quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deb verdient een betere foto in de OP.
Let's hope soquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef shiznuts het volgende:
Quinn en Batista gaan volgende keer naar de stripclub waar Yvonne werkt?
Vond het niet zo erg. Ik dacht dat in eerste instantie ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die misleidende voorstukjes altijd zo irritant he.. dat het net leek alsof hij ging vluchten naar het buitenland.
True, hij wou alleen maar Dexters vriend zijn en respect krijgen omdat ze allebei zo duister zijn van binnen. Maar Dexter wil geen vrienden zijn en dat irriteert die intern mateloos, dat 'ie wraak gaat nemen vanwege Dexter z'n afkeer van die gast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wtf, die Louis spoort echt helemaal niet
Zijn ontsnappingskit had niets te maken met een ontsnapping droeftoeterquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Sowieso sloeg dat op het vliegveld nergens op, want hij had z'n ontsnappingskit al gepakt toen hij nog niks van die Ukrainer wist.
WTF hoe kunnen sommigen nu nog klagen?quote:
Denk niet dat ze daar op terugkomen, vond ik ook het enige minpuntje aan de aflevering (buiten dat we wat te weinig eyecandy te zien kregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:40 schreef June. het volgende:
Enige wat ik wel een beetje minder vond was die kill in het vliegveld. Dat kan niet anders dan uitkomen, camera's bekijken en klaar. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Hoe zou dat in het echte leven gaan? Dode vent en Dexter worden opgeroepen (last call for passengers!) maar worden dus uiteindelijk no-shows bij de gate. Vliegtuig vertrekt met enige vertraging, maar wordt daar normaal gesproken nog onderzoek naar gedaan? De no-shows waren immers ingechecked....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:40 schreef June. het volgende:
Enige wat ik wel een beetje minder vond was die kill in het vliegveld. Dat kan niet anders dan uitkomen, camera's bekijken en klaar. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Zij speelde de dodequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:34 schreef robdriessen het volgende:
En dan nog iets: Ally McBeal (Calista Flockhart) zou in de eerste ep hebben gezeten. Heeft iemand haar gezien?
Ik zocht haar ook al ja! Maar ze was inderdaad het lijk ofzo...maar zo'n actrice zal niet zomaar een rol accepteren als lijk. Later kwam ik erachter dat t alleen benoemd was dat ze dit seizoen zou meespelen..en dat hebben ze dus maar zo gebracht dat ze in episode 1 meespeelde. Zelfde met die chick uit Chuckquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:34 schreef robdriessen het volgende:
En dan nog iets: Ally McBeal (Calista Flockhart) zou in de eerste ep hebben gezeten. Heeft iemand haar gezien?
Bronquote:According to IMDB, Ally McBeal herself, Calista Flockhart (below), will appear in at least one episode in a yet undisclosed role
Mja, hoe legt 'ie die 'hand' van de icetruckkiller-evidence uit dan? En dat Deb steeds meer herinnert van wat er toen gebeurd was toen ze daar op die tafel lag. En heeft 'ie dat pakje zelf trouwens ooit opengemaakt, stond die niet altijd op de koelkast? Dokes had z'n slides gevonden, een getaway-bag verstopt 'ie heel slim, maar het ultieme te linken bewijs houdt 'ie nog altijd in de airconditioningunit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:02 schreef planethugo het volgende:
prima aflevering. Geinig hoe Dexter probeert om Deb toch nog voor de gek te houden met de meest idiote smoesjes en dat hij nog denkt dat ze t gelooft ook. Prima dat ze nu achter alles gaat komen, al zal Dexter dat met de ice truck killer wel voor zichzelf houden gok ik
[..]
bedoelde de Bay Harbor Butcher... dat is toch nog het meest pijnlijke als ze daarachter komt. Dat Doakes door zijn kennis over Dexter het slachtoffer werd maar versleten werd als idioot en seriemoordenaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, hoe legt 'ie die 'hand' van de icetruckkiller-evidence uit dan? En dat Deb steeds meer herinnert van wat er toen gebeurd was toen ze daar op die tafel lag. En heeft 'ie dat pakje zelf trouwens ooit opengemaakt, stond die niet altijd op de koelkast? Dokes had z'n slides gevonden, een getaway-bag verstopt 'ie heel slim, maar het ultieme te linken bewijs houdt 'ie nog altijd in de airconditioningunit.
Ik houd het goed voor mogelijk dat ze dat denkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk niet dat Debb hem verdacht / verdenkt van die moord op die agent in 7x01. Die indruk had ik absoluut niet.
De Lewis 'weet' volgens mij van Dexters 'dark passenger'. Die gast is een computernerd, een hacker. Hij heeft Dexter gewezen op een zoekmachine (eliotsearchengine.com) die alles weet te vinden. Ik denk dat die searches gelogged zijn en Lewis toegang heeft tot Dexters computer door een backdoor ofzo en zelf de searches linkt aan opeens vermiste personen. Lewis wilde een computerspel maken waarbij je zelf de moordenaar speelde, Dexter vond dat bespottelijk en ziek, want wie 'wil' er nu voor 'kiezen' om een seriemoordenaar zijn? Via de babysitter probeert Lewis dichterbij Dexter te komen, hij is z'n grote 'idool', daar Lewis en Dexter allebei iets duisters bij zich dragen en hij iemand gevonden heeft waarmee hij dat gemeenzaam heeft.quote:Wat ik niet helemaal snapte ( ik had seizoen 6 niet gezien ) is waarom die gast ( Lewis? ) zijn bankaccount dicht gooide? Werkt die bij een bank ofzo, of wat zijn zijn motieven? Ik vond dat heel erg raar. Weet die dat Dexter een serial killer is? Is er ooit ruzie geweest oid?
Ik zou dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Of gewoon wachten tot het seizoen voorbij is en dan alle eps in één keer kijken op een luie zondagmiddag.
Ik alleen als ik het heel druk hebquote:
Kwam juist op mij over als een opslagruimte waar gevonden spullen werden gedroptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat met het vliegveld vond ik vooral raar omdat het in de bagageruimte was - normaal heb je daar toch juist camera's omdat er zoveel diefstal is van laptops/etc door medewerkers? Lijkt me raar om dan juist in die ruimte iemand te vermoorden, en ook ervan uit kan gaan dat er gedurende de hele tijd niemand binnenkomt of binnen wil komen.
Klopt 'you're in a place where things are forgotten'. Bovendien was die ruimte voor unclaimed baggage net afgesloten en stond er een bordje met de openingstijden. Dus daar zou wel niemand komen meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Kwam juist op mij over als een opslagruimte waar gevonden spullen werden gedropt
toch had hij hem ook direct in die zak kunnen trappen en elders een kill room kunnen opzettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Klopt 'you're in a place where things are forgotten'. Bovendien was die ruimte voor unclaimed baggage net afgesloten en stond er een bordje met de openingstijden. Dus daar zou wel niemand komen meer.
Prison Break moet je gezien hebben!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef robdriessen het volgende:
Oh God, als we over het actief volgen van series gaan hebben.... ik doe mijn best maar ik er zijn er te veel.
Actief: Dexter, Once Upon A Time, Grimm, CSI, Californication, Sherlock, The Borgia's, Game of Thrones
Al in bezit, maar stilliggend: Doctor Who (zit nu aan het begin van serie 4 vanaf de reboot), Homeland, Big Bang Theory, The Walking Dead, Treme
Ooit, als ik er tijd voor vind ga ik nog op zoek naar (en beginnen aan): Sons of Anarchy, Breaking Bad, Prison Break, Modern Family, Torchwood, Newsroom, Sopranos
Mja, maar die hele situatie was ook wel on-Dexter-achtig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
toch had hij hem ook direct in die zak kunnen trappen en elders een kill room kunnen opzetten
Klopt. Hij had z'n vluchtkit bij zich, niet zijn kill-kit. Kijk ook maar naar de situatie: slachtoffer ligt vast met spanbanden, niet met plastic en tape. Kill gebeurt niet met messen (heeft ie niet bij zich) maar met een plastic zak en een hamer (?)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, maar die hele situatie was ook wel on-Dexter-achtig.
En begrijp nog altijd niet waarom 'ie altijd een bloodslide neemt, maar van die gast niet...?
Misschien omdat 'ie z'n kit niet bij zich had (die Debra vond) en in eerste instantie niet op killjacht van huis ging?
Maar hij was er wel op uit die Rus te pakken, dus waarom nam 'ie z'n killkit niet meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klopt. Hij had z'n vluchtkit bij zich, niet zijn kill-kit. Kijk ook maar naar de situatie: slachtoffer ligt vast met spanbanden, niet met plastic en tape. Kill gebeurt niet met messen (heeft ie niet bij zich) maar met een plastic zak en een hamer (?)
Hij moest door een metaaldetectorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar hij was er wel op uit die Rus te pakken, dus waarom nam 'ie z'n killkit niet mee.
Die krijgt ie niet door de douane mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar hij was er wel op uit die Rus te pakken, dus waarom nam 'ie z'n killkit niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deb zegt het wel 100 keer in een aflevering en inderdaad verschrikkelijk irritant dat gepiepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:57 schreef resque het volgende:
hoe irritant zeg die piepjeswat zouden ze daar toch zeggen?
Dan weet ik niet waar jij je EP vandaan haalt maar gecensureerd heb ik 'm nog nooit binnen gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:57 schreef resque het volgende:
hoe irritant zeg die piepjeswat zouden ze daar toch zeggen?
Hij doelt op de filmpjes in de spoiler.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij je EP vandaan haalt maar gecensureerd heb ik 'm nog nooit binnen gehad.
Ah, got it.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij doelt op de filmpjes in de spoiler.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er staan ook al twee scenes uit de volgende aflevering op youtube, en natuurlijk kon ik mij niet inhouden.Nu kon ik me ook niet inhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er spannend uit!
Ik heb het bij de 1e 5 seconden gehouden.. meer wil ik niet weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu kon ik me ook niet inhoudenZiet er spannend uit!
Ik moest kijken...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb het bij de 1e 5 seconden gehouden.. meer wil ik niet weten.
Ik zou beginnen met Breaking Badquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef robdriessen het volgende:
Oh God, als we over het actief volgen van series gaan hebben.... ik doe mijn best maar ik er zijn er te veel.
Actief: Dexter, Once Upon A Time, Grimm, CSI, Californication, Sherlock, The Borgia's, Game of Thrones
Al in bezit, maar stilliggend: Doctor Who (zit nu aan het begin van serie 4 vanaf de reboot), Homeland, Big Bang Theory, The Walking Dead, Treme
Ooit, als ik er tijd voor vind ga ik nog op zoek naar (en beginnen aan): Sons of Anarchy, Breaking Bad, Prison Break, Modern Family, Torchwood, Newsroom, Sopranos
Nogmaals, je spoort niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef Stefan het volgende:
Ik vind t een kutserie en ja, heb heel S1 gezien
Rest van de seizoenen ook ff kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef Stefan het volgende:
Ik vind t een kutserie en ja, heb heel S1 gezien
ik snap dat eigenlijk wel, seizoen 1 is niet het beste.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef Stefan het volgende:
Er is teveel echt goed spul dat ik geen behoefte heb aan een serie die ik niks aan vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |