abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117699406
Is WIC niet iets voor jou?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_117701117
Op dit moment heb ik een baan, maar het is wat ik ervan had verwacht. Werkzaamheden komen niet overeen met wat mij is verteld. Personeelsbeleid vind ik ook niet ideaal. Ik wil benadrukken dat ik geen idiote eisenlijst heb, maar om eea eens te reflecteren zal ik de situatie schetsen.

Tijdens mijn afstudeertraject heb ik mijn cv op internet gezet. Vrij snel daarna ben ik door een uitzendbureau benaderd. Zij boden mijn een functie aan die aansloot bij mij opleiding. Ik was toen ook afgestudeerd, dus had daar wel oren naar. Tijdens de intake werd de functie toegelicht en werd er uitgelegd dat ik bij drukte (of andere situatie) ook andere, minder leuke (niet-juridische), werkzaamheden moest uitvoeren, maar dat dit niet de hoofdmoot vormde. De intake verliep goed, dus werd ik voor een sollicitatiegesprek uitgenodigd. Ook toen ging het met name over de kern van de junctie (juridisch). Uiteindelijk ben ik dus ook vrij vlot aangenomen.

In de praktijk ligt de verdeling tussen de werkzaamheden alleen zo gunstig als gehoopt. Daarbij komt dat ik elke week een ander rooster heb en ook, vanwege drukte, in de weekenden wordt ingeroosterd. Tijdens de intake is dit wel ter sprake gekomen, maar kwam het erop neer dat dit af en toe kon voorkomen. Van de afgelopen vier weekenden heb ik er echter drie gewerkt, vaak zaterdag. Dit zorgt ervoor dat ik geen fatsoenlijke (sociale) planning kan maken. Tevens wordt er van werknemers verwacht dat zij hun brood, tussen de werkzaamheden door, aan hun bureau opeten. Van een fatsoenlijke lunchpauze is geen sprake. Omdat ik voorlopig op basis van een uitzendovereenkomst werk, biedt dit totaal geen zekerheid.

Hoe kijken de werkzoekenden tegen deze situatie aan? Ben benieuwd!
pi_117702565
Ik merk toch wel dat er veel administratieve baantjes te vinden zijn.

Ik doe het zelf nu al een tijdje, maar dan wel echt een paar uurtjes per week. Ik doe nog wel grotendeels wat horecawerk ernaast, maar daar wil ik toch een keer echt mee stoppen. Moet wel zeggen dat ik het lekker vind qua ritme en rooster zo'n administratief baantje. ;) Maar omdat het nu maar een paar uurtjes is per week, vraag ik mezelf toch af of ik het wel echt fulltime volhoud.

Zijn hier meer mensen die zo'n baan hebben? En zou je het mij aanraden om het fulltime te gaan doen? :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:25:18 #160
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117705053
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:03 schreef blomke het volgende:
Is WIC niet iets voor jou?
Wasda? Heb effe gegoogled maar kwam niet verder dan West-Indische Compagnie en Women Infants and Children :o
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:39:00 #162
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117705832
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef FerryNL het volgende:

Ik doe het zelf nu al een tijdje, maar dan wel echt een paar uurtjes per week. Ik doe nog wel grotendeels wat horecawerk ernaast, maar daar wil ik toch een keer echt mee stoppen. Moet wel zeggen dat ik het lekker vind qua ritme en rooster zo'n administratief baantje. ;) Maar omdat het nu maar een paar uurtjes is per week, vraag ik mezelf toch af of ik het wel echt fulltime volhoud.

Zijn hier meer mensen die zo'n baan hebben? En zou je het mij aanraden om het fulltime te gaan doen? :)
Ik doe (nouja, deed) administratief werk, meer bepaald documentaire informatie voorziening. Komt feitelijk neer op post sorteren. Dit terzijde overigens, want de administratieve sector kent uiteraard meer smaken (commerciëel, technisch, financiëel, etc.). Werktijden zijn overwegend tussen 9 en 5, salaris is uiteraard afhankelijk van functie en opleidingsniveau maar over het algemeen niet heel hoog. Als je geen bezwaar hebt tegen repetitieve werkzaamheden en accuraat bent zou het een goede optie kunnen zijn ... !
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:40:18 #163
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117705935
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef FerryNL het volgende:
http://www.hetwic.nl/Home.aspx?NL-8-567 :? :? :?

Zeg ook maar wat hoor :P
Afstudeerplek? Nou ... zou in een latere fase wellicht van pas kunnen komen :+
pi_117706533
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ik doe (nouja, deed) administratief werk, meer bepaald documentaire informatie voorziening. Komt feitelijk neer op post sorteren. Dit terzijde overigens, want de administratieve sector kent uiteraard meer smaken (commerciëel, technisch, financiëel, etc.). Werktijden zijn overwegend tussen 9 en 5, salaris is uiteraard afhankelijk van functie en opleidingsniveau maar over het algemeen niet heel hoog. Als je geen bezwaar hebt tegen repetitieve werkzaamheden en accuraat bent zou het een goede optie kunnen zijn ... !
Ah ok :) Ik ben nou juist gewend dat elke dag echt verschillend kan zijn, maar dat is juist de horeca. Maar omdat ik een paar uur per week dat andere werk doe, merk ik wel hoe lekker het is om een ritme te hebben in het werk.

Als ik echt door wil gaan in de administratie, dan zou ik het liefst iets met inkoop willen doen. Prijzen vergelijken, onderhandelen, contacten onderhouden en natuurlijk de standaard werkzaamheden zoals inkooporders en facturen controleren. Zoiets zou ik eigenlijk willen doen als ik echt door zou willen in die sector. :)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat een normale 9 tot 5 baan mij echt heerlijk lijkt. Nu werk ik telkens de avonden en in de weekenden, en dat komt toch wel een beetje me strot uit. :{ Maar ja ik moet eerst kijken of ik het wel doe, want ik zou toch ook weer naar school moeten als ik eenmaal door wil groeien. Kijk ik wil ook weer niet heel mijn leven simpel administratief werk doen snap je. :P

En daarbij zal het toch wel meer verdienen dan de horeca :+

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:40 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Afstudeerplek? Nou ... zou in een latere fase wellicht van pas kunnen komen :+
Haha ja ik dacht ik help ff mee met zoeken _O- :+
pi_117707246
quote:
3s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef MissionPhailed het volgende:
Vanaf nu ga ik focussen op de procesindustrie; in deze economisch tegenvallende tijden zijn d'r toch nog relatief veel vacatures in die richting en dat lijkt voorlopig nog zo te blijven. Het zal wel een hele missie worden om werk te verkrijgen binnen de procesindustrie zonder relevante werkervaring en (VAPRO) diploma's. Minimaal de diploma's VAPRO A en B lijken cruciaal om kans te maken op werk als procesoperator.
Dat laatste heb ik ook al eens onderzocht. Blijft jammer dat je niet door thuisstudie of avondopleiding iets aan Vapro-papieren kunt halen...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:11:22 #166
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117708095
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik ook al eens onderzocht. Blijft jammer dat je niet door thuisstudie of avondopleiding iets aan Vapro-papieren kunt halen...
Precies. Nu is een kwestie van rammelen aan de deuren van relevante bedrijven en organisaties en hopen dat ze je binnenlaten, en dat is niet zomaar geflikt zonder juiste papieren + werkervaring :6
pi_117708444
WIC = Werktuigkundige In Centrale
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Manager PR/Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 21:48:35 #168
269689 crew  Viv
pi_117710808
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:52 schreef Noodlez het volgende:
Op dit moment heb ik een baan, maar het is *niet* wat ik ervan had verwacht.
[...]
Zij boden mijn mij een functie aan die aansloot bij mij mijn opleiding.
[...]
In de praktijk ligt de verdeling tussen de werkzaamheden alleen *niet* zo gunstig als gehoopt.
Als je op het werk ook zo schrijft dan snap ik wel dat ze je voor niet-juridische klusjes inzetten. :Y)
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:59:08 #169
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_117711545
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als je op het werk ook zo schrijft dan snap ik wel dat ze je voor niet-juridische klusjes inzetten. :Y)
Je vergeet nog:

quote:
Ook toen ging het met name over de kern van de junctie (juridisch).
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Manager PR/Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 22:06:55 #170
269689 crew  Viv
pi_117712060
quote:
11s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef Dromer het volgende:
Je vergeet nog:
[..]
Wel gezien maar ik zie een typo wel door de vingers, die andere fouten kunnen ècht niet, zeker niet in de juridische wereld. :o
pi_117714484
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef FerryNL het volgende:

Hou jij uberhaupt wel iets fulltime vol, vraag ik me dan weer af.
pi_117716320
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hou jij uberhaupt wel iets fulltime vol, vraag ik me dan weer af.
Gast je kent me geen eens. Alleen omdat ik zoveel dingen heb gepost in dit topic denken mensen gelijk dat ik het nergens volhoud.

Ik heb al 3 banen gehad waar ik fulltime heb gewerkt.

3 jaar toen ik leerling kok was, 4 jaar toen ik kok was bij een ander bedrijf en nog 2 jaar bij PostNL :') Ik mag toch wel gewoon door zoeken naar een andere baan in de tussentijd? Je weet allang als je al mijn topics heb doorgelezen dat ik ooit de horeca uit wil.

Maar ik heb eigenlijk geen zin om WEER een hele discussie op gang te zetten :') :N
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:02:49 #173
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117717597
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Gast je kent me geen eens. Alleen omdat ik zoveel dingen heb gepost in dit topic denken mensen gelijk dat ik het nergens volhoud.

Ik heb al 3 banen gehad waar ik fulltime heb gewerkt.

3 jaar toen ik leerling kok was, 4 jaar toen ik kok was bij een ander bedrijf en nog 2 jaar bij PostNL :') Ik mag toch wel gewoon door zoeken naar een andere baan in de tussentijd? Je weet allang als je al mijn topics heb doorgelezen dat ik ooit de horeca uit wil.

Maar ik heb eigenlijk geen zin om WEER een hele discussie op gang te zetten :') :N
Niet om het een of ander, maar waarom kies je niet iets en ga je er echt voor? 3 jaar leerling-kok, 4 jaar kok, toen postNL (wat een carriereswitch, damn..), nu in de horeca en een administratief baantje ernaast.

Weet je wel wat je wilt?
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:04:22 #174
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117717633
Nou, ik heb ook redelijk wat maanden getwijfeld. :+ Pas nu heb ik min of meer de knoop doorgehakt en ga vooral focussen op procesindustrie of werk als CNC-frezer. Beide keuzes hebben voor- en nadelen.
pi_117717714
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar waarom kies je niet iets en ga je er echt voor? 3 jaar leerling-kok, 4 jaar kok, toen postNL (wat een carriereswitch, damn..), nu in de horeca en een administratief baantje ernaast.

Weet je wel wat je wilt?
Pfff het is al zoveel uitgelegd. Toen het prive niet zo goed ging was ik gestopt met de horeca en ben ik post gaan sorteren bij PostNL :')

Tja je moet toch wat he als je werkgever geen fulltime contract kan bieden. Dan maar een 2e baantje erbij vinden en zodoende dat administratie baantje, Ik had al verteld wat ik wilde maar zo makkelijk is dat ook weer niet. Ik zou graag de retail in willen, maar op mijn leeftijd nemen ze je niet zo gauw meer aan. :N
pi_117717940
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Nou, ik heb ook redelijk wat maanden getwijfeld. :+ Pas nu heb ik min of meer de knoop doorgehakt en ga vooral focussen op procesindustrie of werk als CNC-frezer. Beide keuzes hebben voor- en nadelen.
Haha ja het is aan de ene kant erg kut dat getwijfel. Ik twijfel al een jaar en weet het gewoon nog steeds 100% niet. Alleen dat ik de horeca uit wil dat is 1 ding wat wel echt zeker is :')
pi_117720878
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Haha ja het is aan de ene kant erg kut dat getwijfel. Ik twijfel al een jaar en weet het gewoon nog steeds 100% niet. Alleen dat ik de horeca uit wil dat is 1 ding wat wel echt zeker is :')
Je hebt het over je eigen toekomst he, neem die serieus.

Realiseer je dat er in het leven zaken zijn waarvan je nooit 100% zeker zult weten of iets goed is/ bij je past/ etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pannenkoeken op 08-10-2012 06:54:48 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 08:33:53 #178
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_117721637
Swetsenegger, veel succes morgen en overmorgen! ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2012 @ 08:34:43 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117721649
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:33 schreef caroline88 het volgende:
Swetsenegger, veel succes morgen en overmorgen! ^O^
Dank je :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:12:52 #180
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117726968
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en ik probeer het ook zo te benaderen. Maar ik heb eergister weer drie afwijzingen gehad. Natuurlijk even teruggebeld en ik kreeg weer hetzelfde verhaal. Mijn stukken zagen er goed uit, maar ze hadden heel veel sollicitaties binnen gehad en daardoor kunnen ze hele hoge eisen stellen. Natuurlijk ga ik door met solliciteren (ik heb een WO diploma, maar ik kijk ook naar vacatures waar HBO of MBO wordt gevraagd), maar ik word moedeloos van het feit dat al mijn vrienden (die nog studeren) een normaal dagelijks ritme hebben en dat ik als een loser werkloos thuis zit. Ik ben binnen vier jaar afgestudeerd, in één keer, en dat werkt nu tegen me. Maar dat is een periode waar ik doorheen moet I guess.
Ik ken je gevoel want ik had het zelfde toen ik net van mijn opleiding af kwam. Ook alles in 4 jaar gedaan en een arbeidsmarkt waar je weinig mee kan. Wat ik gedaan heb, was via uitzendbureau's gewoon tijdelijke banen aannemen (al denk ik dat het 2 jaar geleden makkelijker was dan nu) en ondertussen stug verder blijven zoeken in mijn eigen vakgebied. Ik heb zelfs naast een administratieve baan van 36 uur in de week, die ene dag in de 2 weken dat ik vrij kreeg, stage gelopen bij een gemeente om ervaring te krijgen. Na 1 jaar dit volhouden lukte het me en kreeg ik een tijdelijke baan in mijn eigen vakgebied (als vervanger voor een zwangerschapsverlof) en vrij snel daarna kwam mijn vorige baan. Helaas beviel het me niet bij mijn vorige werkgever en zit ik nu ook thuis maar wat ik probeer te zeggen is dat je moet de moed niet moet verliezen en dat het je echt wel gaat lukken als je er je best voor blijft doen!
pi_117729429
Het schiet nog steeds niet op hier. Afgewezen voor twee sollicitaties voor parttime data-entry-werk en verder geen nieuwe vacatures in zicht.

Ik doe nu voor drie verschillende uitzendbureaus af en toe wat oproepklussen (schoonmaker, spoelkeukenmedewerker, sjouwer), totaal hooguit 12 uur per week. Wat qua inkomsten niet opschiet omdat ik maar bij één werkgever de loonheffingskorting kan toepassen.

Dan toch maar een sollicitatieformulier ophalen voor die kledingzaak. Of bij willekeurige andere zaken binnenstappen. Niet dat dat wat wordt overigens.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:19:31 #182
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117730851
Sollicitatiemail verzonden naar PostNL voor zaterdagwerk. Zal hooguit 100 euro p/m opleveren maar een beetje extra beweging in de buitenlucht kan nooit kwaad. Bovendien valt het te combineren met een (voltijd) baan doordeweeks waardoor ik het langere tijd kan doen, en dat is voor de wervers van PostNL belangrijk weet ik uit ervaring :+
pi_117731621
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Sollicitatiemail verzonden naar PostNL voor zaterdagwerk. Zal hooguit 100 euro p/m opleveren maar een beetje extra beweging in de buitenlucht kan nooit kwaad. Bovendien valt het te combineren met een (voltijd) baan doordeweeks waardoor ik het langere tijd kan doen, en dat is voor de wervers van PostNL belangrijk weet ik uit ervaring :+
Ga er maar vanuit dat je zo snel mogelijk kan beginnen. Ze zoeken volgens mij nog een hoop zaterdag bezorgers :) .
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:52:13 #184
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117732098
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:39 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat je zo snel mogelijk kan beginnen. Ze zoeken volgens mij nog een hoop zaterdag bezorgers :) .
Ha mooi. Schijnt dat je als zaterdag postbezorger ook doordeweeks kunt invallen, niet verkeerd natuurlijk in tijden van werkloosheid ... ! Wel nog effe m'n fiets oplappen bij de fietsenmaker.
pi_117732311
quote:
3s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ha mooi. Schijnt dat je als zaterdag postbezorger ook doordeweeks kunt invallen, niet verkeerd natuurlijk in tijden van werkloosheid ... ! Wel nog effe m'n fiets oplappen bij de fietsenmaker.
Ik had ook pas gereageerd bij PostNL. Paar dagen later werd ik gebeld om een gesprekje in te plannen, en vlak daarna kon ik al beginnen. Voor een zaterdag is het wel relax om een paar uurtjes dat werk te doen :) Even in de middag een paar uurtjes bezorgen en toch een extra zakcentje binnen naast je normale werk. ;)
pi_117733440
Weet iemand hier nog een leuk bijbaantje voor mij? Zucht.. word er nu al moedeloos van.. ben 18 jaar maar er is nu al nergens werk. Februari maar starten met een opleiding..
I Like it@ J-Star
pi_117733661
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef J-Star het volgende:
Weet iemand hier nog een leuk bijbaantje voor mij? Zucht.. word er nu al moedeloos van.. ben 18 jaar maar er is nu al nergens werk. Februari maar starten met een opleiding..
Maar starten met een opleiding? Wat wil je gaan doen dan?
pi_117733679
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:27 schreef J-Star het volgende:
Wel makkelijk als we weten waar je woont :)
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_117733684
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Maar starten met een opleiding? Wat wil je gaan doen dan?
Geen idee.. Ben een beetje het zicht kwijt over alles
I Like it@ J-Star
pi_117733695
quote:
19s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:33 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wel makkelijk als we weten waar je woont :)
Omgeving Hoorn N-H
I Like it@ J-Star
pi_117733707
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:34 schreef J-Star het volgende:

[..]

Geen idee.. Ben een beetje het zicht kwijt over alles
Maar je moet ook niet zomaar een opleiding gaan doen waar je eigenlijk niet achter sta :N
pi_117733720
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:34 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Maar je moet ook niet zomaar een opleiding gaan doen waar je eigenlijk niet achter sta :N
Met niks kom ik ook nergens toch
I Like it@ J-Star
pi_117733795
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:35 schreef J-Star het volgende:

[..]

Met niks kom ik ook nergens toch
Nee ok, maar toch zou ik goed nadenken. Heb je wel enig idee wat je zou willen doen later. Wat vindt je leuk om te doen?
pi_117733887
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Nee ok, maar toch zou ik goed nadenken. Heb je wel enig idee wat je zou willen doen later. Wat vindt je leuk om te doen?
Ja, als je dit zo leest zal je denken wat een moeilijk persoon.. Maar ik heb geen flauw idee wat voor beroep ik zou willen uitoefenen, en echt hobby's die op een beroep lijken heb ik niet. En mn depressie helpt er niet bij.
I Like it@ J-Star
pi_117734005
Al bij een paar uitzendtoko's naar binnen gestapt? Mensen die niet weten wat ze willen kunnen ze altijd wel ergens kwijt.
pi_117734018
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ja, als je dit zo leest zal je denken wat een moeilijk persoon.. Maar ik heb geen flauw idee wat voor beroep ik zou willen uitoefenen, en echt hobby's die op een beroep lijken heb ik niet. En mn depressie helpt er niet bij.
Oh nee hoor want zo ben ik zelf ook. :') Ik heb ook geen flauw idee wat ik echt zou willen. Daarom moet ik ook niet zomaar iets gaan kiezen, want ik weet gewoon dat ik er snel spijt van ga krijgen :{

Maar wat zijn je hobby's dan?
pi_117734143
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Al bij een paar uitzendtoko's naar binnen gestapt? Mensen die niet weten wat ze willen kunnen ze altijd wel ergens kwijt.
Jep, er hangen borden vol met weet ik veel hoeveel klussen. Maar zodra ik binnen stap met de vraag of ze nog iets voor me hadden, dan krijg ik negatief antwoord. Er is gewoon niks, word er dan met regelmaat gezegd.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh nee hoor want zo ben ik zelf ook. :') Ik heb ook geen flauw idee wat ik echt zou willen. Daarom moet ik ook niet zomaar iets gaan kiezen, want ik weet gewoon dat ik er snel spijt van ga krijgen :{

Maar wat zijn je hobby's dan?
Feesten, gamen, beetje internetten, m'n vriendin plezieren :D Op z'n tijd filmpje kijken. En bovenal; rust.. Ik kan niet echt goed met drukte omgaan.
En het helpt ook niet echt mee dat m'n vader mij liever vandaag dan morgen het huis uit ziet gaan..
I Like it@ J-Star
pi_117734320
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef J-Star het volgende:

[..]

Jep, er hangen borden vol met weet ik veel hoeveel klussen. Maar zodra ik binnen stap met de vraag of ze nog iets voor me hadden, dan krijg ik negatief antwoord. Er is gewoon niks, word er dan met regelmaat gezegd.

[..]

Feesten, gamen, beetje internetten, m'n vriendin plezieren :D Op z'n tijd filmpje kijken. En bovenal; rust.. Ik kan niet echt goed met drukte omgaan.
En het helpt ook niet echt mee dat m'n vader mij liever vandaag dan morgen het huis uit ziet gaan..
Hmm dat zijn niet echt hobby's waar je een baantje of opleiding mee kan kiezen. :P

Heb je ook niet bepaalde interesses in sommige dingen? :)
pi_117734413
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hmm dat zijn niet echt hobby's waar je een baantje of opleiding mee kan kiezen. :P

Heb je ook niet bepaalde interesses in sommige dingen? :)
Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiëren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
I Like it@ J-Star
pi_117734649
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef Vault-Boy het volgende:

Ik had ook pas gereageerd bij PostNL. Paar dagen later werd ik gebeld om een gesprekje in te plannen, en vlak daarna kon ik al beginnen. Voor een zaterdag is het wel relax om een paar uurtjes dat werk te doen :) Even in de middag een paar uurtjes bezorgen en toch een extra zakcentje binnen naast je normale werk. ;)
Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117734679
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef J-Star het volgende:

[..]

Precies, ja volgens anderen is makelaar echt iets voor mij. Ja, ik vind het gewoon eenmaal interessant om te discussiëren over woningwaardes etc. Maar ik ben bang dat mij dat eenmaal gaat vervelen en dat ik dat nooit 30-40 jaar kan volhouden. En al zou ik het willen, welke school is daarvoor het beste? En raad je dan aan om BOL of BBL te gaan doen?
Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas :N

Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen. ;(
pi_117734685
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je amper Nederlands spreekt voor PostNL?
Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren :')
pi_117734760
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Daar zijn volgens mij ook heel weinig banen in te vinden helaas :N

Qua school heb ik niet echt een voorkeur, maar qua leerweg zou ik zeker BBL doen. Maar dat is ook meer persoonlijk omdat ik er zelf al ervaring mee heb. Als je echt niet meer 5 dagen naar school wil dan is BBL ideaal, maar tegenwoordig is het ook heel moeilijk om een BBL plek te bemachtigen. ;(
Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
I Like it@ J-Star
pi_117734811
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef J-Star het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn voorkeur ook uitgaat naar BBL hoor.
Ja dat is natuurlijk ook zeer vervelend, dat er weinig banen zijn. Maar ik zou toch eventueel een eigen makelaardij + vastgoed kantoor kunnen beginnen? Of gaat dit niet zo maar?
Dat is ook heel lastig hoor :) Zo makkelijk is dat niet meer in deze tijd :N
pi_117734877
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat is ook heel lastig hoor :) Zo makkelijk is dat niet meer in deze tijd :N
Nee, dat is waar. Maar stel we gaan er van uit dat ik in totaal 4 jaar bezig ben met die opleiding. Van MBO > HBO. Zou ik de gok kunnen nemen om het gewoon te doen, en dan hopen dat het tegen die tijd weer iets beter gaat met de arbeidsmarkt.
I Like it@ J-Star
pi_117734981
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef Vault-Boy het volgende:

Ah daar hebben we weer iemand die commentaar heeft of perse iemand moet verbeteren :')
En daar hebben we weer iemand die altijd het negatieve in mensen ziet en idiote conclusies trekt.
Nvm! :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:11:47 #207
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_117735098
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...

Alleen er is natuurlijk niet zoveel :') Hoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117735167
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik ga ook ander werk zoeken, teveel fysiek ongemak, te slecht salaris, kutcollega's, kutbaas, kutweer...

Alleen er is natuurlijk niet zoveel :') Hoef niet echt iets vasts aangezien ik met een paar maanden toch een heel andere kant opga.
Wat doe jij nu dan? En wat ga je doen? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')