Wel 10 keer!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef ZaZoe het volgende:
Ik was aardappels aan het schillen, en ja,.. hij liep gewoon in mijn mes
niggas lusten geen beef dus sjors seert haar niffi xdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:10 schreef ZaZoe het volgende:
Ik was aardappels aan het schillen, en ja,.. hij liep gewoon in mijn mes
Hij liep er eerst 9 keer langs, de stommeling.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het mes zat niet zo comfortabel
Nieuwe verhaallijn voor Bing:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij liep er eerst 9 keer langs, de stommeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef Kyubey het volgende:
Mijn arme oom uit Duitsland kijkt ook even meeslechte impressie van NL weer
Sterft Bing?
Hij vindt Jack maar een zacht ei.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt mijn bedrijf misschien geruïneerd, maar ik waarschuw je! Jij komt jezelf nog wel tegen. En ik verzeker je, dat wordt niet leuk!
Net Herman hè, die Jack.
Of wacht... Ging het echt zo?
Eenshquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef LetsGame het volgende:
Bilal wordt echt vertolkt door een vreselijk goede acteur
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef LetsGame het volgende:
Bilal wordt echt vertolkt door een vreselijk goede acteur
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Zei die nou Bing is overleden?Hoorde het niet goed?
We horen allemaal wel iets wat we graag willen horenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Verstond het ook niet, maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
We horen allemaal wel iets wat we graag willen horen
Soms hoor je dingen die je wilt horen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Je bent me net voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
We horen allemaal wel iets wat we graag willen horen
Alasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Soms hoor je dingen die je wilt horen.
ja man alleen toen ze djoekte zag je nix van dat was wel jammer, klein beetje meer tijd genomen hadden ze beter kunnen maken dan wat was, maar gtst is nu wel weer leuk niet meer zo saai als somsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
vorige was ook spannend einde.
daarom ws het wel goede cliffhanger want je weet niet of ie was geraakt door niffi enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man alleen toen ze djoekte zag je nix van dat was wel jammer, klein beetje meer tijd genomen hadden ze beter kunnen maken dan wat was, maar gtst is nu wel weer leuk niet meer zo saai als soms
ja man dat duurt paar jaar alweer je weet toch is nooit goed tussen die 2 maar komt goed manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
daarom ws het wel goede cliffhanger want je weet niet of ie was geraakt door niffi enzo.
maar beter is het nu zo en gaat bing dood anders heb je weer het zelfde gezeik tusse bing en sjors.
zelfde nu met die nina. elke keer weer een andere torie, op een gegeven moment wordt dat gewoon saai. maar nu is het inderdaad wel weer beetje actie enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man dat duurt paar jaar alweer je weet toch is nooit goed tussen die 2 maar komt goed man
het is toch djoeksen??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man alleen toen ze djoekte zag je nix van dat was wel jammer, klein beetje meer tijd genomen hadden ze beter kunnen maken dan wat was, maar gtst is nu wel weer leuk niet meer zo saai als soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef leilab het volgende:
Waarom staat de shortie van 4 oktober op de site en niet die van morgen ?
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien dat het niveau van GTST omhoog zou halen. Daar zitten de schrijvers uiteraard niet op te wachten, die hebben vast al een heel leuk script voor hem klaar liggen waarbij Sjors spijt krijgt, Bing zegt dat het een ongeluk was, Sjors celstraf ontloopt en ze weer gelukkig gaan worden samen. Om vervolgens weer ruzie te krijgen omdat Bing een kind wil en uiteindelijk met Aysen eindigt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Nu wachten op die van vrijdag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef leilab het volgende:
Waarom staat de shortie van 4 oktober op de site en niet die van morgen ?
?????????????quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
en jij bent wereldvreemdZou je graag eens willen meeten
![]()
![]()
![]()
Hoe hij schreeuwt als hij dat chloor in zijn ogen heeft gekregen... Kippenvelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |