Ik vind dat er best een paar leuke afleveringen bij zitten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen dat laatste seizoen vind ik zoooooo jammer he![]()
Ja, dat babygedoe vond ik weinig aan en dan vooral de afloopquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat er best een paar leuke afleveringen bij zitten.
Die met de Brady Bunch![]()
Maar goed dat hele babygedoe, dat hadden ze moeten laten![]()
Jep, die is echt alleen maar mooier geworden met de jarenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Zij wordt trouwens echt lekkerder naarmate ze ouder wordt. Duchovny ook tot nu, nu takelt ie af geloof ik
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, die is echt alleen maar mooier geworden met de jaren
Dat is het eigenlijk al.Ik heb Genoeg honden, een Eekhoorn, een uil, een fluitend vogeltje, Een stokstaart, iets wat een schaap moet voorstellen, een egeltje...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt een gezellige beestenboel op je kamer, Bos!
Het was volgens mij de dag na de uitschakeling of die dag daar weer op. Ik kreeg het gewoon bij mijn spullen geworpen. Het Kruidvat moest ze gewoon kwijtquote:
Wat een leuke aankopen Bos, vooral de panda vind ik erg mooi!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Agenda voor 2013 in de pocket (voor slechts 2 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weer een dierenbeelldje erbij
[ afbeelding ]
Ah nice, Postanaal die gewoon in 1 dag vliegtquote:
Mohhhhhhhh GERTJEquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Inmiddels gelukt.![]()
Zie uit naar vanavond. Lekker zuurkool eten, Dexter kijken en So You Think You Can Dance terugkijken.
Die was ook maar ¤2.95 dacht ik. Ook een koopje dus (Bij de Big Bazar)quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke aankopen Bos, vooral de panda vind ik erg mooi!
YWquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, dank je voor je lieve kaartje, mooie voorkant![]()
Hier bestaat ie degelijk, m'n halve familie doet aan cadeaus, dus laat maar komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Sinterklaas bestaat niet hoor, dan kun je ze net zo goed nu kopen want deze maand hoef je minder Sinterklaaskado's te kopen voor anderen
Ja, 170 pleuro zijn die die andere zijn de helftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die 2e zien er wel lekker furrrrry uit voor de winter!
Deze zou ik zelf willenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh, deze zijn ook tof en met vachtje van binnen:
[ afbeelding ]
Whehe, ik wilde speciaal die sneakers omdat ik dan dus idd een keer geen zwart hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik neig er ook naar maar ik wilde es geen zwarte nemen
Joah, en soms is iets weer veel mooier dan op een foto, wie weet vind je ze heel tof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga denk ik voor die laatste blauwe met die lelijke zool, vind ik het echt te lelijk gaan ze gewoon terug
![]()
Ik heb geen zin meer om nog verder te kijken
Ik heb nix overal aan gekoppeld, dat zal FB zelf wel gedaan hebben middels een of ander fucking vinkje. Kan dat uitgezet worden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Dan heb je je profiel overal aan gekoppeld.
Wat is nou het probleem?
Hij zal, net als ik, niks gekoppeld hebben want ik zie hetzelfde. Misschien dat het ergens te ontkoppelen is maar Facebook is niet erg scheutig met het aangeven waar de dingen in te stellen zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Dan heb je je profiel overal aan gekoppeld.
Wat is nou het probleem?
Nee, jij hebt een goede advocaat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou Facebook weer weg doen Baaf, als je hier al crazy van wordt!
Ik had me ook nooit aangemeld als niet sommige van mijn vienden (echt niet alleen oh-oh) het zouden vertikken om foto's ed. alleen nog maar beschikbaar te stellen aan mensen die het Teken van het Beest hebben omarmd. Het is vrij vervelend als je met een clubje van het forum op een meet bent geweest en je leest alleen dat de foto's zo leuk zijn terwijl je ze zelf niet kan zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou Facebook weer weg doen Baaf, als je hier al crazy van wordt!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Vink zoveel mogelijk uit, ga er een avond voor zitten, maar laat dan ook de angst gaan. Mark Zuckenberg zit straks echt niet ineens in je pedaalemmer.
Dat valt/viel nog best tegen, van deze kant gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik lijk me de laatste die daar bij hoort want ik zat altijd alles duppelop te doen thank you very much.
Klopt, ik heb nu 'hou me ingelogd' uitgevinkt en nu verschijnt het niet meer bij DvhN.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zit het zo:
DHVN heeft een koppeling met facebook en aangezien jij op dat moment bent ingelogd in Facebook zie je je eigen account onderaan..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat valt/viel nog best tegen, van deze kant gezien.
[..]
Klopt, ik heb nu 'hou me ingelogd' uitgevinkt en nu verschijnt het niet meer bij DvhN.
Mark Zuckenberg is de laatste voor wie ik bang ben. Het grote geld erachter, voor wie ik een product ben, en de overheden die bang zijn voor hun eigen bevolking, zijn een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Vink zoveel mogelijk uit, ga er een avond voor zitten, maar laat dan ook de angst gaan. Mark Zuckenberg zit straks echt niet ineens in je pedaalemmer.
Ik heb gezegd waarom ik er op zit en dat is niet omdat het me zo leuk lijkt maar het lijkt nu de enige manier te zijn om contact met m'n online vrienden te houden. Bij het aanmelden sprongen de alarmlichten al op oranje, nu ik erop zit worden ze langzaam rood dus ik denk dat dat unfrienden niet zal hoeven binnenkort. Ik zal je missenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt een beetje sneu.
Ga er dan gewoon niet op.
Ik zat ook altijd op FB te haten maar toen ik me eenmaal aangemeld had was ik om hoor
't Laatste dan wat ik erover zal zeggen: Je weet dat ik het ben en dat ik me doorgaans niet snel gek laat maken. Ook weet je dat ik me op een aardig hoog niveau bezig houd met internettechniek en -beveiliging en dat ik een aardig inzicht heb in hoe het achter de schermen gaat tussen bedrijven en overheden. Je zou me op z'n minst kunnen geloven als ik zeg dat de manier waarop Facebook informatie aan elkaar koppelt geen gezonde zaak is, zonder meteen toe te hoeven geven dat het de aanstaande privacyramp van wereldwijde omvang is die ik erin zie. En ik hoop dat ik ongelijk heb.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Seriously Baaf, tis dat jij het bent want ik krijg hier spontaan unfriend neigingen van
![]()
![]()
![]()
Ja maar jij ligt daar wakker van en mij maakt het gewoon niks uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Laatste dan wat ik erover zal zeggen: Je weet dat ik het ben en dat ik me doorgaans niet snel gek laat maken. Ook weet je dat ik me op een aardig hoog niveau bezig houd met internettechniek en -beveiliging en dat ik een aardig inzicht heb in hoe het achter de schermen gaat tussen bedrijven en overheden. Je zou me op z'n minst kunnen geloven als ik zeg dat de manier waarop Facebook informatie aan elkaar koppelt geen gezonde zaak is, zonder meteen toe te hoeven geven dat het de aanstaande privacyramp van wereldwijde omvang is die ik erin zie. En ik hoop dat ik ongelijk heb.
Ja, en als iemand een kilo natrium in een bak water wil gooien maakt het jou (of als jij wel weet wat dat doet, iemand die dat niet weet) misschien ook niet uit maar ook dat loopt op ellende uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij ligt daar wakker van en mij maakt het gewoon niks uit.
Ik heb zo iets leuks gekocht net
Als ik zeg dat ik het echt een buitenproportionele belachelijke vergelijking vind word je zeker boos?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en als iemand een kilo natrium in een bak water wil gooien maakt het jou (of als jij wel weet wat dat doet, iemand die dat niet weet) misschien ook niet uit maar ook dat loopt op ellende uit.
En wat voor leuks heb je dan wel niet?
Leids Ontzet, 3 dagen kermis, feest en zuipen met 2 oktober als hoogtepunt waardoor elke Leienaar (ik ben import) de 3e te lam is om uit z'n bed te komen. Trekt ook veel boeren en dorpelingen uit de omgeving aan, wil nog wel eens tot vechtpartijtjes en ander volksvermaak leiden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er op de 3e dan, Baaf? *kijkt op kalender*
Boos word ik niet snel en inderdaad is het een overtrokken vergelijking, als jij er blij mee bent moet je het ook vooral blijven doen maar wat ik wilde zeggen is dat als jij er geen gevaar in ziet dat ook niet betekent dat er geen gevaar is. Net zoals dat ik niet paranoide ben niet betekent dat ik niet in de gaten gehouden wordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het echt een buitenproportionele belachelijke vergelijking vind word je zeker boos?
![]()
Ik zit er al langer dan een jaar op en ik leef nog en het kost me geen cent en ik heb er een hoop lol van
Moehahahaquote:
We liggen dubbel.quote:
quote:
Als je hem root kan alles. Of Jelly Bean er normaal op draait is een 2de.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:50 schreef Pagan het volgende:
Heey Q, vraagje: als ik dit ding koop, kan ik er dan zomaar android 4.1 op zetten?
* Pagan is een smartphone nOOb
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie lekker ook FB-en op de plee en onderweg en zo
Deze kan tegen een stootje. Zijn er meer Android phones die waterdicht enzo zijn?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie lekker ook FB-en op de plee en onderweg en zo
Ja, ik moet ook even kijken of deze al droog is, if not, stuur ik eerst even de thee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Oeh![]()
Mijn stokrooszaad van die knalroze ligt nog te drogen hiero
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind rooibos altijd vies, behalve deze! Ik stuur morgen wel wat door
Heb jij dat boek dat ik na jou zou lezen trouwens al uit Bos? Lijkt me nm. fijn om mee te nemen naar het ziekenhuis de 22e. Niet te zware kost.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik drink ook bijna geen rooibos. Er zit wel rooi haar in de genen, maar die zijn bij mij niet zichtbaar wel bij mijn broer...
Ik moet nog ca 100 pagina's dus voor de 22ste moet je het wel hebben lijkt me. Zometeen begin ik er weer aan, dus wie weetkan ik het deze week nog opsturen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb jij dat boek dat ik na jou zou lezen trouwens al uit Bos? Lijkt me nm. fijn om mee te nemen naar het ziekenhuis de 22e. Niet te zware kost.
FB heeft als grootste nadeel cookies.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef Pagan het volgende:
Ik ben het geheel eens met Baaf hoor. Ik wist dat FB erg was, maar zo erg....
Tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Hele fijne nieuwe tas voor Chico![]()
[ afbeelding ]
En ik kreeg van Moussy:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Was je niet een dag te vroeg? Of is dat hetzelfde als hier het 18 septemberplein?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, goed idee dat ik al wat gegeten had voor ik de 3 Oktober markt op ging. Toch nog twee droge worsten en een loempiaatje gescoord
Daar zeg je wat, hier is het volgens mij vanavond "de nacht van Slochteren" en morgen Slochter Jaarmarkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, goed idee dat ik al wat gegeten had voor ik de 3 Oktober markt op ging. Toch nog twee droge worsten en een loempiaatje gescoord
18 september ken ik niet maar ik gok dat toen de geallieerden je stad binnenreden, het is in ieder geval iets als Koninginnenach op de 29e april.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was je niet een dag te vroeg? Of is dat hetzelfde als hier het 18 septemberplein?
Ja klopt. Maar het 18 septemberplein is ook gewoon een straat naam hier in de stad, tegenover het station. Dus vroeg ik min of meer of er in jouw woonplaats in straatnaam is met de naam 3 oktober.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
18 september ken ik niet maar ik gok dat toen de geallieerden je stad binnenreden, het is in ieder geval iets als Koninginnenach op de 29e april.
Oh ja, ook weer een jaarvoorraad wierook gescoord.
Ah, op die manier had ik het niet begrepen... ff kijken en ja, een Drie Octoberstraat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het 18 septemberplein is ook gewoon een straat naam hier in de stad, tegenover het station. Dus vroeg ik min of meer of er in jouw woonplaats in straatnaam is met de naam 3 oktober.
Wat dus blijkend uit je reactie niet het gevalis![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
Al lijkt met de juiste sluitertijd een peuterdraaimolen ook al een levensgevaarlijk apparaat...
Leuk Stregaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Strega het volgende:
Had net een mailtje dat ik het nieuwe Philips Wake Up Light mag testen. Ben heel benieuwd. Ik ben zo'n beroerde slaper dat ik hier veel van verwacht. Hij werkt bij inslapen (wat bij mij vaak uren duurt) en opstaan.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Sodeju wat heb ik lekker eten gemaakt. Caneloni gevuld met spinazi-ricotta en overgoten met ham-kaassaus![]()
![]()
ik gebruik er nu een een week, word wel subtieler wakker, maar dood ben ik nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:24 schreef Strega het volgende:
Had net een mailtje dat ik het nieuwe Philips Wake Up Light mag testen. Ben heel benieuwd. Ik ben zo'n beroerde slaper dat ik hier veel van verwacht. Hij werkt bij inslapen (wat bij mij vaak uren duurt) en opstaan.
Hij is zoooo goed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord ik kijk de nieuwste Dexter dankzij Q, ik pis bekant in mn broek van de spanning![]()
Ja en de laatste tijd komt het bar weinig voor dat ik mijn bord helemaal leeg eet, vanavond dus wel en het was best wel een redelijk flinke ovenschaal. (ik heb volgens mij 5 canelonirolletjes gevuld.quote:
Dan was het echt lekker!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en de laatste tijd komt het bar weinig voor dat ik mijn bord helemaal leeg eet, vanavond dus wel en het was best wel een redelijk flinke ovenschaal. (ik heb volgens mij 5 canelonirolletjes gevuld.
Ja en dat was ook zo lekker eenvoudig. Sausje was wel uit zo'n knorr zakje dus dat zou eventueel nog lekkerder kunnen. Maar de spinazie-ricotta vulling heb je ook zo klaar.. : )quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan was het echt lekker!![]()
Ik word altijd blij als je zo lekker kookt
Ja, dat is ook en om eerlijk te zijn, zie ik zo 123 niet echt iets wat ik echt nodig heb momenteel..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb die bon in de prullie gepleurd...
Er zijn altijd betere kortingscodes te vinden
Zie je wel dat het een alien is, ze is alleen maar jonger geworden in die tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Baaf, die zijn echt gaaf!!!
Kijk Bos, ik zag net deze, Scully nu![]()
[ afbeelding ]
Freaky hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een alien is, ze is alleen maar jonger geworden in die tijd
Rood haar staat haar beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Baaf, die zijn echt gaaf!!!
Kijk Bos, ik zag net deze, Scully nu![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet precies, ergens in december beginnen met afbouwen. Sla ik een keer de feestdagen over, is ook gezondquote:
Ja, begon gelijk weer goed!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:35 schreef Strega het volgende:
http://www.neatorama.com/2012/10/02/I-Haz-a-Catnip-in-Mah-Head/
Deze is speciaal voor Baaf, na zijn kermis!
Goh, en die nickname voor de vrouw van Pagan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Dan heb ik deze voor jou:
Ik kwam trouwens achter de betekenis van jouw naam toen ik een Italiaanse film zag, daar werd een vrouw ook Strega genoemd en ik dacht nog, blijkbaar een Italiaanse voornaam. Even later werd die vrouw door een menigte met fakkels en hooivorken het dorp uitgejaagd, onderwijl 'Strega' scanderend. Toen viel het kwartje
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Dan heb ik deze voor jou:
Ik kwam trouwens achter de betekenis van jouw naam toen ik een Italiaanse film zag, daar werd een vrouw ook Strega genoemd en ik dacht nog, blijkbaar een Italiaanse voornaam. Even later werd die vrouw door een menigte met fakkels en hooivorken het dorp uitgejaagd, onderwijl 'Strega' scanderend. Toen viel het kwartje
Maar jij hebt facebook.quote:
I haz a USB stick with a catquote:
Overkill als in de zin van, als ik een usbstick nodig ga hebben die nog waterdichter is dan de 200 meter die de Survivor aan kan, dan moet ik denk ik serieus mijn levensstijl gaan evalueren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef Pagan het volgende:
Stoer ding, die Survivor. Overkill, dat riep ik oooooit over mijn, toen nieuwe, 2GB stickje.
Je weet het niet......quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
wat zullen ze blij zijn met wat cad tekeningen en fringe afleveringen
Dat was ook direct een van de faaldingen op de cd. Maar dit doe ik vaker, gewoon uit nieuwsgierigheid een hele cd luisteren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat dr iemand is die nav die schijthoerezeiksingel van dr denkt heeeeeeej ik ga dat album es helemaal luisteren![]()
Yes but not with a catquote:
Wat voor meuk zingt ze eigenlijk? Want bij Carice en die pruillip die ze altijd trekt denk ik enkel aan een jodelende depressieve huisvouwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat dr iemand is die nav die schijthoerezeiksingel van dr denkt heeeeeeej ik ga dat album es helemaal luisteren![]()
Je hoopt het niet nodig te hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overkill als in de zin van, als ik een usbstick nodig ga hebben die nog waterdichter is dan de 200 meter die de Survivor aan kan, dan moet ik denk ik serieus mijn levensstijl gaan evalueren.
Ja, idd. Dat er nog vrouwen zijn die zich niet scheren...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Beter dan helemaal niks meer![]()
Oh ik vind het toch zo een ranzig nummer.
I plant my seed in her bush for life
Ik hoor nog zo vaak om me heen van kerels dat ze glad niks vinden, en het liefst een vol bosje prefereren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:57 schreef Pagan het volgende:
Ja, idd. Dat er nog vrouwen zijn die zich niet scheren...
Op verjaardagen ja?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor nog zo vaak om me heen van kerels dat ze glad niks vinden, en het liefst een vol bosje prefereren.
Welnee, dat kan ook zonder kaas met een prikkertjequote:
Het leed zit diep he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik ging fifty shades of grey lezen, I was like :x80.000
Hhjjaaaaadquote:
Ik ga nu googlen [/steen]quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef Qwea het volgende:
Hmja, mannen gebruiken internet, vrouwen die boeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de magie van die boekenserie.
Ohhhh Ellen begint nu, thanks for the reminderquote:
Ik mis elk willekeurig leuk ander seizoenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef Qwea het volgende:
True truequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis elk willekeurig leuk ander seizoen
Ik blijf er bij dat Willem zelf een uitbarsting krijgt, maar jouw scenario is wel grandioosquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True true
Ik hoop nog op een uitbarsting van psychopAad. Of Henrieke die eindelijk die glimlach laat vallen. Of twee van Willem's kerels (Pim Fortuyn en die kleine) die er met elkander vandoor gaan.
er is geen magiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de magie van die boekenserie.
Ik zie nog steeds iedereen hysterisch doen eroverquote:
Nou ik vind het behoorlijk magisch dat hij klaarkomt en drie minuten later weer kan.quote:
Klikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
die van gilbert gottfried is hilarisch
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het behoorlijk magisch dat hij klaarkomt en drie minuten later weer kan.
Every night.
Zover heb ik echt niet gelezen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het behoorlijk magisch dat hij klaarkomt en drie minuten later weer kan.
Every night.
Gilbert Gottfriedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
die van gilbert gottfried is hilarisch
And I'll thank god for that one on my bare kneesquote:
Ik heb hem niet gezien, maar ik hoor van iedereen dat het een shitfest isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vanilla Sky vanavond, is dat nog wat? Nee hè?
Ik geloof dat ik hem na 3 minuten ooit af heb gezet, en dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, maar ik hoor van iedereen dat het een shitfest is
Whehequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem na 3 minuten ooit af heb gezet, en dat zegt wel wat.
Dan kunnen we hem allemaal skippen begrijp ik nuquote:
Die die ik heb gezien ging over een of ander monster dat (ik geloof) Tokyo onveilig maakt, en dan is er een gezin dat besmet is ofzo dus iedereen jaagt op hen. Ik probeer hem te vinden maar so far nog niksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks.![]()
Tinker Tailor Soldier Spy ben ik aan begonnen, niet afgekeken.
Japanse film die ik erg tof vond, laatst gezien: Kokuhaku
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem allemaal skippen begrijp ik nu
Nee het was kleiner dan Godzilla! En aan het begin van de film vermoordt het een klein meisje en dan is er een herdenkingsdienst ofzo in een gymzaal.quote:
wow, die is nog stechter dan Nazi's at the Center of the Earthquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duh.
Ik kijk alleen maar topfilms
En SS Doomtrooper.
Hij is echt zo slecht, fantasitsch. Onwijs brakke graphics ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wow, die is nog stechter dan Nazi's at the Center of the Earth
Nazis at the Center of the Earth (Video 2012) - IMDb
OMGquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Je kon me opvegen bij Hitlerbotquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is echt zo slecht, fantasitsch. Onwijs brakke graphics ook.
Oh speaking of: ik moet Sharktopus nog steeds zien.
Ahahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kon me opvegen bij Hitlerbot
[ afbeelding ]
Ik roer net m'n koffie door en denk 'fiew, nog in het mokkie'quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roer net m'n koffie door en denk 'fiew, nog in het mokkie'
Neen!quote:
Heeyaquote:
Ik kan op allebei ontkennenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Not sure of je videotheek bedoelt
[ afbeelding ]
of de piratebay
Heeyouquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeya![]()
Ik ga straks lekker languit op de bank, ff een avondje niks doen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Not sure of je videotheek bedoelt
[ afbeelding ]
of de piratebay
Dat kan, smaken verschillen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Miniem het volgende:
Zwab, ik heb vorige week je 5AM Saint op, maar ik vond hem persoonlijk niet lekker
Is dat net zo erg als Iron Sky?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wow, die is nog stechter dan Nazi's at the Center of the Earth
Ik ben benieuwd, mijn videotheek heeft 'mquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, Iron Sky is schitterend, dit is de goedkope rip-off van Iron Sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |