Dan heeft de lapo ook een kans!quote:
Ik lees overal oppaquote:
quote:
Die vond ik juist vreselijk.quote:
Ik zei blond.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is Mathijs van Nieuwkerk, de presentator.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Stichting Martijn is massaal overgeschakeld naar Ned. 3
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef IbanMayo het volgende:
Meest trieste item ooit in DWDD. Mijn heer.
Nee die Steve Jobs uitzending was triester.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef IbanMayo het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee die Steve Jobs uitzending was triester.
Bij lange na niet..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef IbanMayo het volgende:
idd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die met Corrie Palmen (of hoe dat mens ook mag heten) was nog triester.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
ze kan heel goed ja nee vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Stofje het volgende:
Ah, leuk, een verstaanbaar en praatgraag persoon.
Nee hoor, ze spreekt het woord "nee" heel raar uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze kan heel goed ja nee vragen beantwoorden
Als Matthijs ook geen open vragen steltquote:
Het is een documentaire.quote:
Dat vind ik dan juist wel weer de charme van het programma. Maar het is wel een zaadseizoen tot nu toe, het kan -ook gewoon in deze opzet- zó'n leuk programma zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef WammesWaggel het volgende:
BN'er, feest en nu een dooie.
DWDD gaat nooit veranderen
probleem is hoe de volwassenen doen als er ineens een kind tegenover ze zit, de "ik moet nu wel extra mijn best doen want dit is een kind en dan moet ik me inhouden"quote:
Ik vind dit soort onderwerpen sowieso altijd wel indrukwekkend.quote:
Verklaart een hoopquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dit soort onderwerpen sowieso altijd wel indrukwekkend.
Wellicht tijd voor een nieuw batterij.quote:
"sowieso altijd" is inderdaad ontzettend lelijk. Of bedoelde je dat niet?quote:
2 dan, voor elk oor 1.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Wellicht tijd voor een nieuw batterij.
dr rijke pappie heeft geld betaald om zijn princessje op tv te krijgen in de hoop dat ze beroemd wordtquote:
De probleemrubriek in het maandblad van Martijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Lekker naar strand om een meisje aan te spreken en dan 'Bermbom' horen... Pijnlijk.
Je hebt nog nooit een documentaire gezien waarin een deel geacteerd wordt als reconstructie van gebeurtenissen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:50 schreef MilaNL het volgende:
Was dat een documentaire? Het leek geacteerd...
Het is vooral een beetje laat. Als ze in de zomer door waren gegaan en dit item in juli hadden gehad, was het hartstikke cool geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef IbanMayo het volgende:
Niet een reconstructie waarin de echte personen spelen nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een documentaire gezien waarin een deel geacteerd wordt als reconstructie van gebeurtenissen?
Hij heeft nog nooit een documentaire gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een documentaire gezien waarin een deel geacteerd wordt als reconstructie van gebeurtenissen?
Beter oplettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dr rijke pappie heeft geld betaald om zijn princessje op tv te krijgen in de hoop dat ze beroemd wordt
Edit: oh laat maar ze acteerd![]()
wat kunnen ze acteren he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze zijn wel goed, die Beach Boys.
maar wel eerlijkquote:
zijn faalaccent?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Wat was er grappig aan dat jochie en zijn terechte constatering?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Wat was er grappig aan dat jochie en zijn terechte constatering?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Dit vind ik altijd zo dom![]()
Wat een kutitems toch altijd.
Snel! TV uit!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
En z'n 3e kinnetjequote:
Neu, ik word misselijk van zijn kin(nen).quote:
Verdimme, kan het nog slechterquote:
Hap hap in je kikkerbilquote:
Een halve seconde voor het filmpjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef hexje het volgende:
Dat logo wat snel in beeld werd gebracht.
En ondertussen een hamburger naar binnenwerken he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
aan de mensen die ontzet reageren als ze zien hoe hun eten bereid wordt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Ja dat is heel raar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het raar als ik een stijve krijg van die kikkerbilletjes?
Dat mensen daar zo van schrikken is de reden dat ze deze items maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het raar als ik een stijve krijg van die kikkerbilletjes?
Ik stond er laatst op een met m'n blote voetenquote:
MOORDENAARquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik stond er laatst op een met m'n blote voeten
Gerard Joling ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik stond laatst op een naaktslak met blote voetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
die kleine groene zijn het bestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef henkde_j het volgende:
Ik duik zometeen maar even de tuin in. Welke moet je hebben? Groene of bruine?
Spat zo lekker tegen je andere been aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik stond laatst op een naaktslak met blote voeten
Net had ze de slappe lach, nu schaamt ze zich.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef Cee het volgende:
Wat voor een ongelukkig topje heeft dat ongelukkig kijkende meisje achter Kranenborg aan.
Ja, vraag me af waar dat nou om was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Net had ze de slappe lach, nu schaamt ze zich.
Nou dat niet. Die kunnen wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Spat zo lekker tegen je andere been aan
Nie tegen hoge drukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou dat niet. Die kunnen wel tegen een stootje.
Alsof hij dit voor het eerst eetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel leuk zijn als Mathijs een keer riep: GATVERDAMME!
Maar daar staat het niet op de kaart hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof hij dit voor het eerst eet
Hij gaat hartstikke vaak naar Franse restaurants.
Lul met vingers bedoel je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Kranenborg lijkt me een hele aardige leraar.
Zo lang je presteert lijkt het mij een topventquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Kranenborg lijkt me een hele aardige leraar.
Wel in Frankrijk, waar 'ie ook vaak komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daar staat het niet op de kaart he
Volgens mij werd er net gezegd dat het ook daar niet meer op de kaart staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel in Frankrijk, waar 'ie ook vaak komt.
Vaak hebben ze ook wel kikkerbillen bij die wokbunkersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij werd er net gezegd dat het ook daar niet meer op de kaart staat.
Ik heb het geluid uitgezet bij dit item, ik vind het allemaal maar smerigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij werd er net gezegd dat het ook daar niet meer op de kaart staat.
Waarom dan het geluid afzettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet bij dit item, ik vind het allemaal maar smerig
Omdat ik er dan niks van meekrijg als ik naar m'n laptop kijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom dan het geluid afzetten
Wist niet dat Marianne Thieme zoveel macht had, kan ze die andere social media sites ook opblazen? Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Twitter ontploft; men schijnt het itempje met de kikkerbillen barbaars te vinden.
Ze heeft er inderdaad een hoofd voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze iets bij de radio doet.
Dansen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
In de korte (40 minuten) uitzending van woensdag 3 oktober o.a.: Jan Kooijman, Inez Weski, Joost Zwagerman, Nico Dijkshoorn en tafeldame Willemijn Veenhoven.
Jan KooijemansWat komt hij nou weer doen.
Gewoon de mooiboy uithangen natuurlijk, en zo hoort het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
In de korte (40 minuten) uitzending van woensdag 3 oktober o.a.: Jan Kooijman, Inez Weski, Joost Zwagerman, Nico Dijkshoorn en tafeldame Willemijn Veenhoven.
Hij tennist heel nichterig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon de mooiboy uithangen natuurlijk, en zo hoort het.
En dan heb je ook nog Inez, die advocate, en Nico die denkt dat hij grappig is. Kun je dus rustig skippen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is toch echt KooijemansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Dat is idd de juiste spellingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het is toch echt Kooijemans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |