Daar ben ik het mee eens, dat ervaring helpt. Maar als je niet verliefd was, heeft het weinig zin om er om te rouwen, toch? Het is helemaal niet fijn om dat 'de wereld is zojuist geëindigd' gevoel te hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste wel bewust van
[..]
Ik zou er juist wel een keer mee willen zitten want dat betekent dat ik verliefd was. Maar geloof wel dat liefdesverdriet steeds ´makkelijker wordt, nooit heel makkelijk ofcourse, want de vorige keren is het ook goed gekomen. Ervaring helpt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar selecterenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik weer een vriendin heb die alleen maar kan huilen en weken lang verdrietig is door een verbroken relatie denk ik wel eens soms is het wel makkelijk om dat nooit te hebben en nooit gevoeld te hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, dat ervaring helpt. Maar als je niet verliefd was, heeft het weinig zin om er om te rouwen, toch? Het is helemaal niet fijn om dat 'de wereld is zojuist geëindigd' gevoel te hebben.
Dat ookquote:
Zon domme blik in de ogen. Urenlang wauwelend over eenofandere josti.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Casie het volgende:
[..]
Als ik weer een vriendin heb die alleen maar kan huilen en weken lang verdrietig is door een verbroken relatie denk ik wel eens soms is het wel makkelijk om dat nooit te hebben en nooit gevoeld te hebben![]()
Maar verliefde mensen kunnen er ook weer zo gelukkig uitzien.
Roepend dat ze het leven niet meer ziet zitten tranen dit dat en maar zwelgen in zelfmedelijden want het is zo een toffe gozer en ze snapt er maar niks van. Ondertussen schuift hij zijn pener in menig ander meisje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zon domme blik in de ogen. Urenlang wauwelend over eenofandere josti.
Uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zon domme blik in de ogen. Urenlang wauwelend over eenofandere josti.
Klopt. No pleasure without pain ... Maar soms kan een verliefdheid ook langzaamaan afzwakken, dan ben je gewoon niet erg verdrietig als het helemaal uitgedoofd is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Casie het volgende:
[..]
Als ik weer een vriendin heb die alleen maar kan huilen en weken lang verdrietig is door een verbroken relatie denk ik wel eens soms is het wel makkelijk om dat nooit te hebben en nooit gevoeld te hebben![]()
Maar verliefde mensen kunnen er ook weer zo gelukkig uitzien.
Van mij wel, maar ik ga daar niet over volgens mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmmmm lang geleden dat ik op een of andere internetmeet ben geweest.
Is het goed als ik vrijdag kom?
Ik ging gewoon heel veel eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kende wel van die meisjesmeisjes die zo een hele dag konden wauwelen ja.Echt irritant.
quote:
Hoi, ik ben Mur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]Ik ben sowieso wel een beetje chubby.
Bijna elke dag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mur.Kom je hier vaker?
Hihi oei.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna elke dag.Misschien wel vaker, als je dat wil.
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmmmm lang geleden dat ik op een of andere internetmeet ben geweest.
Is het goed als ik vrijdag kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |