quote:
Jan Wie?quote:
Hem moet ik steeds opzoeken om te zien wie het ook alweer is en elke keer vraag ik me af waar ik hem in hemelsnaam van zou moeten kennen.quote:
Dat is zo'n eng ijdel mannetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dat is toch één of andere lul uit een soap?
Die nobody inderdaad. Het lijkt mij niet dat hij verdedigende middenvelder gespeeld heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef julian6 het volgende:
Jan Kooijemans? Toch niet die gladjanus met dat plakhaar?
Die aangeklede aap die grappen gingen maken over René van der Gijps depressie?![]()
![]()
Ik vind het zo'n eng gezelschap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die nobody inderdaad. Het lijkt mij niet dat hij verdedigende middenvelder gespeeld heeft.
Dat jij een andere insteek hebt vind ik niet zo rullevant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh, alleen heb ik een andere insteek om naar hem te kijken dan jullie
Scapino Ballet
Maar hij heeft een kleine piem0l.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Die is lekkerder
[ afbeelding ]
en heeft ook een knappere vrouw
Nope, zijn piem0l is kleinquote:
Oh hij heeft nog een mond tochquote:
Mannen met een grote piem0l ook.quote:
Maar die met kleine piemel heeft zijn mond misschien harder nodigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Mannen met een grote piem0l ook.
Dus man met grote piem0l>>>>>>>>>>>>> man met kleine piem0l
Mooi toch? Waarom smeer jij dat ook niet bij jezelf erop?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar oogschaduw altijd zo interessant.
Zeker, leuke damequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gemist wie de tafeldame is. Best lekker.
Hoe weet jij dat ik dat niet doequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch? Waarom smeer jij dat ook niet bij jezelf erop?
ja en lopen en eten huhuhuhquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef marcodej het volgende:
Dus hij moet elke dag opnieuw leren zwemmen?
twitter:jpgeelen twitterde op woensdag 03-10-2012 om 19:31:45Verheug me nu al op het spotje waarin Holleeder oproept op College Tour te stemmen. #TelevizierRing. #DWDD reageer retweet
Om de dag dezelfdequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Kun je iig wel iedere dag onbevooroordeeld DWDD kijken.
En heb je wat aan de intro van de dwdd recordingsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
En je echt ergeren aan Matthijs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk nieuw programma, er moet nog wat aan geschaafd worden maar het kan best leuk worden!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
En heb je wat aan de intro van de dwdd recordings
lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
En heb je wat aan de intro van de dwdd recordings
Dan ben je een soort goudvis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Heb een document o.d BBC gezien over een met met een geheugen van een paar seconde. Dat was vreselijk en ook wel interessant trouwens.
Hij liep over water. Nog erger.quote:
Die man zei dus ook de hele tijd hetzelfde, zeer vermoeiend. Het was een voormalig professor geloof ik.quote:
hersenbloeding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef jcdragon het volgende:
Hoe komt het dat hij zo een geheugen heeft ?
Mja dat wordt ook steeds vager naarmate de tijd verstrekt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef marcodej het volgende:
Dus alles van voor 2001 kan hij zich wel herinneren.
En dan een gat van 11 jaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef marcodej het volgende:
Dus alles van voor 2001 kan hij zich wel herinneren.
ik snap goed dat hij die lijstjes bijhoudt en wil blijven onthouden hoe oud zijn kind is, wanneer jarig en wanneer getrouwd e.d.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me ook zo erg voor zijn familie. Je man kent je niet meer na een paar dagen. Absurd. Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Maar stel hij ziet haar een paar dagen niet en heeft geen foto, dan zou hij haar dus niet herkennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik snap goed dat hij die lijstjes bijhoudt en wil blijven onthouden hoe oud zijn kind is, wanneer jarig en wanneer getrouwd e.d.
Mij niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
De stem van dat tafelwijf irriteert mij.
Is maar net in welk hersengebied natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Normaal komen mensen die een hersenbloeding hebben gehad moeilijk uit hun woorden, maar je merkt helemaal niets aan hem.
Oh nee, een pianist: http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DwDNDRDJy-vo&gl=NLquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die man zei dus ook de hele tijd hetzelfde, zeer vermoeiend. Het was een voormalig professor geloof ik.
waarschijnlijk niet nee. Of hij herkend haar van voor 2001 misschien? Maar dan weet hij niet dat ze zijn vrouw is. Bizar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar stel hij ziet haar een paar dagen niet en heeft geen foto, dan zou hij haar dus niet herkennen.
Deed mij ook erg aan die film denken inderdaad..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef babette21 het volgende:
50 First Dates, maar dan in het echt!
Vroeg ik me ook al af, volgens mij zwom hij in +- 25 seconden, en dat is heel rap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
Heeft hij hiernaast ook een fysieke handicap? Want hoe lullig dit ook is, ik zie dit probleem niet als reden voor de paralympics.
ja, sowieso zijn er diverse klasses bij de paralympics. Het is niet zo dat er maar een gouden medaille op de 50 meter vrij wordt vergeven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
Heeft hij hiernaast ook een fysieke handicap? Want hoe lullig dit ook is, ik zie dit probleem niet als reden voor de paralympics.
Je vergeet de fijne technische dingen van het zwemmen ook weer lijkt me.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel enorm in je training als je niet kan onthouden wat je lichaam doet in het water: wat zijn de dingen die je nog moet trainen etcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
Problemen met de hersenen lijkt me ook een fysieke handicap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
Hij vergeet dat hij een wedstrijd heeft gewonnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef babette21 het volgende:
En als hij het niet regelmatig leest, vergeet hij misschien dat hij überhaupt aan sport doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vergeet de fijne technische dingen van het zwemmen ook weer lijkt me.
Warhol is tofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef JosefDettelbacher het volgende:
leuk stukje over kunst, waar zijn de haters ineens?
gevoelsbeperking aan de rechterzijde (volgens google), geen idee wat precies.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke (dat had ik dan even gemist)..... wat dan?!
Ik heb jouw product vandaag nog gekocht bij de C1000!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Kooijemans met zijn plakhaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef JosefDettelbacher het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik heb jouw product vandaag nog gekocht bij de C1000!
Niks aan haar irriteert mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
De stem van dat tafelwijf irriteert mij.
Ik geloof ook wel dat 't heel onhandig is, maar het staat los van fysieke beperkingen - met veel kunst en vliegwerk (en lezen, lezen, lezen) kun je met een slecht geheugen nog steeds knallen in dat bad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk wel enorm in je training als je niet kan onthouden wat je lichaam doet in het water: wat zijn de dingen die je nog moet trainen etc
Hij doet me ook denken aan de film Eternal sunshine of the spotless mindquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Soms is het best makkelijk om dingen te vergeten. Het is niet altijd een handicap !
welk produkt ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]Gaat heen, en zegt het voort!
Heerlijke Josef Dettelbacher gehakt/worst/quote:
Ze is van de radioquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die tafeldame eigenlijk ? Een schrijfster ofzo ? Of is het gewoon de maitresse van Matthijs.
ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik snapte het niet
Hij gooide zijn microfoon in het waterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik snapte het niet
Ow dat zag ik nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij gooide zijn microfoon in het water
die vent zelfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die naast die vent met dat lange haar? Brunette? Kan haar gezicht niet goed zien.
quote:
nounou, humor ten top.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij gooide zijn microfoon in het water
Hij zal vast z'n moeilijke bril op hebben gezetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Zal Jan Kooijemans weer semi-intellectueel proberen over te komen ?
quote:
Die heeft een geheugen van een paar uurquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Die heeft een geheugen van een paar uur
Vorige week was het grappig.quote:
Je moet een contract tekenen voor de uitzending waarin staat dat je minimaal 428 keer moet lachen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef marcodej het volgende:
Deelen lacht hard, maar weet toch niet waar het over gaat?
Hij kent Nico niet, lucky him.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef marcodej het volgende:
Deelen lacht hard, maar weet toch niet waar het over gaat?
Nico is dan ook niet grappig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Wordt altijd nep gelachen door Matthijs om Nico.
Moet bijna wel, kan me bijna niet voorstellen dat iemand hem écht grappig vindt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Wordt altijd nep gelachen door Matthijs om Nico.
wat een lelijke kuifquote:
quote:
FC Knudde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar heeft Kooijemans ooit gevoetbald?
nogal, maar voor het eerst dat ik een nummer te pruimen vind van haarquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen jaloers zijn
Niet weten waar het om gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |