Nee heb 60 Mbit/squote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
Damn sopcast buffert tot 65-70%, nog bij meer mensen dit?
Lastig, dus als je eenmaal teveel naar links hebt gedraaid moet je een heel rondje draaien om weer goed uit te komen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan alleen nog maar naar links draaien.
watquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, dus als je eenmaal teveel naar links hebt gedraaid moet je een heel rondje draaien om weer goed uit te komen?
Denk bij de rest van de wereldquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
Damn sopcast buffert tot 65-70%, nog bij meer mensen dit?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig, dus als je eenmaal teveel naar links hebt gedraaid moet je een heel rondje draaien om weer goed uit te komen?
Ik heb lekker sport 1.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb lekker een Sport1 sopcast stream gekregen.
Ik vind vooral de gevechten en de emosie leuk, goed dat je het zegt. Nu heb ik al weer meer zin drin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Naar mijn weten valt deze wedstrijd juist 80% van de keren tegen en springen enkel de vechtpartijtjes eruit.
Leuk voor jequote:
droomcarriérequote:
Di Maria foute passquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuk voor je
Ga het nu maar over de wedstrijd hebben
Ik nu dus ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde Sierd iets roepen naar de regie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |