Waar gaan we eigenlijk heen?quote:
Dan laat ik dat wel aan hem over.quote:
Hond?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Er moet er hier een erg nodig zeiken. Ik zal hem even de gelegenheid bieden.
Dankje. Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Er moet er hier een erg nodig zeiken. Ik zal hem even de gelegenheid bieden.
Ja.quote:
Die eerste twee, wat zijn dat?quote:
Heel zachtjes zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Het regent buiten, maar op een erg fijne manier ... Soort geruststellend geluid.
Ach zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kroegen. De Kroeg is ook een kroeg die de kroeg heet.
Ja, maar niet te zachtjes.quote:
Volgens mij nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik heb expres niet teruggelezen of iemand hem er niet al ingekopt heeft, dus geheel onbevangen:
Altijd nog beter dan je zaakje in een gok steken! Bwahahahah!
Neemt u mij vooral niet kwalijk
Beetje spookachtigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
Ja, maar niet te zachtjes.En dan zo stil hier in het dorp, donker met alleen wat verlichting van de huizen. Wel een aparte sfeer.
Cappiestanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik heb expres niet teruggelezen of iemand hem er niet al ingekopt heeft, dus geheel onbevangen:
Altijd nog beter dan je zaakje in een gok steken! Bwahahahah!
Neemt u mij vooral niet kwalijk
Ja, maar totaal niet eng. Heel fijn juist. Vooral als je alleen loopt ... Nou ja, in gezelschap van trouwe viervoeter..quote:
Samzzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
Dit tempo is wel een heel verschil met dat van gisteren, zeg. Wiens afwezigheid zorgt er voor dat het topic bijkans in cryostase verkeert?
Stiekem vind je dat wel leuk.quote:
Studentikoos.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben voor de Kroeg, next, roebels. Zwevertjes![]()
Ik was laatst nog in m'n schoonmoederquote:
Dan moet je naar de next, incasa, hifi of hopsa. incasa is voor 16 jarige pubers, hifi voor ballen, hopsa nooit geweest maar gemengd publiek maar erg druk hoorde ik en next veel studenten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Wel ergens waar ik kan dansen. Dat vind ik leuk.
Ik denk dat ik de meute moet volgen wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan moet je naar de next, incasa, hifi of hopsa. incasa is voor 16 jarige pubers, hifi voor ballen, hopsa nooit geweest maar gemengd publiek maar erg druk hoorde ik en next veel studenten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in m'n schoonmoederEn de naam zegt al genoeg, leidsche zanger die achter de bar smartlappen zingt en 40+ waar alle vrouwen een kort pittig kapsel hebben en de mannen tatoeages en oorbellen. Was een grappig avondje.
Klinkt allemaal vreselijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan moet je naar de next, incasa, hifi of hopsa. incasa is voor 16 jarige pubers, hifi voor ballen, hopsa nooit geweest maar gemengd publiek maar erg druk hoorde ik en next veel studenten.
Weltrusten.quote:
Dat wordt een lolly kopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wil winkelen maar ik heb maar 10 cent op mijn rekening, best lastig.
cc heb je daarvoor togquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft toch al een grote lolly tot haar beschikking
Tevens goedenavond schatjes
Dat doe je verkeerd, je moet twi's rekening plunderenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik zit tot 20 voor 5 op school, dan ga ik richting katwijk en daar ben ik dan rond 6 uur. Dan daar eten, even ademen, spullen dumpen en opfrissen en dan met het OV naar Leiden toe. 8 uur is wel een beetje krap ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet of ik 8 uur ga redden vrijdag overigens... Ben pas om 6 uur klaar met werken, moet dan nog eten, douchen etc, en dan nog 1,5 uur rijden...
Nouja ik lees dingen over een kroegentocht enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit tot 20 voor 5 op school, dan ga ik richting katwijk en daar ben ik dan rond 6 uur. Dan daar eten, even ademen, spullen dumpen en opfrissen en dan met het OV naar Leiden toe. 8 uur is wel een beetje krap ja.Maar ik neem aan dat het geen kwaad kan als mensen wat later binnen lopen.
Aanhangsel?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Wie is het aanhangsel eigenlijk? Of, van wie?
Ik ben er pas om 20.30, dus mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit tot 20 voor 5 op school, dan ga ik richting katwijk en daar ben ik dan rond 6 uur. Dan daar eten, even ademen, spullen dumpen en opfrissen en dan met het OV naar Leiden toe. 8 uur is wel een beetje krap ja.Maar ik neem aan dat het geen kwaad kan als mensen wat later binnen lopen.
Kom ook een keer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Capstan het volgende:
Oh, ik krijg nu pas mee dat er een meet is
Kom je ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Capstan het volgende:
Oh, ik krijg nu pas mee dat er een meet is
Mijn aanhangsel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Wie is het aanhangsel eigenlijk? Of, van wie?
Volgens mij is het 20.00quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een keer wel. Maar niet naar deze. Vrijdagavond om acht uur in Leiden is niet te doen
Zijn weinig mensen die 20.00 redden, dus je kan altijd later komen.quote:
Na 8 uur kom jij niet meer binnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het is veel te ver weg om zelfs nog maar een beetje op tijd te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die 20.00 redden, dus je kan altijd later komen.
Oké.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het is veel te ver weg om zelfs nog maar een beetje op tijd te zijn.
En ik bedoelde ook: doe zoiets eens een keer overdag. Dan wil ik nog weleens komen
Want? Je zit in Tilburg toch? Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een keer wel. Maar niet naar deze. Vrijdagavond om acht uur in Leiden is niet te doen
Ok, dan blijf ik gewoon thuis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na 8 uur kom jij niet meer binnen.
Ja, maar dat tijdstip, mensenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want? Je zit in Tilburg toch? Dat valt best wel mee.
Ja, met het besloten saaie lullen groepje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar dat tijdstip, mensen
Ik ben naar een paar kleinschalige meets geweest. Maar dat was gewoon overdag.
Heel goed hoorquote:
Dat eerste zie ik andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, met het besloten saaie lullen groepje.![]()
Overdag meeten zie ik niet zo snel gebeuren.
Nou, mooi danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoi! Alles bij het oude, volgens mij.
Wist niet dat je je minder voelde...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heel goed hoorVoel me alweer stukken beter!
Al weet ik niet wat in jouw beleving "het oude" is...ik kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebbenquote:
Ben (was) de afgelopen dagen ziek. Gelukkig heb ik goed ziekenbezoek gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat je je minder voelde...
Maar goed om te horen
Je bent goed verzorgd dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben (was) de afgelopen dagen ziek. Gelukkig heb ik goed ziekenbezoek gehad![]()
Dagen zijn bij lange na niet zo tof als nachten. Of er moet echt iets te doen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat eerste zie ik anders
En in het weekend zou dat toch goed kunnen, overdag?
Het beviel mij best. Maar goed, ik hou me gewoon aanbevolen, mocht het er nog eens van komen. De nachtelijke meets sla ik over.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dagen zijn bij lange na niet zo tof als nachten. Of er moet echt iets te doen zijn.
Jawelquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het beviel mij best. Maar goed, ik hou me gewoon aanbevolen, mocht het er nog eens van komen. De nachtelijke meets sla ik over.
GTSTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
JawelNu nog even snel GTST terug kijken (ja, ik weet het) en daarna slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |