Best jammer is dat he. Ik heb hetzelfde hoor, terwijl ik cadeautjes krijgen toch zo leuk vindt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, nu is het meestal, "geef maar geld, dan kan ik van het totaal bedrag iets leuks kopen".
Duidelijk toch? Ik kan niets leuks meer kopen.
Hehehe jaquote:
Ik vind het ook wel leuk om te krijgen. Met trouwen van mijn jongste zoon, een ketting gekregen met drie verschillende hangertjes erbij. Vind ik dan toch wel speciaal, eentje draag ik nu ook dagelijks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Best jammer is dat he. Ik heb hetzelfde hoor, terwijl ik cadeautjes krijgen toch zo leuk vindt!
Jouw kinderen zijn al wat ouder dan die van mij denk ik? Die van mij is 11, die is nog wel erg bezig met cadeautjes, en ik vertik het om hem geld te geven. Dit jaar kreeg hij een special edition van een gamequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om te krijgen. Met trouwen van mijn jongste zoon, een ketting gekregen met drie verschillende hangertjes erbij. Vind ik dan toch wel speciaal, eentje draag ik nu ook dagelijks.
Voor de jongens zelf ga ik meestal mee winkelen en kopen we samen wat. Vind het toch leuker dan alleen maar geld. Of ik verzamel het geld en bestel dan iets.
Ja, ze zijn wat ouder. Ze mochten getuigen zijn bij mijn bruiloft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn al wat ouder dan die van mij denk ik? Die van mij is 11, die is nog wel erg bezig met cadeautjes, en ik vertik het om hem geld te geven. Dit jaar kreeg hij een special edition van een game
Aah, dat lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wat ouder. Ze mochten getuigen zijn bij mijn bruiloft.
O kijk, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Deed het ook bij geboorte, iets voor het oudere broertje/zusje iets meenemen en voor de ouders. De kleine krijgt meestal wel genoeg.
Ik kreeg een weekendje Maastrichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar van lief verwacht ik dus echt wel een cadeautje!
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijnquote:
Of hij maakt hem zelf afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijn
Dat mag ie nietquote:
Ik wil net zeggen, liever wel hints, en flink duidelijke ook bij sommige mensenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag ook nog altijd kado's en geen geld
en ik geef eigenlijk geen hints, ik vind het leuk als mensen zelf wat bedenken
van mama krijg ik vaak kleren en dan zoeken we die samen uit
papa geef ik wel hints want die is niet zo goed er in
O dat zou ik echt nooit willen , dat een ander dat voor me betaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijn
Oh ik vind het wel lief. Ik heb er wel bij gezegd dat dit niet betekent dat hij stiekem ergens zijn initialen in kan laten verwerkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou ik echt nooit willen je, dat een ander dat voor me betaald
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruikenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou ik echt nooit willen , dat een ander dat voor me betaald
Dat had die ene muts met die mislukte tattoo toch ook gedaan? Die had een Groupon-bon gekregen en die hele tattoo was verklootquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruiken
Ohdiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die ene muts met die mislukte tattoo
Geef maar aan mij, ben nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruiken
Ja alleen leuk bij een Diederik-jan of Anne-sophie natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ben nog lang niet klaar
Wat impliceer jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja alleen leuk bij een Diederik-jan of Anne-sophie natuurlijk.
Ja als je dat aan jou geeft ga je je er niet over kunnen frustreren, en moet je 'm ook daadwerkelijk betalen. Dan is de lol eraf.quote:
Ms heet ik ook wel Anne-Sophiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je dat aan jou geeft ga je je er niet over kunnen frustreren, en moet je 'm ook daadwerkelijk betalen. Dan is de lol eraf.
Ja jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
In dat geval bedoelde ik Marie-loise
ik ook!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou heel ouderwetsch het hele jaar door een verlanglijstje bij
Ja, maar hij net niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die weten dat jij niet zo heet. Dat je niet eens een dubbele naam hebt.
niet Marie-louise?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
In dat geval bedoelde ik Marie-loise
Jepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ook juist leuk om te zien wat andere verzinnen voor mij
zegt toch ook wat over hoe ze je zien en zo
Dat doe ik ook wel jaquote:
SoundCloud group Dark Minimalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Tegan het volgende:
Doe eens een linkje naar een muziekje van Soundcloud?
http://soundcloud-download.com/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SoundCloud group Dark Minimal
en dan de tweede (old railway station)
Alsof rhu dat iets kan schelen, gezien de vraag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Tegan het volgende:
http://soundcloud-download.com/
Je kan hem ook kopen, dus denk niet dat de user er zo blij mee is als jij hem zomaar gebruikt.
Ik dacht, ik zeg het evenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof rhu dat iets kan schelen, gezien de vraag.
Zesjescultuurmentaliteit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben al blij dat ik voortaan een powerpoint kan maken, laat staan dit soort onzin....
dus ik wil er niet al te veel moeite voor doen
ik krijg geen cijfer alleen een vinkjequote:
Dat moet officieel gezien ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ah tnx T! kon hem gratis downloaden!
Nou ja ik heb maar een paar seconden nodig voor een opdracht voor school
maar ik had er best voor willen betalen hoor
als het moest
Je mag gewoon audio en video downloaden voor eigen gebruik. Die school opmerking is het enige wat het dubieus maakt.quote:
Voor eigen gebruik ja. Niet voor schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag gewoon audio en video downloaden voor eigen gebruik. Die school opmerking is het enige wat het dubieus maakt.
Ik weet nog goed, vroegûh, toen je niet meer dan 1 ei per dag mocht, en niet meer dan 2~3 p/wquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:06 schreef L-E het volgende:
Ik eet twee gekookte eitjes, en dan ga ik weer lekker in bed liggen denk ik.
Dat was alleen bij het slag mensen dat nu vindt dat je prima kunt leven op alleen rauwe groente zonder supplementen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, vroegûh, toen je niet meer dan 1 ei per dag mocht, en niet meer dan 2~3 p/w
Wat heb jij nu weer voor icon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof rhu dat iets kan schelen, gezien de vraag.
Hoe'st met de nieuwe brommer?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:10 schreef Tally het volgende:
Ik werk vandaag nog "ff" en dan ga ik gewoon weekend houden
En ik mag niets doen thuis tot ik weer moet werken dinsdag! HA!
Niet dat ik dat kan
Nu al?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik ga overstappen op speltbrood
Ik eet ook al minder vlees. Straks ga ik nog links stemmen
Ik heb er nog niet op gereden en zal voorlopig nog niet rijden ookquote:
Ik heb gister heel goed gegeten! Met veel groenten enzo. Het was alleen voor nietsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn avondeten gister bestond uit een croissantje, krijg nu de verlate vreetziekte.
Nee, ik moet even goed op mezelf letten. Gezond eten enzoquote:
Geef je ook 's avonds over?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister heel goed gegeten! Met veel groenten enzo. Het was alleen voor niets
Alles lekker uitgequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
Ik heb gister heel goed gegeten! Met veel groenten enzo. Het was alleen voor niets
Blijven zoeken, misschien ligt er nog een winnend staatslot!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef L-E het volgende:
Ik vond net een blik knakworsten in de la!
Dat is niet eetbaar CL. Wat ze ook tegen je zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven zoeken, misschien ligt er nog een winnend staatslot!
Lekker hequote:
No worries hoor. Dat links stemmen gaat nog wel 100 jaren duren. Maken wij dus niet meer meequote:
Ja die vond ik ook erg viesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
noujah zeg, dat is de lekkerste
stukken beter dan de wiskey-cocktail
Er zit geen kilometerteller op?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet op gereden en zal voorlopig nog niet rijden ook
Mijn man heeft afgelopen weekend een weekendlang op het ding gereden in Friesland.
Hij vind hem lekker rijden maar ergert zich aan de rest die niet zo snel rijdt als hij
Met dat ding heb je dit niet in de gaten dat je snel te hard rijdt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik moet even goed op mezelf letten. Gezond eten enzo
Vanavond pannenkoeken.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
No worries hoor. Dat links stemmen gaat nog wel 100 jaren duren. Maken wij dus niet meer mee
Hele dag door. Ik houd weinig binnen. Maandag als ik bij de gynaecoloog ben even over hebben.quote:
Gister spinazie gegeten. Dat vind ik zo lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles lekker uitge? Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar boerenkool op. En het was lekkerrrrrrrr
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee kak, we eten vanavond pannenkoeken, morgen hutspot
Oh, dat is voor mij echt een horrorscenario. Ik ben een soort van bang om over te geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Hele dag door. Ik houd weinig binnen. Maandag als ik bij de gynaecoloog ben even over hebben.
En ik wil laten testen op bloedarmoede. Ik heb best veel kwaaltjes die er op lijken
Ja die zit er op. Maar je bent drukker met de omgeving bezig (iedereen in de gaten houden) dan met je KM-teller. En daarbij komt dat je met deze net iets harder moet rijden om lekker te kunnen rijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zit geen kilometerteller op?
Waarom ga jij niet rijden?
Ik heb vorige week bloed moeten geven maar weet niet of hij daarin is meegenomen. Ik bedenk met net dat ik morgen na het boodschappen doen wel even langs de dokter loop om te kijken of ik het daar niet kan laten testen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is voor mij echt een horrorscenario. Ik ben een soort van bang om over te geven.Je hebt daar medicatie voor die je mag hebben, volgens mij. En ben je niet standaard getest op bloedarmoede al?
Slechte motor voor in Nederland dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die zit er op. Maar je bent drukker met de omgeving bezig (iedereen in de gaten houden) dan met je KM-teller. En daarbij komt dat je met deze net iets harder moet rijden om lekker te kunnen rijden
En ze kunnen er bij de dealer nog niets aan doen. Daar is de motor te nieuw voor.
Zwanger
Klopt, maar chips staat op dit moment niet bovenaan het lijstje.quote:
maareuhm, was je weer 'slecht' bezig dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar chips staat op dit moment niet bovenaan het lijstje.
Lunchvoer als avondetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee kak, we eten vanavond pannenkoeken, morgen hutspot
Ik dacht van niet, maar de ambulancebroeders vonden van wel toen ik zaterdag op een feestje 3x flauw viel in een paar minuten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:50 schreef rival het volgende:
maareuhm, was je weer 'slecht' bezig dan?
Omg, dat klinkt zo ranzig dat ik er helemaal zin in krijg!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren hot-dogs uit de oven gegeten. Broodje met mayo, hot-dogs erop, gehakt/bonen/mais/kruiden prutje uit de pan eroverheen, kaas erop, even in de oven. Smullen maar
Dat wil ik zelf niet. En mag ik van mijn man ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechte motor voor in Nederland dus
Je mag niet rijden of je wilt zelf niet?
Zo klinkt het lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren hot-dogs uit de oven gegeten. Broodje met mayo, hot-dogs erop, gehakt/bonen/mais/kruiden prutje uit de pan eroverheen, kaas erop, even in de oven. Smullen maar
whutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar de ambulancebroeders vonden van wel toen ik zaterdag op een feestje 3x flauw viel in een paar minuten.
Mja ik houd van pittig maar dat hoeft van mij niet op een hotdog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan is het een gewoon broodje hot-dog
Juist dat prutje maakt het lekker pittig en bijzonder
Bloem, snufje zout, vanille-suiker, eieren en melk niet in huis?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Tally het volgende:
Pannenkoeken. Klinkt als een goed idee. Ik had bloemkool in huis maar totaal geen zin in en ik ben ook de helft vergeten voor de ovenschotel. En met aardappels en vlees ga ik het echt niet eten![]()
Dus even wat pannenkoekenmeel halen!
jezus... nu voel je je weer wat oke?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar de ambulancebroeders vonden van wel toen ik zaterdag op een feestje 3x flauw viel in een paar minuten.
Eieren en melk ja. De rest niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloem, snufje zout, vanille-suiker, eieren en melk niet in huis?
Dan heb ik er toch niets aanquote:
Ja dat lijkt me nou ook niks inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Je zult toch vrijdag aan het eind van de dag beginnen aan twee weken vakantie en zaterdagochtend voor elf dagen naar Turkije gaan
Had ik al gezegd dat het daar nog volop zomer is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nou ook niks inderdaad
Zomer is toch stom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het daar nog volop zomer is?
Wat een slechte timing dan. Nog wel een jaartje wachten voor je fatsoenlijk op dat ding kunt rijden dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf niet. En mag ik van mijn man ook nietniet dat ik DAAR naar luister
Hier is woensdag standaard pannenkoekendagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Tally het volgende:
Pannenkoeken. Klinkt als een goed idee. Ik had bloemkool in huis maar totaal geen zin in en ik ben ook de helft vergeten voor de ovenschotel. En met aardappels en vlees ga ik het echt niet eten![]()
Dus even wat pannenkoekenmeel halen!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloem, snufje zout, vanille-suiker, eieren en melk niet in huis?
Ja 2 weken na het kopen van de motor kwamen we er achter dat ik zwanger wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een slechte timing dan. Nog wel een jaartje wachten voor je fatsoenlijk op dat ding kunt rijden dus
Wij hadden vrijdag als standaard snackdag. Maar de laatste maanden is alles om gegooid, dus dat ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is woensdag standaard pannenkoekendag
helaas is het aardbeienseizoen voorbij en ik moet nog iets echt lekkers als alternatief bedenken
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja 2 weken na het kopen van de motor kwamen we er achter dat ik zwanger wasEerste opmerking (na het drogen van mijn tranen) was nu kan ik nog niet rijden op mijn nieuwe motor
Rust en regelmaat dame!!!quote:[..]
Wij hadden vrijdag als standaard snackdag. Maar de laatste maanden is alles om gegooid, dus dat ook
Die krijgt onze dame ook. Maar wijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]Goed stellen van prioriteiten is belangrijk
[..]
Rust en regelmaat dame!!!
Ja, was ff schrikken.quote:
Ik wel, mn vriendje is nog steeds niet van de schrik bekomen...quote:
kan ik me voorstellen.... ben je al bij een dokter geweest?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wel, mn vriendje is nog steeds niet van de schrik bekomen...
Enkel deze post gelezen.. dacht dat je zwanger wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wel, mn vriendje is nog steeds niet van de schrik bekomen...
Dat had ik zelf al wel gegokt hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het daar nog volop zomer is?
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel deze post gelezen.. dacht dat je zwanger was
Toch maar even teruggelezen
Nee, dat moet ik deze week ff regelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:33 schreef rival het volgende:
kan ik me voorstellen.... ben je al bij een dokter geweest?
Dat vroegen de ambulancebroeders ook. Gelukkig kan ik bevestigen van nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Enkel deze post gelezen.. dacht dat je zwanger was
Toch maar even teruggelezen
Wil je geen klein wondertje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vroegen de ambulancebroeders ook. Gelukkig kan ik bevestigen van niet
Wij wilden goedkoop met zon in oktober met toegang tot cultuur. En dan is het westen van Turkije een goede optie jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat Turkije opnterecht een slechte naam heeft overigens. JDe bevolking is heel vriendelijk, het eten is heerlijk en er zijn veel mooie plekken qua natuur en cultuur. Daarnaast heb je er ook best veel goede hotels.
Natuurlijk heb je er ook straten met allemaal nep Ed Hardy shirts en low budget all ins vol russen en tokkies, maar als je een beetje oplet hoef je daar helemaal niet in verzeild te raken.
Opnemen zonder iets te kopen gaat niet. Of je moet een camera hebben of een pc hebben die het kan. Misschien is het te downloaden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
My nerd people ik heb weer hulp nodig
weet iemand hoe je iets op kunt nemen van tv als je geen dvd of video recorder hebt? of hoe je dingen terug kunt kijken op een.be zonder vlaming te zijn?
tnx![]()
nee het is niet te downloadenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opnemen zonder iets te kopen gaat niet. Of je moet een camera hebben of een pc hebben die het kan. Misschien is het te downloaden.
Nu nog niet.quote:
Gewoon later naar college gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
nee het is niet te downloaden
en het is heel spannend maar ik heb zo college
Heet dat niet ooitgemist ? ooitgemist.be ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
My nerd people ik heb weer hulp nodig
weet iemand hoe je iets op kunt nemen van tv als je geen dvd of video recorder hebt? of hoe je dingen terug kunt kijken op een.be zonder vlaming te zijn?
tnx
ja maar daar kun je niet kijken als je geen belg bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Heet dat niet ooitgemist ? ooitgemist.be ofzo?
Ik neig er naarquote:
Oquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daar kun je niet kijken als je geen belg bent
discriminatie!!
Die kunnen tegenwoordig al tapdansen in de baarmoeder!quote:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kunnen tegenwoordig al tapdansen in de baarmoeder!
nee, ik heb geen baarmoederquote:
ligt eraan, kook je lekker, hoe goed poets je, etc etc.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wil iemand mij hebben als stagiaire trouwens?
niemand wil me
het begint een beetje pijn te doen
deze week waar we alweer op woensdag zitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat moet ik deze week ff regelen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:09 schreef Pheno het volgende:
En dan serieus, in welke richting zoek je een stage? Onderwijs was het toch?
Ik heb geen huisarts in Rotterdam, ik moet ff gaan rondbellen, maar ik heb t een beetje druk op mijn werk..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:11 schreef rival het volgende:
deze week waar we alweer op woensdag zitten?
nooit te druk voor je eigen gezondheid schat!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen huisarts in Rotterdam, ik moet ff gaan rondbellen, maar ik heb t een beetje druk op mijn werk..
Dat klopt, ik ga zo gelijk mijn huisarts bellen met de vraag of ik in Rotterdam mag bloedprikken zonder eerst bij hem langs te gaan en de uitslag via de telefoon te ontvangenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef rival het volgende:
nooit te druk voor je eigen gezondheid schat!
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ga zo gelijk mijn huisarts bellen met de vraag of ik in Rotterdam mag bloedprikken zonder eerst bij hem langs te gaan en de uitslag via de telefoon te ontvangen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
ach ja het komt vast wel goed, maar ik ben die afwijzingen niet gewent
ander jaren heb ik telkens 2/3 scholen aangeschreven waar ik wilde zijn en altijd bij allemaal aangenomen
beetje jammer als mensen mijn awesomeness niet willen zien
Ik lees dat het niet aan jouw awesomeness ligt, maar aan de regelsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar omdat ik het versneld doe wil ik mijn stage nu lopen, die je normaal in je 3e jaar doet
maar die 3e jaars wisten natuurlijk vorig jaar al dat ze een stage plek moesten hebben dus die hebben alle plekjes ingepikt
en ik dacht: ik heb al een diploma dus je kunt mij er best tussen frotten ergens in het rooster (ik bedoel, niemand hoeft mijn handje vast te houden) maar ja regels he dus dat mag niet
iets glimmends en een afrokapsel!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
Beetje voor mijn tijd namelijk
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
Beetje voor mijn tijd namelijk
doe het buiten facebook om. facebook is zo laf vind ik. een man toont ballen, en als dat goed gaat zijn echte ballen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hi R&Pers, even een minipeiling houden.
Leuke vrouw ontmoet in zakelijke context, heb sterk het vermoeden dat ze mij wel ziet zitten. Heb haar op Facebook gevonden maar ik word niet geacht haar achternaam te weten. Toevoegen oder nicht?
Het alternatief is wachten tot volgende week, dan kom ik d'r waarschijnlijk nog wel een paar keer tegen, dus de noodzaak is niet gigantisch. Loop buiten de kroeg bovendien liever geen blauwtjes..
Ik ga gewoon niet meer naar de stadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Je mag ook door de regen fietsen, natuurlijk
Nepwijf!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet meer naar de stad.
Het was sowieso niet om te shoppen natuurlijkquote:
Dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
doe het buiten facebook om. facebook is zo laf vind ik. een man toont ballen, en als dat goed gaat zijn echte ballen.
als ie up and running is wil ik wel een keertje komen kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Morgen beetje mee spelen. Echt draaien pas over paar weken als ik alle kabels en dingen heb.
Ik maak wel een filmpjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
als ie up and running is wil ik wel een keertje komen kijken.
Ja, en ik geniet er ook nog eens van!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En jij laat je zo commanderen?
Oef. Lastige keuze wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dan dump je hem en ga je er met mij vandoor.
Oh jij bent er zoéén!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, en ik geniet er ook nog eens van!
Proxy?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daar kun je niet kijken als je geen belg bent
discriminatie!!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Post dan gewoon "Hey jongens, doe eens slijmen om een verhaal over mijn moeder".
Het is kennelijk ook zo gegroeid dat jij vrij snel in de verdediging schiet. Dat is ook niet zo gek, maar wees jij dan een beetje de wijste en ga er niet zo op inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Tegan het volgende:
Het gaat me er helemaal om dat ze me niet moet vertellen hoe ik in mijn relatie moet zijn. Als ik tips wil en nodig heb heb ik zelf een mond om die te vragen. Maar ga er niet bij voorbaat al vanuit dat ik er niets van kan en hulp nodig heb.
Mja, ik kan er gewoon ook niet zo goed tegen idd. Maar voornamelijk nu omdat ze heel goed weet dat ze me op deze manier boos krijgt en het toch al jaar in jaar uit blijft doen. Death wish? Kan ze niet gewoon normaal met me omgaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is kennelijk ook zo gegroeid dat jij vrij snel in de verdediging schiet. Dat is ook niet zo gek, maar wees jij dan een beetje de wijste en ga er niet zo op in
Ik snap je wel, maar je kunt je soms beter concentreren op je eigen reactie. Dat is makkelijker te veranderen namelijk. De aanpak van er keihard tegenin gaan heeft tot nu toe niet echt gewerkt toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik kan er gewoon ook niet zo goed tegen idd. Maar voornamelijk nu omdat ze heel goed weet dat ze me op deze manier boos krijgt en het toch al jaar in jaar uit blijft doen. Death wish? Kan ze niet gewoon normaal met me omgaan.
Mja, dat zeg ik zo vaak. Maar dan meer in de vorm van. "Mam, dit moet je echt nooit meer zeggen!" En dan is het volgende week weer zover. Na 300 keer zeggen heb je wel genoeg gezegd, en ga je maar meteen voor ergeren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zeg je niet gewoon een keer: mam, je gaat te ver nu en ik stel dit niet op prijs dus ik ga nu weg
en dan ook weg gaan
werkt bij mijn ouders prima
Gaat zo lastig in de auto. Dan hebben we meestal zulke gesprekken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Daarom moet je dan ook weg gaan
duidelijk voor allebei en je hoeft niet meer te luisteren naar het gedoe
Weglopen zodat beide partijen met hun frustraties blijven zitten is de meest constructieve manier om zulke dingen op te lossen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Daarom moet je dan ook weg gaan
duidelijk voor allebei en je hoeft niet meer te luisteren naar het gedoe
ze heeft toch al uitgelegd wat haar frustratie is? Als die ander niet wil luisteren zou ik niet blijven zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weglopen zodat beide partijen met hun frustraties blijven zitten is de meest constructieve manier om zulke dingen op te lossen.
* MissMSX mompelt iets over behoeftes...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weglopen zodat beide partijen met hun frustraties blijven zitten is de meest constructieve manier om zulke dingen op te lossen.
Neem deze post van Rip wat meer ter harte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef Tegan het volgende:
Maar we gaan er toch nooit over uitkomen zolang mijn moeder zich overal teveel mee gaat bemoeien. Dat krijg je er niet uit.
Dus of wachten tot ze dood is zodat ik me niet meer kan ergeren. Of contact verbreken.
Verander je eigen strategie en je gaat zien dat het effect heeft op je moeder. Beweren dat het vooral aan je moeder ligt, is vooral het creëren van een legitimatie voor jezelf dat jij niks aan jezelf hoeft te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Ripley het volgende:
Ik snap je wel, maar je kunt je soms beter concentreren op je eigen reactie. Dat is makkelijker te veranderen namelijk. De aanpak van er keihard tegenin gaan heeft tot nu toe niet echt gewerkt toch?
ik snap hem niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over behoeftes...
Ik had de behoefte om sarcastisch te reageren op de post van rhu.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX mompelt iets over behoeftes...
Zoek eens op nonviolent communication. Wil je graag een link geven, maar via mobiel gaat dat vaak zo kutquote:
Dat is geen goede behoeftequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had de behoefte om sarcastisch te reageren op de post van rhu.
Nonviolent communication. Exact zo'n gesprek komt aan bod in een opgenomen sessie die ergens op YouTube zwerftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:18 schreef Tegan het volgende:
Ja maar wat moet ik dan veranderen? Ik geef al duidelijk aan steeds als ze te ver gaat. Maar dat helpt niet.
Ik weet alleen dat als ik haar weken niet spreek het altijd heerlijk rustig is in mijn hoofd enzo.
Maar het voelt wel goed.quote:
ik heb het gelezen maar zit ook mobiel dus dat leest niet zo fijn dus ik heb vast wat gemist maar wat als degene met wie je wil communiceren dan nog steeds niet luistert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek eens op nonviolent communication. Wil je graag een link geven, maar via mobiel gaat dat vaak zo kut
Dat is ook niet geweldloos.quote:
Dan kun je dat accepteren. Of nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het gelezen maar zit ook mobiel dus dat leest niet zo fijn dus ik heb vast wat gemist maar wat als degene met wie je wil communiceren dan nog steeds niet luistert?
Ik had toch al geen leven toen ik op FOK! kwam.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:37 schreef CherryLips het volgende:
12 jaar van je leven naar de klote
Gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
En dierendag!
En 20 jaar Bijlmerramp!
En 1 jaar iPhone 4S!
Wat een feestdag!
Gisteren alleen maar groente gegeten, moet ik vandaag even compenseren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]! extra veel dier eten vandaag!
Anders had je mij nooit leren kennenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had toch al geen leven toen ik op FOK! kwam.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik ga toch eens op de website van de Bijenkorf kijken:
Aantal wachtenden voor u: 31621
Verwachte tijd entree: langer dan een uur
Verwachte tijd in wachtrij: langer dan een uur
Wat was mijn leven dan leeg geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had je mij nooit leren kennen
Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfde organisatie als LiveNation volgens mij.
Met het belangrijke verschil dat LiveNation WEL interessante dingen verkoopt. Die ook alleen bij hun te koop zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al twee jaar op een rij heb ik ~45m moeten wachten op LL kaarten, terwijl ik meteen vanaf starttijd in de rij stond. Ik kan het handlenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Als dit LiveNation was zat ik nu wel redelijk te flippen denk ik.
AND COUNTINGquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik ga toch eens op de website van de Bijenkorf kijken:
Aantal wachtenden voor u: 31621
Verwachte tijd in wachtrij: langer dan een uur
Normale inschrijvingen zijn al een ramp daar, moet je nagaan wat voor ellende het er nu is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)angstudeerboete.html
Aah gut, de mensen moeten ook een keer werken
Begint die DDD bullshit nou ook hier?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
AND COUNTING![]()
Aantal wachtenden voor u: 45215
Verwachte tijd in wachtrij: langer dan een uur![]()
Ben blij dat ik niet zo'n fan ben en zonder moeite de browser kan sluiten
Waar nog meer dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begint die DDD bullshit nou ook hier?
Ach man, daar zijn die wiev'n al een week over aan het kwetteren hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begint die DDD bullshit nou ook hier?
Ik zie nu van die tergend langzaam kruiopende blauwe balkjes voor me... (lowlands).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dan ook de doelgroep.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach man, daar zijn die wiev'n al een week over aan het kwetteren hier.
Ah, jij moest er ook aan denken dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al twee jaar op een rij heb ik ~45m moeten wachten op LL kaarten, terwijl ik meteen vanaf starttijd in de rij stond. Ik kan het handlen
Bij de daadwerkelijke bijenkorfquote:
Nee erger, er staat een portierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu van die tergend langzaam kruiopende blauwe balkjes voor me... (lowlands).
In m'n hoofd dan he. Niet op m'n scherm. Ik ga toch niet in de rij *fysiek danwel electronisch) staan voor een "aanbieding"
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Geachte klant, het is erg moeilijk om uit alle dwaze artikelen iets moois uit te kiezen, daarom is het erg druk op debijenkorf.nl. De portier heeft het toelaten van klanten enkele momenten gepauzeerd. Bedankt voor uw geduld.
Wehe dwaze artikelen
Dit is de vrouwelijke equivalent van de verkoop van de nieuwe iPhone.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
O o o
Nou ja, je moet toegeven... de Bijenkorf doet het slim
Ook zoiets stoms jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is de vrouwelijke equivalent van de verkoop van de nieuwe iPhone.
Ik ging alleen ff kijken, ik ben helemaal niet van de DDD. Kansloos gedoequote:
Ik ga volgende week ergens wel een keer naar de restjes kijken (ze hebben heel vaak gay films in de aanbieding tijdens de DDD en die raken toch nooit opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ging alleen ff kijken, ik ben helemaal niet van de DDD. Kansloos gedoe
Zullen we als een malle gaan F5-en om al die schaapjes te etteren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ging alleen ff kijken, ik ben helemaal niet van de DDD. Kansloos gedoe
en stug door blijven fokken!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef ArTiC het volgende:
ik sta ook in de wachtrij bij de bijenkorf, niet omdat ik iets wil kopen, gewoon omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |