wat een smerig wijf, dat is toch geen mooie vrouw ...gewoon een mbo wijffie dat amberley heet ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat een smerig wijf, dat is toch geen mooie vrouw ...gewoon een mbo wijffie dat amberley heet ofzo
Echt walgelijk inderdaad, dat doe je liever met iemand die echt om je geeftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!!
Stel je voor dat je door haar ontmaagd word gekkkk. pfff
bende gij gek of waquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat een smerig wijf, dat is toch geen mooie vrouw ...gewoon een mbo wijffie dat amberley heet ofzo
Haha, in combinatie met die Heinz avatar, ga helemaal stukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:25 schreef Henno het volgende:
Ik word ook iedere dag aangeklampt door tienen die keihard opgevuld willen worden met mijn 30 cm. Op een gegeven moment gaat dat wel vervel(l)en hoor
Neeh, TS is een pathologische leugenaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef OhGawd het volgende:
Als dit echt zo is ben je echt een schatje, TS. Je vriendin boft maar.
nou, nouquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neeh, TS is een pathologische leugenaar.
dat jij het geloofd moet je zelf wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef Piebe het volgende:
[..]
Die conclusie trek je wel heel snel hoor vind ik.
Ja inderdaad zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
Ik ben zo baas dat ik schijt heb aan het feit dat "bazen" regels hanteren omtrent anonimiteit enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Echte bazen en helden hebben schijt aan anonimiteit en openbaren al hun gegevens op FOK!
grgr Mark van de Veen
Niets aan verzonnen, sowieso worden bijna altijd mijn topics gesloten, soort discriminatie. "oh daar hebben we die mongool TS weer, hup snel dichtgooien." Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef WH141 het volgende:
Hoezo mogen overdreven verzonnen topics openblijven? Of gaan we toch terug naar de KLB 1.0 tijd?
Excuses :$quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Piethur het volgende:
Ik moet wel heel erg wennen aan dat nieuwe plaatje van je, herkende je eerst amper
Maar jammer joh en leer ervan, de volgende keer bespring je zulke meiden al zonder dat ze zich hebben voorgesteld
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:46 schreef Faux. het volgende:
Geloofwaardig topic, daarom: tof dat je niet bent vreemdgegaan TS, er zijn veel mannen die een voorbeeld aan je kunnen nemen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef OhGawd het volgende:
Als dit echt zo is ben je echt een schatje, TS. Je vriendin boft maar.
Jammer dat deze dan zo lang duurt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:00 schreef ikjijallebei het volgende:
Niets aan verzonnen, sowieso worden bijna altijd mijn topics gesloten, soort discriminatie. "oh daar hebben we die mongool TS weer, hup snel dichtgooien." Zo gaat dat hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |