Super!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop het?
[..]
Ja en ik heb nog een stuk of 4 potentieel veelbelovende lopen.
Wauw gaat goed!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop het?
[..]
Ja en ik heb nog een stuk of 4 potentieel veelbelovende lopen.
Waarom zou het in je nadeel werken als je bij de concurrent aan de slag gaat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Misschien heeft die concurrent ooit nog wel een vacature, zou dat mijn kansen daarop dan niet verminderen? Denk je echt dat ze niet gaan bellen als het bedrijf in kwestie een concurrent is?
Nice, welke jobsite ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef silent_scream1 het volgende:
Hmm blijkbaar helpt het toch nog wel om je CV op een vacaturesite te zetten. Zojuist gebeld door een bedrijf dat mijn CV op een site had gezien en dat ze iemand zoeken die de Marketing mee op komt starten. Of ik geinteresseerd ben en vrijdag op gesprek kan komen. Ben benieuwd!
Wat kon je daar dan verdienen bij 20 uur per week?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist sollicitatiegesprek gehad bij de Erasmus Universiteit. En oh wat een leuke functie. Maar ja, maar voor 20 uur en ook nog eens veeeeeel te laag ingeschaald.
Nou NOG niet. Ze ging kijken wat mogelijk was. Maar reeel gezien... dit gaat 'm niet worden, kan ik me niet veroorloven.quote:
De functie was ingeschaald op schaal 8 van de CAO van universiteiten. Dat is max 3K bruto per maand. Gek genoeg hadden ze in 2010 dezelfde vacature met iets minder vereisten online voor schaal 9quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Wat kon je daar dan verdienen bij 20 uur per week?
Leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Janena het volgende:
Ik ben aan mijn huidige baan gekomen via werk.nl
Doen ze af en toe toch nog wat goed, haha...
Edit: Net een intake gepland bij Adecco voor die data typiste baan bij Achmea. Eens kijken of dat wat is.
Ondertussen is het bij mijn huidige werkgever nog steeds niet helemaal duidelijk, misschien hoor ik daar morgen meer over. Maar goed, kan mijn huidge baan wel combineren met een andere parttime baan. We zullen zien.
In je netwerkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef electrocrash het volgende:
Iemand enig idee waar je (freelance) vertalings-vacatures kan vinden?
Bedankt.
laat maar gaan. sowieso facebook like en win acties moet je gewoon even mee experimenteren en dan bekijken wat de ROI is, dat is allemaal heel makkelijk te meten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:23 schreef From het volgende:
Wat doen jullie in de volgende situatie:
Heb meerdere malen ideeen en opties aangegeven mbt acties in nieuwsbrieven/twitter/facebook (eigen producten weggeven door win acties etc) daar is altijd in een soort van onderbuik gevoel negatief op gereageerd. Nu hebben mijn werkgevers gisteren een gesprek gehad met de investeerder die (hoe toevallig) dezelfde soort ideeėn had voor. Zo werd mij dat ook telefonisch meegedeeld. 'tips gekregen, we moeten acties doen etc, daar moeten we toch maar eens naar kijken'.
Moet ik nou gewoon aangeven dat het jammer is dat ik zelf dit ook meerdere malen heb aan geopperd of denken we laat maar gaan..
Ben sowieso al uitgekeken hier en zoek wat anders.
Hopelijk is het geen blonde vrouw die net doet alsof ze het allemaal begrijptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo maar eens op weg naar Amsterdam voor een meeting met derecruiter
Nee het is een man. En er zit een "externe consultant" bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hopelijk is het geen blonde vrouw die net doet alsof ze het allemaal begrijpt.
Aah, werkverschaffing!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee het is een man. En er zit een "externe consultant" bij.
Laat maar gaan. Heeft geen zin, het wordt niet gesnapt en je voelt je nog rotter. Gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:23 schreef From het volgende:
Heb meerdere malen ideeen en opties aangegeven mbt acties in nieuwsbrieven/twitter/facebook (eigen producten weggeven door win acties etc) daar is altijd in een soort van onderbuik gevoel negatief op gereageerd. Nu hebben mijn werkgevers gisteren een gesprek gehad met de investeerder die (hoe toevallig) dezelfde soort ideeėn had voor. Zo werd mij dat ook telefonisch meegedeeld. 'tips gekregen, we moeten acties doen etc, daar moeten we toch maar eens naar kijken'.
Moet ik nou gewoon aangeven dat het jammer is dat ik zelf dit ook meerdere malen heb aan geopperd of denken we laat maar gaan..
Wat is er mis met een recruiter?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo maar eens op weg naar Amsterdam voor een meeting met derecruiter
Niet direct aangeven van "HEY dat zei ik al (een en ander afhankelijk van de relatie tot de meerderen natuurlijk, bij de meeste opdrachtgevers had ik persoonlijk dat wel gelijk geschreeuwd)". Een idee is om het terloops te laten vallen in de trant van: Oh we gaan acties doen? Nou ik heb nog wel wat ideeėn liggen die ik een tijd geleden ook al voorgesteld heb. En vooral dat het al een tijd terug is dat jij er mee kwam benadrukken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:23 schreef From het volgende:
Hangt er van af waar de recruiter van is. Van het bedrijf zelf, dan is het niet zo erg. Is het van een werving en selectiebureau........... tsja dan kan ik me de smiley voorstellenquote:
Ik wou al zeggen, als die van de organisatie is, is er idd niks mis mee lijkt mequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hangt er van af waar de recruiter van is. Van het bedrijf zelf, dan is het niet zo erg. Is het van een werving en selectiebureau........... tsja dan kan ik me de smiley voorstellen
Sparen vanuit een bijstandsuitkering?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef Balisto het volgende:
Even een hypothetische situatie:
Stel dat ik volgend jaar september weer begin met een voltijdstudie. Kan ik dan tot die tijd een bijstandsuitkering aanvragen om die periode financieel te kunnen overbruggen (en alvast te sparen voor de studie)? En de uitkering per september volgend jaar dan weer laten stopzetten?
Geld opzij leggen. Hoe minimaal ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sparen vanuit een bijstandsuitkering?
Dus als ik het goed begrijp wil je vanuit de bijstand sparen om daarvan je studie te betalen of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:04 schreef Balisto het volgende:
Even een hypothetische situatie:
Stel dat ik volgend jaar september weer begin met een voltijdstudie. Kan ik dan tot die tijd een bijstandsuitkering aanvragen om die periode financieel te kunnen overbruggen (en alvast te sparen voor de studie)? En de uitkering per september volgend jaar dan weer laten stopzetten?
Nooit in je opgekomen om te gaan werken? Met simpel werk kun je meer verdienen dan uit de bijstand. Simpel werk is overal te vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:08 schreef Balisto het volgende:
[..]
Geld opzij leggen. Hoe minimaal ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Sparen zit er niet in met simpel werk, of je moet nog thuis wonen en niks hoeven te betalen.
Lekker in je studentenkamertje blijven zitten, dan kan het prima.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Sparen zit er niet in met simpel werk, of je moet nog thuis wonen en niks hoeven te betalen.
Eh, ik ben al tijden op zoek naar werk. Daarom ben ik ook al een tijd actief in dit topic. Maar dan moet het werk er wel zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nooit in je opgekomen om te gaan werken? Met simpel werk kun je meer verdienen dan uit de bijstand. Simpel werk is overal te vinden.
Inderdaad, mijn voordeel is dat ik vrij goedkoop op kamers woon. Enorme bedragen sparen zit er niet in, dat besef ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lekker in je studentenkamertje blijven zitten, dan kan het prima.
Raar. Simpele baantjes zijn er genoeg. Als ik hier door het winkelcentrum loop zie genoeg vacatures op ramen hangen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Eh, ik ben al tijden op zoek naar werk. Daarom ben ik ook al een tijd actief in dit topic. Maar dan moet het werk er wel zijn natuurlijk.
Dan nog zit sparen er niet in. Het loon bij simpele baantjes is simpelweg te laag om te kunnen sparen. Als je een eigen huis hebt of huurt of een gezin hebt dan kun je dat plannetje wel vergeten. Sparen is eigenlijk alleen te doen als je en thuiswonend bent en alleenstaande.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]de bijstand is maar 70 procent van het minimum loon. Dus wat zal meer opbrengen? Jezus
Precies, ik vind het dan ook altijd heel irritant als mensen zeggen: "Je kunt zo aan de slag, want daar en daar en daar zoeken ze nog mensen." Dan slaan ze wel een paar stappen over. Ja, ze zoeken mensen, maar dat betekent niet dat ik zomaar aangenomen word als ik reageer. Waarom begrijpt men dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hele tijd geleden ook op zoek gegaan naar simpel werk voor een korte periode. Dat is vele malen lastiger dan je denkt hoor!
Iemand met een huurwoning en een voltijd baan met minimumsalaris moet dat gemakkelijk kunnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:36 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Iemand met een huurwoning en een voltijd baan met minimumsalaris moet dat gemakkelijk kunnen.
Ik begrijp je!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Precies, ik vind het dan ook altijd heel irritant als mensen zeggen: "Je kunt zo aan de slag, want daar en daar en daar zoeken ze nog mensen." Dan slaan ze wel een paar stappen over. Ja, ze zoeken mensen, maar dat betekent niet dat ik zomaar aangenomen word als ik reageer. Waarom begrijpt men dat niet
Ik weet echt nooit wat ik van zulke vacatures moet denken. Ten eerste is het super kinderachtig geschreven, en ten tweede voelt het nu nog te amateuristisch.quote:
Wauw, dat is...... wauwquote:
Ik ben misschien wel geinteresseerd. Zou je iets specifieker kunnen zijn? Branche, locatie, eisen etc?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Guidetti het volgende:
Nog mensen die een baan in de sales zoeken? Wij zoeken met spoed een aantal mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |