
Daar zullen ze op de universiteit echt wakker van liggen ja.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Daar zullen ze op de universiteit echt wakker van liggen ja.
Ik ben bang voor kattenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Die kat die altijd bij de Oude Plantage zit, is zo.
Ik wil je wel eens ontmoeten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben bang voor kattenBovendien is die kat zwart en brengt dus ongeluk. Overigens het openbaar vervoer is
. Ik woon in Barendrecht....afgelopen vrijdag had ik om 18:30 tentamen....ik ben 17:15 vertrokken uit huis....17:30 zat ik in de tram....18:06 ben ik in die tram 21 gaan zitten....WAAROM WAS IK TWEE MINUTEN TE LAAT BIJ HET TENTAMEN?
![]()
Zo kut dat mijn broer de auto nodig had. Openbaar vervoer brengt je overal te laat en confronteert mij met de engste wezens op aarde: katten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Wie van jullie heeft een stage gedaan in 't buitenland? Of hebben ze dat niet op de uni?
Starbucksquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens ontmoeten.Kom een keer naar de Starbucks, eens kijken of je in het echt ook zo'n dramaqueen bent.
Je kunt daar toch gewoon zitten zonder iets te kopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Starbucksweet je wel hoeveel suiker ze in die koffie doen? Ik wil niet dik worden
. Door al dat studeren en rusten na het studeren heb ik geen tijd meer om te sporten dus drink ik alleen water.
Hij bedoelt de starbucks op de erasmusquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je kunt daar toch gewoon zitten zonder iets te kopen?
Trollquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]waarom zou ik in Mexico willen gaan werken?
Buitenland is om te zonnen, mannen te verleiden, te feesten. En mocht ik er een poosje willen blijven verleid ik een leuke oude rijke man zodat ik niets hoef te doen.
Buitenlandse stages
Ik kan echt niet geloven dat jij mijn medestudent bent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij bedoelt de starbucks op de erasmusIk kom zo weinig mogelijk op de erasmus. Het liefst alleen voor tentamens, boeken kopen, en alles wat verplicht is. Verder altijd thuis of in een nachtclub of in de stad of in libanon
Nee, hoezo? Jij zou dus best in New York willen werken? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Toen ik er was wou ik alleen maar door Manhattan paraderen in kort strak rood jurkje. En in een land als Mexico in bikini op het strand...volgens mij zou ik te veel afgeleid worden in het buitenland en geen zin hebben in studie/werken. Overigens ik heb nog nooit gewerkt. Niet eens hier in Nederland. Dus waarom zou ik dat in het buitenland gaan doen? In tegenstelling tot jullie heb ik een vader en moeder die werken en alles voor me betalen.quote:
Hoezo denk jij dat het over jou gaat idioot? Ik heb gevraagd of er Erasmus studenten zijn, niet of jij alleen antwoord geeft. Als jij 't niet doet moet je gewoon je bek houden en niet het verwende meisje uithangen want ik merk dat je liegt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Jij zou dus best in New York willen werken? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Toen ik er was wou ik alleen maar door Manhattan paraderen in kort strak rood jurkje. En in een land als Mexico in bikini op het strand...volgens mij zou ik te veel afgeleid worden in het buitenland en geen zin hebben in studie/werken. Overigens ik heb nog nooit gewerkt. Niet eens hier in Nederland. Dus waarom zou ik dat in het buitenland gaan doen? In tegenstelling tot jullie heb ik een vader en moeder die werken en alles voor me betalen.
Waarom nu niet uit dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij bedoelt de starbucks op de erasmusIk kom zo weinig mogelijk op de erasmus. Het liefst alleen voor tentamens, boeken kopen, en alles wat verplicht is. Verder altijd thuis of in een nachtclub of in de stad of in libanon
pic?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Jij zou dus best in New York willen werken? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Toen ik er was wou ik alleen maar door Manhattan paraderen in kort strak rood jurkje. En in een land als Mexico in bikini op het strand...volgens mij zou ik te veel afgeleid worden in het buitenland en geen zin hebben in studie/werken. Overigens ik heb nog nooit gewerkt. Niet eens hier in Nederland. Dus waarom zou ik dat in het buitenland gaan doen? In tegenstelling tot jullie heb ik een vader en moeder die werken en alles voor me betalen.
Nee vies beest. Al die bejaarden aaien hem altijd!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:
In ieder geval, aaien jullie ook weleens die kat?
Afgelopen week ging hij nog als een baas die tram blokkeren door op die lijnen te gaan liggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee vies beest. Al die bejaarden aaien hem altijd!
Het is wel een mooi weer kat. Ik zie hem alleen als de zon schijnt. EN soms zit hij op mijn bankjequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Afgelopen week ging hij nog als een baas die tram blokkeren door op die lijnen te gaan liggen.
Eeeh wie ben jij? Hoe dan ook:quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat het over jou gaat idioot? Ik heb gevraagd of er Erasmus studenten zijn, niet of jij alleen antwoord geeft. Als jij 't niet doet moet je gewoon je bek houden en niet het verwende meisje uithangen want ik merk dat je liegt.
Bovendien hoef ik zelf ook niet te werken want mijn ouders betalen ook alles voor mij. Waarom haal je werken er uberhaupt bij? Er bestaat nog steeds iets als lenen.
Wie heeft het over Mexico of USA?
Lekker stoer hoor dat je ouders alles voor je betalen, mijne doen 't ook en mij hoor je er niet mee pronken. Raar kind dat je bent
Sjezus
die katquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee vies beest. Al die bejaarden aaien hem altijd!
Kattenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die katzodra je die ziet moet je je omdraaien en naar die woudestein halte rennen. Een zwarte kat kan je leven verpesten
Hij heeft sinds kort een bandje waarop staat dat je hem niet mag voeren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het is wel een mooi weer kat. Ik zie hem alleen als de zon schijnt. EN soms zit hij op mijn bankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |