2 keer? Jemigquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Wat woon ik toch in een eindbazenstad![]()
Dit is op een gegeven moment pal bij mij om de hoek gefilmd...
Zal het zo eens gaan bekijken, moet eerst nog een bericht aftypenquote:
Schiedam is inderdaad geweldigquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een zooitje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
WAS MEINEN SIE JETZT PIENHOOquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Dat Hitler-filmpje kom je overal weer tegen ja
eensch. om de 1 of andere reden heb ik het idee dat bij een lipdub altijd een liedje geplaybackt wordt?quote:
Hier een daar wordt er wel iets geplaybackt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. om de 1 of andere reden heb ik het idee dat bij een lipdub altijd een liedje geplaybackt wordt?
neemt niet weg dat ik het een vermakelijk filmpje vind
playbacken vind ik een groot woord voor die happende vissenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier een daar wordt er wel iets geplaybackt.
Van begin tot eind gekeken, pure tofheid!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Van begin tot eind gekeken, pure tofheid!
En terecht. Apple is bagger.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Deze gast is een beetje anti-Apple zo te horen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht. Apple is bagger.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht. Apple is bagger.
Apple fan?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
Ik was net te laat met m'n 'En het gebash begint in 3, 2, 1...'.
Stiekem toch een Samsung tablet?quote:
Die had ik laatst ook ja, op recept van de dokter. Helpt tegen hoofdpijn enzulks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem toch een Samsung tablet?
Ik vind het laptopje wel fijn als ik TV kijk. Kan ik lekker tegelijkertijd fokkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Verzonden vanaf mijn laptop![]()
Wat ik dan weer eigenlijk baggerdingen vind, maar helaasch ontbreekt het me aan ruimte voor een desktop
Dat kan ook prima met een tablet of smartphonequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het laptopje wel fijn als ik TV kijk. Kan ik lekker tegelijkertijd fokken
Smartphone vind ik niet handig fokken. Tablet klopt, maar die dingen zijn wel belachelijk duur voor wat je krijgt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan ook prima met een tablet of smartphoneAch, ik vind een laptop vooral bagger om als enige te hebben, zou ik hiernaast ook nog een desktop hebben, zou ik al heel wat minder geneigd zijn om m'n laptop het raam uit te sodemieteren.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Verzonden vanaf mijn MacBook Pro.
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Verzonden vanaf mijn MacBook Pro.
quote:
ja dat dekt de lading wel zo'n beetje, heerlijke oppepper!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Van begin tot eind gekeken, pure tofheid!
Deed je een bloemistopleiding?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
[..]!!
Op m'n eerste opleiding moesten we werken met Tulip
Ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat dekt de lading wel zo'n beetje, heerlijke oppepper!
Neen. Een opleiding in electrotechniek, in combinatie met computers. Het ratelde aardig in computerland, er zou een hele bijzondere opvolger komen voor het werken in MS-DOS, versie 5.1 is de laatste waarmee ik heb mogen werken. Iets met Windowsquote:
Heerlijk die verhalen over oude computers. Vind het ook heerlijk om met die dingen te werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Een opleiding in electrotechniek, in combinatie met computers. Het ratelde aardig in computerland, er zou een hele bijzondere opvolger komen voor het werken in MS-DOS, versie 5.1 is de laatste waarmee ik heb mogen werken. Iets met Windows
Op mijn Apple 2 gaat het gesmeerd andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk die verhalen over oude computers. Vind het ook heerlijk om met die dingen te werken.
Maar ze zijn niet handig om op te fokken
Hier gaat het ook prima hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op mijn Apple 2 gaat het gesmeerd anders
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier gaat het ook prima hoor.
Verzonden vanaf telraam
Persoonlijk vind ik de mogelijkheden van tegenwoordig toch een stuk handigerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk die verhalen over oude computers. Vind het ook heerlijk om met die dingen te werken.
Maar ze zijn niet handig om op te fokken
Is er al een grapje over spijkerschrift gemaakt?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Is er al een grapje over spijkerschrift gemaakt?
Toen emo nog leuk was.quote:
Ik heb ooit bij Total Request bij Michiel The Middle aangevraagd en die werd toen gedraaid.quote:
Total Request was altijd zo leuk heh. Zonde dat dat weg is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij Total Request bij Michiel The Middle aangevraagd en die werd toen gedraaid.
Tof hè.
Ik kan me zelfs heugen dat ik een nep email adres had aangemaakt en dat ik 2 platen in 1 uur gedraaid heb gekregen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Total Request was altijd zo leuk heh. Zonde dat dat weg is.
Juist!quote:
Enorm tof, G. Moet je vaker doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij Total Request bij Michiel The Middle aangevraagd en die werd toen gedraaid.
Tof hè.
Sowwwww knap hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me zelfs heugen dat ik een nep email adres had aangemaakt en dat ik 2 platen in 1 uur gedraaid heb gekregen.
Toen heb ik 3 dagen gefapt om die krankzinnige prestatie
Ik krijg jeuk van haar en dat nummer. En wel op plekken waar je net niet kan krabbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plaat van Carice is goed alleen kan ze niet zingen. Een soort Pete Yorn/Scarlett Johansson en She&Him
quote:
Begrijpelijk. Maar ik kan ze alle 3 nét hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van haar en dat nummer. En wel op plekken waar je net niet kan krabben
Wat? Welke 3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar ik kan ze alle 3 nét hebben.
Ik ga nooit naar de bios, de bios rent vast hard weg als ik eraan komquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh noesjuhhhh binnenenkort is carice in de bioscoopjen met Alles Is Familie (Dus je doet het er maar mee!!!1111)
Ga je wel zien zekor!!1![]()
D:d;d;d
Scarlett bij Pete op de plaat, She+Him en Carice.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat? Welke 3?![]()
Het is al laat en ik ben blond
Toch jammer, de bioscoop is echt dé manier om een film te zien. Zeker tegenwoordig nu ze magistrale 2K digitale filmprojectors hebben staan in alle Nederlandse bioscopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios, de bios rent vast hard weg als ik eraan kom
Ah, dank voor de duidelijkheid!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scarlett bij Pete op de plaat, She+Him en Carice.
Das toch al zeker een jaar of 15 geleden dat ik er voor het laatst ben geweest, denk ook dat ik er nooit meer ga komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch jammer, de bioscoop is echt dé manier om een film te zien. Zeker tegenwoordig nu ze magistrale 2K digitale filmprojectors hebben staan in alle Nederlandse bioscopen
Ik begrijp dat niet zo. Maarja ik ben dan ook wel een film-o-fielquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Das toch al zeker een jaar of 15 geleden dat ik er voor het laatst ben geweest, denk ook dat ik er nooit meer ga komen
Heel in het kort; lange relatie gehad, die meneer vond het nooit zo tof om ergens heen te gaan. Na m'n scheiding bleef ik zo'n beetje alleen over, mensen die we gezamenlijk kenden trokken zijn kant op, mijn vriendinnen woonden samen en kregen kinderen. Dan blijft er weinig over om mee heen te gaan, jarenlang geleefd als Toos Vriendloos en alleen durf ik zoiets nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet zo. Maarja ik ben dan ook wel een film-o-fiel. Je zou gewoon eens zo een mega bios moeten bezoeken voor een film die je tof vind.. er is veel veranderd in 15 jaar.
Het enige wat irriteert zijn kneuzen die in de donkere zaal met een felle smartphone gaan ziten. Die moeten aan het gas.
Oh jee, sorry schat. Dat wist ik uiteraard niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel in het kort; lange relatie gehad, die meneer vond het nooit zo tof om ergens heen te gaan. Na m'n scheiding bleef ik zo'n beetje alleen over, mensen die we gezamenlijk kenden trokken zijn kant op, mijn vriendinnen woonden samen en kregen kinderen. Dan blijft er weinig over om mee heen te gaan, jarenlang geleefd als Toos Vriendloos en alleen durf ik zoiets niet
Ach, ik ben ook al vaker alleen geweest. Maar dan wel naar films die ik écht leuk vind.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel in het kort; lange relatie gehad, die meneer vond het nooit zo tof om ergens heen te gaan. Na m'n scheiding bleef ik zo'n beetje alleen over, mensen die we gezamenlijk kenden trokken zijn kant op, mijn vriendinnen woonden samen en kregen kinderen. Dan blijft er weinig over om mee heen te gaan, jarenlang geleefd als Toos Vriendloos en alleen durf ik zoiets niet
Voelde me niet aangesproken/aangevallen/etc hoor! Zo erg is het nou ook weer niet, heb m'n leven inmiddels weer aardig opgepaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh jee, sorry schat. Dat wist ik uiteraard niet.
I said nothing!
Goedzo!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
Heb m'n leven inmiddels weer aardig opgepakt
Dat denk ik zo vaak.quote:
Doodeng... Ga sowieso amper ergens alleen heen, daar word ik doodongelukkig vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook al vaker alleen geweest. Maar dan wel naar films die ik écht leuk vind.
Snap wel dat je dat niet doet overigens, daar niet van.
Alles wat je uitpoept boeit mij!11!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Maar wat zal jullie dat boeien
[..]
Goedzo!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles wat je uitpoept boeit mij!11!!!
Beide vrolijk, dus schaamteloos approvedquote:
Cool!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Beide vrolijk, dus schaamteloos approved
Dank je, zelfs dat kan ik soms zijnquote:
wtf?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verkeerde tivoli, ook ooit gehad
Voor de deur bij De Helling terwijl ik bij Oudegracht moest zijn. Waren te laat binnen uiteindelijkquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Duck ben je daar weer
Oh wacht ff
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Hou je bek maar schreeuwwijf
(ochtendhumeur, kutfiles)
Alicia Keys dacht ik... Maar als ik 3fmfan moet geloven was het Emeli Sande??? Geen idee, ken dat nummer nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Welk schreeuwwijf bedoel je?
Mogguh trouwens!
Vroegâh was ook alles beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:50 schreef alors het volgende:
Ik ben maar weer 90s week aan het terugluisterenheb een tijdje de hedendaagse hits aangehoord, maar dat valt dan toch weer tegen.
Zekerquote:
Druk schooldagje met gillende koppijn. Fijn, van die lokalen waarvan de ramen niet open kunnenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Druk schooldagje met gillende koppijn. Fijn, van die lokalen waarvan de ramen niet open kunnen
Echt ranzig. Het stinkt, het is warm en je kakt er enorm van inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat hebben wij ook wel eens ja. Of van die stinkende groepsruimtes voor het project
.
Waar zit je?
Ik zat gister in Lquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt ranzig. Het stinkt, het is warm en je kakt er enorm van in![]()
Zit in E op het moment
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt ranzig. Het stinkt, het is warm en je kakt er enorm van in![]()
Zit in E op het moment
Terugzwaai! Geniet ervan, ik mag nog een paar uurtjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Zwaai vanuit T, ik ga zo richting huis
Flirt gemist door die plaat, ik kan hem echt niet aanhorenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsssssssssssssssssssssssssssst stil maar met je geschreeuw
ja ik trek 'm ook slechtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Flirt gemist door die plaat, ik kan hem echt niet aanhoren
Nog 25 minquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga es ergens anders gevaarlijk doen joh.
Dank je.quote:
Dat moet Michiel toch met enig sarcasme gebracht hebben, hoop ik...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef alors het volgende:
MENSEN!!! ZET ALLE ALARMEN!!!!! OM HALF 8 PRIMEUR VAN DE NIEUWE KANE BIJ METMICHIEL!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
oh, dan haak ik ruim voor die tijd even afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef alors het volgende:
MENSEN!!! ZET ALLE ALARMEN!!!!! OM HALF 8 PRIMEUR VAN DE NIEUWE KANE BIJ METMICHIEL!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Gelukkig is er dan De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef alors het volgende:
![]()
en dat nummer van lana del rey, wat een deprimerende grafplaat zeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Wat een bullshit, 90 seconden draaien.
Lana del Rey, niets mis mee joh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dat nummer van lana del rey, wat een deprimerende grafplaat zeg.
zo, genoeg gezeur van mijn kant weer
Ben je nu nog steeds op school? Tot hoelaat nog johquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef minthy het volgende:
Ik ga vreemd. Q staat op in de kantine.
Ik voel me vies
Tot zolang ik zin heb. Of nee, dan was ik een paar uur geleden al thuis geweest...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds op school? Tot hoelaat nog joh
Ah oke, omdat het moet dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot zolang ik zin heb. Of nee, dan was ik een paar uur geleden al thuis geweest...
Werken aan portfolio, had ik hem nu toch maar voor de vakantie ingeleverd
Ik heb een vermoeden.quote:
quote:
Wansmaak woensdag ten toptwitter:giel3fm twitterde op dinsdag 02-10-2012 om 21:38:03Luister je morgenvroeg mook? Dubbel dwaze dag! @moketheband doet hun nieuwe album LIVE & @kaneofficial komt langs met de gloednieuwe single! reageer retweet
Moke is wel ok geweest. Ooit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Wansmaak woensdag ten toptwitter:giel3fm twitterde op dinsdag 02-10-2012 om 21:38:03Luister je morgenvroeg mook? Dubbel dwaze dag! @moketheband doet hun nieuwe album LIVE & @kaneofficial komt langs met de gloednieuwe single! reageer retweet
Haaiquote:
quote:
Taylorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef miieejj het volgende:
[..]moke is nog altijd beter dan one direction en taylor swift
Neen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef miieejj het volgende:
[..]moke is nog altijd beter dan one direction en taylor swift
Taylor is lievvvquote:
Maar kan alleen niet zingen.quote:
Nee, als ik moet kiezen tussen een deprimerende band met wannabe's of een vrolijke band met wannabe's geef ik de voorkeur aan het laatste.quote:
ja.. ze is lief.. als de dj;s haar niet draaien...quote:
Wellusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar kan alleen niet zingen.
-quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, als ik moet kiezen tussen een deprimerende band met wannabe's of een vrolijke band met wannabe's geef ik de voorkeur aan het laatste.En Taylor Swift is gewoon
Vooroordelen. Ze hoort net zo goed op 3fm als dat Gers Pardoel daar hoort. En al die 'alternatieve' dansmeuk die Rabbering draait.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. al die 15 jarige puber meisjes die denken dat taylor swift country of rock maken ja..![]()
die muts hoort gewoon niet op 3fm
Zeg eens "man man man"?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. al die 15 jarige puber meisjes die denken dat taylor swift country of rock maken ja..![]()
die muts hoort gewoon niet op 3fm
Mee eens, maar dat maakt het nog niet goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooroordelen. Ze hoort net zo goed op 3fm als dat Gers Pardoel daar hoort. En al die 'alternatieve' dansmeuk die Rabbering draait.
Verhuis je dan ook naar het desbetreffende topique?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef miieejj het volgende:
volgens mij moet ik kx radio luisterendaar word geen taylor swift gedraaid..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verhuis je dan ook naar het desbetreffende topique?
Dat is persoonlijke smaak, een mening. Wat jij bagger vindt kan een ander FAN-FUCKING-TASTISCH vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat maakt het nog niet goed.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke smaak, een mening. Wat jij bagger vindt kan een ander FAN-FUCKING-TASTISCH vinden
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MOET IK TEGEN JE INGAAN DAN?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, geef je me nu gewoon gelijk?!
Maak me gek, dan gooi ik m'n haar losquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MOET IK TEGEN JE INGAAN DAN?!
Jammer dat je die quote over KX hebt weggehaald. Op KX draaien ze ALLES. Als de dj van dienst het maar leuk vindt. Ik heb Slayer opgevolgd horen worden door de Kelly Family. Alles kan. En dat, dat is het mooie aan KX. Geen old school VPRO-denken, maar gewoon draaien wat je leuk vindt.quote:
okequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jammer dat je die quote over KX hebt weggehaald. Op KX draaien ze ALLES. Als de dj van dienst het maar leuk vindt. Ik heb Slayer opgevolgd horen worden door de Kelly Family. Alles kan. En dat, dat is het mooie aan KX. Geen old school VPRO-denken, maar gewoon draaien wat je leuk vindt.
Dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jammer dat je die quote over KX hebt weggehaald. Op KX draaien ze ALLES. Als de dj van dienst het maar leuk vindt. Ik heb Slayer opgevolgd horen worden door de Kelly Family. Alles kan. En dat, dat is het mooie aan KX. Geen old school VPRO-denken, maar gewoon draaien wat je leuk vindt.
daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Er is genoeg slechte muziek die naar mijn idee niet op 3fm 'thuishoort' maar er is ook voldoende goede muziek die op 3fm niet gedraaid wordt omdat er een etiket op zit die er maar niet af gewrikt wil worden.
Een nummer van Take That wordt niet gedraaid omdat het Take That is terwijl het wel gedraaid zou worden als het van The Killers zou zijn. Wat dat betreft vond ik het een geweldige actie van Giel om destijds 'Kids' aan te kondigen als de nieuwe van de Killers om te kijken wat voor reacties erop zouden komen. Genoeg positieve. Maar vervolgens wordt het dan helemaal niet meer gedraaid.
Een nieuw nummer van Gers wordt met veel bombarie aangekondigd en gelauwerd terwijl het nog niet eens in de Guilty Pleasure om 10 voor 12 zou worden gespeeld als het van Dries Roelvink was.
Maar dat heb je met alle radiozenders en eigenlijk heeft iedereen van die vooroordelen en etiketten geplakt.
Ik vind bijvoorbeeld een nummer Kane altijd bij voorbaat kut omdat het van Kane is, of het nou goed blijkt te zijn of niet. Daar ben ik dan ook heel eerlijk in.
en hier ook. luister zelden kx omdat ik het soms wat te extreem vind. aan de andere kant is mijn mp3-speler dat ook. als ik dat ding op shuffle zou zetten zou ik bijv van Carly Rae Jepsen via Anal Cunt langs Underworld in Mudayne terecht kunnen komen. en dan neem ik niet eens de afslag Abbaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Prima film ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
HaHA! Okee wauw 3rdRock Project X is echt een achterlijk vette film man wauw. Echt totaal over de top en bizar.
Heel veel vette muziek ook. Ja, dit is denk ik echt de meest krankzinnige film die ik ooit heb gezien
ik heb me er ook kostelijk mee vermaakt ja. maar de meest krankzinnige film ooit is het bij lange na niet. zoek dan bijvoorbeeld eens op Shinboru (Symbol), reGOREgitated Sacrifice of, iets toegankelijker, Detention (uit 2011)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
HaHA! Okee wauw 3rdRock Project X is echt een achterlijk vette film man wauw. Echt totaal over de top en bizar.
Heel veel vette muziek ook. Ja, dit is denk ik echt de meest krankzinnige film die ik ooit heb gezien
Battle Royale vind ik bijvoorbeeld ook vrij bizar, maja Japanners.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me er ook kostelijk mee vermaakt ja. maar de meest krankzinnige film ooit is het bij lange na niet. zoek dan bijvoorbeeld eens op Shinboru (Symbol), reGOREgitated Sacrifice of, iets toegankelijker, Detention (uit 2011)
Thin White Duke is wel leuk, maar het origineel doet me altijd denken aan de goede ouwe tijd met DerRudyquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik Rudy niet zo hoog heb zitten als een groot deel van de posters hier. Best aardig enzo, maar dat voetstuk? Neu...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thin White Duke is wel leuk, maar het origineel doet me altijd denken aan de goede ouwe tijd met DerRudy
boioioioingggggquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor! Bovendien is het donker, je kan de rozen niet eens zien... Ik vraag me af of ze nog wel eens bloeienquote:
Vond het een onwijs leuk programma altijd. MoveYourAss of hoe het ook heette ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Rudy niet zo hoog heb zitten als een groot deel van de posters hier. Best aardig enzo, maar dat voetstuk? Neu...
*hard wegrent*
*rent mee*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Rudy niet zo hoog heb zitten als een groot deel van de posters hier. Best aardig enzo, maar dat voetstuk? Neu...
*hard wegrent*
http://www.moviemeter.nl/film/71261 toch wel deze he? gisteren gezien en ik vond het een puinhoop. heb het in het horrortopic ong omschreven als Scott Pilgrim vs the World meets Scream meets Donnie Darko meets random highschoolflick meets ransom slasher meets Zombieland. een puinhoop aan genres en onnavolgbare verhaallijnen. ik vond em prachtigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb even een 1080p mkvtje gevonden van Dentention Rock.. binnenkort in dit thuistheater
japanners idd. die kunnen er wat van. zoek bijv eens naar The Machine Girl, Tokyo Gore Police of Stacey: attack of the schoolgirl zombies (oid)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Battle Royale vind ik bijvoorbeeld ook vrij bizar, maja Japanners.
Die titels ken ik inhoudelijk ook welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/71261 toch wel deze he? gisteren gezien en ik vond het een puinhoop. heb het in het horrortopic ong omschreven als Scott Pilgrim vs the World meets Scream meets Donnie Darko meets random highschoolflick meets ransom slasher meets Zombieland. een puinhoop aan genres en onnavolgbare verhaallijnen. ik vond em prachtig
[..]
japanners idd. die kunnen er wat van. zoek bijv eens naar The Machine Girl, Tokyo Gore Police of Stacey: attack of the schoolgirl zombies (oid)
Jazeker diequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/71261 toch wel deze he?
op zijn tijd wel. maar ik ben dan ook echt een filmveelvraat. kijk gemiddeld een dikke 400films per jaar in allerlei genresquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die titels ken ik inhoudelijk ook welmaar niet allemaal gezien, ben er niet zo fan van eigenlijk.
Stenders vind ik ook niet meer zoveel aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het een onwijs leuk programma altijd. MoveYourAss of hoe het ook heette ook.
Vooral tov Stenders/Roosmarijn.
Stenders vind ik een lul en Roosmarijn een saai mens. Maar ze staan eenmaal in de programma's voor alternatieve muziek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Stenders vind ik ook niet meer zoveel aan
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Stenders vind ik ook niet meer zoveel aan
Roos vind ik prima, kan ik goed naar luisteren. En ze is niet zo overdreven als de andere dames, vind ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders vind ik een lul en Roosmarijn een saai mens. Maar ze staan eenmaal in de programma's voor alternatieve muziek.
Geef mij maar Annemiek. Ik vind Roos juist enorm overdreven en ergerlijk domme opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Roos vind ik prima, kan ik goed naar luisteren. En ze is niet zo overdreven als de andere dames, vind ik
Persoonlijk vind ik het precies andersomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij maar Annemiek. Ik vind Roos juist enorm overdreven en ergerlijk domme opmerkingen maken.
Daar geniet je van hé hé héquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het precies andersom![]()
Hebben we toch nog ruzie
Ach ben je ook weer gelukkig.quote:
ik vind het beiden nietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij maar Annemiek. Ik vind Roos juist enorm overdreven en ergerlijk domme opmerkingen maken.
Yin en yang liggen weer op een rijtje hier, thanks!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ben je ook weer gelukkig.
Probleem is dat Annemiek ondanks dat ze zwanger is nog steeds katers krijgt in het weekend. Kortom herhaalt veel te veel in d'r weekendshow. Het is nooit origineel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klodder mayo erbij, dat neutraliseertquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Van een Mexicano ga je echt enorm uit je bek ruften.
Einde dienstmededeling :-)
Curryquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Klodder mayo erbij, dat neutraliseert
Mayo? Nee mang pindasausquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Klodder mayo erbij, dat neutraliseert
quote:
Daar wordt ie alleen maar pittiger vanquote:
Ook lekker!quote:
We maken een cocktailquote:
Had vanmiddag een broodje frikandel, zonder speciaal. Gewoon mayo, zo speciaal hoeft het van mij allemaal nietquote:
Hoe meer je er op gooit hoe duurder het wordt. Damn wat een prijzen in die kantinesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Had vanmiddag een broodje frikandel, zonder speciaal. Gewoon mayo, zo speciaal hoeft het van mij allemaal niet
Ik heb ooit een broodje frikandel speciaal in een lift gegeten die naar een metroperron ging (ja ik was een asociale hork ik weet het, het spijt me) en toen was er een stukje uit gevallen in die lift. Die volgende middag stonk het nog in die liftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Had vanmiddag een broodje frikandel, zonder speciaal. Gewoon mayo, zo speciaal hoeft het van mij allemaal niet
De lekkerste frikandellen zijn de frikandellen uit de muur. DIe kan je vaak de volgende dag nog proevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broodje frikandel speciaal in een lift gegeten die naar een metroperron ging (ja ik was een asociale hork ik weet het, het spijt me) en toen was er een stukje uit gevallen in die lift. Die volgende middag stonk het nog in die lift
Waterfiets speciaalquote:
Avondeten is nog gekker...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe meer je er op gooit hoe duurder het wordt. Damn wat een prijzen in die kantines![]()
Wat is daar aso aan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broodje frikandel speciaal in een lift gegeten die naar een metroperron ging (ja ik was een asociale hork ik weet het, het spijt me) en toen was er een stukje uit gevallen in die lift. Die volgende middag stonk het nog in die lift
Dat meurt man.quote:
Het is wel top idd, dat welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Avondeten is nog gekker...![]()
Maar het eten is er wel helemaal prima
Trusten Duckje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is wel top idd, dat wel
Nu echt sloap'n
Ah, ik maak nooit gebruik van het OV, die geuren zijn mij vreemdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat meurt man.
Mensen die met zo'n Smullers friet met mayo+curry+uitjes in de trein gaan zitten... DIE LUCHT
Of in de bus, nog ergerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat meurt man.
Mensen die met zo'n Smullers friet met mayo+curry+uitjes in de trein gaan zitten... DIE LUCHT
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |