Best jammer is dat he. Ik heb hetzelfde hoor, terwijl ik cadeautjes krijgen toch zo leuk vindt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, nu is het meestal, "geef maar geld, dan kan ik van het totaal bedrag iets leuks kopen".
Duidelijk toch? Ik kan niets leuks meer kopen.
Hehehe jaquote:
Ik vind het ook wel leuk om te krijgen. Met trouwen van mijn jongste zoon, een ketting gekregen met drie verschillende hangertjes erbij. Vind ik dan toch wel speciaal, eentje draag ik nu ook dagelijks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Best jammer is dat he. Ik heb hetzelfde hoor, terwijl ik cadeautjes krijgen toch zo leuk vindt!
Jouw kinderen zijn al wat ouder dan die van mij denk ik? Die van mij is 11, die is nog wel erg bezig met cadeautjes, en ik vertik het om hem geld te geven. Dit jaar kreeg hij een special edition van een gamequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om te krijgen. Met trouwen van mijn jongste zoon, een ketting gekregen met drie verschillende hangertjes erbij. Vind ik dan toch wel speciaal, eentje draag ik nu ook dagelijks.
Voor de jongens zelf ga ik meestal mee winkelen en kopen we samen wat. Vind het toch leuker dan alleen maar geld. Of ik verzamel het geld en bestel dan iets.
Ja, ze zijn wat ouder. Ze mochten getuigen zijn bij mijn bruiloft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn al wat ouder dan die van mij denk ik? Die van mij is 11, die is nog wel erg bezig met cadeautjes, en ik vertik het om hem geld te geven. Dit jaar kreeg hij een special edition van een game
Aah, dat lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wat ouder. Ze mochten getuigen zijn bij mijn bruiloft.
O kijk, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Deed het ook bij geboorte, iets voor het oudere broertje/zusje iets meenemen en voor de ouders. De kleine krijgt meestal wel genoeg.
Ik kreeg een weekendje Maastrichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar van lief verwacht ik dus echt wel een cadeautje!
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijnquote:
Of hij maakt hem zelf afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijn
Dat mag ie nietquote:
Ik wil net zeggen, liever wel hints, en flink duidelijke ook bij sommige mensenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vraag ook nog altijd kado's en geen geld
en ik geef eigenlijk geen hints, ik vind het leuk als mensen zelf wat bedenken
van mama krijg ik vaak kleren en dan zoeken we die samen uit
papa geef ik wel hints want die is niet zo goed er in
O dat zou ik echt nooit willen , dat een ander dat voor me betaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zou ook leuk zijn ja! Maar ik denk dat hij mij mijn tattoo laat afmaken, ook erg fijn
Oh ik vind het wel lief. Ik heb er wel bij gezegd dat dit niet betekent dat hij stiekem ergens zijn initialen in kan laten verwerkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou ik echt nooit willen je, dat een ander dat voor me betaald
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruikenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou ik echt nooit willen , dat een ander dat voor me betaald
Dat had die ene muts met die mislukte tattoo toch ook gedaan? Die had een Groupon-bon gekregen en die hele tattoo was verklootquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruiken
Ohdiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die ene muts met die mislukte tattoo
Geef maar aan mij, ben nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel leuk. Iemand een cadeaubon voor de tattooshop cadeau doen, en dan beledigd zijn als ze 'm niet gebruiken
Ja alleen leuk bij een Diederik-jan of Anne-sophie natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ben nog lang niet klaar
Wat impliceer jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja alleen leuk bij een Diederik-jan of Anne-sophie natuurlijk.
Ja als je dat aan jou geeft ga je je er niet over kunnen frustreren, en moet je 'm ook daadwerkelijk betalen. Dan is de lol eraf.quote:
Ms heet ik ook wel Anne-Sophiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja als je dat aan jou geeft ga je je er niet over kunnen frustreren, en moet je 'm ook daadwerkelijk betalen. Dan is de lol eraf.
Ja jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
In dat geval bedoelde ik Marie-loise
ik ook!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou heel ouderwetsch het hele jaar door een verlanglijstje bij
Ja, maar hij net niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die weten dat jij niet zo heet. Dat je niet eens een dubbele naam hebt.
niet Marie-louise?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
In dat geval bedoelde ik Marie-loise
Jepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ook juist leuk om te zien wat andere verzinnen voor mij
zegt toch ook wat over hoe ze je zien en zo
Dat doe ik ook wel jaquote:
SoundCloud group Dark Minimalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Tegan het volgende:
Doe eens een linkje naar een muziekje van Soundcloud?
http://soundcloud-download.com/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SoundCloud group Dark Minimal
en dan de tweede (old railway station)
Alsof rhu dat iets kan schelen, gezien de vraag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Tegan het volgende:
http://soundcloud-download.com/
Je kan hem ook kopen, dus denk niet dat de user er zo blij mee is als jij hem zomaar gebruikt.
Ik dacht, ik zeg het evenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof rhu dat iets kan schelen, gezien de vraag.
Zesjescultuurmentaliteit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben al blij dat ik voortaan een powerpoint kan maken, laat staan dit soort onzin....
dus ik wil er niet al te veel moeite voor doen
ik krijg geen cijfer alleen een vinkjequote:
Dat moet officieel gezien ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ah tnx T! kon hem gratis downloaden!
Nou ja ik heb maar een paar seconden nodig voor een opdracht voor school
maar ik had er best voor willen betalen hoor
als het moest
Je mag gewoon audio en video downloaden voor eigen gebruik. Die school opmerking is het enige wat het dubieus maakt.quote:
Voor eigen gebruik ja. Niet voor schoolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag gewoon audio en video downloaden voor eigen gebruik. Die school opmerking is het enige wat het dubieus maakt.
Ik weet nog goed, vroegûh, toen je niet meer dan 1 ei per dag mocht, en niet meer dan 2~3 p/wquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:06 schreef L-E het volgende:
Ik eet twee gekookte eitjes, en dan ga ik weer lekker in bed liggen denk ik.
Dat was alleen bij het slag mensen dat nu vindt dat je prima kunt leven op alleen rauwe groente zonder supplementen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, vroegûh, toen je niet meer dan 1 ei per dag mocht, en niet meer dan 2~3 p/w
Wat heb jij nu weer voor icon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof rhu dat iets kan schelen, gezien de vraag.
Hoe'st met de nieuwe brommer?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:10 schreef Tally het volgende:
Ik werk vandaag nog "ff" en dan ga ik gewoon weekend houden
En ik mag niets doen thuis tot ik weer moet werken dinsdag! HA!
Niet dat ik dat kan
Nu al?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik ga overstappen op speltbrood
Ik eet ook al minder vlees. Straks ga ik nog links stemmen
Ik heb er nog niet op gereden en zal voorlopig nog niet rijden ookquote:
Ik heb gister heel goed gegeten! Met veel groenten enzo. Het was alleen voor nietsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn avondeten gister bestond uit een croissantje, krijg nu de verlate vreetziekte.
Nee, ik moet even goed op mezelf letten. Gezond eten enzoquote:
Geef je ook 's avonds over?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister heel goed gegeten! Met veel groenten enzo. Het was alleen voor niets
Alles lekker uitgequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
Ik heb gister heel goed gegeten! Met veel groenten enzo. Het was alleen voor niets
Blijven zoeken, misschien ligt er nog een winnend staatslot!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef L-E het volgende:
Ik vond net een blik knakworsten in de la!
Dat is niet eetbaar CL. Wat ze ook tegen je zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven zoeken, misschien ligt er nog een winnend staatslot!
Lekker hequote:
No worries hoor. Dat links stemmen gaat nog wel 100 jaren duren. Maken wij dus niet meer meequote:
Ja die vond ik ook erg viesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
noujah zeg, dat is de lekkerste
stukken beter dan de wiskey-cocktail
Er zit geen kilometerteller op?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet op gereden en zal voorlopig nog niet rijden ook
Mijn man heeft afgelopen weekend een weekendlang op het ding gereden in Friesland.
Hij vind hem lekker rijden maar ergert zich aan de rest die niet zo snel rijdt als hij
Met dat ding heb je dit niet in de gaten dat je snel te hard rijdt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik moet even goed op mezelf letten. Gezond eten enzo
Vanavond pannenkoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |