abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117735193
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef J-Star het volgende:

[..]

Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
Dat durf ik je niet te vertellen :N :)

Als jij je daar goed bij voelt dan moet je het doen natuurlijk ;)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:14:13 #210
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117735214
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen? :)
Werk nu in de bouw, wat ik ga doen is iets met sport :P waarschijnlijk worden dat op termijn verschillende schnabbeltjes naast elkaar, dat is nog even kijken hoe een en ander uitpakt.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117735249
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:

[..]

Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiėren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Makelaar? Doe dat niet! Ik heb er zelf ook voor gestudeerd dmv een HBO opleiding. Op elke vacature die online komt te staan wordt 100+ keer op gesolliciteerd. Daar ga je dus geen werk in vinden.
Afgelopen zomer had ik mijn studie erop zitten maar gelukkig kon ik de dag na mijn afstuderen beginnen bij een media sales bedrijf. Dat ik een vak in de makelaardij zou vinden had ik in het laatste jaar van mijn studie al uit mijn hoofd gezet.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_117735399
Ja, wat moet ik dan?
I Like it@ J-Star
pi_117735443
Na wat meelezen ga ik hier ook maar eens posten.

Situatie :

Momenteel werkzaam obv 0-uren contract in de zorg , helaas is er weinig werk en ben ik sinds 1mnd actief op zoek naar een fulltime baan maar dat wil niet meevallen.

De score staat als volgt :

1e sollicitatie , afgewezen op brief. Vage reden, voldeed overal aan en toch paste ik niet in het profiel.
2e sollicitatie, 1e gesprek gehad , uiteindelijk als 2e geeindigd.
Verder heb ik er nog 6 lopen waarvan ik er een paar nog gemaild heb omdat de sluitingsdatum voorbij is en ik maar geen reactie krijg. Zo frustrerend!.

Ook wel een leuke; Ik had via een uitzendbureau gesolliciteerd , de volgende dag werd ik opgebeld.

Intercedent : We hebben uw sollicitatie ontvangen en wat wij graag willen weten is , heb je ervaring met de volgende doelgroep?
Ik : Niet specifiek , in mijn huidige werk is dat ong. 10% van de doelgroep.
Intercedent: Oh , tja , ik zoek echt iemand die daar ervaring mee heeft.
Ik: Hmmm, heb ik niet kunnen afleiden uit de vacaturetekst.
Intercedent: Nee dat klopt , ik moet de vacature nog aanpassen.

Jezus , die kan dus bij mijn lijstje sollicitatie ergenissen en ik ben pas begonnen _O-
pi_117735452
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef J-Star het volgende:
Ja, wat moet ik dan?
Niks :)

Probeer werk te vinden en ga gewoon goed nadenken van wat je dan zou willen. Overhaaste beslissingen maken is ook niet goed hoor :N
pi_117735652
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Niks :)

Probeer werk te vinden en ga gewoon goed nadenken van wat je dan zou willen. Overhaaste beslissingen maken is ook niet goed hoor :N
Ik denk niet dat mijn ouders dat nog langer gaan trekken. Zit nu al zo'n 1.5 jaar thuis..
I Like it@ J-Star
pi_117735729
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mijn ouders dat nog langer gaan trekken. Zit nu al zo'n 1.5 jaar thuis..
Tja maar ze moeten toch ook wel begrijpen dat een overhaaste beslissing maken ook niet juist is.

Vindt je techniek niks? :P
pi_117735886
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Tja maar ze moeten toch ook wel begrijpen dat een overhaaste beslissing maken ook niet juist is.

Vindt je techniek niks? :P
Vind het heel interessant, maar heb nou niet bepaald 2 rechterhanden. Ik denk dat (groot)handel nog het beste bij mij past. Ik zie mezelf wel dingen hier of in het buitenland kopen voor een prikkie, en het vervolgens met een dikke winst weer te verkopen.
I Like it@ J-Star
pi_117736861
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef J-Star het volgende:

[..]

Vind het heel interessant, maar heb nou niet bepaald 2 rechterhanden. Ik denk dat (groot)handel nog het beste bij mij past. Ik zie mezelf wel dingen hier of in het buitenland kopen voor een prikkie, en het vervolgens met een dikke winst weer te verkopen.
Daar zou je nog wel een BBL plek voor kunnen vinden denk ik. Dan zou ik eerder daarvoor gaan en zo doorgroeien :)
pi_117736882
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar zou je nog wel een BBL plek voor kunnen vinden denk ik. Dan zou ik eerder daarvoor gaan en zo doorgroeien :)
Bedoel je handel of techniek?
I Like it@ J-Star
pi_117736912
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef J-Star het volgende:

[..]

Bedoel je handel of techniek?
Handel
pi_117736960
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Handel
Bedankt voor al je hulp! Ik ga eens zoeken of ik iets vind. _O_
I Like it@ J-Star
pi_117740087
kutzooi assessment helemaal verneukt.
pi_117744734
Nou zou ik een assessment hebben vandaag. Nee toch weer niet, een derde gesprek met een projectmanager over de producten. Kom ik daar: gaat het enkel over organisatiekunde. Leuk gesprek, dat wel, maar het is maar goed dat ik er niet van hou om me voor te bereiden op een gesprek, en sollicitatiegesprek gewoon als mezelf binnen vlieg.

En nu duimen, na drie gesprekken verwacht ik nu een definitief antwoord.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:01:30 #224
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117745559
:( Vandaag te horen gekregen dat de organisatie waar ik een open sollicitatie naar had verstuurd (ik heb er al eens stage gelopen) mij graag wil hebben, maar ze het niet kunnen vanwege de bezuinigingen (een gemeente). Wel kan ik eventueel er nog eens stage lopen om mijn tijd op te vullen tot ik een baan vind, maar of het UWV dat zo leuk vindt......aargggh ik haat de crisis!
  FOK!fotograaf maandag 8 oktober 2012 @ 20:29:28 #225
148247 taxibabe
pi_117747359
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef silent_scream1 het volgende:
:( Vandaag te horen gekregen dat de organisatie waar ik een open sollicitatie naar had verstuurd (ik heb er al eens stage gelopen) mij graag wil hebben, maar ze het niet kunnen vanwege de bezuinigingen (een gemeente). Wel kan ik eventueel er nog eens stage lopen om mijn tijd op te vullen tot ik een baan vind, maar of het UWV dat zo leuk vindt......aargggh ik haat de crisis!
En toch zou ik het wel doen als ik jou was. Ik heb hetzelfde gedaan (vrijwillig, met behoud van WW), uiteindelijk 3 jaar blijven plakken op payroll-basis. Helaas moest ik uiteindelijk toch echt weg wegens bezuinigingen, al had mijn leidinggevende anders gezien (opdracht van de directie).
pi_117747948
quote:
Wel mooi om een gat in je CV tegen te houden natuurlijk. En ervaring erbij is nooit weg (om maar niet te spreken over het volhouden van een werkritme)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:41:56 #227
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_117748072
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef FerryNL het volgende:
Ik merk toch wel dat er veel administratieve baantjes te vinden zijn.

Ik doe het zelf nu al een tijdje, maar dan wel echt een paar uurtjes per week. Ik doe nog wel grotendeels wat horecawerk ernaast, maar daar wil ik toch een keer echt mee stoppen. Moet wel zeggen dat ik het lekker vind qua ritme en rooster zo'n administratief baantje. ;) Maar omdat het nu maar een paar uurtjes is per week, vraag ik mezelf toch af of ik het wel echt fulltime volhoud.

Zijn hier meer mensen die zo'n baan hebben? En zou je het mij aanraden om het fulltime te gaan doen? :)
Ha, ik zag je berichtje gisteren en wil hier toch nog wel even op reageren.

Zo'n 12 jaar geleden werkte ik ook in de horeca (1,5 jaar gedaan, ook in de keuken, voornamelijk koude kant, geen opleiding daarin), daarna ben ik op een kantoor begonnen.

In de horeca had ik een contract van 30 uur per week, in de praktijk werkte is er 35-40 uur per week. Op het kantoor ging ik 37,5 uur per week werken.

Ik kan je zeggen dat ik ontzettend moest wennen, ik ben maandenlang ontzettend moe geweest omdat mijn ritme zoveel anders was. Nu moest ik ineens vroeg opstaan en de hele dag op een stoel naar een beeldscherm turen; een ramp vond ik dat.

Waar ik verder zelf heel erg aan moest wennen is dat je in de horeca echt superdrukte kent en echt superstress kan hebben, maar elke dag is dat ook weer voorbij. Uiteindelijk eet iedereen en gaat de tent dicht, dan is de stress dus weer voorbij.

Op het kantoor was er ook stress, maar heel anders, er moest veel uitgetypt worden, echt snel en accuraat, archiefwerk enzo hoorde er ook bij, was echt heel druk.
Uiteraard zal het ook wel aan het soort werk en de afdeling liggen hoor, niet elk kantoorwerk is hetzelfde natuurlijk.

Klinkt stom, maar je bent misschien wel maanden af en aan met iets bezig (iets opstellen, moet nagekeken worden, verstuurd worden, dan weer reageren, weer 3 weken in de kast leggen e.d.). Dat vond ik heel vervelend in het begin. Ik had totaal geen overzicht, ik moest echt aan het handje genomen worden om een beetje te leren plannen en dingen gewoon een paar weken in de kast te leggen als er geen directe reactie kwam.

Ik verlangde toen echt terug naar de horeca, dat was ook rennen en vliegen, maar je WIST dat het aan het einde van de avond gewoon klaar was.

Uiteindelijk wel m'n draai gevonden hoor en ik vind het prima zo, maar dat was even mijn ervaring. :)
klerkje
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:27:45 #228
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117750895
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wel mooi om een gat in je CV tegen te houden natuurlijk. En ervaring erbij is nooit weg (om maar niet te spreken over het volhouden van een werkritme)
Dat sowieso! Het is alleen even uitzoeken hoe dat met het UWV zit etc...maar dat ga ik morgen even uitzoeken! :D
pi_117750930
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
Vanwaar deze vraag? :)
Serieus antwoord: Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Toen ik er als decemberkracht werkte toen het nog TNT heette had ik collega's die alleen (vaak onverstaanbaar) dialect spraken. Verder loopt hier zelfs een dove postbezorger rond die ook soms bij mensen moet aanbellen voor aangetekende stukken e.d.
Het belangrijkste is dat je de adressen kan lezen.
  Manager PR/Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 21:45:21 #230
269689 crew  Viv
pi_117752093
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Balisto het volgende:
Ze heeft een partner uit het buitenland dacht ik ;)
pi_117752714
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef J-Star het volgende:
Ja, wat moet ik dan?
In dit geval zou ik het haast jammer vinden dat de dienstplicht is opgeschort. Ben je toch bezig en geeft je net wat meer tijd om te "rijpen"zodat je wel weet wat je wilt.
pi_117755026
Ik heb binnenkort een gesprek bij een uitzendbureau over een tijdelijke administratieve baan. Ze vragen om een referentie, maar mijn enige relevante referentie voor die functie is een grote concurrent van het bedrijf waar ik solliciteer. Toch maar een andere referent opgeven of niet?
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:31:42 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117755149
quote:
5s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef Balisto het volgende:
Ik heb binnenkort een gesprek bij een uitzendbureau over een tijdelijke administratieve baan. Ze vragen om een referentie, maar mijn enige relevante referentie voor die functie is een grote concurrent van het bedrijf waar ik solliciteer. Toch maar een andere referent opgeven of niet?
Tja, jij werkt toch niet meer bij die concurrent, dus waarom zou je die niet op kunnen geven? Grote kans dat ze dan toch niet gaan bellen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_117755653
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef lost95 het volgende:

[..]

In dit geval zou ik het haast jammer vinden dat de dienstplicht is opgeschort. Ben je toch bezig en geeft je net wat meer tijd om te "rijpen"zodat je wel weet wat je wilt.
Eigenlijk wel ja, maar dat is helaas niet voor mij geschikt.
I Like it@ J-Star
pi_117755822
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tja, jij werkt toch niet meer bij die concurrent, dus waarom zou je die niet op kunnen geven? Grote kans dat ze dan toch niet gaan bellen :P
Misschien heeft die concurrent ooit nog wel een vacature, zou dat mijn kansen daarop dan niet verminderen? Denk je echt dat ze niet gaan bellen als het bedrijf in kwestie een concurrent is?
pi_117759517
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Balisto het volgende:

Serieus antwoord: Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Toen ik er als decemberkracht werkte toen het nog TNT heette had ik collega's die alleen (vaak onverstaanbaar) dialect spraken. Verder loopt hier zelfs een dove postbezorger rond die ook soms bij mensen moet aanbellen voor aangetekende stukken e.d.
Het belangrijkste is dat je de adressen kan lezen.
Mijn partner is Engelsman en wil ook graag aan de slag ;) Hij kan Nederlands wel redelijk goed verstaan, alleen elke keer als hij zelf Nederlands probeert te praten gaat elke Nederlander direct over in het Engels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117760419
Als ze nog postbezorgers zoeken zou ik gewoon solliciteren als ik hem was. :)

Ander puntje wat ik me afvraag: mocht ik aangenomen worden na mijn sollicitatie, dan zal ik mijn loonheffingskorting laten toepassen bij het betreffende uitzendbureau.
Het uitzendbureau waar ik nu nog het meest voor werk (en waar ik nu dus de loonheffingskorting heb) geeft mij normaal gesproken meer kans op werk voor de langere termijn. Maar daar zal ik die loonheffingskorting dus moeten laten opheffen en dan weten ze dus dat ik ergens anders meer werk en is mijn kans op toekomstig werk via hun weer kleiner, denk ik. Wat is verstandig?
pi_117760791
quote:
ja dat mag en het UWV moedigt dat zelfs aan ;)

Althans mijn UWV :D
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 01:18:07 #239
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_117761117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:46 schreef Balisto het volgende:
Als ze nog postbezorgers zoeken zou ik gewoon solliciteren als ik hem was. :)

Ander puntje wat ik me afvraag: mocht ik aangenomen worden na mijn sollicitatie, dan zal ik mijn loonheffingskorting laten toepassen bij het betreffende uitzendbureau.
Het uitzendbureau waar ik nu nog het meest voor werk (en waar ik nu dus de loonheffingskorting heb) geeft mij normaal gesproken meer kans op werk voor de langere termijn. Maar daar zal ik die loonheffingskorting dus moeten laten opheffen en dan weten ze dus dat ik ergens anders meer werk en is mijn kans op toekomstig werk via hun weer kleiner, denk ik. Wat is verstandig?
Je ziet beren op de weg. Oftewel je maakt je druk met allerlei vooronderstellingen die helemaal niet belangrijk zijn. Alsof een medewerker van een uitzendburo daar nu allemaal op let. En misschien is het wel een voordeel als je je gedachtenspinsels zou volgen, want dan weten ze dat je ergens anders veel gevraagd bent. Zou je waarde wel eens kunnen verhogen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 07:52:53 #240
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_117762631
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
Tuurlijk maar je moet wel je eigen klanten werven en zij moeten jou kunnen vinden. Houd je van babbelen? Want er wordt wat afgepraat in de makelaardij (heb er gewerkt).
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2012 @ 08:40:23 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117763068
En weer een gesprek gescoord :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2012 @ 08:48:40 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117763183
En ik hang de ene op en de volgende belt, nog een gesprek :D
pi_117763321
Ze willen je!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117763593
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik hang de ene op en de volgende belt, nog een gesprek :D
Dat is veelbelovend!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2012 @ 09:50:26 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117764413
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:56 schreef Joene het volgende:
Ze willen je!
Ik hoop het?

quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is veelbelovend!
Ja en ik heb nog een stuk of 4 potentieel veelbelovende lopen.
pi_117766310
Gister telefonisch contact met een interessant bedrijf. Directeur moest wel even nadenken of hij tijd en moeite wil steken in iemand die nog niet concreet uit dezelfde branche kwam..Omdat ik het een en ander moet bij leren. op zich wel eerlijk en logisch.

Net via de mail gevraagd voor telefonische kennismaking met interessant bedrijf nummero 2 voor volgende week.. ben benieuwd.
pi_117766337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik hoop het?

[..]

Super!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:28:59 #248
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117767387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik hoop het?

[..]

Wauw gaat goed!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:38:57 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117767732
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef Balisto het volgende:

[..]

Misschien heeft die concurrent ooit nog wel een vacature, zou dat mijn kansen daarop dan niet verminderen? Denk je echt dat ze niet gaan bellen als het bedrijf in kwestie een concurrent is?
Waarom zou het in je nadeel werken als je bij de concurrent aan de slag gaat?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:04:13 #250
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117775344
Hmm blijkbaar helpt het toch nog wel om je CV op een vacaturesite te zetten :P . Zojuist gebeld door een bedrijf dat mijn CV op een site had gezien en dat ze iemand zoeken die de Marketing mee op komt starten. Of ik geinteresseerd ben en vrijdag op gesprek kan komen. Ben benieuwd! :D
pi_117776085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef silent_scream1 het volgende:
Hmm blijkbaar helpt het toch nog wel om je CV op een vacaturesite te zetten :P . Zojuist gebeld door een bedrijf dat mijn CV op een site had gezien en dat ze iemand zoeken die de Marketing mee op komt starten. Of ik geinteresseerd ben en vrijdag op gesprek kan komen. Ben benieuwd! :D
Nice, welke jobsite ?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:23:27 #252
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117776159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:21 schreef From het volgende:

[..]

Nice, welke jobsite ?
www.werk.nl notabene haha :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:16:09 #253
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_117778254
Ik ben aan mijn huidige baan gekomen via werk.nl

Doen ze af en toe toch nog wat goed, haha...

Edit: Net een intake gepland bij Adecco voor die data typiste baan bij Achmea. Eens kijken of dat wat is.
Ondertussen is het bij mijn huidige werkgever nog steeds niet helemaal duidelijk, misschien hoor ik daar morgen meer over. Maar goed, kan mijn huidge baan wel combineren met een andere parttime baan. We zullen zien.

[ Bericht 61% gewijzigd door Janena op 09-10-2012 17:05:53 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_117780475
Zojuist afwijzing nr. 3 ontvangen . Reden : Ze hadden meer dan 300!! reacties ontvangen en de keus was dus niet op mij gevallen.
Gisteren nog een mail verstuurd naar een ander bedrijf want daar hoor ik maar niks van , en nog steeds niks.

We blijven doorgaan maar pfffff....De realiteit hakt er wel in , ik wil echt voor het nieuwe jaar fulltime werken :(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:22:53 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117780623
Zojuist sollicitatiegesprek gehad bij de Erasmus Universiteit. En oh wat een leuke functie. Maar ja, maar voor 20 uur en ook nog eens veeeeeel te laag ingeschaald.
pi_117780910
Dus afgeketst?
pi_117781315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Zojuist sollicitatiegesprek gehad bij de Erasmus Universiteit. En oh wat een leuke functie. Maar ja, maar voor 20 uur en ook nog eens veeeeeel te laag ingeschaald.
Wat kon je daar dan verdienen bij 20 uur per week?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:51:48 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117781630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dus afgeketst?
Nou NOG niet. Ze ging kijken wat mogelijk was. Maar reeel gezien... dit gaat 'm niet worden, kan ik me niet veroorloven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Wat kon je daar dan verdienen bij 20 uur per week?
De functie was ingeschaald op schaal 8 van de CAO van universiteiten. Dat is max 3K bruto per maand. Gek genoeg hadden ze in 2010 dezelfde vacature met iets minder vereisten online voor schaal 9 :P Dat heb ik ook verteld tijdens het gesprek.

Hoe dan ook, ze hebben nu maar 1 fulltimer in dienst op die afdeling, de rest ingehuurd. Terwijl ze met betrekking tot projectmanagement en functioneel beheer echt veel meer nodig hebben.
pi_117799235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Janena het volgende:
Ik ben aan mijn huidige baan gekomen via werk.nl

Doen ze af en toe toch nog wat goed, haha...

Edit: Net een intake gepland bij Adecco voor die data typiste baan bij Achmea. Eens kijken of dat wat is.
Ondertussen is het bij mijn huidige werkgever nog steeds niet helemaal duidelijk, misschien hoor ik daar morgen meer over. Maar goed, kan mijn huidge baan wel combineren met een andere parttime baan. We zullen zien.
Leuk, ben benieuwd!
Ik had vanmiddag een smsje van Randstad dat ik daar op gesprek mag volgende week. Morgen meer details mbt dag en tijdstip enzo.
pi_117800367
Iemand enig idee waar je (freelance) vertalings-vacatures kan vinden?

Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')