quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jezus gast, is achteraf abortus nog mogelijk bij jou?
Is poppen maken ook één van je 36 bijbanen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:46 schreef Dimitri_ het volgende:
vrij geregeld. scheelt me weer een pop maken. Tot zaterdag!
Haha, gelukkig niet! :pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is poppen maken ook één van je 36 bijbanen?
Haha neem jij lege buttons mee? Dan kunnen we voor het karten nog even knutselen met z'n allen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet! :p
Maken we trouwens buttons met je username erop?
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:49 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor het karten nog even knutselen met z'n allen.
Haha dan moeten we misschien ook blokjes voor mij knutselen. Kort zijn is best irritant bij het autorijden moet ik zeggen. De stoelen zijn er niet op gemaakt en soms is het stuur niet in diepte verstelbaar(ik heb namelijk relatief korte armen geloof ik)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.
Teringlijerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Knutselen moeten we toch al. Joppie_saus moet blokjes onder z'n schoenen hebben, anders komt die niet bij de pedalen.
En inmiddels alweer gezakt naar 6mm. Komt vast goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:38 schreef S-RS het volgende:
Eh godver, gister stond er nog 0,5mm nu 11mm
Dat is toch ook ingekort naar nominaal + 1 jaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef S-RS het volgende:
@mothergoose
Die dingen mag je toch 7 jaar hebben?
Ik doe tegenwoordig alles in een donkerblauwe chino zegmaar en dan met nette schoenen. Als ze dat niet goed genoeg vinden hebben ze pech.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
morgen 1 rit: Spijkenisse - Raamsdonkveer.
1 vraagje. Er staat dat jr fatsoenlijk gekleed moet gaan omdat je anders niet mag rijden (klant is L&P). Ik heb een nette, effen witte broek zonder rafels enzo. Is dat net of moet ik per se een pantalon aan?
Mnn, niks van meegekregen. Maar zou er niet van opkijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is toch ook ingekort naar nominaal + 1 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |