Deze is echt waar, zonder aandikking.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ok je draait nu wel watdoor met je fantasietjes, TS
Dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:53 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen met een onrealistische fantasie
Mensen die iemand een 11/10 geven en het nog hebben over ''bijna perfectie''
TS
Jongen, we beten beiden dat je gewoon een ietwat mollig meisje op het oog had die niks van je moest weten maar waarvan je de hints verkeerd begreep. Je beer-goggles en je rijke fantasie deden de rest. No probs hoor, ik bedoel, het kan beuren he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Deze is echt waar, zonder aandikking.
Heb bij andere topics wel eens wat overdreven ja, maar de kern is altijd waargebeurd.
Ik had gewoon "geluk", had een andere knappe gast er gelopen, was hij het geweest.
Dit ook ja, schijtirritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef Equites het volgende:
Als je een vriendin hebt merken vrouwen dat en willen ze je. Kenser vervelend idd.
In tegenstelling tot sommige nolifers loop jij expres te stangen terwijl je weet dat dit topic realistisch is, of kan zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, we beten beiden dat je gewoon een ietwat mollig meisje op het oog had die niks van je moest weten maar waarvan je de hints verkeerd begreep. Je beer-goggles en je rijke fantasie deden de rest. No probs hoor, ik bedoel, het kan beuren he.
Eigenlijk verdien je geen serieuze reacties, maar goed. Benaderd worden door vrouwen is niet vreemd als je niet de lelijkste bent. Geen enkele respectabele vrouw laat zich echter nemen op de wc, laat staan op het werk en dat ze daar zelf de aanzet toe geeft. Verder nodigen vrouwen ook nooit uit tot sex, ze geven alleen duidelijke en minder duidelijke hints. En al helemaal geen 11/10, hoezo zou die dat nodig hebben. In Nederland gebeuren dit soort dingen niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige nolifers loop jij expres te stangen terwijl je weet dat dit topic realistisch is, of kan zijn.
Allereerst heb ik niet gezegd dat die collega zichzelf respecteert: ze is eerder een irritant sletje. Dit soort dingen gebeuren dus blijkbaar wel, en niet geheel onlogisch in dit geval. Het wsa net uit (vriend was vreemdgegaan) en ze wilde dit verwerken. Gewoon zoals vrouewn zijn dus, zelfs de lekkerste vrouwen doen dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien je geen serieuze reacties, maar goed. Benaderd worden door vrouwen is niet vreemd als je niet de lelijkste bent. Geen enkele respectabele vrouw laat zich echter nemen op de wc, laat staan op het werk en dat ze daar zelf de aanzet toe geeft. Verder nodigen vrouwen ook nooit uit tot sex, ze geven alleen duidelijke en minder duidelijke hints. En al helemaal geen 11/10, hoezo zou die dat nodig hebben. In Nederland gebeuren dit soort dingen niet.
Je bevestigt nogmaals de clown van FOK! te zijn.
Epische baas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:25 schreef Henno het volgende:
Ik word ook iedere dag aangeklampt door tienen die keihard opgevuld willen worden met mijn 30 cm. Op een gegeven moment gaat dat wel vervel(l)en hoor
je was dronken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:55 schreef ikjijallebei het volgende:
Hallo,
Zojuist teruggekomen van Leiden, Leids ontzet, lekker feesten alles. Echter, ik moest tot 21.30u werken, daar was een nieuwe (vrouwelijke) collega die mij wel zag zitten. Ze was nog jong (18 jaar) en om een lang verhaal kort te maken; ze probeerde me direct de wc in te lokken voor seksuele handelingen. Prima lichaam, maar zelfs na 1 dag mocht ik haar al niet. Goed.
Loop ik dus zojuist naar mijn fiets om naar huis te gaan, komt er echt een lekker wijf die mij wil neuken. Ze vond me "goed te doen" (kutwijf, wie mij niet wil neuken moet zich na laten kijken) en wilde mijn pik hard in haar. Dit was precies wat zij vertelde. Geloof het of niet. Het was overigens net uit, dus ze had even pik nodig. Dat terzijde.
Het enige wat ik kon denken is: waarom heb ik een vriendin, waarom kan ik niet vreemdgaan, waarom laat ik dit zeldzaam lekkere wijf schieten.
bBste FOK!kers, ze was echt bijna onovertrefbaar (echt een prachtig gezicht, mooie blonde haren, slank lijf met prima vormen, mooie borsten en echt een uitstekende kont). Ik voel me nu zo kut, ze was zo gruwelijk lekker.Alles klopte, bijna perfectie. En die ogen.![]()
![]()
![]()
![]()
"Kom je bij me slapen?"
Helemaal kut, waarom kan ik niet vreemdgaan.
1 dag, 2 dames die zich aanbieden, waarvan 1 echt 11/10, wat de neuk.
Alsof jij precies weet wie allemaal de real life bazen zijn en wie de kneuzen hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Allereerst heb ik niet gezegd dat die collega zichzelf respecteert: ze is eerder een irritant sletje. Dit soort dingen gebeuren dus blijkbaar wel, en niet geheel onlogisch in dit geval. Het wsa net uit (vriend was vreemdgegaan) en ze wilde dit verwerken. Gewoon zoals vrouewn zijn dus, zelfs de lekkerste vrouwen doen dit.
Wel grappig dat niemand dit gelooft, behalve de baasjes (irl). Kneuzen.
Friendzone it isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:12 schreef AliceWonder het volgende:
Goed dat je je hebt ingehouden TS!
Jij bent een man naar mijn hart!
Waarom post je hier een prive video van mijn vriendin?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
Waarvan de grootste frustratie is dat dit allemaal niet echt is gebeurd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]flikker op homo, ik zit vol frustraties nu.
Degene naar wie ze zwaaide, dat was ik.. Filmpje daarna link ik maar nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Waarom post je hier een prive video van mijn vriendin?
Dat was ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef John.Cevarez het volgende:
[..]
Degene naar wie ze zwaaide, dat was ik.. Filmpje daarna link ik maar niet
Heeeejj die heb ik een half jaar geleden nog meegenomen naar mijn hotelkamer. Zij is echt gruwelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
Hmm, ben ik dan degene die zwaaide?quote:
Groot gelijk. Ik zocht op youtube voor de grap naar 'nice tits' , maar tering deze zijn echt nice.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Heeeejj die heb ik een half jaar geleden nog meegenomen naar mijn hotelkamer. Zij is echt gruwelijk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, ik heb het vaak omgekeerd. Loop nu ook als een schoothondje achter een meisje aan die ik nog geen anderhalf jaar geleden gemakkelijk om mijn vinger kon winden. Godverdomme, wat ben ik stom geweest.
Ik ben zowel een baas als een held, maar dat was wel allang duidelijk neem ik aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof jij precies weet wie allemaal de real life bazen zijn en wie de kneuzen hier.![]()
Alsof ikjijallebei held vinden gelijk staat aan een baas zijn.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben zowel een baas als een held, maar dat was wel allang duidelijk neem ik aan.
Echte bazen en helden hebben schijt aan anonimiteit en openbaren al hun gegevens op FOK!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben zowel een baas als een held, maar dat was wel allang duidelijk neem ik aan.
Das nie oe echte naam!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Echte bazen en helden hebben schijt aan anonimiteit en openbaren al hun gegevens op FOK!
grgr Mark van de Veen
Las ik nou laatst dat je een vriendin hebt?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een vriendin hebt?
Leuk voor je.quote:
Op een feest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk voor je.Hoe heb je haar leren kennen?
Dat ziet er wel naar uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef WH141 het volgende:
Hoezo mogen overdreven verzonnen topics openblijven? Of gaan we toch terug naar de KLB 1.0 tijd?
soms blijven ze dicht, soms open.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef WH141 het volgende:
Hoezo mogen overdreven verzonnen topics openblijven? Of gaan we toch terug naar de KLB 1.0 tijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |