Ik voel me net zoals ik me de afgelopen week heb gevoeld, prima. Had natuurlijk niet veel klachten. Slaap ook weer goed sinds twee nachten. Heb nu een afspraak voor volgende week donderdag voor een echo. Dan gaan ze kijken waarom er geen menstruatie op gang komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Shit Chanty!
Hoe voel je je? Heb je die zwangerschapachtige klachten nog steeds?
Dit dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Logician78 het volgende:
Chen welkom
Wbt Asperger moeders en baby's/kinderen, als ze van jezelf zijn gaat dit gelukkig op de een of andere manier allemaal automatisch net zoals bij neurotypische moeders.
Ik ben hier in mijn werk ook nog geen uitzondering in tegen gekomen en ben zelf inmiddels zwanger van de 4e dus maak je geen zorgen dat gaat allemaal goedkomen.
Goed dingen kunnen uitleggen en weten hoe je op dingen gaat reageren wil nog niet zeggen dat je er op het moment dat het gebeurd daadwerkelijk mee om kan gaan helaasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap dat je zo goed uit kunt leggen waar je Asperger zich in uit. Je weet eigenlijk al van tevoren hoe je op dingen gaat reageren en kan er dan al rekening mee houden. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was hoor. Het komt helemaal goed!
Idd, ik kan prima uitleggen hoe "overprikkeling" "paniek" werkt e.d. maar in het moment zelf heb ik daar meestal helemaal niets aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed dingen kunnen uitleggen en weten hoe je op dingen gaat reageren wil nog niet zeggen dat je er op het moment dat het gebeurd daadwerkelijk mee om kan gaan helaas
Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:38 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Idd, ik kan prima uitleggen hoe "overprikkeling" "paniek" werkt e.d. maar in het moment zelf heb ik daar meestal helemaal niets aan.
En het is ook menselijk om het af en toe even niet te trekken, zelfs ouders zonder ass raken af en toe overprikkeltquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.
Moeilijk als het wordt, geloof ik dat het het zeker waard is. Anders begon ik er niet aan. Het is menselijk om van het positieve uit te gaan.
En mocht het even niet gaan, dan zijn er echt zat lotgenoten waar je even je verhaal kwijt kan en die je tips kunnen geven of je gewoon even kunnen steunenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.
Moeilijk als het wordt, geloof ik dat het het zeker waard is. Anders begon ik er niet aan. Het is menselijk om van het positieve uit te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |