Ik ga dalijk gangnam op je kontje.quote:
whoop whoop whoop u wishquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga dalijk gangnam op je kontje.
ik niet.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Best lekker hoor, geen stress of gevoelens van spijt meer.
Heey sexy lady! wop wop gangnam style!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet ook luisteren met je oogjesdoeidoei!
Ik was er nog niet achter.. of ik die gele of die met het blauwe rokje leuker vondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
Even een echte FOK!ker reactie: daar wil ik wel een beschuitje mee eten, met dat dansteam.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Niet echt, was ook niet echt verliefd. Maar je gaat toch wel nadenken door zoiets.quote:Ik ben nogal lastig als het om mannen gaatquote:![]()
![]()
What else is new?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben nogal lastig als het om mannen gaat![]()
![]()
Bummer, ik moet het hebben van extreem makkelijke meisjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Casie het volgende:
![]()
O, ok. Beter dat je er niet meer mee zit, toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Niet echt, was ook niet echt verliefd. Maar je gaat toch wel nadenken door zoiets.
[..]
Ik ben nogal lastig als het om mannen gaatIk ben ook sinds 3 weken weer vrijgezel. Valt me inderdaad heel erg mee vergeleken met de vorige keer.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die zijn er zat gelukkig voor jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer, ik moet het hebben van extreem makkelijke meisjes.![]()
Maar ben even wandelen
dus![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer, ik moet het hebben van extreem makkelijke meisjes.
Lastig als in
Dikke lul
Vet salaris
Monogaam
etc etc vul maar aan![]()
En die zijn het moeilijkst te vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer, ik moet het hebben van extreem makkelijke meisjes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik voor die ene met het groenachtige broekje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was er nog niet achter.. of ik die gele of die met het blauwe rokje leuker vondC'est la vie
Ik ben geen meisjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer, ik moet het hebben van extreem makkelijke meisjes.![]()
![]()
je klinkt als een uitdaging.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Casie het volgende:
![]()
Daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer, ik moet het hebben van extreem makkelijke meisjes.C'est la vie
dan nog. internethypes terwijl het eigenlijk gewoon kutmuziek is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet ook luisteren met je oogjesdoeidoei!
nu echt weg.![]()
![]()
Amen to that.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zouden er meer van moeten zijn."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ben er tenminste wel bewust vanquote:
Ik zou er juist wel een keer mee willen zitten want dat betekent dat ik verliefd was. Maar geloof wel dat liefdesverdriet steeds ´makkelijker wordt, nooit heel makkelijk ofcourse, want de vorige keren is het ook goed gekomen. Ervaring helpt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ok. Beter dat je er niet meer mee zit, toch?Ik ben ook sinds 3 weken weer vrijgezel. Valt me inderdaad heel erg mee vergeleken met de vorige keer.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik het mee eens, dat ervaring helpt. Maar als je niet verliefd was, heeft het weinig zin om er om te rouwen, toch? Het is helemaal niet fijn om dat 'de wereld is zojuist geindigd' gevoel te hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste wel bewust van
[..]
Ik zou er juist wel een keer mee willen zitten want dat betekent dat ik verliefd was. Maar geloof wel dat liefdesverdriet steeds ´makkelijker wordt, nooit heel makkelijk ofcourse, want de vorige keren is het ook goed gekomen. Ervaring helpt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik maar selecterenquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik weer een vriendin heb die alleen maar kan huilen en weken lang verdrietig is door een verbroken relatie denk ik wel eens soms is het wel makkelijk om dat nooit te hebben en nooit gevoeld te hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, dat ervaring helpt. Maar als je niet verliefd was, heeft het weinig zin om er om te rouwen, toch? Het is helemaal niet fijn om dat 'de wereld is zojuist geindigd' gevoel te hebben.![]()
Maar verliefde mensen kunnen er ook weer zo gelukkig uitzien.![]()
Dat ookquote:
Grmbl
"Omae wa mou shindeiru."
Zon domme blik in de ogen. Urenlang wauwelend over eenofandere josti.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Casie het volgende:
[..]
Als ik weer een vriendin heb die alleen maar kan huilen en weken lang verdrietig is door een verbroken relatie denk ik wel eens soms is het wel makkelijk om dat nooit te hebben en nooit gevoeld te hebben![]()
Maar verliefde mensen kunnen er ook weer zo gelukkig uitzien.![]()
![]()
Roepend dat ze het leven niet meer ziet zitten tranen dit dat en maar zwelgen in zelfmedelijden want het is zo een toffe gozer en ze snapt er maar niks van. Ondertussen schuift hij zijn pener in menig ander meisje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zon domme blik in de ogen. Urenlang wauwelend over eenofandere josti.![]()
Uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zon domme blik in de ogen. Urenlang wauwelend over eenofandere josti.![]()
![]()
Klopt. No pleasure without pain ... Maar soms kan een verliefdheid ook langzaamaan afzwakken, dan ben je gewoon niet erg verdrietig als het helemaal uitgedoofd is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef Casie het volgende:
[..]
Als ik weer een vriendin heb die alleen maar kan huilen en weken lang verdrietig is door een verbroken relatie denk ik wel eens soms is het wel makkelijk om dat nooit te hebben en nooit gevoeld te hebben![]()
Maar verliefde mensen kunnen er ook weer zo gelukkig uitzien.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmmmmmm lang geleden dat ik op een of andere internetmeet ben geweest.
Is het goed als ik vrijdag kom?![]()
Van mij wel, maar ik ga daar niet over volgens mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef wickedmen het volgende:
Is het goed als ik vrijdag kom?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ging gewoon heel veel eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kende wel van die meisjesmeisjes die zo een hele dag konden wauwelen ja.Echt irritant.
quote:Ik ben sowieso wel een beetje chubby. Het gekke is, sinds deze break-up eet ik juist bijna niks meer. Ben zelfs wat afgevallen.
Hoi, ik ben Mur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]Ik ben sowieso wel een beetje chubby.
Kom je hier vaker?
![]()
Bijna elke dag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mur.Kom je hier vaker?
Misschien wel vaker, als je dat wil.
Hihi oei.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna elke dag.Misschien wel vaker, als je dat wil.
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef wickedmen het volgende:
Is het goed als ik vrijdag kom?C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: