hij hapert niet ofzo alleen die framerate is zo laagquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet zijn eten gaat wegsmakken moet ik mij inderdaad toleranter opstellen
[..]
Werkt prima bij mij
quote:
Moet je maar een stream nemenquote:
stfu noobquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef KingRoland het volgende:
Zo sterk is die kjabi Alonso nou ook weer niet. Zwakkeling
Hun krijgen toch beeld vanuit Spanje. Alsof hun daar iets aan kunnen doen stumperquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef tech4u het volgende:
[..]
zij zijn verantwoordelijk ja voor mij als klant
reclamequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver komt er ineens reclame tussendoor
Zijquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun krijgen toch beeld vanuit Spanje. Alsof hun daar iets aan kunnen doen stumper
Alsof ik daar een boodschap aan heb knurft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun krijgen toch beeld vanuit Spanje. Alsof hun daar iets aan kunnen doen stumper
Een stream gebruiken ok maar vervolgens klagen over reclamequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hunquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor onafhankelijkheid toch?quote:
Ga je nu een klachtmail sturen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef tech4u het volgende:
[..]
Alsof ik daar een boodschap aan heb knurft.
Hoeveel staat het nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, mijn stream loopt voor op wat er in het stadion gebeurt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
beide gestuurd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, mijn stream loopt voor op wat er in het stadion gebeurt
Was op de zender zelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een stream gebruiken ok maar vervolgens klagen over reclame
Post 't ff joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef So_Surreal het volgende:
Deze is aardig: []
NL commentaar en stottert niet.
Strootman.twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:04:55“@KhalidSinouh: Mis het commentaar op Jazeera! Nu maar naar die dooie gasten op #sport1 luisteren en kijken!” Siert de vos Pfff reageer retweet
is best een grote speler in Chinaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
Strootman.twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:04:55“@KhalidSinouh: Mis het commentaar op Jazeera! Nu maar naar die dooie gasten op #sport1 luisteren en kijken!” Siert de vos Pfff reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |