abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:25:36 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117578389
Balen Chanty :*
pi_117578522
Wat jammer Chanty :*
pi_117578539
Shit Chanty!
Hoe voel je je? Heb je die zwangerschapachtige klachten nog steeds?
E.
pi_117578594
Chanty, wat balen!! Succes met bellen en hopen dat ze snel iets kunnen doen!
Home is where the O+ is...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:46:43 #55
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117578867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Shit Chanty!
Hoe voel je je? Heb je die zwangerschapachtige klachten nog steeds?
Ik voel me net zoals ik me de afgelopen week heb gevoeld, prima. Had natuurlijk niet veel klachten. Slaap ook weer goed sinds twee nachten. Heb nu een afspraak voor volgende week donderdag voor een echo. Dan gaan ze kijken waarom er geen menstruatie op gang komt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117578956
Spannend :)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:55:46 #57
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117579078
Nah zo spannend is het niet. Zal wel eentje in de categorie zijn van 'doet ie anders nooit' :')
Stom lichaam }:|
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117591367
Toch alvast succes volgende week Chanty!

Hier is zowaar m'n menstruatie doorgebroken en niet zo'n beetje ook - gevalletje: "oh ja, zó voelde dat". Ben benieuwd hoe lang het duurt en of de boel dan weer functioneert. In dat geval is m'n NOD rond 1 november :). Spannend!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:18:33 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_117591871
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Logician78 het volgende:
Chen welkom :*

Wbt Asperger moeders en baby's/kinderen, als ze van jezelf zijn gaat dit gelukkig op de een of andere manier allemaal automatisch net zoals bij neurotypische moeders.
Ik ben hier in mijn werk ook nog geen uitzondering in tegen gekomen en ben zelf inmiddels zwanger van de 4e dus maak je geen zorgen dat gaat allemaal goedkomen. :)
Dit dus :) Tuurlijk zijn er dingen die wat zwaarder zijn, maar neem van mij aan: mocht je kindje autistisch zijn, dat komt hij super terecht, hij heeft een moeder die hem beter zal begrepen dan wie dan ook :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:20:59 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_117591960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ik vind het echt knap dat je zo goed uit kunt leggen waar je Asperger zich in uit. Je weet eigenlijk al van tevoren hoe je op dingen gaat reageren en kan er dan al rekening mee houden. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was hoor. Het komt helemaal goed! :Y
Goed dingen kunnen uitleggen en weten hoe je op dingen gaat reageren wil nog niet zeggen dat je er op het moment dat het gebeurd daadwerkelijk mee om kan gaan helaas :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:38:04 #61
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117592523
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Goed dingen kunnen uitleggen en weten hoe je op dingen gaat reageren wil nog niet zeggen dat je er op het moment dat het gebeurd daadwerkelijk mee om kan gaan helaas :)
Idd, ik kan prima uitleggen hoe "overprikkeling" "paniek" werkt e.d. maar in het moment zelf heb ik daar meestal helemaal niets aan.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117594933
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:38 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Idd, ik kan prima uitleggen hoe "overprikkeling" "paniek" werkt e.d. maar in het moment zelf heb ik daar meestal helemaal niets aan.
Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.

Moeilijk als het wordt, geloof ik dat het het zeker waard is. Anders begon ik er niet aan. Het is menselijk om van het positieve uit te gaan :).
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:45:56 #63
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117596496
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Cwen het volgende:

[..]

Nee, dat klopt, en dat maakt dat het me toch wat zorgen baart. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik niet de enige ben, dat anderen het ook kunnen en dat ik, zelfs het niet van een leien dakje gaat, weet dat er ook betere/ goede dagen zijn wanneer ik hopelijk de 'schade' wat kan 'herstellen'.

Moeilijk als het wordt, geloof ik dat het het zeker waard is. Anders begon ik er niet aan. Het is menselijk om van het positieve uit te gaan :).
En het is ook menselijk om het af en toe even niet te trekken, zelfs ouders zonder ass raken af en toe overprikkelt :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:32:37 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_117605028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Cwen het volgende:

[..]

En mocht het even niet gaan, dan zijn er echt zat lotgenoten waar je even je verhaal kwijt kan en die je tips kunnen geven of je gewoon even kunnen steunen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:50:30 #65
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_117618910
Dat is flink balen, Chanty... :*

Succes Cwen!
pi_117636350
Hallootjes! Ik mag me hier weer melden *O* Als ik mijn miskraam reken als een menstruatie val ik de komende dagen met mijn neus in de (geile) boter :9~
Ik wil er deze maand nog niet zo veel druk op zetten, maar ik ben wel weer begonnen met temperaturen :@
Ik ben benieuwd, want wat slijmproductie en temperatuur betreft is er nog geen eisprong te bekennen..
pi_117637146
Ik ben er even een paar weekjes niet.
Als ik terugkom hoop ik dat ik veel streepjes heb gemist.
Veel succes iedereen.
pi_117637211
Ga je met vakantie Sethiwe?
pi_117638282
Ja, heerlijk 3 weken weg. Heb nog geen zomervakantie gehad, dus gaan we nu Nl maar even ontvluchten.
pi_117639531
Heel goed! 8-) Veel plezier!
pi_117654292
Veel plezier Sethiwe!

Limone, hai! Balen dat je hier weer moet zijn... Ik heb geen idee of een miskraam als menstruatie gerekend mag worden, maar klus ze de komende dagen ;)
pi_117656673
Dankje Cwen! Ik heb jouw verhaal aan de zijlijn meegelezen en ik wilde er veel over zeggen, maar ik wist niet of ik daarmee de juiste toon aansloeg of dat het juist heel beledigend zou over komen, dus daarom maar even gelaten. Heel veel succes jij! ^O^
pi_117660395
Limone, dank je wel! En je mag zeggen wat je denkt, ik ben helemaal niet snel beledigd - geschreven tekst interpreteren is toch al lastig dus ik ga er altijd vanuit dat de schrijver het goed bedoelt tenzij anders vermeld :).
pi_117697458
Cwen, dapper mens! Tof dat je dit avontuur aan durft te gaan!

Limone, welome back. dat het maar snel weer raak mag zijn!

Na een maand niet te hebben kunnen proberen (ik was op reis) zit ik hier weer in de *knijp hard in tiet* "oeh-die-is-gevoelig"-fase.
Nog een paar daagjes geduld :)
pi_117703147
Cwen, ik wilde zeggen dat jouw kindje maar mazzel heeft dat hij of zij zo onwijs gewenst is dat zijn of haar moeder bereid is om verder te gaan dan wellicht (voor jou) natuurlijk voelt.
En met dat knuffelen komt het ook wel goed. In de generatie van mijn ouders was het ook helemaal niet zo gewoon om te knuffelen en mijn ouders en dan vooral mijn vader hebben als gevolg nooit zoveel geknuffeld. De genegenheid blijkt uit andere dingen. Zo kwam mijn vader elke avond mijn dekbed opschudden. Uit dat moment samen sprak evenveel liefde als uit een knuffel. En ik ben er ook niet slechter van geworden. ;)
Ik wil hiermee helemaal niet je Asperger bagataliseren, maar ieder huisje heeft zijn kruisje en niemand is normaal. Toch komt het met bijna iedereen wel goed. Zeker met jou en de jouwen! :)

Hai Roomsnoes! Waar was je naar toe? Spannend hoor, dat wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')