Ik vind dat er best een paar leuke afleveringen bij zitten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen dat laatste seizoen vind ik zoooooo jammer he![]()
Ja, dat babygedoe vond ik weinig aan en dan vooral de afloopquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat er best een paar leuke afleveringen bij zitten.
Die met de Brady Bunch![]()
Maar goed dat hele babygedoe, dat hadden ze moeten laten![]()
Jep, die is echt alleen maar mooier geworden met de jarenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Zij wordt trouwens echt lekkerder naarmate ze ouder wordt. Duchovny ook tot nu, nu takelt ie af geloof ik
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, die is echt alleen maar mooier geworden met de jaren
Dat is het eigenlijk al.Ik heb Genoeg honden, een Eekhoorn, een uil, een fluitend vogeltje, Een stokstaart, iets wat een schaap moet voorstellen, een egeltje...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt een gezellige beestenboel op je kamer, Bos!
Het was volgens mij de dag na de uitschakeling of die dag daar weer op. Ik kreeg het gewoon bij mijn spullen geworpen. Het Kruidvat moest ze gewoon kwijtquote:
Wat een leuke aankopen Bos, vooral de panda vind ik erg mooi!quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Agenda voor 2013 in de pocket (voor slechts 2 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weer een dierenbeelldje erbij
[ afbeelding ]
Ah nice, Postanaal die gewoon in 1 dag vliegtquote:
Mohhhhhhhh GERTJEquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Inmiddels gelukt.![]()
Zie uit naar vanavond. Lekker zuurkool eten, Dexter kijken en So You Think You Can Dance terugkijken.
Die was ook maar ¤2.95 dacht ik. Ook een koopje dus (Bij de Big Bazar)quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke aankopen Bos, vooral de panda vind ik erg mooi!
YWquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, dank je voor je lieve kaartje, mooie voorkant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |