Ach, ga toch koken mens.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Waar trek jij die conclusie nou weer uit. Ik ben bij tot S07E01. Verder kan volgens mij niet.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Nee joh, ies mooi.Als ik bang ben iets te weten te komen, ga ik niet in de topics rondhangen. Maar goed, wie ben ik?
Waarom ga je anders in een topic hangen? Om iets ouds te weten te komen, of iets nieuws?
Ik kom in topics om te discussiëren over reeds uitgezonden afleveringen van een serie. Ik kom hier om meningen van anderen te lezen en waar ik het nodig acht te reageren op deze meningen. Ik kom hier om mijn eigen mening te uiten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef Abed het volgende:
[..]
Hier komen als je niet helemaal bij bent.
Niet meteen alles gezien hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Deze opmerking staat gelijk aan: ik ben uitgeluld.quote:
Het is niet aan anderen om te bepalen of mensen dat wel of niet hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
En alsof je de discipline hebt om niet op een 'spoiler' te klikken.
Ik heb dat niet gezien want ik kijk de serie, niet de interviews.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:41 schreef MAHL het volgende:
Serieus, als ik daadwerkelijk spoilers plaats over wat er gaat gebeuren dit seizoen en beschrijvingen van komende afleveringen post, al is het maar oppervlakkig, snap ik dat mensen dat niet willen weten. Maar kom op, dat Yvonne Strahovski meespeelt dit seizoen is algemeen bekend, zijn interviews met haar geweest over haal rol dit seizoen, en nog is enkel het feit dat ze meespeelt een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Bedankt voor het gebruik maken van de spoilerfunctie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat nou zo moeilijk?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Dat moet jij weten. Ik wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:01 schreef shiznuts het volgende:
But, I don't give a shit either if someone does.
Nee, topics zijn er vooral om episodes te bespreken die al uitgezonden zijn. Al het andere dat kan spoileren voor toekomstige episodes moet een waarschuwing bij of spoilertags.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Nee joh, ies mooi.Als ik bang ben iets te weten te komen, ga ik niet in de topics rondhangen. Maar goed, wie ben ik?
Waarom ga je anders in een topic hangen? Om iets ouds te weten te komen, of iets nieuws?
Sowieso: trailers kijken van een serie waarvan je weet dat die al goed isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef June. het volgende:
Voor mij wel. Chuck volg ik niet en heb haar niet in trailers gezien. En het is geen grote spoiler, maar vind het toch jammer..
Hoe kun je dat nou niet begrijpen, mensen kijken trailers om te weten wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Sowieso: trailers kijken van een serie waarvan je weet dat die al goed is. Ik kijk werkelijk waar nooit trailers, totaal onbegrijpelijk waarom mensen dat doen
![]()
.
Oh vandaar hahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet begrijpen, mensen kijken trailers om te weten wat er gaat gebeuren.
Why so serious?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Ik wel.
En gelukkig ben jij niet degene die voor mij dingen bepaalt. Daar ben ik erg blij mee want anders zou mijn leven een stuk minder fijn zijn.
Omdat ik spoilers heel erg vervelend vind, ik hoopte dat dat nu wel duidelijk was geworden.quote:
Als ik de nieuwe aflevering nog niet heb gezien, kom ik hier ook niet. Maar als ik die wel heb gezien kom ik hier om over de aflevering te praten, niet om spoilers te lezen over wat nog komen gaat. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Bij mij dus nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zij een rol zou krijgen was toch al algemeen bekend en heb ik ook al meerdere malen gelezen in dit topic. Een spoiler vind ik het dan ook niet.
quote:
Tja, als je zo gaat redeneren kun je beter alles in een spoiler gaan zetten. Bij de aankondiging van dit seizoen werd al bekend dat zij mee zou spelen. En de interviews met haar zijn afgenomen ver voordat de eerste episode werd uitgezonden, dus een spoiler kan ik het echt niet noemen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:19 schreef June. het volgende:
[..]
Als ik de nieuwe aflevering nog niet heb gezien, kom ik hier ook niet. Maar als ik die wel heb gezien kom ik hier om over de aflevering te praten, niet om spoilers te lezen over wat nog komen gaat. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
[..]
Bij mij dus nietIk volg het topic namelijk pas weer sinds dit seizoen. Heb verder nu dit keer ook eens geen interviews en trailers gezien, en dan krijg je dit
En dus ja, nu begint het hier mee, maar waar ligt dan de grens? Meerdere kleinere spoilers zijn geen spoilers?
Ah, de volgende man zonder principes komt zn opwachting maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:34 schreef matthijst het volgende:
Wow, nieuw toppunt van jankeritis: sjenken om een foto.
Want, oeh, nu weet ik dat er een blondje voorbij gaat komen en dat Dexter voorlopig nog niet dood gaat of opgepakt wordt.
Al het beeldmateriaal van episodes wat nog niet is uitgezonden moet inderdaad onder een spoiler ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, als je zo gaat redeneren kun je beter alles in een spoiler gaan zetten. Bij de aankondiging van dit seizoen werd al bekend dat zij mee zou spelen. En de interviews met haar zijn afgenomen ver voordat de eerste episode werd uitgezonden, dus een spoiler kan ik het echt niet noemen.
Normaal wel ja, maar in dit geval vind ik dat niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Al het beeldmateriaal van episodes wat nog niet is uitgezonden moet inderdaad onder een spoiler ja.
Gelukkig bepaal jij dat niet voor anderen dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar in dit geval vind ik dat niet.
Dude, wat wordt er verpest met die foto dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah, de volgende man zonder principes komt zn opwachting maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |