Maar niet door je "baas"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Ach ik ben al voor zoveel uitgemaakt Niki
Nee, ik kijk elke keer in feedback. Ik zie dat ik ergens in betrokken ga worden door post van VS en meld hier dat ik prima voor mijzelf kan posten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wekt nu de indruk dat ik je met de haren erbij gesleept heb.
Precies. Immers kwam je ook met lege handen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben niet meer dan een user die voor Fok! centjes genereert, geen enkele macht of wat dan ook. Hoogstens wat woorden om mee te schieten. Als ik als user onverhoopt buiten de policy ga wordt mijn reactie geedit of verwijderd. Dát is de taak van een moderator met eventueel commentaar. Daar heeft hij edit en deleteknopjes voor om te kunnen schieten en vanuit de achtergrond kunnen putten uit het verband gerukte 'notes'. Kan hij of zij het niet alleen meer af kunnen ze de Fok! hulptroepen mobiliseren met wat zwaarder geschut zoals bannen terwijl de user nog steeds met lege 'handen' staat. Dit is allemaal acceptabel tot zover.
Die grappen kwamen natuurlijk niet uit het niets. Om een grap te maken moet je iets hebben om een grap over te maken. Zorg dan dat jij die grap niet bent. Jij en 3-voud lijken wel hard jullie best te doen.quote:Maar als Fok! een topic speciaal reserveert voor FB waar je als user meldingen of eventueel verhaal wilt halen op moderatieacties moet dat ook kunnen zonder dat de moderator ordinair gaat flippen als een user niet wenst te bukken voor zijn grollen en grappen.
Wanneer er zwakzinnige dingen besproken worden (het links/rechts verhaal bijvoorbeeld) dan kun je verwachten dat je op een gegeven moment niet serieus meer wordt genomen. Sterker nog, mensen kunnen moe van je worden.quote:Tja, als je als moderator niet tegen een beetje kritiek kunt, ook al is het weleens scherp of op het randje ben je in mijn ogen niet geschikt.
Dat ligt er aan waar je ze neerlegt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar wordt vaak niks mee gedaan. Er zijn een aantal mods die eigenlijk gewoon geen mod horen te zijn, maar klachten over hen worden gewoon niet serieus genomen.
Als je een pm stuurt naar een (F)A met een klacht over een mod, wordt er vaak ook niks mee gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je ze neerlegt.
In een FB topic niet nee.
Misschien kun je een verzoek doen aan Danny. Jij bent vast de beroerdste niet om 'm van inspiratie te voorzien.quote:
Saywhut? Ik heb je naam niet genoemd hoor lieverd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, ik kijk elke keer in feedback. Ik zie dat ik ergens in betrokken ga worden door post van VS en meld hier dat ik prima voor mijzelf kan posten.
Kijk, als je zulke uitlatingen doet wek je het idee dat ik dat gedaan heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef paddy het volgende:
...daarbij laat ik mij niet voor een karretje spannen en dus ook niet meeslepen. Dus ook niet door jou of wie dan ook.
Net als gescheld en getier (al dan niet elitair schelden) omdat een user niet dezelfde mening heeft. En dan praat ik echt niet alleen over Nikita en 3-Voud hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Precies. Immers kwam je ook met lege handen.
[..]
Die grappen kwamen natuurlijk niet uit het niets. Om een grap te maken moet je iets hebben om een grap over te maken. Zorg dan dat jij die grap niet bent. Jij en 3-voud lijken wel hard jullie best te doen.
[..]
Wanneer er zwakzinnige dingen besproken worden (het links/rechts verhaal bijvoorbeeld) dan kun je verwachten dat je op een gegeven moment niet serieus meer wordt genomen. Sterker nog, mensen kunnen moe van je worden.
Ik scheld ook altijd veel. Maar het komt uit een goed hart. Dat telt ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Net als gescheld en getier (al dan niet elitair schelden) omdat een user niet dezelfde mening heeft. En dan praat ik echt niet alleen over Nikita en 3-Voud hoor.
Een mod heeft vaak een gladde rug, maar wanneer er teveel, te vaak overheen gegleden wordt door users komt het wel eens voor dat er wat blijft steken. Mja........
Ik zeg net dat dit niet zo isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, als je zulke uitlatingen doet wek je het idee dat ik dat gedaan heb.
Niet doen dan. Komt onredelijk over.
(F)Admins zijn vast al op de hoogte van de FB topics van de laatste dagen, maar de rest moet je zelf doen, wat je volgens mij al gedaan had. En dat is de normale weg die dan bewandeld moet worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis.
Maar speel je het even door voor me aan een admin dan en houd je me op de hoogte? Bedankt alvast.
Dit soort dingen vind ik dus ook niet kunnen. Kun je dit meenemen in je klacht 3-voud?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dat is de normale weg die dan behandeld moet worden.
Slowchattenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:17 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, wat is de bedoeling precies , doorzeuren tot sp3c vertrekt ofzo ?
Ik las het anders. Never mind dan maar.quote:
Oké.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik dus ook niet kunnen. Kun je dit meenemen in je klacht 3-voud?
Nee, woonde er.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké.![]()
Voorschrift, wat heb jij met Zuid-Afrika? Familie daar?
HEYquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gelijk weer schelden. Typisch. Heel typisch.
In een goede wijk neem ik aan? In die ghetto's lijkt me het niet echt fijn.quote:
Sla ik even over. Zit welgeteld met 398 klachten die ik nog moet categoriseren en voorzien van heldere kleurtjes. Wordt me ff te veel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik dus ook niet kunnen. Kun je dit meenemen in je klacht 3-voud?
Ik hanteer strengere fatsoensnormen dan 3-voud. Weet je wat? Dit gaat dus óók naar de FA. God wanneer word ik eens een keer serieus genomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HEY
nu stond er wel een smiley bij is het weer niet goed
Waarom zo gemeen. Ik probeer al twee dagen te deëscaleren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee die is overgenomen door kutlieve users
Uiteraard, gewoon in een beveiligd complex in een goede wijk, lekker aan de boulevard.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In een goede wijk neem ik aan? In die ghetto's lijkt me het niet echt fijn.
sp3c gaat niet weg hoor. sp3c is een uitstekende mod die prima topics weet te sturen. Daarbij zien FA's en A's ook heus wel dat je het volgens users op bepaalde plekken nooit goed doet volgens bepaalde users. Lezen heus wel meequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:17 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, wat is de bedoeling precies , doorzeuren tot sp3c vertrekt ofzo ?
Nee dank je, tenzij je een lekker wijf bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik hanteer strengere fatsoensnormen dan 3-voud. Weet je wat? Dit gaat dus óók naar de FA. God wanneer word ik eens een keer serieus genomen.
Je maakt er in ieder geval iets moois van. Heel erg correct van je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sla ik even over. Zit welgeteld met 398 klachten die ik nog moet categoriseren en voorzien van heldere kleurtjes. Wordt me ff te veel.
Ik kan zijn wat je wil lieverd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dank je, tenzij je een lekker wijf bent
moet je geen was ophangen ofzo? of strijken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c gaat niet weg hoor. sp3c is een uitstekende mod die prima topics weet te sturen. Daarbij zien FA's en A's ook heus wel dat je het volgens users op bepaalde plekken nooit goed doet volgens bepaalde users. Lezen heus wel mee
sp3c blijft gewoon hoor.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan zijn wat je wil lieverd.
Mooi , nu dat vaststaat kunndn 3-voud & die agent ophouden met klagen en verder met de orde van de dag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c gaat niet weg hoor. sp3c is een uitstekende mod die prima topics weet te sturen. Daarbij zien FA's en A's ook heus wel dat je het volgens users op bepaalde plekken nooit goed doet volgens bepaalde users. Lezen heus wel mee
sp3c blijft gewoon hoor.
Zit nog ff te dubben over een USBstick of mooi geprint boekwerkje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je maakt er in ieder geval iets moois van. Heel erg correct van je.
Ga anders solliciteren voor mod, oud wijf.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi , nu dat vaststaat kunndn 3-voud & die agent ophouden met klagen en verder met de orde van de dag.
Goede ninja-edit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik hanteer strengere fatsoensnormen dan 3-voud. Weet je wat? Dit gaat dus óók naar de FA. God wanneer word ik eens een keer serieus genomen.
Dat lijkt me niks. Ik blijf gewoon lekker in Europa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon in een beveiligd complex in een goede wijk, lekker aan de boulevard.
Oh het was geweldig, zou zo weer teruggaan, ware het niet dat de lonen daar ruk zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat lijkt me niks. Ik blijf gewoon lekker in Europa.
Dat is ook de bedoeling. Nogal wiedes. Heb je ook nog iets te melden of kom je gewoon een plasje doen?quote:
Daar heb je er een 3-voud. Zo'n figuur die vroeger steevast zijn vinger zo hoog mogelijk opstak toen de leraar de klas een vraag stelde. Korte metten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga anders solliciteren voor mod, oud wijf.
Dat er in verschillende Afrikaanse landen nog regelmatig mensen levend verbrand worden, is mij al genoeg reden om er nooit heen te gaan ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh het was geweldig, zou zo weer teruggaan, ware het niet dat de lonen daar ruk zijn.
Ik mocht hier sc'en van Frutsel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Nogal wiedes. Heb je ook nog iets te melden of kom je gewoon een plasje doen?
Och je ziet genoeg van die onzin als je er woont, maar je went eraan, dus boeiend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat er in verschillende Afrikaanse landen nog regelmatig mensen levend verbrand worden, is mij al genoeg reden om er nooit heen te gaan ...
Ik kreeg de indruk dat je mij aan wou vallen. Terwijl ik altijd zo'n heer ben geweest tegen jou. Ik sta op scherp.quote:
Yup. Op een afstand schreeuwen ze het hardst. Dichterbij kruipen ze achter de breedste rug.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar heb je er een 3-voud. Zo'n figuur die vroeger steevast zijn vinger zo hoog mogelijk opstak toen de leraar de klas een vraag stelde. Korte metten.
Misschien kan zij jou eens serieus nemen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je mij aan wou vallen. Terwijl ik altijd zo'n heer ben geweest tegen jou. Ik sta op scherp.
Alsof ik risico's ga lopen met fokkers. Dat zijn de meest enge wijven die je kan treffen. Behalve onze Yvonne. Die zou ik graag beminnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien kan zij jou eens serieus nemen?
Gelukkig wordt daar op fok zo doorheen geprikt. Dat soort ondervolk verdient geen lof. Helemaal niets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Op een afstand schreeuwen ze het hardst. Dichterbij kruipen ze achter de breedste rug.
Niks nieuws.
Heel ff nogquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef mossad_agent het volgende:
Nog steeds aan het chatten in FB??
Klopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alsof ik risico's ga lopen met fokkers. Dat zijn de meest enge wijven die je kan treffen.
Ik ben al weg.quote:
Gewoon kappen nou. Ik ben het zat.quote:
Sp3c een uitstekende mod? Laat me niet lachen Paddy. Een moderator die users voor alles en nog wat uitmaakt omdat hij een keer op zijn nummer is gezet, slecht tegen zijn verlies kan en ook nog eens denigrerende schuttingtaal gebruikt richting users waar de honden geen brood van lusten al is het misschien 'grappig" bedoeld vind ik bepaald niet een uitstekende mod. Hier verschillen wij toch enorm van mening over al kan ik het soms waarderen hoe je problemen oplost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c blijft gewoon hoor.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef sp3c het volgende:
zolang ik er mee weg kom kun je mijn kont kussen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
zonder condoom maar ik zeg dat er 1 op zit
Mijn complimenten sp3c.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
maar als het in dr kont gaat maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk
never mind
LOL!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Dr.Nikita het volgende: Laten we even duidelijk zijn, in mijn posthistory staan geen schuttingwoorden zoals jij die bezigt en ook niet woorden die zo zwaar wegen als jij suggereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |