Ik baal echt stevig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:57 schreef Alborz het volgende:
Als dit echt is, respect voor je enorme zelfbeheersing. Wat een held![]()
![]()
Tuurlijk jongen ik leef ook enorm met je mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]flikker op homo, ik zit vol frustraties nu.
Terecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen ik leef ook enorm met je mee.
Ga maar gewoon slapen je hebt een nare droom gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Terecht.
3x drama dit natuurlijk.
Dat is dan ook wel weer zo. Maar bij types als deze vraag ik het me altijd af of het het waard is om vreemd te gaan. Echt veel beter (qua uiterlijk) kan echt niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ach ja, probeer te relativeren. Je voelt je een dag kut. Als je vreemdgaat voel je je waarschijnlijk veel langer kut als het je dwars komt te zitten.
Jij spreekt nu met je hersens, maar net was mijn pik me bijna de baas, en terecht. Ik trilde helemaal want wilde het bijna doen. Maar ikkan het gewoon niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:05 schreef Alborz het volgende:
Stoppen met frustreren en jezelf een schouderklopje geven dat je die sletten niet geneukt hebt.
Tja, het is maar net hoe je daar in staat. Ik weet niet of zoiets je helemaal opvreet vanbinnen of dat je meer van de 'Wat het oogje niet ziet, doet het hartje niet zeer'-filosofie bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:07 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo. Maar bij types als deze vraag ik het me altijd af of het het waard is om vreemd te gaan. Echt veel beter (qua uiterlijk) kan echt niet.
Zoals wel meer types; de 1e.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tja, het is maar net hoe je daar in staat. Ik weet niet of zoiets je helemaal opvreet vanbinnen of dat je meer van de 'Wat het oogje niet ziet, doet het hartje niet zeer'-filosofie bent.
Vrouw 3, gaat lekker TSquote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:12 schreef AliceWonder het volgende:
Goed dat je je hebt ingehouden TS!
Jij bent een man naar mijn hart!
Neequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oke, leuk verzonnen topique. Een 8+.
Oke, ik was vlakbij. Heb nu hoofdpijn trouwens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan geen DM/PM gebruiken, ikzelf was bij einstein voor. Opt water daar op dat platform.
Die laatstequote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:53 schreef computerprobleem het volgende:
Verzonnen topics
Internethelden
Mensen zonder vrienden
Mensen met een onrealistische fantasie
Mensen die iemand een 11/10 geven en het nog hebben over ''bijna perfectie''
TS
Mensen die voldoen aan alle bovenstaandex 999 = autist x 999 = royal terror taliban sadness in a grave full of snakes
Nee klopt. Feitelijk zei ze dat ik wel een leuke jongen was, bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Fascination het volgende:
"goed te doen" zoiets zegt een vrouw niet over een man.
Ja k weet man maar mijn vriending aat niet vreemd , is lief meisjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:18 schreef Gulmez het volgende:
respect ik had het wel gedaan denk, fack die chimeids gaan zelf ook altijd vreemd na een tijdje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |