abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:25:36 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117578389
Balen Chanty :*
pi_117578522
Wat jammer Chanty :*
pi_117578539
Shit Chanty!
Hoe voel je je? Heb je die zwangerschapachtige klachten nog steeds?
E.
pi_117578594
Chanty, wat balen!! Succes met bellen en hopen dat ze snel iets kunnen doen!
Home is where the O+ is...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:46:43 #55
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117578867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Shit Chanty!
Hoe voel je je? Heb je die zwangerschapachtige klachten nog steeds?
Ik voel me net zoals ik me de afgelopen week heb gevoeld, prima. Had natuurlijk niet veel klachten. Slaap ook weer goed sinds twee nachten. Heb nu een afspraak voor volgende week donderdag voor een echo. Dan gaan ze kijken waarom er geen menstruatie op gang komt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117578956
Spannend :)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:55:46 #57
52229 Chanty
pi_117579078
Nah zo spannend is het niet. Zal wel eentje in de categorie zijn van 'doet ie anders nooit' :')
Stom lichaam }:|
pi_117591367
Toch alvast succes volgende week Chanty!

Hier is zowaar m'n menstruatie doorgebroken en niet zo'n beetje ook - gevalletje: "oh ja, zó voelde dat". Ben benieuwd hoe lang het duurt en of de boel dan weer functioneert. In dat geval is m'n NOD rond 1 november :). Spannend!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:18:33 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_117591871
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Logician78 het volgende:
Chen welkom :*

Wbt Asperger moeders en baby's/kinderen, als ze van jezelf zijn gaat dit gelukkig op de een of andere manier allemaal automatisch net zoals bij neurotypische moeders.
Ik ben hier in mijn werk ook nog geen uitzondering in tegen gekomen en ben zelf inmiddels zwanger van de 4e dus maak je geen zorgen dat gaat allemaal goedkomen. :)
Dit dus :) Tuurlijk zijn er dingen die wat zwaarder zijn, maar neem van mij aan: mocht je kindje autistisch zijn, dat komt hij super terecht, hij heeft een moeder die hem beter zal begrepen dan wie dan ook :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:20:59 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_117591960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ik vind het echt knap dat je zo goed uit kunt leggen waar je Asperger zich in uit. Je weet eigenlijk al van tevoren hoe je op dingen gaat reageren en kan er dan al rekening mee houden. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was hoor. Het komt helemaal goed! :Y
Goed dingen kunnen uitleggen en weten hoe je op dingen gaat reageren wil nog niet zeggen dat je er op het moment dat het gebeurd daadwerkelijk mee om kan gaan helaas :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:38:04 #61
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117592523
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Goed dingen kunnen uitleggen en weten hoe je op dingen gaat reageren wil nog niet zeggen dat je er op het moment dat het gebeurd daadwerkelijk mee om kan gaan helaas :)
Idd, ik kan prima uitleggen hoe "overprikkeling" "paniek" werkt e.d. maar in het moment zelf heb ik daar meestal helemaal niets aan.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117594933
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:38 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Idd, ik kan prima uitleggen hoe "overprikkeling" "paniek" werkt e.d. maar in het moment zelf heb ik daar meestal helemaal niets aan.
Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.

Moeilijk als het wordt, geloof ik dat het het zeker waard is. Anders begon ik er niet aan. Het is menselijk om van het positieve uit te gaan :).
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:45:56 #63
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117596496
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Cwen het volgende:

[..]

Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.

Moeilijk als het wordt, geloof ik dat het het zeker waard is. Anders begon ik er niet aan. Het is menselijk om van het positieve uit te gaan :).
En het is ook menselijk om het af en toe even niet te trekken, zelfs ouders zonder ass raken af en toe overprikkelt :)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:32:37 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_117605028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Cwen het volgende:

[..]

En mocht het even niet gaan, dan zijn er echt zat lotgenoten waar je even je verhaal kwijt kan en die je tips kunnen geven of je gewoon even kunnen steunen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:50:30 #65
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117618910
Dat is flink balen, Chanty... :*

Succes Cwen!
pi_117636350
Hallootjes! Ik mag me hier weer melden *O* Als ik mijn miskraam reken als een menstruatie val ik de komende dagen met mijn neus in de (geile) boter :9~
Ik wil er deze maand nog niet zo veel druk op zetten, maar ik ben wel weer begonnen met temperaturen :@
Ik ben benieuwd, want wat slijmproductie en temperatuur betreft is er nog geen eisprong te bekennen..
pi_117637146
Ik ben er even een paar weekjes niet.
Als ik terugkom hoop ik dat ik veel streepjes heb gemist.
Veel succes iedereen.
pi_117637211
Ga je met vakantie Sethiwe?
pi_117638282
Ja, heerlijk 3 weken weg. Heb nog geen zomervakantie gehad, dus gaan we nu Nl maar even ontvluchten.
pi_117639531
Heel goed! 8-) Veel plezier!
pi_117654292
Veel plezier Sethiwe!

Limone, hai! Balen dat je hier weer moet zijn... Ik heb geen idee of een miskraam als menstruatie gerekend mag worden, maar klus ze de komende dagen ;)
pi_117656673
Dankje Cwen! Ik heb jouw verhaal aan de zijlijn meegelezen en ik wilde er veel over zeggen, maar ik wist niet of ik daarmee de juiste toon aansloeg of dat het juist heel beledigend zou over komen, dus daarom maar even gelaten. Heel veel succes jij! ^O^
pi_117660395
Limone, dank je wel! En je mag zeggen wat je denkt, ik ben helemaal niet snel beledigd - geschreven tekst interpreteren is toch al lastig dus ik ga er altijd vanuit dat de schrijver het goed bedoelt tenzij anders vermeld :).
pi_117697458
Cwen, dapper mens! Tof dat je dit avontuur aan durft te gaan!

Limone, welome back. dat het maar snel weer raak mag zijn!

Na een maand niet te hebben kunnen proberen (ik was op reis) zit ik hier weer in de *knijp hard in tiet* "oeh-die-is-gevoelig"-fase.
Nog een paar daagjes geduld :)
pi_117703147
Cwen, ik wilde zeggen dat jouw kindje maar mazzel heeft dat hij of zij zo onwijs gewenst is dat zijn of haar moeder bereid is om verder te gaan dan wellicht (voor jou) natuurlijk voelt.
En met dat knuffelen komt het ook wel goed. In de generatie van mijn ouders was het ook helemaal niet zo gewoon om te knuffelen en mijn ouders en dan vooral mijn vader hebben als gevolg nooit zoveel geknuffeld. De genegenheid blijkt uit andere dingen. Zo kwam mijn vader elke avond mijn dekbed opschudden. Uit dat moment samen sprak evenveel liefde als uit een knuffel. En ik ben er ook niet slechter van geworden. ;)
Ik wil hiermee helemaal niet je Asperger bagataliseren, maar ieder huisje heeft zijn kruisje en niemand is normaal. Toch komt het met bijna iedereen wel goed. Zeker met jou en de jouwen! :)

Hai Roomsnoes! Waar was je naar toe? Spannend hoor, dat wachten!
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:01:14 #76
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117703775
Idd en zelfs dat knuffelen gaat je prima lukken :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Logician78 op 07-10-2012 20:25:14 ]
pi_117721584
whehe Logi, je spoiler :D Hoe keken ze toen je dat zei?

Een miskraam staat in mijn geval niet gelijk aan een menstruatie: ik ben gisteravond ongesteld geworden. Ik moet dus nog even een paar dagen wachten voordat we echt kunnen beginnen ;)
pi_117721692
Ik snap 'm hoor Limone, bedankt :). En balen dat je menstruatie nu pas kwam - paar daagjes langer wachten dus.

Logi, mooie operking onder je spoiler! Ik kan me voorstellen dat het erg grappig was :D.

Roomsnoes, spannend! Wanneer is je NOD?

Hier heeft mijn vent plots cold feet... Ik hoor over een aantal maanden of contract verlengd wordt en hij is nu aan het rekenen geslagen wanneer ik dan zwanger 'mag worden', zodat ik eerst de verlening van het contract krijg... We hebben dit al zo vaak doorgenomen... Het is nooit een goed moment en het is oin mijn ogen niet minder lullig om 2 maanden na verlenging te komen met "oh ja, en ik ben zwanger". Grr. Deze maand wordt 't 'm in elk geval niet.
pi_117721964
Welkom Limone!

En Cwen, mijn opmerking eerder was inderdaad ook alleen maar positief bedoeld hoor!

Bij mij mag de NOD weer verzet worden... Ben gisteren ongesteld geworden....
Nieuwe NOD is 4 november.
Oost west, mij best.
pi_117723336
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:38 schreef Cwen het volgende:
Ik snap 'm hoor Limone, bedankt :). En balen dat je menstruatie nu pas kwam - paar daagjes langer wachten dus.

Logi, mooie operking onder je spoiler! Ik kan me voorstellen dat het erg grappig was :D.

Roomsnoes, spannend! Wanneer is je NOD?

Hier heeft mijn vent plots cold feet... Ik hoor over een aantal maanden of contract verlengd wordt en hij is nu aan het rekenen geslagen wanneer ik dan zwanger 'mag worden', zodat ik eerst de verlening van het contract krijg... We hebben dit al zo vaak doorgenomen... Het is nooit een goed moment en het is oin mijn ogen niet minder lullig om 2 maanden na verlenging te komen met "oh ja, en ik ben zwanger". Grr. Deze maand wordt 't 'm in elk geval niet.
Je hoeft je werkgever helemaal niet in te lichten... Dat ben je verplicht bij de 7 maanden ofzo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117723503
Je hoeft het inderdaad niet te vertellen, hoever zou je zijn als je nu zwanger zou raken met verlenging.
Valt het nog te verbergen dan gok je :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:18:45 #82
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_117727158
Menschen, hallo!

Welkom aan de nieuwelingen hier en gefeliciteerd voor de streepjespiesers en (hopelijk) plakkers!

Voor alle mensen die het nodig hebben even een :*.

Ik heb alle delen even teruggelezen, maar mijn geheugen is een zeefje momenteel, dus vandaar maar even algemeen.

Ik ben weer terug hier nadat ik net een paar weken asociaal aan een strand gelegen heb (en natuurlijk ook heel cultureel verantwoorde dingen gedaan heb).

M'n NOD lag op 22 september. Groot gedeelte van de vakantie rustig aan gedaan, ook al waren de cocktails etc all inclusive. Netjes overal van af gebleven. Ondertussen vrolijk getest, weer negatief blabla. Uiteindelijk werd ik 27 september ongesteld. Echt heel jammer, dus we gaan maar weer door naar de volgende maand.

Eind deze week wordt er (nog meer) geneuqt als konijnen. Nieuwe NOD ligt op 30 oktober.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:21:17 #83
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_117727231
Ohja, achter mijn naam mag wel '06-2012' komen.
pi_117727726
Wel een fijne vakantie gehad Projskippy? Jammer dat je toch ongesteld geworden bent.

Spannend Roomsnoes! Hoe voel je je verder?

Limone, er is in ieder geval iets gaande in je lichaam. Hopen maar dat er nu snel een eisprong komt en jullie een nieuwe poging mogen wagen! :*
E.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:56:48 #85
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_117730144
Oh ja, zeker wel een fijne vakantie! Heel erg genoten, maar zelfs 3 weken is te kort O-).

Hoe gaat het nu met jou .Sparkling.? :D
pi_117733120
Skippy, klinkt als een fijne vakantie!

Pvoesss & Tico, ja, dat weet ik en ik heb geen idee of het te verbergen zou zijn... Ik ben niet heul slank maar heb wel een platte buik - dus als die gaat bollen zie je het wel. Aan de andere kant, ik heb regelmatig last van m'n darmen en dikke truien doen wonderen toch? ;)
pi_117733697
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh ja, zeker wel een fijne vakantie! Heel erg genoten, maar zelfs 3 weken is te kort O-).

Hoe gaat het nu met jou .Sparkling.? :D
Gelukkig!

Met mij gaat het wel oké :) nog steeds zwanger (6w2d) en over 2 weken de eerste echo. Ik post er niet zo actief over omdat ik me nog niet zeker genoeg voel. Ik probeer eigenlijk te doen alsof het nog niet bestaat ;)
E.
pi_117733782
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef Cwen het volgende:
Skippy, klinkt als een fijne vakantie!

Pvoesss & Tico, ja, dat weet ik en ik heb geen idee of het te verbergen zou zijn... Ik ben niet heul slank maar heb wel een platte buik - dus als die gaat bollen zie je het wel. Aan de andere kant, ik heb regelmatig last van m'n darmen en dikke truien doen wonderen toch? ;)
En lucky you, het is best truienweer!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117733930
Precies een trui of dikke bodywarmer ofzo :D
Nu leef ik sowieso altijd in een bodywarmer dus ik zou er wel mee weg komen :+
pi_117750286
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef .Sparkling. het volgende:

Limone, er is in ieder geval iets gaande in je lichaam. Hopen maar dat er nu snel een eisprong komt en jullie een nieuwe poging mogen wagen! :*
Nou dat is het ook hoor, het is heel hard bezig om weer normaal te worden :) En ik moet er ook een beetje om lachen: mijn lichaam heeft een nog grotere kinderwens dan ik! :D

Wel genieten hoor Spark, van je zwangerschap! Deze heeft het net zo verdiend als de vorige twee. *;
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:16:25 #91
52229 Chanty
pi_117768981
Limone niet fijn je hier weer terug te moeten zien ;( Succes ermee!

Sparkling heb je er al langzaam wat meer vertrouwen in? O+

En ProjSkippy good fuck :+
pi_117772659
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou dat is het ook hoor, het is heel hard bezig om weer normaal te worden :) En ik moet er ook een beetje om lachen: mijn lichaam heeft een nog grotere kinderwens dan ik! :D

Wel genieten hoor Spark, van je zwangerschap! Deze heeft het net zo verdiend als de vorige twee. *;
Jaaa, dat had ik ook. Had ik eerst zoiets dat het leuk zou zijn om zwanger te raken, na de miskraam schreeuwde alles in mij: 'IK. MOET. NU. ZWANGER!!!'.

Ik doe mijn best te genieten hoor.
Chanty, vertrouwen heb ik nog steeds niet echt. Maar volgende week woensdag is de eerste echo van de predict studie in het Erasmus en de maandag daarop de eerste echo in obs eigen ziekenhuis. Heel spannend dus!!
E.
pi_117772883
Ben je niet bang dat je dat vertrouwen helemaal niet terug zal krijgen en je zo kostbare tijd verdoet met zorgen maken? :@
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:13:10 #94
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_117773126
Helaas heb je je gevoel niet altijd in de hand. Daarbij kan ik me heel goed voorstellen dat je na twee vroege miskramen graag in ieder geval een echo af wil wachten voordat je écht blij durft te zijn!
pi_117773205
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:06 schreef Pvoesss het volgende:
Ben je niet bang dat je dat vertrouwen helemaal niet terug zal krijgen en je zo kostbare tijd verdoet met zorgen maken? :@
Maar dat is gebaseerd op het idee dat er enige ratio bij komt kijken, ik vermoed dat je gevoel toch de overhand heeft. :)
pi_117773369
Ik snap ook wel dat je daar na miskramen druk om maakt. :Y
Alleen is de kans op problemen er altijd, je bent na de eerste goede echo niet uit de problemen.
Nu snap ik dat het heel naar is en je blij bent met de echo's en alle bevestiging.
Maar de kans is er gewoon dat je dan 40 weken lang bevestiging blijft zoeken.

En het is zonde als je vergeet te genieten, en dat bedoel ik verre van gemeen maar ik ben dat wel te veel vergeten bij mijn zwangerschap van de jongste en dat vind ik nogsteeds heel jammer
pi_117773796
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook wel dat je daar na miskramen druk om maakt. :Y
Alleen is de kans op problemen er altijd, je bent na de eerste goede echo niet uit de problemen.
Nu snap ik dat het heel naar is en je blij bent met de echo's en alle bevestiging.
Maar de kans is er gewoon dat je dan 40 weken lang bevestiging blijft zoeken.

En het is zonde als je vergeet te genieten, en dat bedoel ik verre van gemeen maar ik ben dat wel te veel vergeten bij mijn zwangerschap van de jongste en dat vind ik nogsteeds heel jammer
Klopt, heb je gelijk in. Ik kan niet in de toekomst kijken maar ik vermoed dat het veel beter gaat na 1 of meer goede echo's. Misschien ook niet, maar daar ga ik niet vanuit.
Het blijft een feit dat ik een angststoornis heb maar juist hierdoor heb ik geleerd om heel erg op mijn gevoel te letten. Mocht er een moment komen dat ik echt merk dat het niet lukt om te genieten zal ik direct aan de bel trekken. Nu vind ik dat nog niet nodig, het is nu gewoon heel spannend.
E.
pi_117803810
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:00 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Jaaa, dat had ik ook. Had ik eerst zoiets dat het leuk zou zijn om zwanger te raken, na de miskraam schreeuwde alles in mij: 'IK. MOET. NU. ZWANGER!!!'.

Ik doe mijn best te genieten hoor.

Nou, heel fijn :) Ik begrijp wel dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn, maar ik gun je zo een fijne, ontspannen, roze-wolk zwangerschap! :*
pi_117803828
... ohja en wat ik nog wilde vragen hier: weet iemand een manier om op een duidelijke manier je temperatuur bij te houden? De app die ik gebruik vind ik niet zo duidelijk. Hoe doen/deden jullie dat?
pi_117803943
.Sparkling., wat moet het spannend zijn voor jou! Ik hoop zo dat je straks een mooie echo hebt en een beetje durft te gaan genieten. En als het niet gaat gewoon de bel trekken hoor! Kan me dat goed voorstellen want ik vermoed dat een zwangerschap an sich al zwaar genoeg is!

Limone, je bedoelt het bijhouden van je temp en niet het tempen zelf? Ik denk gewoon met pen en papier? Wakker worden, thermometer erin, aflezen en opschrijven.
Welke app gebruik je trouwens en wat is er niet handig aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')