quote:
Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:[..]
Neuh... ik denk dat je dat graag wilt geloven. Dr.Nikita kan het lekker direct en bot brengen maar ze blijft wel inhoudelijk. Opvallend is dat als ze de wind van voren krijgt met verwensingen er eerst gewacht wordt tot ze hapt, en zij dan daar op gepakt wordt.
Jij bent behoorlijk links, Nikita behoorlijk rechts. Om het maar even voorzichtig te zeggen.
En dat links vs. rechts zit behoorlijk in Fok. Het speelt heel erg mee hoe iedereen elkaar bekijkt. Dat merk je aan alles.
nee ze is onbeschoft en daar word ze regelmatig op 'gepakt' dat anderen dit proberen te versnellen doet weinig af aan het feit dat ze A. onbeschoft is en B. zelden inhoudelijk reageert
daar gaat het iedere keer mis, ik niet 'behoorlijk' links maar behoorlijk rechts ... rechtser dan de VVD maar net zoals in de tweede kamer zitten daar alleen maar vloekende mafkezen en neonazi's daarom heb ik altijd VVD gestemd tot die hun verkiezingsbeloftes begonnen te breken daarna stemde ik piraat en de laatste keer D66
ik ben het zelfs vaak met jullie eens maar er zit ergens een steekje los ofzo waardoor jullie je niet normaal lijken te kunnen uiten, dr.Nikita kan het niet eens zonder over poep te beginnen gek genoeg
dan kun je iedereen links noemen omdat je posts gemod worden maar je kunt je ook afvragen waarom die posts gemod worden want het is niet omdat die mening tegen de regels is maar omdat het gebracht wordt alsof je compleet van de pot gerukt bent!
Daarnaast vind ik de suggestie dat ik mensen bans aan zit te naaien niet mooi want ik heb (ondanks wat Mutant01 roept) in al die jaren dat ik hier mod 1x iemand laten bannen omdat hij mij zat te pesten en die ging wel heeeeeel erg ver en ja ik geef toe dat ik het soms best wel uit zit te lokken
en om jullie favoriete argument te gebruiken, het beleid hier op fok! is wat het is, gedraag je een beetje en je kunt voor zover ik weet zeggen wat je wilt daar ben je mee akkoord gegaan en als je daar niet (meer) mee kunt leven dan ga je lekker terug naar je eigen stormfront, wmb zijn jullie welkom maar ik zal jullie beiden niet missen

quote:
En laten we er maar niet omheen draaien: Fok is "behoorlijk" links.
Ik zie users gruwelijk tekeer gaan maar als ze "linksig" zijn wordt de soep veel milder gegeten. Zo worden scheldwoorden als "kankerjood" van linkse users weggepoetst met een edit zonder enige gevolgen... waar (sja, zo is het eenmaal) rechtsen voor minder een streep door hun account krijgen.
Oja, niet geheel onbelangrijk: jij was diegene die dat "kankerjood" wegpoetste. Notabene in een sectie waar je amper komt en geen mod bent
je zit er in mijn geval iig al 180 graden naast, hoe serieus moet ik dat 'fok!' is behoorlijk links van jou dan nemen?
en is het erg, zodra je links of rechts geaardheid mee begint te spelen ben je een slechte mod, dan moet je een andere hobbie zoeken, dat kankerjood heb ik weggemod omdat ik het achter de schermen tegenkwam, er geen POLmod aanwezig leek te zijn en de policy is dat dit zsm weg moet de consequenties laat ik in het geval van gastmodden aan de huismods over die de users wel kennen
quote:
Je kunt me van alles wijsmaken hoe neutraal je bent maar de rode draad (en daar ben jij part van naar mijn mening) is wel zichtbaar.
ik heb nog nooit ergens neutraliteit geclaimed, integendeel zelfs
quote:
Het is nu wachten tot ze in POL deze post kopiëren en belachelijk maken om aan te tonen dat ik gelijk heb...

het is een belachelijke post
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 02-10-2012 20:34:12 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.