Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaasquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:
[..]
Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiėren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeterenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas![]()
Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen.
Dat is ook heel lastig hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef J-Star het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is ook heel lastig hoorZo makkelijk is dat niet meer in deze tijd
En daar hebben we weer iemand die altijd het negatieve in mensen ziet en idiote conclusies trekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren
Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...
Alleen er is natuurlijk niet zoveelHoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
Dat durf ik je niet te vertellenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef J-Star het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
Werk nu in de bouw, wat ik ga doen is iets met sportquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen?
Makelaar? Doe dat niet! Ik heb er zelf ook voor gestudeerd dmv een HBO opleiding. Op elke vacature die online komt te staan wordt 100+ keer op gesolliciteerd. Daar ga je dus geen werk in vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:
[..]
Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiėren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Niksquote:
Ik denk niet dat mijn ouders dat nog langer gaan trekken. Zit nu al zo'n 1.5 jaar thuis..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Niks![]()
Probeer werk te vinden en ga gewoon goed nadenken van wat je dan zou willen. Overhaaste beslissingen maken is ook niet goed hoor
Tja maar ze moeten toch ook wel begrijpen dat een overhaaste beslissing maken ook niet juist is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef J-Star het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders dat nog langer gaan trekken. Zit nu al zo'n 1.5 jaar thuis..
Vind het heel interessant, maar heb nou niet bepaald 2 rechterhanden. Ik denk dat (groot)handel nog het beste bij mij past. Ik zie mezelf wel dingen hier of in het buitenland kopen voor een prikkie, en het vervolgens met een dikke winst weer te verkopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja maar ze moeten toch ook wel begrijpen dat een overhaaste beslissing maken ook niet juist is.
Vindt je techniek niks?
Daar zou je nog wel een BBL plek voor kunnen vinden denk ik. Dan zou ik eerder daarvoor gaan en zo doorgroeienquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef J-Star het volgende:
[..]
Vind het heel interessant, maar heb nou niet bepaald 2 rechterhanden. Ik denk dat (groot)handel nog het beste bij mij past. Ik zie mezelf wel dingen hier of in het buitenland kopen voor een prikkie, en het vervolgens met een dikke winst weer te verkopen.
Bedoel je handel of techniek?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar zou je nog wel een BBL plek voor kunnen vinden denk ik. Dan zou ik eerder daarvoor gaan en zo doorgroeien
En toch zou ik het wel doen als ik jou was. Ik heb hetzelfde gedaan (vrijwillig, met behoud van WW), uiteindelijk 3 jaar blijven plakken op payroll-basis. Helaas moest ik uiteindelijk toch echt weg wegens bezuinigingen, al had mijn leidinggevende anders gezien (opdracht van de directie).quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef silent_scream1 het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat de organisatie waar ik een open sollicitatie naar had verstuurd (ik heb er al eens stage gelopen) mij graag wil hebben, maar ze het niet kunnen vanwege de bezuinigingen (een gemeente). Wel kan ik eventueel er nog eens stage lopen om mijn tijd op te vullen tot ik een baan vind, maar of het UWV dat zo leuk vindt......aargggh ik haat de crisis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |