Hallo,
Zojuist teruggekomen van Leiden, Leids ontzet, lekker feesten alles. Echter, ik moest tot 21.30u werken, daar was een nieuwe (vrouwelijke) collega die mij wel zag zitten. Ze was nog jong (18 jaar) en om een lang verhaal kort te maken; ze probeerde me direct de wc in te lokken voor seksuele handelingen. Prima lichaam, maar zelfs na 1 dag mocht ik haar al niet. Goed.
Loop ik dus zojuist naar mijn fiets om naar huis te gaan, komt er echt een lekker wijf die mij wil neuken. Ze vond me "goed te doen" (kutwijf, wie mij niet wil neuken moet zich na laten kijken

) en wilde mijn pik hard in haar. Dit was precies wat zij vertelde. Geloof het of niet. Het was overigens net uit, dus ze had even pik nodig. Dat terzijde.
Het enige wat ik kon denken is: waarom heb ik een vriendin, waarom kan ik niet vreemdgaan, waarom laat ik dit zeldzaam lekkere wijf schieten.
bBste FOK!kers, ze was echt bijna onovertrefbaar (echt een prachtig gezicht, mooie blonde haren, slank lijf met prima vormen, mooie borsten en echt een uitstekende kont). Ik voel me nu zo kut, ze was zo gruwelijk lekker.Alles klopte, bijna perfectie. En die ogen.
"Kom je bij me slapen?"
Helemaal kut, waarom kan ik niet vreemdgaan.
1 dag, 2 dames die zich aanbieden, waarvan 1 echt 11/10, wat de neuk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lithia op 03-10-2012 14:06:10 (you missed a spot, frank) ]