Waarom post je hier een prive video van mijn vriendin?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
Waarvan de grootste frustratie is dat dit allemaal niet echt is gebeurd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]flikker op homo, ik zit vol frustraties nu.
Degene naar wie ze zwaaide, dat was ik.. Filmpje daarna link ik maar nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Waarom post je hier een prive video van mijn vriendin?
Dat was ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef John.Cevarez het volgende:
[..]
Degene naar wie ze zwaaide, dat was ik.. Filmpje daarna link ik maar niet
Heeeejj die heb ik een half jaar geleden nog meegenomen naar mijn hotelkamer. Zij is echt gruwelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef John.Cevarez het volgende:
Hoe zag ze eruit?
Leek het hier op?
Hmm, ben ik dan degene die zwaaide?quote:
Groot gelijk. Ik zocht op youtube voor de grap naar 'nice tits' , maar tering deze zijn echt nice.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Heeeejj die heb ik een half jaar geleden nog meegenomen naar mijn hotelkamer. Zij is echt gruwelijk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmm, ik heb het vaak omgekeerd. Loop nu ook als een schoothondje achter een meisje aan die ik nog geen anderhalf jaar geleden gemakkelijk om mijn vinger kon winden. Godverdomme, wat ben ik stom geweest.
Ik ben zowel een baas als een held, maar dat was wel allang duidelijk neem ik aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof jij precies weet wie allemaal de real life bazen zijn en wie de kneuzen hier.![]()
Alsof ikjijallebei held vinden gelijk staat aan een baas zijn.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben zowel een baas als een held, maar dat was wel allang duidelijk neem ik aan.
Echte bazen en helden hebben schijt aan anonimiteit en openbaren al hun gegevens op FOK!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik ben zowel een baas als een held, maar dat was wel allang duidelijk neem ik aan.
Das nie oe echte naam!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Echte bazen en helden hebben schijt aan anonimiteit en openbaren al hun gegevens op FOK!
grgr Mark van de Veen
Las ik nou laatst dat je een vriendin hebt?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Las ik nou laatst dat je een vriendin hebt?
Leuk voor je.quote:
Op een feest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk voor je.Hoe heb je haar leren kennen?
Dat ziet er wel naar uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef WH141 het volgende:
Hoezo mogen overdreven verzonnen topics openblijven? Of gaan we toch terug naar de KLB 1.0 tijd?
soms blijven ze dicht, soms open.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef WH141 het volgende:
Hoezo mogen overdreven verzonnen topics openblijven? Of gaan we toch terug naar de KLB 1.0 tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |