Waar gaan we eigenlijk heen?quote:
Dan laat ik dat wel aan hem over.quote:
Hond?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Er moet er hier een erg nodig zeiken. Ik zal hem even de gelegenheid bieden.
Dankje. Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Er moet er hier een erg nodig zeiken. Ik zal hem even de gelegenheid bieden.
Ja.quote:
Die eerste twee, wat zijn dat?quote:
Heel zachtjes zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Het regent buiten, maar op een erg fijne manier ... Soort geruststellend geluid.
Ach zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kroegen. De Kroeg is ook een kroeg die de kroeg heet.
Ja, maar niet te zachtjes.quote:
Volgens mij nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik heb expres niet teruggelezen of iemand hem er niet al ingekopt heeft, dus geheel onbevangen:
Altijd nog beter dan je zaakje in een gok steken! Bwahahahah!
Neemt u mij vooral niet kwalijk
Beetje spookachtigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
Ja, maar niet te zachtjes.En dan zo stil hier in het dorp, donker met alleen wat verlichting van de huizen. Wel een aparte sfeer.
Cappiestanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:56 schreef Capstan het volgende:
Ik heb expres niet teruggelezen of iemand hem er niet al ingekopt heeft, dus geheel onbevangen:
Altijd nog beter dan je zaakje in een gok steken! Bwahahahah!
Neemt u mij vooral niet kwalijk
Ja, maar totaal niet eng. Heel fijn juist. Vooral als je alleen loopt ... Nou ja, in gezelschap van trouwe viervoeter..quote:
Samzzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
Dit tempo is wel een heel verschil met dat van gisteren, zeg. Wiens afwezigheid zorgt er voor dat het topic bijkans in cryostase verkeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |