2 keer? Jemigquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Wat woon ik toch in een eindbazenstad![]()
Dit is op een gegeven moment pal bij mij om de hoek gefilmd...
Zal het zo eens gaan bekijken, moet eerst nog een bericht aftypenquote:
Schiedam is inderdaad geweldigquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een zooitje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
WAS MEINEN SIE JETZT PIENHOOquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Dat Hitler-filmpje kom je overal weer tegen ja
eensch. om de 1 of andere reden heb ik het idee dat bij een lipdub altijd een liedje geplaybackt wordt?quote:
Hier een daar wordt er wel iets geplaybackt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. om de 1 of andere reden heb ik het idee dat bij een lipdub altijd een liedje geplaybackt wordt?
neemt niet weg dat ik het een vermakelijk filmpje vind
playbacken vind ik een groot woord voor die happende vissenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier een daar wordt er wel iets geplaybackt.
Van begin tot eind gekeken, pure tofheid!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Van begin tot eind gekeken, pure tofheid!
En terecht. Apple is bagger.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Deze gast is een beetje anti-Apple zo te horen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht. Apple is bagger.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht. Apple is bagger.
Apple fan?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
Ik was net te laat met m'n 'En het gebash begint in 3, 2, 1...'.
Stiekem toch een Samsung tablet?quote:
Die had ik laatst ook ja, op recept van de dokter. Helpt tegen hoofdpijn enzulks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem toch een Samsung tablet?
Ik vind het laptopje wel fijn als ik TV kijk. Kan ik lekker tegelijkertijd fokkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
Verzonden vanaf mijn laptop![]()
Wat ik dan weer eigenlijk baggerdingen vind, maar helaasch ontbreekt het me aan ruimte voor een desktop
Dat kan ook prima met een tablet of smartphonequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het laptopje wel fijn als ik TV kijk. Kan ik lekker tegelijkertijd fokken
Smartphone vind ik niet handig fokken. Tablet klopt, maar die dingen zijn wel belachelijk duur voor wat je krijgt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan ook prima met een tablet of smartphoneAch, ik vind een laptop vooral bagger om als enige te hebben, zou ik hiernaast ook nog een desktop hebben, zou ik al heel wat minder geneigd zijn om m'n laptop het raam uit te sodemieteren.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Verzonden vanaf mijn MacBook Pro.
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Verzonden vanaf mijn MacBook Pro.
quote:
ja dat dekt de lading wel zo'n beetje, heerlijke oppepper!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Van begin tot eind gekeken, pure tofheid!
Deed je een bloemistopleiding?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
[..]!!
Op m'n eerste opleiding moesten we werken met Tulip
Ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat dekt de lading wel zo'n beetje, heerlijke oppepper!
Neen. Een opleiding in electrotechniek, in combinatie met computers. Het ratelde aardig in computerland, er zou een hele bijzondere opvolger komen voor het werken in MS-DOS, versie 5.1 is de laatste waarmee ik heb mogen werken. Iets met Windowsquote:
Heerlijk die verhalen over oude computers. Vind het ook heerlijk om met die dingen te werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Een opleiding in electrotechniek, in combinatie met computers. Het ratelde aardig in computerland, er zou een hele bijzondere opvolger komen voor het werken in MS-DOS, versie 5.1 is de laatste waarmee ik heb mogen werken. Iets met Windows
Op mijn Apple 2 gaat het gesmeerd andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk die verhalen over oude computers. Vind het ook heerlijk om met die dingen te werken.
Maar ze zijn niet handig om op te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |