abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:39:19 #176
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117516431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')

Beterschap
dank je, HM voor komende weekend maar uit mijn hoofd gezet.
Wel even mailtje gestuurd of ze nog een waterboy nodig hebben
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:39:50 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117516463
Dat is mooi klote, rd -O-
F means you're fucked
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:40:27 #178
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117516493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef YUR het volgende:
Dat is mooi klote, rd -O-
inderdaad,ik heb het gevoel dat ik de laatste maand weinig plezier aan het lopen beleef.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:41:37 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117516556
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad,ik heb het gevoel dat ik de laatste maand weinig plezier aan het lopen beleef.
Eigenlijk wel sinds je vakantie toch? Zou het komen doordat je compleet uit je ritme bent geraakt?
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:41:43 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_117516563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Nawww -O- *Roosvicee doorschuift... Komt wel goed, verkoudheid is altijd klote...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:43:08 #181
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117516657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Eigenlijk wel sinds je vakantie toch? Zou het komen doordat je compleet uit je ritme bent geraakt?
dat gevoel heb ik inderdaad YUR, voor de vakantie ging het fantastisch maar daarna niet echt lekker meer gelopen.

Misschien voor de vakantie te veel gedaan, wie het weet mag het zeggen en achteraf is het makkelijk te zeggen maar het gaat gewoon niet lekker...tot 10-15km gaat het als een speer, daarboven wordt het zeuren.

Zit er nu aan te denken om de marathon te schrappen, weer rustig opbouwen en me te richten op de Luxmore Grunt
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:44:05 #182
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117516708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik inderdaad YUR, voor de vakantie ging het fantastisch maar daarna niet echt lekker meer gelopen.
Zit er nu aan te denken om de marathon te schrappen, weer rustig opbouwen en me te richten op de Luxmore Grunt
Dat is misschien wel zo wijs ja... soms moet je ff een stapje terug nemen
F means you're fucked
pi_117516767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dank je, HM voor komende weekend maar uit mijn hoofd gezet.
Wel even mailtje gestuurd of ze nog een waterboy nodig hebben
He bah, wat een schijtzooi RD. Kop op!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_117516814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Misschien voor de vakantie te veel gedaan, wie het weet mag het zeggen en achteraf is het makkelijk te zeggen maar het gaat gewoon niet lekker...tot 10-15km gaat het als een speer, daarboven wordt het zeuren.

Is een marathon eigenlijk wel wat voor je? Trailrunning lijkt mij veel meer jouw ding.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:47:43 #185
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117516888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

He bah, wat een schijtzooi RD. Kop op!
komt goed hoor Mossel, volgend jaar is er weer een marathon en zijn mijn omstandigheden hopelijk iets beter om te trainen.
En de Luxmore Grunt is iets waar ik eigenlijk meer naar uit kijk dan de marathon, vooral het sfeertje wat daar heerst.
De Luxmore Grunt is onderdeel van de Keppler Challenge, een 60km mountain run dus daar komen de echte doorbijters op af.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:49:45 #186
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117516992
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Is een marathon eigenlijk wel wat voor je? Trailrunning lijkt mij veel meer jouw ding.
dat vraag ik me ook af TWC, de afstand op zich wel,maar meer van het asfalt af.
en je hebt ook hele lange trails van bijv. 50km... misschien iets voor de nabije toekomst
pi_117517355
ben weer terug en zit op de bank uit te hijgen!
tempoloop 5km in 27.40. ik loop gewoon koud tempoloop dus de eerste km`s is altijd warmdraaien.
toch eens kijken hoe ik loop als ik eerst een warming up doe.
wel erg vlak gelopen.
nu liep ik elke km steeds iets harder en op het laatst het gevoel dat ik zweefde.
ging voor het eerst weer erg lekker zonder mijn knie te voelen.
pas met uitwandelen begon het licht te trekken.

http://runkeeper.com/user/storm666/activity/122190391

@ mossel fijn dat je je lies niet hebt gevoeld. kun je toch weer rustig opbouwen.
@Rd hoe rot het ook is. je moet wel plezier in het lopen blijven houden en als dat betekend dat je je wat rustiger gaat voorbereiden op waar je echt naar uitkijkt dan gefrustreerd een doel proberen te bereiken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:56:11 #188
123170 alors
zlata1234
pi_117517369
Zo eindelijk les 3 kunnen lopen. Begin was moeizaam, kwam eerst niet lekker in het ritme. Maar het ging gaandeweg steeds beter. Begin zelfs een beetje moe te worden van de lange looppauzes, daar word ik alleen maar koud van, na een minuutje ben ik wel weer op adem.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:57:30 #189
18653 crew  D.
pi_117517447
Ik kom me hier ook maar even melden :Y

Jaren geleden besloten te gaan hardlopen, maar na een paar weken kreeg ik pijn in mijn schenen.
Volgens de huisarts kwam dat doordat ik te voortvaren van start was gegaan. Mijn hardloopschoenen heb ik toen (figuurlijk) ingeruild voor een hometrainer. Het doel destijds was afvallen, en de hometrainer deed zijn werk.

Nu kwam onlangs een collega met de vraag of ik met hem de 10km van de Venloop wilde gaan lopen. Omdat ik al tijden weer eens iets aan mijn conditie wilde gaan doen leek me dit de juiste stok achter de deur om te beginnen.

Fanatiek, maar iets minder voortvarend dan jaren geleden om spierpijn te voorkomen, ging ik van start. Helaas. Weer spierpijn. Een weekje rust en weer opnieuw beginnen hielp niet. De spierpijn was gelijk weer terug.

Nu had een vriend aangeraden te gaan lopen met een 'running coach'. Ik heb er toen eentje 'binnengehaald' en toen bleek dat er best aardige muziek op stond (wel welkom tijdens het hardlopen) besloot ik er mee te beginnen. Met zo'n coach zou ik immers nooit te voortvarend bezig zijn, dus dat zou de oplossing moeten zijn.

Ook nu weer gelijk spierpijn. Damn. Dan kon het maar 1 ding zijn besloot ik: de schoenen.
Ik had destijds nieuwe schoenen aangeschaft speciaal voor dit doel, maar kennelijk waren deze niet goed (genoeg).

Ik heb toen een analyse laten doen, en...wow! Ik voelde gelijk dat het goed zat, en nu achteraf snap ik niet dat er nog mensen zijn die hun hardloopschoenen bij wijze van spreken uit de folder uitzoeken.

Ben inmiddels in mijn 2e week met mijn 'running coach' en de spierpijn is weg. Nu hopen dat mijn conditie voldoende meegroeit :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:58:57 #190
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117517529
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef winterstorm666 het volgende:

@Rd hoe rot het ook is. je moet wel plezier in het lopen blijven houden en als dat betekend dat je je wat rustiger gaat voorbereiden op waar je echt naar uitkijkt dan gefrustreerd een doel proberen te bereiken.
nail on the head Wintertje!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:00:20 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117517609
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef alors het volgende:
Zo eindelijk les 3 kunnen lopen. Begin was moeizaam, kwam eerst niet lekker in het ritme. Maar het ging gaandeweg steeds beter. Begin zelfs een beetje moe te worden van de lange looppauzes, daar word ik alleen maar koud van, na een minuutje ben ik wel weer op adem.
Goed bezig hoor ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef D. het volgende:
Ik kom me hier ook maar even melden :Y

Jaren geleden besloten te gaan hardlopen, maar na een paar weken kreeg ik pijn in mijn schenen.
Volgens de huisarts kwam dat doordat ik te voortvaren van start was gegaan. Mijn hardloopschoenen heb ik toen (figuurlijk) ingeruild voor een hometrainer. Het doel destijds was afvallen, en de hometrainer deed zijn werk.

Nu kwam onlangs een collega met de vraag of ik met hem de 10km van de Venloop wilde gaan lopen. Omdat ik al tijden weer eens iets aan mijn conditie wilde gaan doen leek me dit de juiste stok achter de deur om te beginnen.

Fanatiek, maar iets minder voortvarend dan jaren geleden om spierpijn te voorkomen, ging ik van start. Helaas. Weer spierpijn. Een weekje rust en weer opnieuw beginnen hielp niet. De spierpijn was gelijk weer terug.

Nu had een vriend aangeraden te gaan lopen met een 'running coach'. Ik heb er toen eentje 'binnengehaald' en toen bleek dat er best aardige muziek op stond (wel welkom tijdens het hardlopen) besloot ik er mee te beginnen. Met zo'n coach zou ik immers nooit te voortvarend bezig zijn, dus dat zou de oplossing moeten zijn.

Ook nu weer gelijk spierpijn. Damn. Dan kon het maar 1 ding zijn besloot ik: de schoenen.
Ik had destijds nieuwe schoenen aangeschaft speciaal voor dit doel, maar kennelijk waren deze niet goed (genoeg).

Ik heb toen een analyse laten doen, en...wow! Ik voelde gelijk dat het goed zat, en nu achteraf snap ik niet dat er nog mensen zijn die hun hardloopschoenen bij wijze van spreken uit de folder uitzoeken.

Ben inmiddels in mijn 2e week met mijn 'running coach' en de spierpijn is weg. Nu hopen dat mijn conditie voldoende meegroeit :P
Welkom! Die conditie komt vanzelf, zolang je het netjes vol houdt :Y
F means you're fucked
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:04:27 #192
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117517845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed bezig hoor ^O^

[..]

inderdaad, eerlijk duurt het langst
iedereen is hier puffend en hijgend begonnen en er zijn er heel wat die ondertussen de 10km kunnenlopen tijdens een wedstrijd dus dat moet jou ook lukken.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:06:57 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_117517981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, eerlijk duurt het langst
iedereen is hier puffend en hijgend begonnen en er zijn er heel wat die ondertussen de 10km kunnenlopen tijdens een wedstrijd dus dat moet jou ook lukken.
You can say that again :') de eerste keer dat ik Evy les 1 liep, dacht ik echt dat ik doodging...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117517995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Sjaak afhaak vandaag hier :@ ik wilde vanavond gaan lopen, maar ik was op m'n werk al moe. En toen ik in de trein ook nog in slaap viel, werd ik zo verrot wakker :X Ik sla dus een dagje over, morgen nieuwe kansen. Ennuh, rust is ook training, toch? O-)

@YUR, super-idee ^O^
Zo is dat, ik train mij beresterk! :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_117518015
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef YUR het volgende:
Lieve allemaal,

zaterdag 13 oktober gaan GotC, Quoi en ik een stukje hardlopen bij Kijkduin (Den Haag). Het doel is om gezellig kennis te maken met elkaar en met delen van het parcours van de Laan van Meerdervoortloop. Zijn er nog meer liefhebbers die gezellig mee willen lopen door de duinen en over het strand en na afloop een lekkere kop koffie/thee/warme choco te drinken ergens op Kijkduin? Het is de bedoeling dat we rond een uur of 10 's morgens al gaan lopen, want later op de dag is een groot deel van de route van de Laan van Meerdervoortloop in gebruik door een ander wedstrijdloopje (van de vereniging waar GotC en ik lid zijn).

Ik denk dat deze ochtend handig kan zijn voor de mensen die zich hebben ingeschreven voor de LVML, maar het is ook erg gezellig als er nog meer mensen komen!

Voor vragen, stuur me een PM of DM :)
^O^ O+

Deze week ontvang je PM ;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:08:48 #196
18653 crew  D.
pi_117518111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed bezig hoor ^O^

[..]

Over conditie maak ik me eigenlijk ook niet zo druk. Ik ben 'm al jaren kwijt, maar vind 'm vast weer :P Doorzettingsvermogen is mijn zwakke plek :Y
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:09:19 #197
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117518150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef D. het volgende:

[..]

Over conditie maak ik me eigenlijk ook niet zo druk. Ik ben 'm al jaren kwijt, maar vind 'm vast weer :P Doorzettingsvermogen is mijn zwakke plek :Y
Je zult niet de eerste zijn die geinspireerd raakt door dit topic :P
F means you're fucked
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:10:14 #198
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117518206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

^O^ O+

Deze week ontvang je PM ;)
Ik wacht m rustig af :)
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:10:30 #199
18653 crew  D.
pi_117518221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

You can say that again :') de eerste keer dat ik Evy les 1 liep, dacht ik echt dat ik doodging...
Ik train met Renate :Y

Ik heb ook Evy even geluisterd, maar ze was me niet streng genoeg, en ze draaide Bon Jovi :+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:11:31 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117518274
Toen ik vanmorgen in de auto zat, hoorde ik Bob Sinclar op de radio...World, hold on :{

Ik kreeg direct flashbacks naar moeilijke momenten tijdens mijn Evy-trainingen :{
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')