Die laatstequote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:53 schreef computerprobleem het volgende:
Verzonnen topics
Internethelden
Mensen zonder vrienden
Mensen met een onrealistische fantasie
Mensen die iemand een 11/10 geven en het nog hebben over ''bijna perfectie''
TS
Mensen die voldoen aan alle bovenstaandex 999 = autist x 999 = royal terror taliban sadness in a grave full of snakes
Nee klopt. Feitelijk zei ze dat ik wel een leuke jongen was, bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Fascination het volgende:
"goed te doen" zoiets zegt een vrouw niet over een man.
Ja k weet man maar mijn vriending aat niet vreemd , is lief meisjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:18 schreef Gulmez het volgende:
respect ik had het wel gedaan denk, fack die chimeids gaan zelf ook altijd vreemd na een tijdje
Ik heb foto's van TS gezien, een beetje als het mongolide broertje van Kevin Strootman.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef G.R.S. het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet hoor
Dit dus. Gast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:53 schreef computerprobleem het volgende:
Verzonnen topics
Internethelden
Mensen zonder vrienden
Mensen met een onrealistische fantasie
Mensen die iemand een 11/10 geven en het nog hebben over ''bijna perfectie''
TS
Mensen die voldoen aan alle bovenstaandex 999 = autist x 999 = royal terror taliban sadness in a grave full of snakes
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van TS gezien, een beetje als het mongolide broertje van Kevin Strootman.
Hoe kwam je daaraan dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van TS gezien, een beetje als het mongolide broertje van Kevin Strootman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |