Waar gaan we eigenlijk heen?quote:
Dan laat ik dat wel aan hem over.quote:
Hond?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Er moet er hier een erg nodig zeiken. Ik zal hem even de gelegenheid bieden.
Dankje. Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Er moet er hier een erg nodig zeiken. Ik zal hem even de gelegenheid bieden.
Ja.quote:
Die eerste twee, wat zijn dat?quote:
Heel zachtjes zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Het regent buiten, maar op een erg fijne manier ... Soort geruststellend geluid.
Ach zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kroegen. De Kroeg is ook een kroeg die de kroeg heet.
Ja, maar niet te zachtjes.quote:
Volgens mij nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik heb expres niet teruggelezen of iemand hem er niet al ingekopt heeft, dus geheel onbevangen:
Altijd nog beter dan je zaakje in een gok steken! Bwahahahah!
Neemt u mij vooral niet kwalijk
Beetje spookachtigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
Ja, maar niet te zachtjes.En dan zo stil hier in het dorp, donker met alleen wat verlichting van de huizen. Wel een aparte sfeer.
Cappiestanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik heb expres niet teruggelezen of iemand hem er niet al ingekopt heeft, dus geheel onbevangen:
Altijd nog beter dan je zaakje in een gok steken! Bwahahahah!
Neemt u mij vooral niet kwalijk
Ja, maar totaal niet eng. Heel fijn juist. Vooral als je alleen loopt ... Nou ja, in gezelschap van trouwe viervoeter..quote:
Samzzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
Dit tempo is wel een heel verschil met dat van gisteren, zeg. Wiens afwezigheid zorgt er voor dat het topic bijkans in cryostase verkeert?
Stiekem vind je dat wel leuk.quote:
Studentikoos.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben voor de Kroeg, next, roebels. Zwevertjes![]()
Ik was laatst nog in m'n schoonmoederquote:
Dan moet je naar de next, incasa, hifi of hopsa. incasa is voor 16 jarige pubers, hifi voor ballen, hopsa nooit geweest maar gemengd publiek maar erg druk hoorde ik en next veel studenten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Wel ergens waar ik kan dansen. Dat vind ik leuk.
Ik denk dat ik de meute moet volgen wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan moet je naar de next, incasa, hifi of hopsa. incasa is voor 16 jarige pubers, hifi voor ballen, hopsa nooit geweest maar gemengd publiek maar erg druk hoorde ik en next veel studenten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in m'n schoonmoederEn de naam zegt al genoeg, leidsche zanger die achter de bar smartlappen zingt en 40+ waar alle vrouwen een kort pittig kapsel hebben en de mannen tatoeages en oorbellen. Was een grappig avondje.
Klinkt allemaal vreselijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan moet je naar de next, incasa, hifi of hopsa. incasa is voor 16 jarige pubers, hifi voor ballen, hopsa nooit geweest maar gemengd publiek maar erg druk hoorde ik en next veel studenten.
Weltrusten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |