Nee heb 60 Mbit/squote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
Damn sopcast buffert tot 65-70%, nog bij meer mensen dit?
Lastig, dus als je eenmaal teveel naar links hebt gedraaid moet je een heel rondje draaien om weer goed uit te komen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan alleen nog maar naar links draaien.
watquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, dus als je eenmaal teveel naar links hebt gedraaid moet je een heel rondje draaien om weer goed uit te komen?
Denk bij de rest van de wereldquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
Damn sopcast buffert tot 65-70%, nog bij meer mensen dit?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, dus als je eenmaal teveel naar links hebt gedraaid moet je een heel rondje draaien om weer goed uit te komen?
Ik heb lekker sport 1.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb lekker een Sport1 sopcast stream gekregen.
Ik vind vooral de gevechten en de emosie leuk, goed dat je het zegt. Nu heb ik al weer meer zin drin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Naar mijn weten valt deze wedstrijd juist 80% van de keren tegen en springen enkel de vechtpartijtjes eruit.
Leuk voor jequote:
droomcarriérequote:
Di Maria foute passquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuk voor je
Ga het nu maar over de wedstrijd hebben
Ik nu dus ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde Sierd iets roepen naar de regie.
Fantastisch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
vanuit zijn bezemkastquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
Ronald Koeman?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef wolfrolf het volgende:
Kut zit nog in de trein
Snel schiet op trein!!!11!11
Tjongejonge, zo praat je toch niet over je vriendin?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef wolfrolf het volgende:
Kut zit nog in de trein
Snel schiet op trein!!!11!11
Hij nam even een snuifje tussendoor, laat die man tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
TSSSSSSSSSSS beter houdt Kieft zijn bek
Zolang hij maar niet zijn eten gaat wegsmakken moet ik mij inderdaad toleranter opstellenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij nam even een snuifje tussendoor, laat die man toch
Werkt prima bij mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef Proletariaat het volgende:
Die sport 1 webstream is wel meg kut zega
hij hapert niet ofzo alleen die framerate is zo laagquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet zijn eten gaat wegsmakken moet ik mij inderdaad toleranter opstellen
[..]
Werkt prima bij mij
quote:
Moet je maar een stream nemenquote:
stfu noobquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef KingRoland het volgende:
Zo sterk is die kjabi Alonso nou ook weer niet. Zwakkeling
Hun krijgen toch beeld vanuit Spanje. Alsof hun daar iets aan kunnen doen stumperquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef tech4u het volgende:
[..]
zij zijn verantwoordelijk ja voor mij als klant
reclamequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver komt er ineens reclame tussendoor
Zijquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun krijgen toch beeld vanuit Spanje. Alsof hun daar iets aan kunnen doen stumper
Alsof ik daar een boodschap aan heb knurft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun krijgen toch beeld vanuit Spanje. Alsof hun daar iets aan kunnen doen stumper
Een stream gebruiken ok maar vervolgens klagen over reclamequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hunquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor onafhankelijkheid toch?quote:
Ga je nu een klachtmail sturen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef tech4u het volgende:
[..]
Alsof ik daar een boodschap aan heb knurft.
Hoeveel staat het nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, mijn stream loopt voor op wat er in het stadion gebeurt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
beide gestuurd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, mijn stream loopt voor op wat er in het stadion gebeurt
Was op de zender zelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stream gebruiken ok maar vervolgens klagen over reclame
Post 't ff joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef So_Surreal het volgende:
Deze is aardig: []
NL commentaar en stottert niet.
Strootman.twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:04:55“@KhalidSinouh: Mis het commentaar op Jazeera! Nu maar naar die dooie gasten op #sport1 luisteren en kijken!” Siert de vos Pfff reageer retweet
is best een grote speler in Chinaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
Strootman.twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:04:55“@KhalidSinouh: Mis het commentaar op Jazeera! Nu maar naar die dooie gasten op #sport1 luisteren en kijken!” Siert de vos Pfff reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |