Asoquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook al. Ik zou 150 op een dijk gereden hebben
Twee hoezen en een poging tot een brommerquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef WhiteJoker het volgende:
Oi! Ik ben ook weer terug in NL!
@Salatrel: Wtf, zuur man... Ik heb er een hekel aan als mensen niet gewoon opbiechten als ze iets gesloopt hebben.
@BlackLining: Damn, dat is dus een brommer, 2x een hoes en nu dit? Waar woon jij in godsnaam
Allemaal tuig..quote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef BlackLining het volgende:
Die TT![]()
[..]
Twee hoezen en een poging tot een brommer
Edit: Ah zo, ja, kloptEen brommer als in een 50cc'er. En een poging tot een motor.
Ik woon in Leiden, blijkt maar weer, Randstad he..
Ging best met handvatverwarmingquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef BlackLining het volgende:
Zo, we zijn weer thuis. Fucking koud op de snelweg met zomerhandschoenen.
Ging best lekker met de stoelverwarmingquote:
Heb ik nu gemist dat je weer terug bent?quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen is het sleuteltime; olie, filter, koppeling compleet vervangen, carbs eraf en schoonmaken, nieuwe pitten en de nieuwe achterschijf erop.. Banden laat ik denk ik nog effe zitten, die kunnen nog wel een paar rondjes mee. De set Anakee's staat al in de startblokken, maar is nog niet echt nodig.
nee is een kale absloze versie met zelf opgeschroefde accessoiresquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Yreal het volgende:
Salatrel, is dat nou zo´n urban explorer?
sjieke moto ! Maar wordt je niet helemaal gaar van snelweg rijden op zo'n ding?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee is een kale absloze versie met zelf opgeschroefde accessoires
Lol.. ik lees dit en moest even aan onderstaande foto denken... misschien hebben ze daar wel een SM-achtige fiets voor jequote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.. ik lees dit en moest even aan onderstaande foto denken... misschien hebben ze daar wel een SM-achtige fiets voor je
[ afbeelding ]
Sm-t... de T staat voor travel !quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Duuuuuuuuur![]()
En niet zo geschikt voor reizen
[..]Ik denk niet dat IKEA SM spulletjes heeft
á ¤12.000, of wat kost dat ding ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sm-t... de T staat voor travel !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja, zaterdagochtend geland.quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik nu gemist dat je weer terug bent?
Welcome back
Veuls te duur voor mijquote:
Toch wel héquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, zaterdagochtend geland.
Frisjes hier
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veuls te duur voor mij
[..]
Toch wel hé
De vraag is hoe het rijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijzondere motoreven op gezeten op de motorbeurs, maar ik zou het zeker geen straf vinden om deze te bezitten. Voelt als een naked, ziet eruit als een sm.
Waar zat je aan te denken dan, kwa geld?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is hoe het rijdMaar zoveel geld heb ik niet
Geen idee. 2e hands zijn ze nog te duur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken dan, kwa geld?
En gisteren ofzo zei je nog dat je dat maar beter niet kon doen, omdat je dan helemaal als een mongool gaat rijden?quote:
Dat kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En gisteren ofzo zei je nog dat je dat maar beter niet kon doen, omdat je dan helemaal als een mongool gaat rijden?
Hehe, tis wel effe wennen, zo veel kleren aan; dubbele T-shirts, vest, jas, lange broekquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veuls te duur voor mij
[..]
Toch wel hé
D'r rijden toch zat van die omgebouwde crosserts rond? koop je meestal voor een prikkiequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. 2e hands zijn ze nog te duur.
Ben net afgestudeerde student die werkt en die volgend schooljaar weer gaat studeren.
Ja ik zit hier ook al met een dik vest aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, tis wel effe wennen, zo veel kleren aan; dubbele T-shirts, vest, jas, lange broek![]()
Toch ist wel weer fijn om in NL te zijn; luxe! snel interwebz, wegen zonder gaten, water zuipen uit de kraan, en mijn meissie natuurlijk
Zo'n 250cc 2-takt dinkie is eigenlijk wel leuk voor erbijquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r rijden toch zat van die omgebouwde crosserts rond? koop je meestal voor een prikkie
Oh lord..quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kloptMoet ik mezelf maar in bedwang houden
Ik zou zoeken naar een mooie ouwe KLR650 ofzo, setje dikke wielen met MPR's eronder en gáánquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n 250cc 2-takt dinkie is eigenlijk wel leuk voor erbij
won't you buy me..quote:
quote:
Hmm, eens kieken op MPquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar een mooie ouwe KLR650 ofzo, setje dikke wielen met MPR's eronder en gáán
Staat niks opquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar een mooie ouwe KLR650 ofzo, setje dikke wielen met MPR's eronder en gáán
moest jij niet klussen aan je bike?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Stukgaatie![]()
Leuk voor in de hoek van de kamer, maar niet om serieus op te gaan rijden
Jaja, doucement, ik heb vakantie heahquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest jij niet klussen aan je bike?
Als je mijn reactie had gezien, dan weet je het antwoordquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
Ik lees hier de hele tijd SM dit SM dat.
Is het raar dat ik dan aan hele andere dingen denk dan motoren
Ja, we zitten hier in PTA, niet in SEX, KEL of KPDquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
beide heeft met leer te maken toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
Dat wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beide heeft met leer te maken toch?
dat uitgerekend jij dit postquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, we zitten hier in PTA, niet in SEX, KEL of KPD
Wens d'r succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef lipjes het volgende:
Oh tevens, vriendin heeft morgen poging 2 op AVB.
*duimt*
Dat zegt meer over jou dan over ons waarschijnlijk..quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
Wie zegt dat hij sub is?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over ons waarschijnlijk..
Vertel es, hoe is dat nou, effe flink afgeranseld worden?
Zo jammer dat die dingen hier bijna niet te krijgen zijn. Waarom Kawa met de import hier gekapt is is me echt een raadselquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet gek dus dat ik niks kon vinden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo jammer dat die dingen hier bijna niet te krijgen zijn. Waarom Kawa met de import hier gekapt is is me echt een raadsel
Dingen zijn hier zeldzaam, ja. En da's zonde, want het is me een bazenbrommertquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet gek dus dat ik niks kon vinden.
Als je er ééntje vind betaal je waarschijnlijk de hoofdprijs, of hij is keihard afgetraptquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dingen zijn hier zeldzaam, ja. En da's zonde, want het is me een bazenbrommert
Als hij het mag zeggen van de meesterquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Zo niet, dan horen we het wel, toch?
Geen ideequote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over ons waarschijnlijk..
Vertel es, hoe is dat nou, effe flink afgeranseld worden?
Noodstop kan iedereen welquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee
Kreeg vandaag bijna nog even een kusje van een vrachtwagen.
Trut kwam vol door rood zetten.
Ach, weet in ieder geval dat ik de noodstop nog kan.
Maar het liefst had ik dat kutwijf uit haar cabine getrokken, helaas kon dat niet en aan de andere kant maar goed ook.
Knipperts of ook koplamp? Dat laatste is er naar mijn weten nog niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef einschtein het volgende:
Zit te denken om, als mijn motor er is, er LED-verlichting voor te bestellen als vervanging van de originele lichten.
Hebben meer mense dat hier?
Knipperts en misschien het achterlicht. Er is een hele set te krijgen op motorlichten.nlquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knipperts of ook koplamp? Dat laatste is er naar mijn weten nog niet.
Heb je nou zoon laffe 600 op 25kw gezet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef einschtein het volgende:
Zit te denken om, als mijn motor er is, er LED-verlichting voor te bestellen als vervanging van de originele lichten.
Hebben meer mense dat hier?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je nou zoon laffe 600 op 25kw gezet?
ZZR heb je toch? Ik zou dan niet veel meer doen dan de knipperlichten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Knipperts en misschien het achterlicht. Er is een hele set te krijgen op motorlichten.nl
Beter, ga je veel plezier van hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Motoport moet de onderdelen nog binnen krijgen, maar ze zijn besteld. Zij gaan 'm op 25 kW zetten.
Jup, ZZR 600.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZZR heb je toch? Ik zou dan niet veel meer doen dan de knipperlichten.
I hope so.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter, ga je veel plezier van hebben.
Ja of je kijkt gewoon uit je doppenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet echt weer eens werk gaan maken van navigatie met flitspaalmelding op de motor
Afgelopen twee dagen heb ik drie stuks fanmail van het CJIB in ontvangst mogen nemenEn dan hou ik mijn hart nog vast voor die flitspalen daar bij Zwolle. Als ik er daar één over het hoofd gezien heb komt er echt de hoofdprijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt nog nooit geflitst met de motor, maar weet dan ook precies waar ze staan met de mobile flitsersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet echt weer eens werk gaan maken van navigatie met flitspaalmelding op de motor
Afgelopen twee dagen heb ik drie stuks fanmail van het CJIB in ontvangst mogen nemenEn dan hou ik mijn hart nog vast voor die flitspalen daar bij Zwolle. Als ik er daar één over het hoofd gezien heb komt er echt de hoofdprijs.
Eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef lipjes het volgende:
Hmm, vind ze persoonlijk niet zo heel erg mooi moet ik zeggen hoor.
Hoezoquote:
Gast, mijn ogen, wat doe je me aanquote:
Deka en SD zullen ongetwijfeld een andere mening hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gast, mijn ogen, wat doe je me aan
Zit btw ff te kijken voor een nav nav, motoport is duuuuuuuur baas
Ja maar dan heb je het ook over 2 manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deka en SD zullen ongetwijfeld een andere mening hebben
Die groenequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:57 schreef ikookhier het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
83.0 kW {113 PS} / 10,200 tpm
83.0 Nm {8.5 kgf*m} / 8,000 tpm
229 kg
ABS is optie
Ja, jij hebt toch nu ook als enige je mening gegevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook over 2 man
Eikelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch nu ook als enige je mening gegeven
Schijnt dat de 660 niet zo'n heel goed zichtbaar scherm heeft. Maar je kan er wel mp3's mee afspelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eikel
Nee maar zit ff te kijken voor deze:
Zumo 660 op Tnet
Dan hoef ik alleen nog een kofferset te hebben en kan ik volgend jaar lekker wat weekendjes weg!
Ja dat kan welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:57 schreef lipjes het volgende:
Haha, ja moet er wel mee kunnen navigeren
Vooral gezien het aantal km's ik volgend jaar wil rijden (25K in totaal in de planning)
wil volgend jaar de 75K op de motor knallen om dan in 2014 hem op de 100K te zetten
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:36 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, rijd normaal 45km woon-werk per dagquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kan wel
25k is toch niet zo absurd veel?
Hmm dat is wel vrij veel. Maar als je in het voorjaar, en in de zomer een aantal grote ritten/vakanties plant moet dat goed komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, rijd normaal 45km woon-werk per dag
Dus dat is grofweg gezegd 11.700km.
dus even 13.300km plezierrijden
Dat is wel tof als dat lukt natuurlijk. En dan 's maandags uitbrakken op het werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:22 schreef lipjes het volgende:
Frankrijk, Italie, Duitsland, Oosterijk e.d.
Gewoon op een donderdag beslissen ik ga dit weekend weg en vrij proberen te krijgen.
Donderdagavond pakken.
Indien vrij, vrijdag ochtend weg.
Indien niet vrij, vrijdagmiddag/avond weg.
Slopend, maar dan moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:32 schreef lipjes het volgende:
Ja zoiets.
Maar dan gewoon dat 1 tot 2 weekenden per maand.
Dan tikken de kilometers wel aan hoorkan dan met gemak 2k per weekend rijden denk ik zo.
en dan ergens nog een 2 weekse motorvakantie ofzo.
Betaal jij ze dan ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
Als je van verkeersboetes af moet mag je mij altijd pm'en
Ken wel wat hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slopend, maar dan moet het wel lukken
Vertel, vertel..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
Kun jij iets wat wij niet kunnen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
Ga jij ze dan voor ons betalen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ja ik reed 30 te hard, maar dat kon gewoon" ?
Ga dan gelijk voor de nieuwe, de 350LM. Heb je ook gelijk lifetime kaartupdates erbij en de prijs is nagenoeg gelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eikel
Nee maar zit ff te kijken voor deze:
Zumo 660 op Tnet
Dan hoef ik alleen nog een kofferset te hebben en kan ik volgend jaar lekker wat weekendjes weg!
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Leg dat eens uit
[..]
Ga dan gelijk voor de nieuwe, de 350LM. Heb je ook gelijk lifetime kaartupdates erbij en de prijs is nagenoeg gelijk
Geen idee, maar ik zie ook nergens dat dat een eis van hem is. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Maar die 350LM kan geen mp3's afspelen toch ?
Dat heb je goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie ook nergens dat dat een eis van hem is. Of zie ik iets over het hoofd?
Enne.. wat kost dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef Yreal het volgende:
Gewoon de gebruikelijke dingen, ijkenrapporten, foto's, je kent het wel.
Dat, en een beetje creatief beredeneren brengt je een heel eind. En baat het niet, dan schaad het niet.
niksquote:
MP3 afspelen boeit me niet, zal ik toch niet doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Maar die 350LM kan geen mp3's afspelen toch ?
Dan die 350LM nemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
MP3 afspelen boeit me niet, zal ik toch niet doen.
Nav nav is voor te navven
Verkopers hier moeten eens wat meer verkopen, bonusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Even gekeken, en dat lijkt me wel wat.
Mooi om de 13e maand op te besteden denk ik zo
Hmmz, interesting..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
niksOefenen met procederen is mijn belangrijkste beweegreden. Als is hertog jan altijd gewaardeerd
hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkopers hier moeten eens wat meer verkopen, bonus
Idd zo ook een keer onderuit gekomen van een boete, en vragen of de betreffende wel bevoegd was etc lekker zuigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
niksOefenen met procederen is mijn belangrijkste beweegreden. Als is hertog jan altijd gewaardeerd
dat soort standaard brieven nemen ze nauwelijks nog in behandeling.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd zo ook een keer onderuit gekomen van een boete, en vragen of de betreffende wel bevoegd was etc lekker zuigen![]()
Noesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:01 schreef lipjes het volgende:
en vriendinlief is weer gezakt voor haar avb
Wel jammer ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef lipjes het volgende:
Ja 2e keer al.
Maar heb ook een beetje mijn twijfels bij haar instructeur.
ging laatst met 3 lessers op weg in zijn eentje.
Maarja, komt hopelijk wel goed.
Nog 3 maanden te gaan
vorige keer wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel jammer ja.
Maar dat ze niet slaagt ligt niet aan de instructeur hoor, tenzij hij haar veels te vroeg op examen stuurt.
Nieuwe rijbewijzen mangquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef Geerd het volgende:
Minder nog 3 maand en dan? Verloopt theorie?
Balen manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:01 schreef lipjes het volgende:
en vriendinlief is weer gezakt voor haar avb
Parkeergarage?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, vandaag Leids Ontzet (). Hele nacht en dag zatte mensen door mijn straat hier. En de buurvrouw is niet thuis, dus ik kan de motor niet bij haar in de garage zetten
Ben benieuwd wat er morgen weer kapot is.
Wel weer een nieuwe motorhoes gehaald, die leg ik er zo even omheen. Maar die zal morgen ook wel weer weg zijn.
En een ECU etc. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom ook accu eruit man.
Of heeft die een benzinepomp
Dat is het morgen he.....quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is het morgen he.....
En daar had BL niet over, niks gezegd
edit n.a.v. edit: Oke, 2 dagen dus, maar ik had het wel goed gelezen in eerste instantie want vandaag en 3 oktober kan ik niet rijmenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, vandaag Leids Ontzet (). Hele nacht en dag zatte mensen door mijn straat hier. En de buurvrouw is niet thuis, dus ik kan de motor niet bij haar in de garage zetten
Ben benieuwd wat er morgen weer kapot is.
Wel weer een nieuwe motorhoes gehaald, die leg ik er zo even omheen. Maar die zal morgen ook wel weer weg zijn.
Aangetekend versturen en ze houden aan de dwangtermijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat soort standaard brieven nemen ze nauwelijks nog in behandeling.
Begin maar met foto opvragen 'om je een Beeld te vormen' oid. Staan er meer voertuigen op, bezwaar indienen. Ben je de enige, gewoon dokken
We zaten even in de warquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
edit n.a.v. edit: Oke, 2 dagen dus, maar ik had het wel goed gelezen in eerste instantie want vandaag en 3 oktober kan ik niet rijmen
Eigenlijk de 3e ja, maar het begint vanavond al. Morgen ligt iedereen met een kater te creperen op bedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
edit n.a.v. edit: Oke, 2 dagen dus, maar ik had het wel goed gelezen in eerste instantie want vandaag en 3 oktober kan ik niet rijmen
Ik zwaai ook altijd naar kinderen als ze kijken. Tof om te doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, vandaag, wat auto's ingehaald en stond naast een andere, keek ff naar binnen.
Kindje van een jaar of 2, zwaaien, dus ik terugzwaaien.
Die moeder raar naar mij kijken, keek toen naar haar kind.
Toen zag ze die glimlach van haar kind
Dag was al goed begonnen toen
Ik zwaai altijd naar moeders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zwaai ook altijd naar kinderen als ze kijken. Tof om te doen
30 te hard ja op de snelweg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje jammer dat dit nu ten sprake komt, paar weken terug net mijn boete van 30 te hard betaald
Toch nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft dan weer andere bedoelingen.
Dat zijn niet mijn bedoelingen met dat kind
Hehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, vandaag, wat auto's ingehaald en stond naast een andere, keek ff naar binnen.
Kindje van een jaar of 2, zwaaien, dus ik terugzwaaien.
Die moeder raar naar mij kijken, keek toen naar haar kind.
Toen zag ze die glimlach van haar kind
Dag was al goed begonnen toen
neequote:
Nee, dit was nog zonder correctiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oei dan staat tie geregistreerd toch gaat via de ovj?
Staande gehouden of geflitst?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel geluk ja, want beginnend bestuurder. Maar was alsnog 240 euro
Als het mooi weer is halen ze die krengen ook wel eens uit de container, beetje struiken/hoog gras dan zie je hem echt niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geflitst door een mobiele flitser denk ik.
Ja was een zondag dat het 35 graden was ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het mooi weer is halen ze die krengen ook wel eens uit de container, beetje struiken/hoog gras dan zie je hem echt niet.
Oude Vespa? Anders is het best zonde. Die nieuwe dingen maakt niks uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef BlackLining het volgende:
Net de motor maar even naar het transferium gereden. Toen ik weg reed werd er in het einde van de straat een Vespa gesloopt, al is dat wel terecht ergens natuurlijk, en om de hoek stond een hoop zooi in de fik
Toch best blij dat El Bandito daar niet meer tussen hoeft te staan zeg.
Zo'n nieuwe, met fake chrome en windscherm van anderhalve meterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oude Vespa? Anders is het best zonde. Die nieuwe dingen maakt niks uit
Gelukkig heb je 'm mooi even verplaatst
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe, met fake chrome en windscherm van anderhalve meterKan daar ook niet zo mee zitten, had je maar iets fatsoenlijks moeten kopen.
wat mis ik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef BlackLining het volgende:
Net de motor maar even naar het transferium gereden. Toen ik weg reed werd er in het einde van de straat een Vespa gesloopt, al is dat wel terecht ergens natuurlijk, en om de hoek stond een hoop zooi in de fik
Toch best blij dat El Bandito daar niet meer tussen hoeft te staan zeg.
Wannabe Holleedertjes..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe, met fake chrome en windscherm van anderhalve meterKan daar ook niet zo mee zitten, had je maar iets fatsoenlijks moeten kopen.
En terechtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die hebben meteen spijt dat er zoon strontpomp achterin zit.
Wacht maar tot je 40 bent en stoere motorrijders naar je zwaaien als je ingeblikt zit in de file met 2 schreeuwers achterin die eerst nog na dag opvang "Het Dolfijntje" moetenquote:
Dat gaat lastig worden, ik wil geen kotersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent en stoere motorrijders naar je zwaaien als je ingeblikt zit in de file met 2 schreeuwers achterin die eerst nog na dag opvang "Het Dolfijntje" moeten
Of gewoon niet aan kids beginnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent en stoere motorrijders naar je zwaaien als je ingeblikt zit in de file met 2 schreeuwers achterin die eerst nog na dag opvang "Het Dolfijntje" moeten
Sja dan houd het opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden, ik wil geen koters.
Yeah, vinnik ook welquote:
Zat niet tegen; ben er gewoon niet aan begonnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel balen dat de koppeling tegen zat, maar dat komt ook wel weer goed
Voel jij es aan je voorhoofd jonguuuhh; de velg is alweer schoon, en da's al niksquote:
Mja, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zat niet tegen; ben er gewoon niet aan begonnen
[..]
Voel jij es aan je voorhoofd jonguuuhh; de velg is alweer schoon, en da's al niks![]()
Waar vet zit, komt geen roest
Nee, ik heb geen gleuf en tietuh heah, dan ist al gauw niet grappigquote:
standaardbrief = standaard afwijzing. En dat kost je jouw bezwaarperiodequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aangetekend versturen en ze houden aan de dwangtermijn
Dit vind ik dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen gleuf en tietuh heah, dan ist al gauw niet grappig
Dan ga ik weer in beroepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
standaardbrief = standaard afwijzing. En dat kost je jouw bezwaarperiode
goeie keusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef lipjes het volgende:
Oke, even wat rondgekeken, Nav zal de 350LM gaan worden denk ik zo
Ik kreeg hem idd terug gestuurd omdat ik hem niet persoonlijk had ondertekend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
standaardbrief = standaard afwijzing. En dat kost je jouw bezwaarperiode
dan heeft er iig iemand naar gekeken en heb je waar voor je 6 euroquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kreeg hem idd terug gestuurd omdat ik hem niet persoonlijk had ondertekend.
Wat een getrut. ma g echt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kreeg hem idd terug gestuurd omdat ik hem niet persoonlijk had ondertekend.
Dat was nog voor die tijd, misschien is het daarom wel duurder gewordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan heeft er iig iemand naar gekeken en heb je waar voor je 6 euro
Wuttufuckquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Suzuki maakt ook nog even een kloon van de gs
Volgens mij begrijp ik je verkeerd hoor, maar hoezo lijkt dit op een Suzuki GS?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Suzuki maakt ook nog even een kloon van de gs
Klinkt goed !!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je verkeerd hoor, maar hoezo lijkt dit op een Suzuki GS?
Edit: Ah, BMW GS bedoel je? Mwa, ik vind het wel een mooie fiets. Maar sowieso, Suzuki
Net nog even naar het Leids ontzet geweest, waarvoor ik eerder vandaag mijn motor heb moeten evacueren. Best aardig, maar volgens mij ben ik hier te Brabants voor. Een wanhopige poging tot carnaval wat mij betreft.
Als ik zo kijk hoe de straat er hier bij ligt ben ik in ieder geval blij dat ik El Bandito even weggebracht heb..
Ik wel, 5 drupjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
Vond het wel meevallen, ook geen drup regen gehad
Niemand gezien hier. En dat terwijl het niet eens hard waaide hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:30 schreef lipjes het volgende:
Wel weinig motorrijders vandaag trouwens.
Zelfs pa is niet opgestapt vandaag
Ben eerder bang voor de windstoten in combinatie met regen en zeer veel modder op de wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand gezien hier. En dat terwijl het niet eens hard waaide hier.
Me pa zei windkracht 7, maar er stond gisteren maar 4 voor hier
Windstoten zijn kut ja, daardoor lag ik een paar maand terug bijna in de plompquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben eerder bang voor de windstoten in combinatie met regen en zeer veel modder op de weg
Even info winnenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Windstoten zijn kut ja, daardoor lag ik een paar maand terug bijna in de plomp
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Even info winnen
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/345818
Ja ik weet het dus niet allemaal zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Modder is wel vervelend hoor
Voel hem soms wel eens wat glibberen.
Jij hebt iedere dag wel iets toch? hehehe.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Even info winnen
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/345818
Ja, natte wegen gaan wel, wind ook wel, samen gaat al wat minder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij hebt iedere dag wel iets toch? hehehe.
Maar met modder in je profiel rijden is ruk, maar ik ben niet zo'n goede "graadmeter". Ik vind het op natte wegen al niet lekker rijden, al hoewel ik zaterdag daar wel "les" in heb gehad en dus ietwat minder angst heb.
Zo heb ik in 1994 mijn auto ongeluk gekregen door modder op de weg/in het profiel van de banden en regen. Door ook nog mijn uitwijk manouvre was dat de perfecte combinatie om stuurloos te geraken. Zal op een motor dus nog veel minder leuk zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, natte wegen gaan wel, wind ook wel, samen gaat al wat minder.
Maar gooi daar modder bij en ik ga als een natte dweil door de bochten
WAT?! Wat doen ze daar wel niet allemaal aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef Yreal het volgende:
Ong 230 om mijn voorpoten te laten vernieuwen![]()
Voor dat bedrag heb ik toch ook wel bijna hyperpro?
Ja ben er inderdaad een beetje bang voor vandaag, maar had weinig keus, beide auto's waren al weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo heb ik in 1994 mijn auto ongeluk gekregen door modder op de weg/in het profiel van de banden en regen. Door ook nog mijn uitwijk manouvre was dat de perfecte combinatie om stuurloos te geraken. Zal op een motor dus nog veel minder leuk zijn.
Hans van wijk, belachelijke prijzen daar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT?! Wat doen ze daar wel niet allemaal aan
Volgens mij ben je incl. hyperpro's nog goedkoper uit
Waarom niet zelf doen ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hans van wijk, belachelijke prijzen daar.
werkplaatstarief hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hans van wijk, belachelijke prijzen daar.
95 ex btw geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
werkplaatstarief hegeloof dat je iets van 75 euro per uur aan arbeidsloon betaald
Verkramp helemaal mangquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:26 schreef Salatrel het volgende:
gewoon lekker door de modder baggeren
Oke... Nouwja, bovendien vind ik die vent echter de balie in de werkplaats ook een lulquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
36 euro voor een half uurtje staat op de factuur van afgelopen zaterdag
hoe zag die der uit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke... Nouwja, bovendien vind ik die vent echter de balie in de werkplaats ook een lul
Haha ja die heb ik nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik ook doen op een sport-tour fiets. Lekker baggeren met een allroad/offroad
Lees de zin nog eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Een Sport-Tour
Eeen allroad/offroad heb ik niet
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik ook doen op een sport-tour fiets. Lekker baggeren met een allroad/offroad
ben te lui om te lezen, wat staat erquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens
Speciaal voor jou:
[..]
[..]
Klik onderaan op gedetailleerd prijsoverzichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:44 schreef lipjes het volgende:
Jezus, zit ff te kijken om vandaag met de bus naar huis te gaan en de motor op kantoor te laten staan.
Kom er gewoon godverdomme amper uit met de bus, wat ik nou moet betalen e.d.
de 9292ov site is ook zo onoverzichtelijk geworden als de pest.
en ook alvast even gekeken naar een ov-chipkaar en daar heb ik helemaal een dafuq gevoel bij
Ik rijd wel gewoon
En dan kom ik er nog niet uit hoeveel het me zou kosten zonder ov-chipkaart of welk kaartje ik moet kopen of wat dan ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klik onderaan op gedetailleerd prijsoverzicht
Van waar naar waar moet je dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
En dan kom ik er nog niet uit hoeveel het me zou kosten zonder ov-chipkaart of welk kaartje ik moet kopen of wat dan ook
Als je het zelf monteert wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef Yreal het volgende:
Ong 230 om mijn voorpoten te laten vernieuwen![]()
Voor dat bedrag heb ik toch ook wel bijna hyperpro?
Daar ga je dus fout, have faith en geef niet meer gas als dat je achterbandje kwijt kan op glibber-wegdek.. niks aan het handjequote:
Als je je vizier open doet wordt 'ie niet viesquote:
Waar moet ik aan denken dan als ik ze die hyperpro ook laat monteren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je het zelf monteert wel.
[..]
Daar ga je dus fout, have faith en geef niet meer gas als dat je achterbandje kwijt kan op glibber-wegdek.. niks aan het handjeOp een allroad zul je dat ook moeten; die band maalt er niet om wat er voor motor bovenop staat
Ja, denk dat ik toch iets te lang doorrij dit jaar gezien mijn rijervaring.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar ga je dus fout, have faith en geef niet meer gas als dat je achterbandje kwijt kan op glibber-wegdek.. niks aan het handjeOp een allroad zul je dat ook moeten; die band maalt er niet om wat er voor motor bovenop staat
BS, je kunt nog makkelijk een maand of langer doorrijden, is alleen maar ervaring. Als het serieus gaat vriezen en sneeuwen wordt het pas listig, maar een beetje wind en water is helemaal niet zo verschrikkelijk, dat moet elke motorrijder wel aan kunnen; er is maar één manier om het te leren -> gewoon dóenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik toch iets te lang doorrij dit jaar gezien mijn rijervaring.
Nu bijna een jaar mijn rijbewijs
ja precies, en nu de langstudeerboete sneuveltquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee, bel ze eens zou ik zeggen. Maar als de boel vervangen moet worden zou ik sowieso voor de upgrade gaan als het toch moet ben je misschien een paar tientjes meer kwijt als voor OEM spul, en dat is het echt waard imho
Precies, motorrijders die niet in een storm kunnen rijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BS, je kunt nog makkelijk een maand of langer doorrijden, is alleen maar ervaring. Als het serieus gaat vriezen en sneeuwen wordt het pas listig, maar een beetje wind en water is helemaal niet zo verschrikkelijk, dat moet elke motorrijder wel aan kunnen; er is maar één manier om het te leren -> gewoon dóen
Daarom rijd ik ook gewoon door, moet het toch lerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BS, je kunt nog makkelijk een maand of langer doorrijden, is alleen maar ervaring. Als het serieus gaat vriezen en sneeuwen wordt het pas listig, maar een beetje wind en water is helemaal niet zo verschrikkelijk, dat moet elke motorrijder wel aan kunnen; er is maar één manier om het te leren -> gewoon dóen
Ik vind het stiekum wel tof om in 'gek' weer te rijden, al is het maar omdat alle sissy's dan meteen de auto in duikenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies, motorrijders die niet in een storm kunnen rijden
Ja, ik krijg de voorvork er ook nog wel uitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef BlackLining het volgende:
Is dat nou moeilijk, dat HyperPro inbouwen?
De voorvork krijg ik wel uit elkaar, maar of die weer in elkaar wil dan is de grote vraag.
Ja, had vanochtend ook weer zijn voordeel, 7km file op de rondweg omzeildquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het stiekum wel tof om in 'gek' weer te rijden, al is het maar omdat alle sissy's dan meteen de auto in duiken
"oh joh nu nog op de motor, is dat dan niet gevaarlijk zo in die regen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het stiekum wel tof om in 'gek' weer te rijden, al is het maar omdat alle sissy's dan meteen de auto in duiken
Ik zou zeggen, zonder....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
http://www.motoport.nl/ep(...)ducts/RHC00014310069
Zit hier nou wel of geen garantie op?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, had vanochtend ook weer zijn voordeel, 7km file op de rondweg omzeild
Jeh, hoe rotter het weer, hoe meer file, en hoe meer lol je hebt van je motor vind ik dan ..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
"oh joh nu nog op de motor, is dat dan niet gevaarlijk zo in die regen?"
"neejoh, kan makkelijk![]()
"
Voelt altijd stoer ja
mwah, lelijk hokquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zonder....
Bel ze eens?
Moet ik btw ook ff doen, vragen of motoport breda VVV bonnen accepteerd
Hmm, beetje groot is het nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, lelijk hokHans van wijk heeft hem dan wel weer staan voor 1250 met 70k op de teller. Lijkt mij een geinig dingetje om 's winters op te rijden.
zo breed zijn ze nietquote:
Dit dus, kijk maar naar de uitlaat demper en de koffers:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo breed zijn ze nietjuist door die ingebouwde zijkoffers lijkt het heel wat, maar zijn ze net zo breed als elke andere motor.
nt 650v.quote:
Beter op je helm dan op je gezichtquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef Dekatria het volgende:
Dat gezeur over regen en wind![]()
Als het gaat vriezen wil ik mensen pas horen
[..]
Beter op je helm dan op je gezicht
Mwa, zo lelijk vind ik hem niet eens. Ziet er wel uit als een comfortabele fiets qua zithouding en wind.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, lelijk hokHans van wijk heeft hem dan wel weer staan voor 1250 met 70k op de teller. Lijkt mij een geinig dingetje om 's winters op te rijden.
Ik ben ook net omgekleedquote:
Soms denk ik dat ik mijn koekblikbewijs maar eens moet halen jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef lipjes het volgende:
ik was met de auto, mijn pak was nog zeiknat van gister
Yeh.... hier hetzelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef Salatrel het volgende:
ik ben lekker vrij vandaagmijn pak is kurkdroog
Ja, zo af en toe is het wel handig, hoewel ik +/- 20 minuten langer onderweg was.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik mijn koekblikbewijs maar eens moet halen ja![]()
Mijn pak was ook nog nat
Ik ben ook veel langer onderweg dan, file en zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe is het wel handig, hoewel ik +/- 20 minuten langer onderweg was.
Al mijn sluiproutes hielpen ook niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |