abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117734679
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:

[..]

Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiėren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas :N

Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen. ;(
pi_117734685
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren :')
pi_117734760
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas :N

Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen. ;(
Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
I Like it@ J-Star
pi_117734811
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
Dat is ook heel lastig hoor :) Zo makkelijk is dat niet meer in deze tijd :N
pi_117734877
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat is ook heel lastig hoor :) Zo makkelijk is dat niet meer in deze tijd :N
Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
I Like it@ J-Star
pi_117734981
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:

Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren :')
En daar hebben we weer iemand die altijd het negatieve in mensen ziet en idiote conclusies trekt.
Nvm! :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:11:47 #207
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117735098
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...

Alleen er is natuurlijk niet zoveel :') Hoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117735167
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...

Alleen er is natuurlijk niet zoveel :') Hoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen? :)
pi_117735193
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef J-Star het volgende:

[..]

Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
Dat durf ik je niet te vertellen :N :)

Als jij je daar goed bij voelt dan moet je het doen natuurlijk ;)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:14:13 #210
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117735214
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen? :)
Werk nu in de bouw, wat ik ga doen is iets met sport :P waarschijnlijk worden dat op termijn verschillende schnabbeltjes naast elkaar, dat is nog even kijken hoe een en ander uitpakt.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117735249
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:

[..]

Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiėren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Makelaar? Doe dat niet! Ik heb er zelf ook voor gestudeerd dmv een HBO opleiding. Op elke vacature die online komt te staan wordt 100+ keer op gesolliciteerd. Daar ga je dus geen werk in vinden.
Afgelopen zomer had ik mijn studie erop zitten maar gelukkig kon ik de dag na mijn afstuderen beginnen bij een media sales bedrijf. Dat ik een vak in de makelaardij zou vinden had ik in het laatste jaar van mijn studie al uit mijn hoofd gezet.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_117735399
Ja, wat moet ik dan?
I Like it@ J-Star
pi_117735443
Na wat meelezen ga ik hier ook maar eens posten.

Situatie :

Momenteel werkzaam obv 0-uren contract in de zorg , helaas is er weinig werk en ben ik sinds 1mnd actief op zoek naar een fulltime baan maar dat wil niet meevallen.

De score staat als volgt :

1e sollicitatie , afgewezen op brief. Vage reden, voldeed overal aan en toch paste ik niet in het profiel.
2e sollicitatie, 1e gesprek gehad , uiteindelijk als 2e geeindigd.
Verder heb ik er nog 6 lopen waarvan ik er een paar nog gemaild heb omdat de sluitingsdatum voorbij is en ik maar geen reactie krijg. Zo frustrerend!.

Ook wel een leuke; Ik had via een uitzendbureau gesolliciteerd , de volgende dag werd ik opgebeld.

Intercedent : We hebben uw sollicitatie ontvangen en wat wij graag willen weten is , heb je ervaring met de volgende doelgroep?
Ik : Niet specifiek , in mijn huidige werk is dat ong. 10% van de doelgroep.
Intercedent: Oh , tja , ik zoek echt iemand die daar ervaring mee heeft.
Ik: Hmmm, heb ik niet kunnen afleiden uit de vacaturetekst.
Intercedent: Nee dat klopt , ik moet de vacature nog aanpassen.

Jezus , die kan dus bij mijn lijstje sollicitatie ergenissen en ik ben pas begonnen _O-
pi_117735452
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef J-Star het volgende:
Ja, wat moet ik dan?
Niks :)

Probeer werk te vinden en ga gewoon goed nadenken van wat je dan zou willen. Overhaaste beslissingen maken is ook niet goed hoor :N
pi_117735652
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Niks :)

Probeer werk te vinden en ga gewoon goed nadenken van wat je dan zou willen. Overhaaste beslissingen maken is ook niet goed hoor :N
Ik denk niet dat mijn ouders dat nog langer gaan trekken. Zit nu al zo'n 1.5 jaar thuis..
I Like it@ J-Star
pi_117735729
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mijn ouders dat nog langer gaan trekken. Zit nu al zo'n 1.5 jaar thuis..
Tja maar ze moeten toch ook wel begrijpen dat een overhaaste beslissing maken ook niet juist is.

Vindt je techniek niks? :P
pi_117735886
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Tja maar ze moeten toch ook wel begrijpen dat een overhaaste beslissing maken ook niet juist is.

Vindt je techniek niks? :P
Vind het heel interessant, maar heb nou niet bepaald 2 rechterhanden. Ik denk dat (groot)handel nog het beste bij mij past. Ik zie mezelf wel dingen hier of in het buitenland kopen voor een prikkie, en het vervolgens met een dikke winst weer te verkopen.
I Like it@ J-Star
pi_117736861
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef J-Star het volgende:

[..]

Vind het heel interessant, maar heb nou niet bepaald 2 rechterhanden. Ik denk dat (groot)handel nog het beste bij mij past. Ik zie mezelf wel dingen hier of in het buitenland kopen voor een prikkie, en het vervolgens met een dikke winst weer te verkopen.
Daar zou je nog wel een BBL plek voor kunnen vinden denk ik. Dan zou ik eerder daarvoor gaan en zo doorgroeien :)
pi_117736882
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar zou je nog wel een BBL plek voor kunnen vinden denk ik. Dan zou ik eerder daarvoor gaan en zo doorgroeien :)
Bedoel je handel of techniek?
I Like it@ J-Star
pi_117736912
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef J-Star het volgende:

[..]

Bedoel je handel of techniek?
Handel
pi_117736960
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Handel
Bedankt voor al je hulp! Ik ga eens zoeken of ik iets vind. _O_
I Like it@ J-Star
pi_117740087
kutzooi assessment helemaal verneukt.
pi_117744734
Nou zou ik een assessment hebben vandaag. Nee toch weer niet, een derde gesprek met een projectmanager over de producten. Kom ik daar: gaat het enkel over organisatiekunde. Leuk gesprek, dat wel, maar het is maar goed dat ik er niet van hou om me voor te bereiden op een gesprek, en sollicitatiegesprek gewoon als mezelf binnen vlieg.

En nu duimen, na drie gesprekken verwacht ik nu een definitief antwoord.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:01:30 #224
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117745559
:( Vandaag te horen gekregen dat de organisatie waar ik een open sollicitatie naar had verstuurd (ik heb er al eens stage gelopen) mij graag wil hebben, maar ze het niet kunnen vanwege de bezuinigingen (een gemeente). Wel kan ik eventueel er nog eens stage lopen om mijn tijd op te vullen tot ik een baan vind, maar of het UWV dat zo leuk vindt......aargggh ik haat de crisis!
  FOK!fotograaf maandag 8 oktober 2012 @ 20:29:28 #225
148247 taxibabe
pi_117747359
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef silent_scream1 het volgende:
:( Vandaag te horen gekregen dat de organisatie waar ik een open sollicitatie naar had verstuurd (ik heb er al eens stage gelopen) mij graag wil hebben, maar ze het niet kunnen vanwege de bezuinigingen (een gemeente). Wel kan ik eventueel er nog eens stage lopen om mijn tijd op te vullen tot ik een baan vind, maar of het UWV dat zo leuk vindt......aargggh ik haat de crisis!
En toch zou ik het wel doen als ik jou was. Ik heb hetzelfde gedaan (vrijwillig, met behoud van WW), uiteindelijk 3 jaar blijven plakken op payroll-basis. Helaas moest ik uiteindelijk toch echt weg wegens bezuinigingen, al had mijn leidinggevende anders gezien (opdracht van de directie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')